Tryb nieogłoszeniowy: ZOU-XII.271.95.2015.HS

Sygnatura zamówienia: ZOU-XII.271.95.2015.HS
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Data wprowadzenia: 20 października 2015
Kwota postępowania: pon. wart. z art. 11 ust. 8 PZP
Tryb postępowania: zamówienie z wolnej ręki

Miasto Poznań

Wydział Obsługi Urzędu
plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań
kontakt: pok. 31 (parter), tel. 61 878 5231, fax 61 878 5215
email: our@um.poznan.pl

Przedmiot zamówienia

Remont pomieszczeń nr 119, 120 i 121 w budynku Urzędu Miasta Poznania przy pl. Kolegiackim 17.

Zakres robót obejmuje:

-          odbicie luźnych tynków wraz z ich uzupełnieniem

-          renowację podłóg

-          wykonanie prac malarskich wraz z robotami towarzyszącymi

Szczegółowy przedmiot zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do IWZ, projekcie budowlano wykonawczym stanowiącym załącznik  nr 6 do IWZ, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącą załącznik nr 7 do IWZ  i przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 5 do IWZ.

Zawarcie umowy

Data: 2015-09-28

Załączniki

Metryczka

Opis zmian: www (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Henryk Słomiński
Data i godzina publikacji: 2015-10-20 14:12