Zamówienia po terminie składania ofert

Zamówienie Termin składania ofert

Symbol: Zp.5.341-1/10 - przetarg nieograniczony na:

Modernizacja obiektów zlokalizowanych na wodzie oraz linii brzegowej Toru Regatowego Malta, ul. Wiankowa 3, Poznań (61-131).

W związku z faktem, iż roboty budowlane prowadzone będą w warunkach szczególnych - z wody, przed sporządzeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej terenu budowy i uwzględnienie w cenie ofertowej wszystkich kosztów związanych z powyższymi utrudnieniami.

Modernizacji nie podlegają obiekty nr 211, 212, 210, 202/1, wykazane w dokumentacji projektowej, nie należy ich uwzględniać przy dokonywaniu wyceny realizacji niniejszego zamówienia.

KOD CPV:

45000000-7 Roboty budowlane,

45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych,

45450000-6 Roboty wykończeniowe, pozostał,

45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne,

45330000-9 Roboty instalacyjne wodno- kanalizacyjne i sanitarne.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:

  • dokumentacja projektowa- zał. nr 1a,1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g, 1h do siwz;
  • specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f, 2g, 2h do siwz;
  • przedmiar robót - zał. nr 3 do siwz.

Wymagana gwarancja: 24 miesiące

29/01/2010

Symbol: A.3410/1/10 - przetarg nieograniczony na:

Samochód typu mikrobus- fabrycznie nowy- rocznik 2010 do przewozu osób 16+1

25/01/2010

Symbol: Zp.5.341-78/09 - przetarg nieograniczony na:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów mięsnych i wędlin dla restauracji "RYCERSKA" znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98 w roku 2010, zgodnie z formularzem cenowym- załącznik nr 1 do siwz,

KOD CPV:

15130000-8 produkty mięsne

15110000-2 mięso

15131130-5 wędliny

Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.

Oferowane produkty winy być świeże, dobrej jakości i w I gatunku. Powinny posiadać datę przydatności do spożycia i dopuszczenie do obrotu, wydane przez uprawnione podmioty. Zamawianie towaru odbywać się będzie sukcesywnie w ciągu całego okresu trwania umowy. Zamawiane towary należy dostarczać na koszt własny wykonawcy w uzgodnionym terminie
(tego samego dnia lub w dniu następnym), również w soboty do magazynu Restauracji Rycerskiej przy ul. Krańcowej 98 w Poznaniu.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilości zamówionego towaru w ramach poszczególnych asortymentów w zależności od zapotrzebowania.

07/01/2010

Symbol: ZP.2.341-69/09 - przetarg nieograniczony na:

Wykonanie modernizacji układów startowych dwóch maszyn startowych dla startów sztafet kajakowych w Oddziale Malta, Tor Regatowy Malta w Poznaniu przy ul. Wiankowej 3KOD CPV  50530000-9 - usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn.

29/12/2009

Symbol: zp.5.341-76/09 - przetarg nieograniczony na:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych dla restauracji "RYCERSKA" znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98 w
roku 2010:

  • I część: sukcesywne dostawy produktów mięsnych i wędlin, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr.1 do siwz,

KOD CPV:

15130000-8 produkty mięsne

15110000-2 mięso

15131130-5 wędliny

  • II część: sukcesywne dostawy warzyw i owoców, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr.2 do siwz,

KOD CPV:

15300000-1 owoce, warzywa i inne produkty

  • III część: sukcesywne dostawy mleka i przetworów mlecznych, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr.3 do siwz.

KOD CPV:

15511000-3 mleko

15500000-3 przetwory mleczne

Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub na trzy części zamówienia.

Oferowane artykuły spożywcze winy być świeże, dobrej jakości i w I gatunku. Powinny posiadać datę przydatności do spożycia i dopuszczenie do obrotu, wydane przez uprawnione podmioty. Zamawianie towaru odbywać się będzie sukcesywnie w ciągu całego okresu trwania umowy. Zamawiane towary należy dostarczać na koszt własny wykonawcy w uzgodnionym terminie (tego samego dnia lub w dniu następnym), również w soboty do magazynu Restauracji Rycerskiej przy ul. Krańcowej 98 w Poznaniu.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilości zamówionego towaru w ramach poszczególnych asortymentów w zależności od zapotrzebowania.

22/12/2009

Symbol: GP.NZP/341-129/09 - przetarg nieograniczony na:

Sporządzenie dokumentacji projektowej - przebudowa zasilania.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu przebudowy zasilania z tytułu wzrostu mocy o 111 kW  do 210 kW z uwzględnieniem warunków przyłączenia ENEA Operator      RD-1/DZ/ZR/2009/1262/AC w budynku UMP przy ul. Libelta 16/20 w Poznaniu.   

Dokumentacja winna obejmować:

- projekt zgodnie z założeniami określonymi w załączniku nr 1 do siwz

- specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót,

- kosztorys inwestorski

- przedmiary robót

Szczegółowy opis znajduje się w założeniach do projektowania załącznik nr 1 do siwz.

W ramach niniejszego zamówienia wymagane jest, aby wykonawca odpowiadał za projekt do czasu zakończenia prac wykonywanych na jego podstawie i dokonywał poprawek i korekty wskazane przez Zamawiającego, a także kierownika budowy lub inspektora nadzoru nieodpłatnie w ramach gwarancji należytego wykonania umowy.

Wykonawca pełnić będzie również nadzór autorski nad wykonaniem prac objętych projektem.

Wszystkie użyte w specyfikacji i załącznikach nazwy należy traktować jako typu.

CPV-   71200000-0  Usługi architektoniczne i podobne

21/12/2009

Symbol: PDT 3/2009 - przetarg nieograniczony na:

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa (przesył, dystrybucja i sprzedaż) dostawa energii elektrycznej do zasilania obiektów Palmiarni Poznańskiej. Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucyjnej odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625, z późn. zm.) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy, a w szczególności Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. Nr 93, poz. 623).CPV : 09300000-2, 65310000-9Charakterystyka elektroenergetyczna obiektów:1. Palmiarnia Poznańska - zasilanie podstawowe    Szacunkowe zapotrzebowanie:  500 MWh/rok    grupa taryfowa: C22b    2. Palmiarnia Poznańska - zasilanie rezerwowe    Szacunkowe zapotrzebowanie:  200 kWh/rok    grupa taryfowa: C22b    3. Fontanna w Parku Wilsona    Szacunkowe zapotrzebowanie: 20 MWh/rok    grupa taryfowa: C22a  4. Palmiarnia Poznańska - Park Wilsona    Szacunkowe zapotrzebowanie: 9 MWh/rok    grupa taryfowa: C12a    5.  Palmiarnia Poznańska - Park Wilsona - oświetlenie.    Szacunkowe zapotrzebowanie: 40 MWh/rok    grupa taryfowa: C12a  

18/12/2009

Symbol: ZP.5.341-67/09 - przetarg nieograniczony na:

Dostawa podarunkowych talonów - bonów towarowych w formie papierowej dla pracowników POSiR, o wartości 85 000, 00 zł

Zamawiane bony należy dostarczyć w nominałach i ilościach:

  • 50 zł - 1000 sztuk
  • 20 zł - 1200 sztuk
  • 10 zł - 1100 sztuk

Należna wykonawcy prowizja za wykonanie przedmiotu zamówienia nie może przekraczać 1% wartości nominalnej dostarczonych bonów.

Oferowane bony należy dostarczyć na adres Zamawiającego w Poznaniu ul. Chwiałkowskiego 34, na koszt wykonawcy wraz z wykazem punktów sprzedaży (sklepów), w których mogą być realizowane. Wskazane sklepy na terenie Poznania i okolic (do 50 km od Poznania), powinny oferować urozmaicony asortyment towarowy: artykuły spożywcze, zabawki, odzież, sprzęt RTV i AGD itp.

Kod CPV: 30199750 - 2 talony

10/11/2009

Symbol: ZP.2.341-66/09 - przetarg nieograniczony na:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb POSiR.
KOD CPV : 30213200-7 - laptopy, 30231000-7 komputery i drukarki, 30241000-0 - oprogramowanie komputerowe.
Dostarczony sprzęt powinien być fabrycznie nowy, nie używany, w pełni sprawny technicznie.
Wraz ze sprzętem należy dostarczyć instrukcje obsługi, karty i opisy techniczne, karty
gwarancyjne w języku polskim.
Gwarancja wymagana ; wszystkie dostarczone elementy winny być objęte gwarancją
producenta, na warunkach jakie oferuje producent, za wyjątkiem serwerów, które powinny być
objęte co najmniej trzyletnią gwarancją i serwisem gwarancyjnym na miejscu montażu.
Wykonawca dostarczy sprzęt na adres siedziby Zamawiającego : ul. Chwiałkowskiego 34 w
Poznaniu, na koszt własny.

03/11/2009

Symbol: zp.7.341-63/09 - przetarg nieograniczony na:

Modernizacja wnętrz budynku starej restauracji wraz z salką szkoleniową w Poznaniu przy ulicy Krańcowej 98. KOD CPV:45000000-7 - roboty budowlane,45110000-1 - roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne45320000-6 - roboty izolacyjne45430000-0 - pokrywanie podłóg i ścian45420000-7 - roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie45310000-3 - roboty izolacyjne elektyryczne45311000-0 - roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych45317000-2 - inne instalacje elektryczne45330000-9 - roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne45332000-3 roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne45331100-7 - instalowanie centralnego ogrzewania45331000-6 - instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnychSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:

  • dokumentacja projektowa- zał. nr 1do siwz ;

  • specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 2 do siwz;

  • przedmiary robót - zał. nr 3 do siwz.

Wymagana gwarancja: nie mniej niż 24 miesiące

08/10/2009

Symbol: GP.NZP/341-69/09 - przetarg nieograniczony na:

Wykonanie robót naprawczych dachu i poddasza budynku Urzędu Miasta Poznania

przy ul. Słowackiego 22 w Poznaniu.

Szczegółowy zakres zawierają załączniki:

Numer 1 -  zdjęcia (sztuk 7)

Numer 1a - opis projektowanych prac rozbiórkowych komina

Numer 2 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót

Numer 3 - przedmiar robót

Na wykonane prace i użyte materiały wymagana jest gwarancja nie krótsza niż 36 miesięcy.

Wszystkie nazwy użyte w siwz i załącznikach należy traktować jako "'typu'.
Wykonawca może w takich przypadkach zaoferować artykuł równoważny,
czyli o parametrach nie gorszych. W takim przypadku należy do oferty dołączyć stosowaną informację wskazującą jakie artykuły równoważne zastosowano oraz dołączyć informacje
o ich parametrach. Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające.

CPV  

- 45261900-3 - naprawa i konserwacja dachów

- 45210000-2 -prace budowlane

29/09/2009

Symbol: ZP.5.341-59/09 - przetarg nieograniczony na:

Modernizacja budynku sanitarnego w Ośrodku Przywodnym Rataje, Poznań, os. Piastowskie 106 A- etap I KOD CPV:45000000-7 - roboty budowlane,45200000-9 - roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części,45210000-2 - roboty budowlane w zakresie budynków,45212000-6 - roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:

  • dokumentacja projektowa- zał. nr 1do siwz ;

  • specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 2 do siwz;

  • przedmiary robót - zał. nr 3 do siwz.

Wymagana gwarancja: nie mniej niż 24 miesiące

29/09/2009

Symbol: ZP.7.341-58/09 - przetarg nieograniczony na:

Dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku lodowiska odkrytego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się się w zał. nr 2 do SIWZ

15/09/2009

Symbol: ZP.5.341-51/09 - przetarg nieograniczony na:

Dostawa wraz z montażem systemu pomiaru czasu typu TIME POINT w technologii CHAMPIONCHIP na potrzeby Oddziału Malta, (61-131)Poznań, ul. Wiankowa 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony i zamontowany przez Wykonawcę do dnia określonego w umowie. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia jego instrukcji obsługi oraz informacji o parametrach technicznych w języku polskim.Miejsce dostawy: Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji - Oddział Malta,
ul. Wiankowa 3, 61-131 Poznań.Przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, nie używany i sprawny technicznie.Dostawca ma obowiązek zapewnić serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski, dostępny w czasie maksymalnie 2 dni od momentu zgłoszenia usterki.Dostawca zobowiązany jest również przeszkolić wyznaczonych przez Zamawiającego pracowników z zakresu działania urządzenia.Wymagana gwarancja: minimum 24 miesiące.Kod CPV: 31711300-6 Elektroniczne systemy rejestrowania czasu

31/08/2009

Symbol: GP.NZP/341-39/09 - przetarg nieograniczony na:

Wykonanie robót naprawczych dachu i poddasza budynku Urzędu Miasta Poznania

przy ul. Słowackiego 22 w Poznaniu.

Szczegółowy zakres zawierają załączniki:

Numer 1 -  zdjęcia (sztuk 7)

Numer 2 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót

Numer 3 - przedmiar robót

Na wykonane prace i użyte materiały wymagana jest gwarancja nie krótsza niż 36 miesięcy.

Wszystkie nazwy użyte w siwz i załącznikach należy traktować jako "'typu'.
Wykonawca może w takich przypadkach zaoferować artykuł równoważny,
czyli o parametrach nie gorszych. W takim przypadku należy do oferty dołączyć stosowaną informację wskazującą jakie artykuły równoważne zastosowano oraz dołączyć informacje
o ich parametrach.

Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające.

CPV  

- 45261900-3 - naprawa i konserwacja dachów

- 45210000-2 -prace budowlane

20/08/2009

Symbol: ZP.5.341-49/09 - przetarg nieograniczony na:

Modernizacja parkietu sali gimnastycznej w Oddziale Chwiałka, Poznań
ul. Chwiałkowskiego 34.

KOD CPV:

45432114-6 roboty w zakresie podłóg drewnianych

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:

  • dokumentacja projektowa- zał. nr 1 ;

  • specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 2 ;

  • przedmiary robót - zał. nr 3.

Wymagana gwarancja: nie mniej niż 24 miesiące

11/08/2009

Symbol: ZSOI3.ZP/3410-3/09 - przetarg nieograniczony na:

remont schodów zewnętrznych w Zespole Szkół z Oddziałami Integracyjnymi przy ul. Powstańców Wlkp. 3 w Poznaniu

20/07/2009

Symbol: ZP.2.341-44/09 - przetarg nieograniczony na:

Ubezpieczenie majątku i interesu majątkowego miasta Poznania wobec którego funkcje właścicielskie pełnią Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji.

KOD CPV : 66515100-4, 66515400-7, 55515000-3, 66516000-0, 66512100-3, 66514110-0

16/07/2009

Symbol: ZP.IX/3410-96/09 - przetarg nieograniczony na:

Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania dokumentacji projektowej wielofunkcyjnej hali sportowej przy ul. Pułaskiego w Poznaniu.
W szczególności do obowiązków Wykonawcy należeć będzie :
a) Wykonanie aktualnej mapy zasadniczej do celów projektowych.
b) Wykonanie projektu budowlanego wraz dokumentacją geotechniczną oraz złożeniem kompletnego wniosku o pozwolenie na budowę.
c) Wykonanie we wszystkich branżach projektu wykonawczego - wraz z projektem kolorystyki, aranżacji wnętrz i wyposażenia - z przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, informacją bioz i kosztorysem inwestorskim.
Zakres, treść i forma dokumentacji projektowej musi w szczególności zapewniać możliwość:
- uzyskania pozwolenia na budowę,
- przeprowadzenia przetargu na roboty budowlane zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych,
- wykonania (bez dodatkowych projektów i opracowań) kompletnego - nadającego się do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem - obiektu budowlanego wraz z zagospodarowaniem terenu,
- wydatkowania środków przeznaczanych na realizację i późniejszą eksploatację obiektu w sposób celowy i oszczędny, z zachowaniem zasady uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów.
Wartość kosztorysowa zaprojektowanego obiektu nie może przekroczyć 60 000 000 zł. brutto.Szczegółowy opis oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący zał. nr 3 do SIWZ.Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcom.CPV: 71.32.00.00-7

25/06/2009

Symbol: P17.ZP/341-1/09 - przetarg nieograniczony na:

adaptacje pomieszczeń piwnicznych dla potrzeb przedszkola i mieszkańców Przedszkola nr 17 przy ul. Głuszyna 206 A w Poznaniu

24/06/2009