Tryb nieogłoszeniowy: ZOU-XIV.271.101.2013.MJA

Sygnatura zamówienia: ZOU-XIV.271.101.2013.MJA
Rodzaj zamówienia: usługi
Data wprowadzenia: 24 czerwca 2013
Kwota postępowania: pon. wart. z art. 11 ust. 8 PZP
Tryb postępowania: zamówienie z wolnej ręki

Miasto Poznań

Wydział Obsługi Urzędu
plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań
kontakt: pok. 31 (parter), tel. 61 878 5231, fax 61 878 5215
email: our@um.poznan.pl

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa teczek okolicznościowych z określonym przez Zamawiającego nadrukiem, zgodnie z załącznikiem nr 1 do wzoru umowy. Wzory nadruków stanowią załącznik nr 2 do wzoru umowy.

Miejsce dostaw: budynki Urzędu Miasta Poznania znajdujące się na terenie Miasta Poznania: Plac Kolegiacki 17; ul. Libelta 16/20.

Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do IWZ.

Zawarcie umowy

Data: 2013-06-24

Załączniki

Metryczka

Opis zmian: nowe (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Marta Jaworska
Data i godzina publikacji: 2013-06-24 13:36