Zamówienie: XIILO.ZP/341-1/07

Sygnatura zamówienia: XIILO.ZP/341-1/07
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Data wprowadzenia: 24 września 2007
Kwota postępowania: pon. wart. z art. 11 ust. 8 PZP
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony

Jednostka Urzędu Miasta Poznania

XII Liceum Ogólnokształcące im. Marii Skłodowskiej-Curie
ul. Generała Kutrzeby 8, 61-719 Poznań
kontakt: 61 852-55-58
email: liceum@lo12.edu.pl

Przedmiot zamówienia

zaprojektowanie i budowę lekkiej hali sportowej przy XII Liceum Ogólnokształcącym im. Marii Skłodowskiej - Curie ul. Gen. T. Kutrzeby 8 w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno - użytkowy.

CPV: 36.63.30.00-7;45.23.61.10-4; 45.21.22.25-9;45.21.22.00-8; 45.21.22.21-1; 74.23.20.00-4.

Termin wykonania zamówienia

od dnia podpisania umowy do 15/08/2008

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w:

w XII Liceum Ogólnokształcącym im. Marii Skłodowskiej - Curie, Poznań 61-719, ul. Gen. T. Kutrzeby 8, w sekretariacie i na stronie internetowej http://bip.city.poznan.pl

w pokoju nr 1 lub za pobraniem pocztowym.

Oferty należy składać do dnia:

16 października 2007 do godz. 09:55 w pokoju nr 1 w

w XII Liceum Ogólnokształcącym im. Marii Skłodowskiej - Curie, Poznań 61-719, ul. Gen. T. Kutrzeby 8, w sekretariacie

Kontakt:

Grażyna Koprowska

Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania

W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z późniejszymi zmianami), spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj.:

a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:

- wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie, co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. roboty budowlane obejmujące łącznie prace branży ogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej o wartości (brutto) każdej z robót, równej co najmniej 500 000,00 PLN;

- wykażą, że dysponują min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami, w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane, która jest wpisana na listę właściwej Izby Samorządu Zawodowego;

- wykażą, że dysponują min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami, w specjalności instalacji sanitarnych, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane, która jest wpisana na listę właściwej Izby Samorządu Zawodowego;

- wykażą, że dysponują min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami, w specjalności instalacji elektrycznych, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane, która jest wpisana na listę właściwej Izby Samorządu Zawodowego;

c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.

Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów wymienionych w pkt. 6 SIWZ oraz terminu i kwoty wniesionego wadium metodą spełnia - nie spełnia.

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

cena - 100% (najniższa cena)

Wadium

Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium: 15000 zł

Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy "Prawo zamówień publicznych".

Oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

A. formularz ofertowy - załącznik nr 1;B. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;C. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania;D. oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy za zgodność z oryginałem, kopia dokumentów potwierdzających, że roboty budowlane z załącznika nr 4 zostały wykonane należycie;E. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności;F. oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy za zgodność z oryginałem, kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;G. oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy za zgodność z oryginałem kopia aktualnego zaświadczenia od właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;H. oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy za zgodność z oryginałem kopia aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;I. oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy za zgodność z oryginałem kopia aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; J. oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy za zgodność z oryginałem kopia aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;K. oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela wykonawcy za zgodność z oryginałem kopia uprawnień do kierowania robotami, w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane, wraz z aktualnym wpisem na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego;L. oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela wykonawcy za zgodność z oryginałem kopia uprawnień do kierowania robotami, w specjalności instalacji sanitarnych, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane, wraz z aktualnym wpisem na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego;M. oryginał lub poświadczona przez uprawnionego przedstawiciela wykonawcy za zgodność z oryginałem kopia uprawnień do kierowania robotami, w specjalności instalacji elektrycznych, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane, wraz z aktualnym wpisem na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego;N. jeżeli podpisy na ofercie i załącznikach nie wynikają między innymi z odpisu lub wyciągu z właściwego rejestru lub ewidencji wymagane jest załączenie dokumentu lub jego poświadczonej kserokopii uprawniającego do składania podpisów w imieniu składającego ofertę.

Dokumenty, o których mowa w ppkt A, B, C, D, E, F, G, H, I, J, K, L, M będą podstawą do oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w ppkt A będzie podstawą do oceny czy oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.

Oferty częściowe

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Oferty wariantowe

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Termin związania ofertą

14 listopada 2007

Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP

24 września 2007

Treść zapytań z wyjaśnieniami do SIWZ

Metryczka

Opis zmian: siwz
Opublikował(a): Barbara Tyszarska
Data i godzina publikacji: 2007-09-24 18:01