Zamówienia po terminie składania ofert

Zamówienie Termin składania ofert

Symbol: ZP.5.341-15/07 - przetarg nieograniczony na:

Wykonanie bram zabezpieczających na IV trybunie Stadionu Miejskiego w

Poznaniu ul. Bułgarska 5/7, zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonaniai odbioru robót i przedmiarem robót.

KOD CPV : 28122300-6 bramy

11/04/2007

Symbol: GP.NZP/341-47/07 - przetarg nieograniczony na:

W ramach przedmiotu zamówienia należy:

wykonać i dostarczyć na rzecz Zamawiającego tabliczki i tablice informacyjne, zgodnie
z wykazem i opisem podanym w załączniku nr 1 do siwz i wykazem wzorów - załącznik nr 5 i 6 do siwz.

Rodzaj tabliczek oraz ilość wraz ze wzorem zapisanym w formie elektronicznej określona będzie w zamówieniach, doręczonych Wykonawcy osobiście lub w formie faxu. Dostawy będą realizowane partiami. Wykonawca będzie realizować poszczególne zamówienia w terminie maksymalnie 10 dni roboczych, licząc od następnego dnia roboczego po dniu otrzymania zamówienia od Zamawiającego. Na przedmiot objęty zamówieniem należy zaoferować gwarancję nie krótszą niż 12 miesięcy licząc od dnia odbioru każdej zamówionej partii towaru. Zamówienie będzie realizowane na podstawie umowy, której projekt stanowi - załącznik numer 1 do siwz.

Wszystkie nazwy podane przez Zamawiającego w siwz lub załącznikach należy traktować jako typu.

CPV- 28527460-4 (tabliczki adresowe); 78200000-9 (usługi związane z drukowaniem)

03/04/2007

Symbol: GP.NZP/341-41/07 - przetarg nieograniczony na:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do siwz (formularz cenowy).

Zaoferowane artykuły biurowe muszą być dobrej jakości tzn. muszą być niezawodne, trwałe, praktyczne i bezpieczne w użytkowaniu.

Zaoferowane artykuły, które nie ulegające bezpośredniemu zużyciu muszą być objęte co najmniej 12 miesięczną gwarancję.

Dostawy artykułów biurowych będą realizowane partiami, zgodnie z potrzebami zamawiającego, w terminie max 3 dni roboczych od złożenia zamówienia. Zamówienia będą składane przez zamawiającego nie częściej niż co 7 dni. Zamawiający w wyjątkowych sytuacjach zastrzega sobie prawo złożenia zamówienia częściej.

Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania artykułów równoważnych pod warunkiem, że artykuł równoważny będzie posiadać parametry wskazane przez Zamawiającego lub lepsze. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę artykułu równoważnego należy podać nazwę artykułu i producenta.

W celu sprawdzenia czy zaoferowane artykuły odpowiadają wymogom określonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty próbki. Artykuły, których próbek wymaga zamawiający zostały zaznaczone w załączniku nr 1 do siwz. Próbki zostaną zwrócone na wniosek wykonawcy po zbadaniu ofert. Sposób sprawdzenia dostarczonych próbek opisano w załączniku nr 2 do siwz.

Wszystkie nazwy podane przez Zamawiającego w siwz lub załącznikach należy traktować jako typu.

02/04/2007

Symbol: ZP.VI/3410-39/07 - przetarg nieograniczony na:

przewóz i doręczanie w obrocie krajowym (na terenie miasta Poznania ), adresatom wskazanym przez MOPR, przekazów pocztowych w ilości około 3 400 miesięcznie o średniej wartości 350 zł każdy

30/03/2007

Symbol: ZP.5.341-13/07 - przetarg nieograniczony na:

Pielęgnacja terenów zielonych, polegająca na koszeniu trawy, odchwaszczaniu, podlewaniu i nawożeniu na terenie Oddziału Malta i Camping Hotelu Malta w Poznaniu.

Kod CPV:

77300000- usługi ogrodnicze,

77310000-6 - usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych,

77313000-7 - usługi utrzymania parków

26/03/2007

Symbol: GP.NZP/314-38/07 - przetarg nieograniczony na:

W ramach przedmiotu zamówienia należy:

wykonać i dostarczyć na rzecz Zamawiającego tabliczki i tablice informacyjne, zgodnie z wymiarami i wykazem podanym w załączniku nr 1 do siwz.

Rodzaj tabliczek oraz ilość wraz ze wzorem określona będzie dla każdej partii w zamówieniach, doręczonych Wykonawcy osobiście lub w formie faxu. Dostawy będą realizowane partiami.

Wykonawca będzie realizować poszczególne zamówienia w terminie 2 dni z wyjątkiem pozycji 4, 5, 6, 7, 9, gdzie termin realizacji będzie wynosił 7 dni roboczych, licząc od następnego dnia roboczego po dniu otrzymania zamówienia od Zamawiającego. Na przedmiot objęty zamówieniem należy zaoferować gwarancję nie krótszą niż 12 miesięcy licząc od dnia odbioru każdej zamówionej partii towaru. Zamówienie będzie realizowane na podstawie umowy, której projekt stanowi - załącznik numer 1 do siwz. Wszystkie nazwy podane przez Zamawiającego w siwz lub załącznikach należy traktować jako typu. CPV- 28527460-4 (tabliczki adresowe); 78200000-9 (usługi związane z drukowaniem)

23/03/2007

Symbol: ZP.VI/3410-20/07 - przetarg nieograniczony na:

Przewóz i doręczanie w obrocie krajowym (na terenie miasta Poznania ), adresatom wskazanym przez MOPR, przekazów pocztowych w ilości około 3 400 miesięcznie o średniej wartości 350 zł każdy

09/03/2007

Symbol: GP.NZP/341-29/07 - przetarg nieograniczony na:

Wykonywania i dostarczenia na rzecz Zamawiającego tabliczek i tablic informacyjnych, zgodnie z wykazem podanym w załączniku nr 1 do siwz.

Rodzaj tabliczek, ilość wraz ze wzorem określona będzie każdorazowo w zamówieniach, doręczonych Wykonawcy osobiście lub w formie faxu.

Wykonawca będzie realizować zamówienie w terminie od 2 do 7 dni roboczych, w zależności od wielkości zamówienia, licząc od następnego dnia roboczego po dniu otrzymania zamówienia od Zamawiającego.

Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji na wykonane tabliczki nie krótszej niż 12 miesięcy licząc od dnia odbioru każdej zamówionej partii towaru.

Zamówienie będzie realizowane na podstawie umowy, której projekt stanowi - załącznik numer 1 do siwz.

Wszystkie nazwy podane przez Zamawiającego w siwz lub załącznikach należy traktować jako typu.

CPV- 28527460-4 (tabliczki adresowe); 78200000-9 (usługi związane z drukowaniem)

19/02/2007

Symbol: GP.NZP/341-25/07 - przetarg nieograniczony na:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług pocztowych nie zastrzeżonych dla PPUP Poczta Polska ustawą z dnia 12 czerwca 2003 r. Prawo Pocztowe (Dz. U. Nr 130, poz. 1188 z póź. zm.), realizowanych na rzecz Urzędu Miasta Poznania i POZSERWIS-u Gospodarstwa Pomocniczego Urzędu Miasta Poznania, mających siedziby zlokalizowane w Poznaniu przy:

- Placu Kolegiackim 17,

- ul. Matejki 50

- ul. Słowackiego 22

- Libelta 16/20

- Wierzbięcice 45

- Gronowej 20-22a

- os. Bohaterów II Wojny Światowej 36

Przedmiot umowy obejmuje w szczególności:

1. Przyjmowanie do przemieszczenia i doręczenia przesyłek krajowych i zagranicznych o wadze powyżej 50 gram. Przesyłki będą podzielone na przesyłki rejestrowane i nierejestrowane.

2. Przyjmowanie do przemieszczenia i doręczenia paczek krajowych i zagranicznych.

3. Przyjmowanie do przemieszczenia i doręczenia przesyłek kurierskich.

4. Świadczenie usługi "pobranie" tj. usługi polegającej na odebraniu od Zamawiającego przesyłki krajowej (rejestrowanej) i doręczenie jej adresatowi pod warunkiem uiszczenia przez niego odpowiedniej kwoty, zadeklarowanej przez Zamawiającego. Kwotę tę Wykonawca przekazuje na wskazane przez Zamawiającego konto.

5. Świadczenie usługi "przesyłka wartościowa'' tj. usługi polegającej na odebraniu przesyłki od Zamawiającego i doręczeniu jej adresatowi.

Ilości oraz szczegółowy opis dla punktów 1,2,3,4,5 podano w załączniku nr 5a do siwz
dla Urzędu Miasta Poznania i 5 b do siwz dla Pozserwis-u

Zamówienie należy realizować na podstawie umowy, której wzór stanowi załącznik nr 2
do siwz.

Przedmiot zamówienia dotyczy wykonywania usług pocztowych nie zastrzeżonych Ustawą
z dnia 1 czerwca 2003 r. Prawo Pocztowe (Dz. U. nr 130, poz. 1188) dla PPUP Poczta Polska.

CPV 64120000-3 (Usługi kurierskie)

16/02/2007

Symbol: ZP.III/3410-225/06 - konkurs na:

KONCEPCJĘ ZAGOSPODAROWANIA TERENÓW PÓŁNOCNEGO OBRZEŻA MIASTA LOKACYJNEGO W POZNANIU

16/02/2007

Symbol: ZP.2.341-08/07 - przetarg nieograniczony na:

Sukcesywne dostawy do Restauracji Rycerskiej w Poznaniu ul. Krańcowa 98 produktów spożywczych :
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych według formularzy cenowych

Część I- Formularz cenowy nr 1- produkty zwierzęce , mięso i produkty mięsne (kod CPV 15110000-2), (zaŁ. nr 1)
Część II - Formularz cenowy nr 2 - produkty mleczarskie ,nabiał (kod CPV 15500000-3) (zał. nr 2)
Oferowane artykuły spożywcze winy być świeże, dobrej jakości i w I gatunku. Powinny posiadać datę przydatności do spożycia i dopuszczenie do obrotu wydane przez uprawnione podmioty. Zamawianie towaru odbywać się będzie sukcesywnie w ciągu całego okresu trwania umowy, telefonicznie i za pomocą faksu. Zamawiane towary należy dostarczać na koszt własny wykonawcy w uzgodnionym terminie (tego samego dnia lub w dniu następnym), również w soboty do magazynu Restauracji Rycerskiej przy ul. Krańcowej 98 w Poznaniu. Każdy wykonawca może złożyć ofertę na 1 lub dowolną ilość części.

15/02/2007

Symbol: ZP.2.341-07/07 - przetarg nieograniczony na:

Dostawa artykułów elektrycznych i elektrotechnicznych dla potrzeb Oddziałów POSiR w Poznaniu

Kod CPV :

28815822-6 żarówki, świetlówki, 31211300-1 bezpieczniki, 31211310-4 wyłączniki, 31320000-5 kable energetyczne, 31500000-1 urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne.

12/02/2007

Symbol: GP.NZP/341-11/07 - przetarg nieograniczony na:

CPV - 32410000-0 (lokalna sieć komputerowa)

Wykonanie sieci teleinformatycznej w budynku Urzędu Miasta Poznania przy ul. Libelta 16/20
w Poznaniu.

Szczegółowy opis zamówienia stanowią:

- złącznik numer 1 do siwz - specyfikacja techniczna sieci,

- załącznik numer 2 do siwz - rysunek III piętra

- załącznik numer 3 - rzuty pięter

Wybrany wykonawca jest zobowiązany do uzyskania certyfikatu producenta zainstalowanego okablowania na okres minimum 25 lat.

Wybrany wykonawca przejmie gwarancję na sieć teleinformatyczną, wykonaną w standardzie BRAND REX, znajdującą się w budynku przy ul. Libelta 16/20 w Poznaniu.

08/02/2007

Symbol: ZP.2.341-06/07 - przetarg nieograniczony na:

Dostawa farb, artykułów malarskich i impregnatów dla potrzeb Oddziałów POSiR

Kod CPV :

24300000-0 farby, 24330000-3 lakiery, 24350000-2 rozpuszczalniki, 36637210-4 pędzle

07/02/2007

Symbol: ZP.2.341-02/07 - przetarg nieograniczony na:

Wykonanie salonu sprzedaży na IV trybunie Stadionu Miejskiego w Poznaniu ul. Bułgarska 5/7 , zgodnie z dokumentacją projektową (zał. Nr 1), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (zał. Nr 2) i przedmiarem robót (zał. Nr 3a, 3b, 3c, 3d)
Zakres obejmuje :
2)wykonanie : robót budowlanych, wentylacyjnych, wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania,

KOD CPV : 45213110-7 sklepy.

Wymagana gwarancja na wykonane roboty : nie mniej niż 12 miesięcy

06/02/2007

Symbol: GP.NZP/341-12/07 - przetarg nieograniczony na:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług pocztowych nie zastrzeżonych dla PPUP Poczta Polska ustawą z dnia 12 czerwca 2003 r. Prawo Pocztowe (Dz. U. Nr 130, poz. 1188 z póź. zm.), realizowanych na rzecz Urzędu Miasta Poznania i POZSERWIS-u Gospodarstwa Pomocniczego Urzędu Miasta Poznania, mających siedziby zlokalizowane w Poznaniu przy:

- Placu Kolegiackim 17,

- ul. Matejki 50

- ul. Słowackiego 22

- Libelta 16/20

- Wierzbięcice 45

- Gronowej 20-22a

- os. Bohaterów II Wojny Światowej 36

Przedmiot umowy obejmuje w szczególności:

1. Przyjmowanie do przemieszczenia i doręczenia przesyłek krajowych i zagranicznych o wadze powyżej 50 gram. Przesyłki będą podzielone na przesyłki rejestrowane i nierejestrowane.

2. Przyjmowanie do przemieszczenia i doręczenia paczek krajowych i zagranicznych.

3. Przyjmowanie do przemieszczenia i doręczenia przesyłek kurierskich.

4. Świadczenie usługi "pobranie" tj. usługi polegającej na odebraniu od Zamawiającego przesyłki krajowej (rejestrowanej) i doręczenie jej adresatowi pod warunkiem uiszczenia przez niego odpowiedniej kwoty, zadeklarowanej przez Zamawiającego. Kwotę tę Wykonawca przekazuje na wskazane przez Zamawiającego konto.

5. Świadczenie usługi "przesyłka wartościowa'' tj. usługi polegającej na odebraniu przesyłki od Zamawiającego i doręczeniu jej adresatowi.

Ilości oraz szczegółowy opis dla punktów 1,2,3,4,5 podano w załączniku nr 5a do siwz
dla Urzędu Miasta Poznania i 5 b do siwz dla Pozserwis-u

Zamówienie należy realizować na podstawie umowy, której wzór stanowi załącznik nr 2
do siwz.

Przedmiot zamówienia dotyczy wykonywania usług pocztowych nie zastrzeżonych Ustawą
z dnia 1 czerwca 2003 r. Prawo Pocztowe (Dz. U. nr 130, poz. 1188) dla PPUP Poczta Polska.

CPV 64120000-3 (Usługi kurierskie)

02/02/2007

Symbol: ZP.2.341-69/06 - przetarg nieograniczony na:

Wykonanie systemu ogrzewania systemu odwodnienia IV trybuny Stadionu Miejskiego w Poznaniu ul. Bułgarska 5/7 na IV zgodnie ze:

- Specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót (zał. Nr 1),

  • Dokumentacją projektową (zał. Nr 2),

  • Kosztorysem ofertowym (zał. Nr 3)

KOD CPV : 45315600-4 instalacje niskiego napięcia

Wymagana gwarancja na wykonane roboty : nie mniej niż 12 miesięcy.

31/01/2007

Symbol: ZP.2.341-05/07 - przetarg nieograniczony na:

Sukcesywne dostawy do Restauracji Rycerskiej w Poznaniu ul. Krańcowa 98 produktów spożywczych :

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych według formularzy cenowych
Część I - Formularz cenowy nr 1 - owoce i warzywa świeże, (kod CPV 15330000-3) (zał. nr 1)
Część II - Formularz cenowy nr 2 - różne produkty spożywcze przetworzone i mrożone, w tym ryby (kod Cpv 15200000-0, 15331170-9, 15331400-1) (zał. nr 2)
Część III - Formularz cenowy nr 3 - produkty zwierzęce , mięso i produkty mięsne (kod CPV 15110000-2), (zaŁ. nr 3)
Część IV - Formularz cenowy nr 4 - przyprawy, dania instant, produkty suche (kod CPV - 15800000-6) (zał. Nr 4)
Część V- Formularz cenowy nr 5 - produkty mleczarskie , (kod CPV 15500000-3) (zał. nr 5)

Oferowane artykuły spożywcze winy być świeże, dobrej jakości i w I gatunku. Powinny posiadać datę przydatności do spożycia i dopuszczenie do obrotu wydane przez uprawnione podmioty. Zamawianie towaru odbywać się będzie sukcesywnie w ciągu całego okresu trwania umowy, telefonicznie i za pomocą faksu. Zamawiane towary należy dostarczać na koszt własny wykonawcy w uzgodnionym terminie (tego samego dnia lub w dniu następnym), również w soboty do magazynu Restauracji Rycerskiej przy ul. Krańcowej 98 w Poznaniu.

30/01/2007

Symbol: ZP.2.341/01/07 - przetarg nieograniczony na:

Przedmiotem zamówienia jest bieżąca konserwacja, kontrola poprawności działania i usuwanie awarii w Oddziałach POSiR :
1.węzła cieplnego CO i CWU, maszynowni 1 i 2, wentylatorowni oraz systemu monitoringu w Hali Widowiskowo-Sportowej ARENA w Poznaniu ul. Wyspiańskiego 33, zgodnie z wytycznymi oraz z książką przedmiarów (załącznik 1 a),
2.układów automatycznej regulacji, aparatury rozliczeniowej i urządzeń w węźle cieplnym co i cwu w Oddziale Chwiałka ul. Chwiałkowskiego 34 w Poznaniu, zgodnie z wytycznymi oraz z książką przedmiarów (załącznik nr 1 b),
3.układów automatycznej regulacji , aparatury rozliczeniowej i urządzeń w węźle cieplnym Stadionu Miejskiego (IV trybuna) w Poznaniu ul. Bułgarska 5/7 , zgodnie z wytycznymi oraz kosztorysem nakładczym (załącznik 1 c),
4.układów automatycznej regulacji, aparatury rozliczeniowej i urządzeń w węźle cieplnym obiektu 302 - wieża- Oddział Malta, w Poznaniu ul. Wiankowa 3, zgodnie z wytycznymi oraz z książką przedmiarów (załącznik nr 1 d),
5.układów automatycznej regulacji, aparatury rozliczeniowej i urządzeń w węźle cieplnym obiektu 408 - hangar- Oddział Malta, zgodnie z wytycznymi oraz z książka przedmiarów (załącznik nr 1 e),
6.układów automatycznej regulacji , aparatury rozliczeniowej i urządzeń w węźle cieplnym Ośrodka Przywodnego Rataje os. Piastowskie 106 a, zgodnie z wytycznymi oraz z książką przedmiarów (załącznik 1 f)
Kod CPV 50800000-3 - różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
Celem zapoznania się z zakresem zamówienia i urządzeniami posiadanym przez zamawiającego oraz właściwej oceny zakresu tego zamówienia wskazana jest wizyta w wyżej wymienionych obiektach.
W każdym w w/w obiektów należy co najmniej raz w miesiącu składać wizytę kontrolną. Koszty materiałów pomocniczych (drobnych) niezbędnych do realizacji bieżących prac konserwacyjnych (uszczelek, śrub. nakrętek, bezpieczników, itp.) ponosi wykonawca w ramach napraw o wartości do 20% kwoty ustalonego miesięcznego, ryczałtowego wynagrodzenia.
Wykonawca winien posiadać magazyn podstawowych części zamiennych oraz gwarantować całodobowy serwis urządzeń.

26/01/2007

Symbol: ZP.2.341-4/07 - przetarg nieograniczony na:

Dostawa artykułów elektrycznych i elektrotechnicznych dla potrzeb Oddziałów POSiR w Poznaniu

Kod CPV :

28815822-6 żarówki, świetlówki, 31211300-1 bezpieczniki, 31211310-4 wyłączniki, 31320000-5 kable energetyczne, 31500000-1 urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne.

22/01/2007