Zamówienia po terminie składania ofert

Zamówienie Termin składania ofert

Symbol: A.3410/1/07 - przetarg nieograniczony na:

TEATR ANIMACJI 61-713 Poznań al. Niepodległości 14 Ogłasza przetarg nieograniczony na roboty budowlane - remont zaplecza technicznego i scenicznego oraz toalet w Teatrze Animacji w Poznaniu al. Niepodległości 14 61-713 Poznań Zakres robót:

1. Roboty malarskie (CPV 45444200-8)

2. Roboty posadzkarskie (CPV 45330000-9)

3. Roboty rozbiórkowe (CPV 4553000-7)

4. Roboty okładzinowe (CPV 45431200-9, 45421146-9)

5. Roboty stolarki budowlanej (CPV 45421100-5)

6. Roboty instalacji sanitarnej (CPV 45442100-8)

Szczegółowy zakres robót określony jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Gwarancja udzielona na wykonane roboty budowlane - minimum 12 miesięcy

Termin wykonania robót : 40 dni od daty podpisania umowy

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać bezpłatnie w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie Teatru Animacji.

Adres strony internetowej na której zamieszczona jest Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia : http://www.teatr-animacji-poznan.com.pl/

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych

Oferty należy składać do dnia: 6 czerwca 2007 roku do godz. 1000 w sekretariacie TeatruAnimacji.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 6 czerwca 2007 roku o godz. 1000

Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena - 100%

06/06/2007

Symbol: A.3410/2/07 - przetarg nieograniczony na:

O G Ł O S Z E N I E TEATR ANIMACJI 61-713 Poznań al. Niepodległości 14 Ogłasza przetarg nieograniczony na roboty budowlane - wymiana instalacji elektrycznej w kabinie akustyka w Teatrze Animacji w Poznaniu al. Niepodległości 14 61-713 Poznań Zakres prac:

  1. Roboty elektryczne (CPV 45311000-0)

Szczegółowy zakres robót określony jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

06/06/2007

Symbol: IVLO.ZP/341-1/07 - przetarg nieograniczony na:

Zaprojektowanie i budowa lekkiej hali sportowej przy IV Liceum Ogólnokształcącym im. Komisji Edukacji Narodowej, ul. Swojska 6 w Poznaniu. CPV: 36.63.30.00-7; 45.23.61.10-4; 45.21.22.25-9; 45.21.22.00-8; 45.21.22.21-1; 74.23.20.00-4. Szczegółowy opis przedmiotu zamowienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia.

Zadanie obejmuje:

a) wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę lekkiej hali sportowej, na podstawie wyżej wymienionego programu funkcjonalno - użytkowego zaakceptowanego przez Zamawiającego,

b) uzyskanie pozwolenia na budowę na podstawie projektów zaakceptowanych przez Zamawiającego,

c) budowę lekkiej sali sportowej na podstawie wykonanego projektu i uzyskanego pozwolenia na budowę.

05/06/2007

Symbol: GP.NZP/341-80/07 - przetarg nieograniczony na:

Dostawa i montaż regałów przejezdnych i stacjonarnych w pomieszczeniach w budynkach Urzędu Miasta Poznania przy ul. Libelta 16/20 i przy ul. Gronowej 20.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załącznikach.

Dla ul. Gronowej w:

- specyfikacji technicznej - załącznik numer 1a do siwz (w tym 2 szkice)

Dla ul. Libelta

- specyfikacji technicznej - załącznik numer 1b do siwz

- w projekcie adaptacji pomieszczeń - rysunek 2 - załącznik numer 2 do siwz

- w projekcie adaptacji pomieszczeń - rysunek 2B - załącznik numer 3 do siwz

- w projekcie adaptacji pomieszczeń - rysunek 3 - załącznik numer 4 do siwz

Minimalna wymagana gwarancja na regały to 10 lat.

Minimalna wymagana gwarancja na montaż regałów i inne prace towarzyszące
to 12 miesięcy

04/06/2007

Symbol: GP.NZP/341-82/07 - przetarg nieograniczony na:

CPV - 2311200-0, 23121100-2, 23210000-2

Zakup paliwa, oleju silnikowego oraz żarówek do samochodów służbowych w następującym asortymencie i ilościach:

1. etylina bezołowiowa 98 lub Verwa - 15.100 litrów,

2. etylina bezołowiowa 95 - 6.500 litrów,

3. olej napędowy letni/zimowy lub Verwa - 20.000 litrów,

4. gaz LPG - 7.100 litrów,

5. olej silnikowy typu Mobil 1 - 68 litrów

6. żarówki.H7, H1, 12V -łącznie 45 sztuk

Zakupy ww asortymentu będą dokonywane na bieżąco na stacjach wykonawcy, za pomocą kart bezgotówkowych wystawionych na samochody podane przez Zamawiającego.
Karty będą zabezpieczone kodem PIN. (wykonawca wyda zamawiającemu 12 sztuk kart magnetycznych)

Zamawiający wymaga aby karty umożliwiały dokonywanie zakupów na minimum 5 stacjach paliwowych na terenie Miasta Poznania, w tym co najmniej 1 w zielonej strefie SOP, oraz na minimum 1 stacji w następujących miastach: Gorzów Wlkp, Zielona Góra, Lublin, Częstochowa, Warszawa, Bytom, Gliwice, Sosnowiec, Bielsko-Biała.

30/05/2007

Symbol: Numer sprawy 1/07/Pr/SI - przetarg nieograniczony na:

Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie 4 - dniowej wycieczki do Świnoujścia dla młodzieży gimnazjalnej objętej projektem unijnym "Spróbuj inaczej - systemowa profilaktyka zachowań dysfunkcjonalnych w grupie młodzieży wysokiego ryzyka" dla dwóch grup, w terminie:

I grupa - od 04 czerwca do 07 czerwca 2007 roku

II grupa - od 12 czerwca do 15 czerwca 2007 roku

w przewidywanej liczbie osób:

I grupa - nie mniej niż 14 uczniów, niż 2 wolontariuszy, 3 opiekunów, nie więcej 18 uczniów, 5 wolontariuszy, 3 opiekunów

II grupa - nie mniej niż 20 uczniów, 2 wolontariuszy, 3 opiekunów, nie większej niż 22 uczniów, 5 wolontariuszy, 3 opiekunów

23/05/2007

Symbol: GP.NZP/341-58/07 - przetarg nieograniczony na:

W ramach przedmiotu zamówienia należy:

  • dostarczyć, zamontować, uruchomić i skonfigurować system wspomagający obsługę parkingu, zgodnie z załącznikiem nr 1 i 2 do umowy stanowiącej załącznik nr 3 do siwz,
  • położyć niezbędne okablowanie,
  • przeszkolić minimum 3 pracowników zamawiającego do stopnia umożliwiającego samodzielne obsługiwanie przez nich całego systemu,
  • zmienić położenie budki dla personelu obsługi parkingu,
  • zamknąć ogrodzenie i zainstalować przejście dla pieszych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do siwz.

Wykonawca, przed rozpoczęciem jakichkolwiek prac, przedstawi zamawiającemu na piśmie do zatwierdzenia:

- wykaz osób, które będą wykonywać przedmiot zamówienia,

- przebieg trasy kabla zasilania energetycznego,

- harmonogram wykonywania poszczególnych prac,

-szczegółowy opis funkcjonalny zaproponowanego systemu wspomagającego obsługę parkingu.

CPV- 31623300-2 Parkingowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne

22/05/2007

Symbol: 1/2007/pn - przetarg nieograniczony na:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji wykrywania i sygnalizacji pożaru, zabezpieczenia przed zadymianiem klatki schodowej oraz oświetlenia ewakuacyjnego w budynku należacym do Biblioteki Raczyńskich, przy ul. Św.Marcin 65 w Poznaniu.

21/05/2007

Symbol: GP.NZP/341-52/07 - przetarg ograniczony na:

Modernizacja budynku Urzędu Miasta Poznania przy ul. Wszystkich Świętych 1 w Poznaniu. Budynek jest obiektem użyteczności publicznej - czterokondygnacyjny, podpiwniczony, z dachem płaskim i dwutraktowym układzie pomieszczeń; częściowo zasiedlony przez jednostkę miejską.. Budynek powstał w roku 1844. Kubatura budynku - 10.618,50 m3.

Zakres prac, którzy należy wykonać jest następujący :

- prace dekarsko - blacharskie,

- prace rozbiórkowe i towarzyszące,

- prace wdrożenia systemu osuszania bezinwazyjnego,

- prace budowlano - wykończeniowe (w piwnicy),

- prace elewacyjne oraz dekarskie

- prace instalacyjne w zakresie klimatyzacji

- prace instalacyjne wodociągowe i kanalizacyjne w pomieszczeniu kotłowni gazowej

- prace związane z instalacją elektryczna

-prace związane z montażem kotłowni gazowej

- prace ziemne i rozbiórkowe zewnętrzne na terenie działki 25 i 26/3

- dostawa i montaż dźwigu osobowego

- dostawa i montaż platformy dla osób niepełnosprawnych

Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji na wykonane roboty oraz użyte materiały nie krótszej niż 36 miesięcy.

Prace polegające na przebudowie i remoncie budynku należy wykonać zgodnie z pozwoleniem na budowę nr 2476/2006 z dnia 31.10.2006r.

Prace polegające na wykonaniu wewnętrznej instalacji gazu wraz z kotłownią w budynku należy wykonać zgodnie pozwoleniem na budowę nr 734/2006 z dnia 04.04.2007r.

Prace modernizacyjne należy wykonać na podstawie umowy, dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Szczegółowy zakres prac będzie przedstawiony w załączniku do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

16/05/2007

Symbol: GP.NZP/341-57/07 - przetarg nieograniczony na:

Wywóz odpadów komunalnych stałych z 273 miejskich jednostek organizacyjnych.

10/05/2007

Symbol: GP.NZP/341-65/07 - przetarg nieograniczony na:

CPV - 2311200-0, 23121100-2, 23210000-2

Zakup paliwa, oleju silnikowego oraz żarówek do samochodów służbowych w następującym asortymencie i ilościach:

1. etylina bezołowiowa 98 lub Verwa - 15.100 litrów,

2. etylina bezołowiowa 95 - 6.500 litrów,

3. olej napędowy letni/zimowy lub Verwa - 20.000 litrów,

4. gaz LPG - 7.100 litrów,

5. olej silnikowy typu Mobil 1 - 68 litrów

6. żarówki.H7, H1, 12V -łącznie 45 sztuk

Zakupy ww asortymentu będą dokonywane na bieżąco na stacjach wykonawcy, za pomocą kart bezgotówkowych wystawionych na samochody podane przez Zamawiającego.
Karty będą zabezpieczone kodem PIN. (wykonawca wyda zamawiającemu 12 sztuk kart magnetycznych)

Zamawiający wymaga aby karty umożliwiały dokonywanie zakupów na minimum 5 stacjach paliwowych na terenie Miasta Poznania, w tym co najmniej 1 w zielonej strefie SOP, oraz na minimum 1 stacji w następujących miastach: Gorzów Wlkp, Zielona Góra, Lublin, Częstochowa, Warszawa, Bytom, Gliwice, Sosnowiec, Bielsko-Biała.

09/05/2007

Symbol: GP.NZP/341-46/07 - przetarg nieograniczony na:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie druków (wizytówek, listowników, kopert) zgodnie z wykazem i opisem podanym w załączniku nr 1 do siwz oraz wykazem wzorów - załącznik nr 5 do siwz.

Termin realizacji poszczególnych partii wynosić będzie nie więcej niż 3 dni robocze, licząc od dnia otrzymania zaakceptowanego przez Zamawiającego wzoru druku.

Zamówienie będzie realizowane na podstawie umowy, której projekt stanowi - załącznik numer 3 do siwz.

Wszystkie nazwy podane przez Zamawiającego w siwz lub załącznikach należy traktować jako typu.

CPV- 78125000-9 (usługi w zakresie drukowania wizytówek) ; 78200000-9 (usługi związane z drukowaniem)

08/05/2007

Symbol: GP.NZP/341-53/07 - przetarg nieograniczony na:

W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest wykonywać przeglądy klimatyzacji i wentylacji oraz węzła cieplnego w celu utrzymania ich stałej i prawidłowej pracy.

Prace będące przedmiotem zamówienia wykonywane będą w Budynkach Urzędu Miasta przy Placu Kolegiackim 17, ul. Libelta 16/20 oraz ul. Gronowej 22.

Szczegółowy wykaz zamontowanych w tych budynkach urządzeń stanowi załącznik nr 1 do umowy będącej załącznikiem nr 2 do siwz.

Szczegółowy wykaz czynności serwisowych wymaganych przez zamawiającego podczas przeglądów klimatyzacji stanowi załącznik nr 2 do umowy będącej załącznikiem nr 2 do siwz.

Szczegółowy zakres czynności wymaganych przez zamawiającego przy przeglądach central wentylacyjnych i agregatów wentylacyjnych stanowi załącznik nr 3 do umowy będącej załącznikiem nr 2 do siwz.

Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przeglądy raz w miesiącu oraz powiadamiać zamawiającego o terminie przeglądu z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem.

CPV 50730000-1 usługi w zakresie konserwacji i napraw układów chłodzących

02/05/2007

Symbol: ZP.IV/3410-53/07 - przetarg nieograniczony na:

opracowanie dokumentacji projektowo - technicznej i kosztorysowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w zakresie adaptacji pomieszczeń obiektu przy ul. Libelta 16/20 z przeznaczeniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego i Stanowisko Kierowania Prezydenta Miasta Poznania.

27/04/2007

Symbol: ZP.5.341-14/07 - przetarg nieograniczony na:

Remont i modernizacja domków campingowych w Ośrodku Campingowym Malta, Poznań ul. Krańcowa 98.

zakres obejmuje:wymianę stolarki drzwiowej, wymianę kafelków ściennych i podłogowych, wymianę armatury i urządzeń sanitarnych, przebudowę ścianek wewnętrznych, wymianę osprzętu elektrycznego, renowację istniejącej stolarki okiennej w 10 domkach dwuosobowych oraz 2 domkach pięcioosobowych.

Kod CPV :

45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne.

23/04/2007

Symbol: Z.P.2.341-16/07 - przetarg nieograniczony na:

Dostawa sprzętu komputerowedgo dla oddziałow POSiR

17/04/2007

Symbol: ZP.5.341-15/07 - przetarg nieograniczony na:

Wykonanie bram zabezpieczających na IV trybunie Stadionu Miejskiego w

Poznaniu ul. Bułgarska 5/7, zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonaniai odbioru robót i przedmiarem robót.

KOD CPV : 28122300-6 bramy

11/04/2007

Symbol: GP.NZP/341-47/07 - przetarg nieograniczony na:

W ramach przedmiotu zamówienia należy:

wykonać i dostarczyć na rzecz Zamawiającego tabliczki i tablice informacyjne, zgodnie
z wykazem i opisem podanym w załączniku nr 1 do siwz i wykazem wzorów - załącznik nr 5 i 6 do siwz.

Rodzaj tabliczek oraz ilość wraz ze wzorem zapisanym w formie elektronicznej określona będzie w zamówieniach, doręczonych Wykonawcy osobiście lub w formie faxu. Dostawy będą realizowane partiami. Wykonawca będzie realizować poszczególne zamówienia w terminie maksymalnie 10 dni roboczych, licząc od następnego dnia roboczego po dniu otrzymania zamówienia od Zamawiającego. Na przedmiot objęty zamówieniem należy zaoferować gwarancję nie krótszą niż 12 miesięcy licząc od dnia odbioru każdej zamówionej partii towaru. Zamówienie będzie realizowane na podstawie umowy, której projekt stanowi - załącznik numer 1 do siwz.

Wszystkie nazwy podane przez Zamawiającego w siwz lub załącznikach należy traktować jako typu.

CPV- 28527460-4 (tabliczki adresowe); 78200000-9 (usługi związane z drukowaniem)

03/04/2007

Symbol: GP.NZP/341-41/07 - przetarg nieograniczony na:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do siwz (formularz cenowy).

Zaoferowane artykuły biurowe muszą być dobrej jakości tzn. muszą być niezawodne, trwałe, praktyczne i bezpieczne w użytkowaniu.

Zaoferowane artykuły, które nie ulegające bezpośredniemu zużyciu muszą być objęte co najmniej 12 miesięczną gwarancję.

Dostawy artykułów biurowych będą realizowane partiami, zgodnie z potrzebami zamawiającego, w terminie max 3 dni roboczych od złożenia zamówienia. Zamówienia będą składane przez zamawiającego nie częściej niż co 7 dni. Zamawiający w wyjątkowych sytuacjach zastrzega sobie prawo złożenia zamówienia częściej.

Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania artykułów równoważnych pod warunkiem, że artykuł równoważny będzie posiadać parametry wskazane przez Zamawiającego lub lepsze. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę artykułu równoważnego należy podać nazwę artykułu i producenta.

W celu sprawdzenia czy zaoferowane artykuły odpowiadają wymogom określonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty próbki. Artykuły, których próbek wymaga zamawiający zostały zaznaczone w załączniku nr 1 do siwz. Próbki zostaną zwrócone na wniosek wykonawcy po zbadaniu ofert. Sposób sprawdzenia dostarczonych próbek opisano w załączniku nr 2 do siwz.

Wszystkie nazwy podane przez Zamawiającego w siwz lub załącznikach należy traktować jako typu.

02/04/2007

Symbol: ZP.VI/3410-39/07 - przetarg nieograniczony na:

przewóz i doręczanie w obrocie krajowym (na terenie miasta Poznania ), adresatom wskazanym przez MOPR, przekazów pocztowych w ilości około 3 400 miesięcznie o średniej wartości 350 zł każdy

30/03/2007