Tryb nieogłoszeniowy: ZOU-XIV.271.101.2013.MJA
Sygnatura zamówienia: ZOU-XIV.271.101.2013.MJA
Rodzaj zamówienia: usługi
Data wprowadzenia: 24 czerwca 2013
Kwota postępowania: pon. wart. z art. 11 ust. 8 PZP
Tryb postępowania: zamówienie z wolnej ręki
Miasto Poznań
Wydział Obsługi Urzędu
plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań
kontakt: pok. 31 (parter), tel. 61 878 5231, fax 61 878 5215
email: our@um.poznan.pl
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa teczek okolicznościowych z określonym przez Zamawiającego nadrukiem, zgodnie z załącznikiem nr 1 do wzoru umowy. Wzory nadruków stanowią załącznik nr 2 do wzoru umowy.
Miejsce dostaw: budynki Urzędu Miasta Poznania znajdujące się na terenie Miasta Poznania: Plac Kolegiacki 17; ul. Libelta 16/20.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do IWZ.
Zawarcie umowy
Data: 2013-06-24
Załączniki
Metryczka
Opis zmian: nowe (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Marta Jaworska
Data i godzina publikacji: 2013-06-24 13:36