Zamówienie: ZOU-XII.271.56.2015.HS
Sygnatura zamówienia: ZOU-XII.271.56.2015.HS
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Data wprowadzenia: 19 czerwca 2015
Kwota postępowania: pon. wart. z art. 11 ust. 8 PZP
Tryb postępowania: licytacja elektroniczna
Miasto Poznań
Wydział Obsługi Urzędu
plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań
kontakt: pok. 31 (parter), tel. 61 878 5231, fax 61 878 5215
email: our@um.poznan.pl
Przedmiot zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Wykonanie remontu w pomieszczeniach zlokalizowanych w budynku Urzędu Miasta Poznania Pl. Kolegiacki 17.
A. pomieszczenia nr 58, jego zakres prac remontowych obejmuje:
- wykonanie instalacji wodnokanalizacyjnej
- wykonanie instalacji elektrycznej
- wykonanie prac malarskich wraz z robotami towarzyszącymi
- wymianę wykładziny
- przystosowaniem na potrzeby pomieszczenia socjalnego
B. pomieszczenia Rodzica z Dzieckiem zlokalizowanego w toaletach przy salach sesyjnych, jego zakres prac obejmuje:
- demontaż naświetla i jego zabudowę
- malowanie ścian z robotami towarzyszącymi
- montaż umywalki
- montaż grzejnika c.o.
- wykonanie wentylacji
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z przedmiarami robót stanowiącymi załączniki nr od 10a do 10d i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Obioru Robót stanowiącymi załączniki nr od 11a do 11d w tym zakresie.
Realizacja przedmiotu zamówienia prowadzona będzie przy czynnym obiekcie Urzędu Miasta Poznania. Roboty powodujące wytworzenie nadmiernego hałasu oraz zagrażające zdrowiu użytkowników należy prowadzić poza godzinami pracy Urzędu Miasta Poznania, tj. w poniedziałki po godz.17.00, we wtorek, środę, czwartek i piątek po godz. 15.30 oraz w dni wolne, w ścisłym uzgodnieniu z Dyrektorem Wydziału Zamówień i Obsługi Urzędu oraz inspektorami nadzoru.
Roboty należy prowadzić w sposób zapewniający bezpieczeństwo użytkowników i klientów oraz osób przebywających na terenie Urzędu Miasta Poznania.
Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia i uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu robót.
Zamawiający wymaga udzielenia na zastosowane materiały i wykonane roboty budowlane minimum 36 miesięcy gwarancji jakości licząc od dnia podpisania odbioru końcowego bez uwag.
Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do:
- odgrodzenia strefy roboczej przed dostępem osób trzecich oraz właściwe jej oznakowanie,
- odizolowania czynnej strefy roboczej od pomieszczeń, w których przebywają użytkownicy budynku oraz klienci, w taki sposób by nie przedostawał się tam kurz i pył z budowy
- przestrzegania przepisów bhp i ppoż. w okresie realizacji robót
- doprowadzenia do staniu pierwotnego terenu budowy po zakończeniu robót
- do codziennego sprzątnięcia wszystkich pomieszczeń i korytarzy zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót
- zapewnienia właściwego gospodarowania odpadami wytwarzanymi w czasie budowy, minimalizowania ich ilości, gromadzenia ich w sposób selektywny w wydzielonych i przystosowanych do tego miejscach, w warunkach zabezpieczających przedostanie się do środowiska substancji szkodliwych oraz zapewnienia ich sprawnego odbioru lub ponownego wykorzystania. Jeżeli w trakcie prowadzonych robót powstaną odpady niebezpieczne, to Wykonawca oddzieli je od odpadów obojętnych i przekaże je do firm specjalistycznych zajmujących się ich unieszkodliwieniem.
ASPEKTY ŚRODOWISKOWE
a) W czasie wykonywania robót Wykonawca ma obowiązek znać i stosować przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. Obowiązki Wykonawcy w tym zakresie zawarto w § 3pkt. 7 umowy.
b) Maksymalne dostępne natężenie przepływu wody w zainsalowanych bateriach kuchennych i umywalkowych nie może przekroczyć 8 l/min
CPV: 45000000-7
2. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających w zakresie do 50% wartości zamówienia podstawowego.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji całości przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom Wykonawca odpowiada za ich działania lub zaniechania jak za swoje własne.
Termin składania ofert/wniosków
29 czerwca 2015 do godz. 09:00
Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP
19 czerwca 2015
Ogłoszenie
Załączniki
- instrukcja LE 56 (PDF, 3274.66kB)
- wniosek (DOC, 36kB)
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (DOC, 23kB)
- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (DOC, 22kB)
- Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej (DOC, 27kB)
- Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (DOC, 26kB)
- Wykaz osób (DOC, 31.5kB)
- Wykaz wykonanych robót (DOC, 26.5kB)
- Oświadczenie o udostępnieniu zasobów (DOC, 21kB)
- Wzór umowy (PDF, 2582.48kB)
- Przedmiary robót 10a (PDF, 542.31kB)
- Przedmiary robót 10b (PDF, 567.41kB)
- Przedmiary robót 10c (PDF, 532.62kB)
- Przedmiary robót 10d (PDF, 513.74kB)
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót 11a (PDF, 683.69kB)
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót 11b (DOC, 53kB)
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót 11c (PDF, 3078.76kB)
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót 11d (PDF, 2431.65kB)
Metryczka
Opis zmian: www (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Henryk Słomiński
Data i godzina publikacji: 2015-06-19 08:00