Zamówienia po terminie składania ofert

Zamówienie Termin składania ofert

Symbol: GP.NZP/341-21/09 - przetarg nieograniczony na:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy gzymsów i dachu w budynku przy ul. Mielżyńskiego 23. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załącznikach do siwz,-załącznik 1 - dokumentacja projektowa dotycząca branży budowlanej

-załącznik 2 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w zakresie robót  budowlanych

-załącznik 3 - przedmiar robót branża budowlana

Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz wbudowane materiały nie krótszej niż 24 miesiące licząc od dnia odbioru końcowego prac remontowych.

Wykonawca musi zachować czystość w sąsiedztwie miejsca remontu pod karą obciążenia Wykonawcy kosztami sprzątania.

Wykonawca musi wykonywać przekłucia i inne prace hałaśliwe po godzinach pracy lub w dni wolne od pracy Urzędu. Miejsce prac remontowych musi zostać odpowiednio oznaczone.

Wszystkie nazwy użyte w siwz i załącznikach do siwz należy traktować jako typu.  Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów równoważnych o takich samych lub wyższych parametrach.

Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające.

45000000 - 7 roboty budowlane

45410000 - 4 tynkowanie

45261000 - 4 wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

15/04/2009

Symbol: ZP.7.341-21/09 - przetarg nieograniczony na:

Budowa kablowej sieci światłowodowej na terenie obiektu POSiR Oddział Malta pomiędzy:

    • budynkiem głównym i sześcioma wieżyczkami znajdującymi się na wyspach na jeziorze;

    • budynkiem głównym a budynkiem hangaru;

    • budynkiem hangaru a pawilonem multimedialnym;

    • budynkiem hangaru a portiernią Camping Malta.

oraz zapewnienie transmisji światłowodowej dla istniejącego systemu telewizji przemysłowej wraz z dostarczeniem urządzeń i uruchomieniem całości.

KOD CPV:

45000000-7 Roboty budowlane,

32562200-2 Światłowodowe kable telekomunikacyjne.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:

  • dokumentacja projektowa - zał. nr 1 do siwz;

  • specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 2 do siwz;

  • przedmiar robót - zał. nr 3 do siwz.

Wymagana gwarancja: nie mniej niż 36 miesięcy.

07/04/2009

Symbol: ZP..2.341-23/09 - przetarg nieograniczony na:

Dostawa wraz montażem i instalacją elementów wyposażenia skateparku oraz boisk do siatkówki plażowej w przebudowanej niecce basenu w Ośrodku Przywodnym Rataje, os Piastowskie 106 a, Poznań.
KOD CPV:
45212140-9 - obiekty rekreacyjne
37535200-9 - wyposażenie placów zabaw

Wymagana gwarancja:
nie mniej niż 3 lata gwarancji na materiał konstrukcyjny,
nie mniej niż 3 lata gwarancji na stal galwanizowaną oraz inne stalowe komponenty,
nie mniej niż 1 rok gwarancji na powierzchnie jezdną (sklejkę).

31/03/2009

Symbol: Nr ZP.5.341-18/09 - przetarg nieograniczony na:

Wykonanie modernizacji domków campingowych oraz parkingu na Campingu Malta, Poznań ul. Krańcowa 98.

KOD CPV:

45000000-7 Roboty budowlane,

45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych,

45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,

45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian,

45320000-6 Roboty izolacyjne,

45442100-8 Roboty malarskie,

45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej,

45321000-3 Izolacja cieplna,

45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:

  • dokumentacja projektowa- zał. nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g, 1h do siwz;

  • specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f, 2g, 2h do siwz;

  • przedmiary robót - zał. nr 3a, 3b, 3c, 3d, 3e, 3f, 3g, 3h do siwz.

Wymagana gwarancja: 24 miesiące

27/03/2009

Symbol: GP.NZP/341-15/09 - przetarg nieograniczony na:

Roboty wykończeniowe w budynkach Urzędu Miasta Poznania zlokalizowanych

- na placu Kolegiackim 17

- przy ul. Libelta 16/20

- przy ul. Gronowej 20 i Gronowej  22ab,

- przy ul. Matejki 50

- przy ul. Słowackiego 22

W zakres robót wchodzą

1. usługi malarskie

2. cyklinowanie i malowanie parkietów

3. wymiana wykładzin podłogowych

Szczegółowy zakres zawierają załączniki:

Numer 1 -  Wykazy pomieszczeń do malowania

Numer 2 - wykaz pomieszczeń do cyklinowania i malowania parkietów

Numer 3 - wykaz pomieszczeń do wymiany wykładziny

Numer 4 - specyfikacja prac malarskich

Numer 5 - specyfikacja cyklinowania i malowania parkietów

Numer 6 - specyfikacja wymiany wykładzin

Numer 7 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót

Na wykonane prace i użyte materiały wymagana jest gwarancja nie krótsza niż 24  miesięcy.

Na wykładzinę podłogową wymagana jest gwarancja nie krótsza niż 24 miesiące.

CPV

- 45442100-8 - roboty malarskie

- 45430000-0 -pokrywanie podłóg i ścian

- 45450000-6 - roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

Wszystkie nazwy użyte w siwz i załącznikach należy traktować jako "'typu'. Wykonawca może w takich przypadkach zaoferować artykuł równoważny, czyli o parametrach nie gorszych.

25/03/2009

Symbol: ZP.7.341-17/09 - przetarg nieograniczony na:

Dostawa gadżetów reklamowych dla potrzeb oddziałów POSiR w 2009r. zgodnie z załączonym Formularzem Cenowym - załącznik nr 1 do siwz.

W cenie oferowanych gadżetów należy uwzględnić druk logogramów na poszczególnych przedmiotach (wzory logogramów Zamawiający dostarczy w formie elektronicznej). Zmawiane gadżety należy dostarczać sukcesywnie na koszt Wykonawcy w ilościach i terminach uzgodnionych z zamawiającym do siedziby Dyrekcji POSiR przy ul. Chwiałkowskiego 34 w Poznaniu.

Do oferty należy dołączyć wzory proponowanych przedmiotów, zgodnie z Formularzem Cenowym - po 1 sztuce z każdej wymienionej pozycji.

Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.

KOD CPV:

22462000-6 - Materiały reklamowe

24/03/2009

Symbol: GP.NZP/341-13/09 - licytacja elektroniczna na:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów, szczegółowo opisanych w załączniku nr 2.Zamawiający dopuszcza materiały eksploatacyjne oryginalne (tzn. wyprodukowane przez producenta urządzenia, w którym będą eksploatowane), fabrycznie nowe (tzn. wcześnie nie eksploatowane, nie uzupełnione, nie przerobione). Przez produkt nowy należy rozumieć taki produkt, który posiada wszystkie cechy nowego tuszu, toneru, głowicy wcześniej nie eksploatowanego, w szczególności nie noszącego cech otwierania, posiadającego nową obudowę, nowe dysze, nowy tusz/toner, nowe opakowanie,Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez ofertę równoważną należy rozumieć taką ofertę, której przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania jakościowe opisane w załączniku nr 1 stawiane przez Zamawiającego, nie narusza uprawnień wynikających z tytułu gwarancji na sprzęt, w którym tusze, tonery, głowice będą używane, a od opisu przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego różni się znakiem firmowym, znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Ofertą równoważną jest taka, w której zaoferowany materiał eksploatacyjny nie jest regenerowany (refabrykowany), nie podlega powtórnemu napełnieniu zużytych pojemników, nie powoduje szybszego zużycia od wcześniej stosowanych tuszy, tonerów, głowic oryginalnych.Dostawę materiałów eksploatacyjnych Zamawiający określać będzie każdorazowo w pisemnych zamówieniach składanych Wykonawcy. Zamówienia będą realizowane w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych, licząc od dnia następnego po otrzymaniu zamówienia od Zamawiającego pocztą elektroniczną lub faksem. Zamawiający określać będzie w zamówieniach ilość i rodzaj materiałów  oraz wskaże miejsce tj. adres i numer pokoju, które będzie miejscem wydania materiałów. Zamawiający wymaga, aby okres przydatności do użytku dostarczonych materiałów wynosił: dla tuszy co najmniej 6 miesięcy , dla tonerów co najmniej 12 miesięcy, dla głowic co najmniej 36 miesięcy od terminu dostawy.Zamówienie będzie realizowane na podstawie umowy, której projekt stanowi załącznik nr 5.Wszelkie użyte w ofercie i załącznikach nazwy należy traktować jako "typu". Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania artykułów równoważnych pod warunkiem, że artykuł równoważny będzie posiadać parametry wskazane przez Zamawiającego              lub lepsze.W terminie dwóch dni roboczych od zakończenia licytacji elektronicznej Wykonawca, który wygra licytacje dostarczy Zamawiającemu szczegółowy formularz cenowy, z zastrzeżeniem, że suma pozycji formularza będzie równa cenie oferowanej w licytacji oraz wypełniony załącznik nr 6 w przypadku gdy Wykonawca zaoferuje artykuły równoważne. Nie dostarczenie w/w załącznika traktowane będzie tak, jakby Wykonawca oferował wprost artykuły opisane w załączniku nr 1. (CPV): 30125110-5 (toner do drukarek laserowych/faksów); 30125100-2 (wkłady barwiące); 30192112-9 (głowice barwiące do maszyn drukujących); 30192320-0 (taśmy do drukarek)

20/03/2009

Symbol: ZP.7.341-16/09 - przetarg nieograniczony na:

Wykonanie torów do gry w kręgle oraz boiska do gry w bule.

KOD CPV:

45000000-7 Roboty budowlane

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:

  • dokumentacja projektowa- zał. nr 1a, 1b do siwz;

  • specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 2a, 2b
    do siwz;

  • przedmiar robót - zał. nr 3 do siwz.

Wymagana gwarancja: nie mniej niż 24 miesiące.

18/03/2009

Symbol: ZP.2.341-12/09 - przetarg nieograniczony na:

Roboty budowlane polegające na wykonaniu modernizacji sauny/SPA w Oddziale Malta w Poznaniu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki :
dokumentacja projektowa
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
przedmiar robót
KOD CPV : 45111300-1 - roboty rozbiórkowe, 45211370-3 roboty budowlane w zakresie saun, 45400000-1 - roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, 45317000-2 inne instalacje elektryczne, 39370000-6 - instalacje wodne, 45331210-1 instalacje wentylacji.

Wymagana gwarancja na wykonane roboty budowlane - nie mniej niż 24 miesiące.

06/03/2009

Symbol: ZP.2.341-11/09 - przetarg nieograniczony na:

Roboty budowlane polegające na wybudowaniu w Poznaniu przy ul. Koszalińskiej (Jezioro Strzeszyńskie):

budynku usług turystycznych (budynek I)
budynku usług sportu i rekreacji (budynek II)

KOD CPV : 45212140-9 - obiekty rekreacyjne
Wymagana gwarancja na wykonane roboty budowlane - nie mniej niż 24 miesiące.

05/03/2009

Symbol: ZP.2.341-10/09 - przetarg nieograniczony na:

Roboty budowlane polegające na : modernizacji elewacji budynku Sport Hotelu wraz z dobudową windy zewnętrznej w Poznaniu przy ul. Chwiałkowskiego 34KOD CPV : 45410000-4 tynkowanie, 45420000-7 roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz ciesielstwo, 29221610-3 windy.Wymagana gwarancja na wykonane roboty budowlane - nie mniej niż 24 miesiące.

04/03/2009

Symbol: ZP.5.341- 09/09 - przetarg nieograniczony na:

Izolacja ścian fundamentowych budynku basenu krytego przy ul. Chwiałkowskiego 34 w Poznaniu.KOD CPV:45320000-6 Roboty izolacyjne,45110000- 1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:

  • dokumentacja projektowa- zał. nr 1 do siwz;

  • specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 2 do siwz ;

  • przedmiary robót - zał. nr 3 do siwz.

Wymagana gwarancja: 24 miesiące

03/03/2009

Symbol: ZP.5.341- 08/09 - przetarg nieograniczony na:

Wymiana nawierzchni ciągów komunikacyjnych przy basenie odkrytym na terenie kompleksu Chwiałka, Poznań ul. Chwiałkowskiego 34.KOD CPV:45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne,45111291- 4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:

  1. dokumentacja projektowa- zał. nr 1 do siwz;

  2. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 2 do siwz;

  3. przedmiary robót - zał. nr 3 do siwz.

Wymagana gwarancja: 24 miesiące

02/03/2009

Symbol: ZP.2.341-13/09 - przetarg nieograniczony na:

Dostawa wraz montażem i instalacją elementów wyposażenia skateparku oraz boisk do siatkówki plażowej w przebudowanej niecce basenu w Ośrodku Przywodnym Rataje, os Piastowskie 106 a, Poznań.KOD CPV:
36200000-5 - artykuły i sprzęt sportowy
36410000-8 - sprzęt sportowy do uprawiania sportu na wolnym powietrzu
45212140-9 - obiekty rekreacyjne
45400000-1 - roboty wykończenioweWymagana gwarancja: nie mniej niż 24 miesiące

13/02/2009

Symbol: ZP.7.341-14/09 - przetarg nieograniczony na:

Dostawa ośmiu katamaranów sędziowskich dla Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 1A-1E
- Opis przedmiotu zamówienia do specyfikacji.

Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony Zamawiającemu przez Wykonawcę do dnia określonego w umowie. Wykonawca powiadomi Zamawiającego o przygotowaniu towaru do wydania z jednodniowym wyprzedzeniem.

Miejsce dostawy: Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji - Oddział Malta, ul. Wiankowa 3, Poznań.

Katamarany powinny być fabrycznie nowe, nie używane i sprawne technicznie.

Wymagana gwarancja: minimum 36 miesięcy.

Kod CPV :

34520000-8 Łodzie

12/02/2009

Symbol: ZP.2.341-05/09 - przetarg nieograniczony na:

Roboty budowlane polegające na : zabezpieczeniu dna w obrębie istniejącego pomostu w Ośrodku Wypoczynkowym na Jeziorze Strzeszyńskim.
Wymagana gwarancja na wykonane roboty nie m niej niż 12 miesięcy

05/02/2009

Symbol: ZP.7.341-06/09 - przetarg nieograniczony na:

Dostawa ośmiu katamaranów sędziowskich dla Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 1A-1E
- Opis przedmiotu zamówienia do specyfikacji.

Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony Zamawiającemu przez Wykonawcę do dnia określonego w umowie. Wykonawca powiadomi Zamawiającego o przygotowaniu towaru do wydania z jednodniowym wyprzedzeniem.

Miejsce dostawy: Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji - Oddział Malta, ul. Wiankowa 3, Poznań.

Katamarany powinny być fabrycznie nowe, nie używane i sprawne technicznie.

Wymagana gwarancja: minimum 36 miesięcy.

Kod CPV :

34520000-8 Łodzie

30/01/2009

Symbol: ZP.5.341- 07/09 - przetarg nieograniczony na:

Konserwacja węzłów cieplnych w Oddziałach POSiR w latach 2009-2010

Przedmiotem zamówienia jest bieżąca konserwacja, kontrolapoprawności działania
i usuwanie awarii w Oddziałach POSiR:

  1. węzła cieplnego CO i CWU, maszynowni 1 i 2, wentylatorowni oraz systemu monitoringu w Hali Widowiskowo-Sportowej ARENA w Poznaniu ul. Wyspiańskiego 33, zgodnie z wytycznymi oraz z przedmiarem robót (załącznik 1 a),

  2. węzła cieplnego CO i CWU, układów automatycznej regulacji, aparatury rozliczeniowej i urządzeń w ośrodku POSiR w Poznaniu ul. Chwiałkowskiego 34, zgodnie z wytycznymi oraz z przedmiarem robót (załącznik nr 1 b),

  3. węzła cieplnego, centrali wentylacyjnych, klimatyzatorów, układów automatycznej regulacji, aparatury rozliczeniowej i urządzeń Stadionu Miejskiego (IV trybuna)na ul. Bułgarskiej 5/7 w Poznaniu, zgodnie z wytycznymi oraz przedmiarem robót (załącznik 1 c),

4) węzła cieplnego CO i CWU, układów automatycznej regulacji, aparatury rozliczeniowej i urządzeń w obiekcie 302 - wieża w Poznaniu ul. Wiankowa 3, zgodnie z wytycznymi oraz przedmiarem robót (załącznik nr 1 d),5) węzła cieplnego CO i CWU, układów automatycznej regulacji, aparatury rozliczeniowej i urządzeń w obiekcie 408 - hangar w Poznaniu ul. Wiankowa 3, zgodnie z wytycznymi oraz przedmiarem robót (załącznik nr 1 e),6) węzła cieplnego CO i CWU, układów automatycznej regulacji, aparatury rozliczeniowej i urządzeń w budynku sanitarnym Ośrodka Przywodnego Rataje w Poznaniu os. Piastowskie 106 a, zgodnie z wytycznymi oraz z przedmiarem robót (załącznik nr 1 f),7) węzła cieplnego CO i CWU w hali B Ośrodka POSiR w Ponaniu ul. Chwiałkowskiego 34, zgodnie z wytycznymi i przedmiarem robót (załącznik nr 1 g).Wymagany czas reakcji po telefonicznym zgłoszeniu awarii: do 2 godzin.Kod CPV 50800000-3 - różne usługi w zakresie napraw i konserwacjiCelem zapoznania się z zakresem zamówienia i urządzeniami posiadanymi przez Zamawiającego oraz właściwej oceny zakresu tego zamówienia wskazana jest wizyta w wyżej wymienionych obiektach.W każdym w w/w obiektów należy co najmniej raz w miesiącu składać wizytę kontrolną. Koszty materiałów pomocniczych (drobnych) niezbędnych do realizacji bieżących prac konserwacyjnych (uszczelek, śrub, nakrętek, bezpieczników, itp.) ponosi wykonawca
w ramach napraw o wartości do 20% kwoty ustalonego miesięcznego, ryczałtowego wynagrodzenia. Wykonawca winien posiadać magazyn podstawowych części zamiennych oraz gwarantować całodobowy serwis urządzeń.

29/01/2009

Symbol: ZP.5.341-02/09 - przetarg nieograniczony na:

Wykonanie, dostawa i montaż elementów wyposażenia skateparku oraz boisk do siatkówki plażowej w przebudowanej niecce basenu wraz z oświetleniem zewnętrznym w Ośrodku Przywodnym Rataje, os Piastowskie 106 a, Poznań.

KOD CPV:

45000000-7 Roboty budowlane,

45212221-1 Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych,

45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne,

45316100-6 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:

  • dokumentacja projektowa- zał. nr 1 ;

  • specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 2 A; 2B ;2C

  • przedmiary robót - zał. nr 3 i 3A.

Wszystkie urządzenia muszą być wykonane według standardów europejskich i normy DIN 33943.

Skatepark powinien posiadać Odbiór Techniczny Orzeczenie Techniczne wydane przez Stowarzyszenie Rzeczoznawców Technicznych Urządzeń Rozrywkowych i Deklaracje z Polskimi Normami. Dokumenty te winny być dostarczone do dnia końcowego odbioru skateparku.

Z uwagi na trwające roboty dotyczące przebudowy niecki basenu, wykonawca winien zapoznać się z terenem robót i warunkami lokalnymi i odpowiednio zsynchronizować swoje prace z pracami już realizowanymi w basenie. Zakres zamówienia nie obejmuje figur nr 12,14,15 i jednej 13 oraz toru dla BMX.

28/01/2009

Symbol: 6/2008/pn - przetarg nieograniczony na:

Przedmiotem zamówienia  są roboty remontowe i modernizacyjne w pomieszczeniach Filii bibliotecznej  nr 12/46 Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu - przy ul. Arciszewskiego 27,60-271, Poznań - I etap prac obejmujący parter  budynku.
Planowane są prace rozbiórkowe i rozkucia ścian wewnętrznych, demontaż istniejących posadzek,węzłów sanitarnych i istniejących instalacji oraz wykonanie nowych w zakresie objętym projektami branżowymi z zakresu prac elektrycznych i sanitarnych oraz  roboty wykończeniowe. Szczegółowy zakres zamówienia  określają :
- załącznik nr 1 do siwz obejmujący komplet dokumentacji projektowej.
Dokumentacja projektowa obejmuje planowane prace w całym obiekcie tj. na parterze i w piwnicach. Dla celów obecnego postępowania aktualna jest część dokumentacji projektowej dotycząca parteru budynku.
Roboty budowlane w piwnicach będą przedmiotem II etapu prac remontowych, zlecanego w wyniku przeprowadzenia odrębnego postępowania przetargowego w 2009 r.
- załącznik nr 2 do siwz - zawierający przedmiary robót budowlanych, elektrycznych i  instalacji sanitarnych,
- załącznik nr 3 - zawierający komplet specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, elektrycznych i instalacji sanitarnych.

26/01/2009