Zamówienia po terminie składania ofert

Zamówienie Termin składania ofert

Symbol: Zp.5.341-51/08 - przetarg nieograniczony na:

Wykonanie, dostawa i montaż elementów wyposażenia skateparku oraz boisk do siatkówki plażowej w przebudowanej niecce basenu wraz z oświetleniem zewnętrznym w Ośrodku Przywodnym Rataje, os Piastowskie 106 a, Poznań.

KOD CPV:

45000000-7 Roboty budowlane,

45212221-1 Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych,

45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne,

45316100-6 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:

  • dokumentacja projektowa- zał. nr 1 ;

  • specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 2 i 2A ;

  • przedmiary robót - zał. nr 3 i 3A.

Uwaga! Tabela A i ST 03.03. zawarta w specyfikacji technicznej wykonania i obioru robót, a dotycząca wyposażenia jest nieaktualna, przy wycenie planowanych prac należy się kierować tabelą zamieszczoną w projekcie budowlanym.

Wszystkie urządzenia muszą być wykonane wedłu standardów europejskich i normy DIN 33943.

Skatepark powinien posiadać Odbiór Techniczny Orzeczenie Techniczne wydane przez Stowarzyszenie Rzeczoznawców Techicznych Urządzeń Rozrywkowych i Deklaracje z Polskimi Normami. Dokumenty te winny być dostarczone do dnia końcowego odbioru skateparku.

Z uwagi na trwające roboty dotyczące przebudowy niecki basenu, wykonawca winien zapoznać się z terenem robót i warunkami lokalnymi i odpowiednio zsynchronizować swoje prace z pracami już realizowanymi w basenie. Zakres zamówienia nie obejmuje figur nr 12,14,15 i jednej 13 oraz toru dla BMX.

19/12/2008

Symbol: ZP.2.341-48/08 - przetarg nieograniczony na:

Usługa odbioru i wywozu odpadów komunalnych z :Oddziału Arena, ul. Wyspiańskiego 33, wywóz : 2 kontenery a 8 m³ 4 razy w miesiącu,Oddziału Centrum ul. Chwiałkowskiego 34, wywóz : 1 kontener a 8 m³ 6 razy w miesiącu+ 1 poj. a 1,1m³ 4 razy w miesiącu,Oddziału Malta ul. Wiankowa 3, wywóz : 1 kontener a 8 m³ w okresie od 1kwietnia do 30 września 6 razy w miesiącu i w okresie od 1 października do 31 marca 4 razy w miesiącu + poj. a 1,1m³ 4 razy w miesiącu przez cały rok,Campingu - Hotelu Malta ul. Krańcowa 98, wywóz : 1 kontener a 8 m³ 3 razy w miesiącu,Młodzieżowego Ośrodka Sportu ul. Gdańska 1, wywóz : 1 pojemnik a 1,1 m³ wywóz 4 razy w miesiącu,Ośrodek Przywodny Rataje, Oś. Piastowskie 104, wywóz : 1 pojemnik a 1,1 m³ 2 razy w miesiącu,co stanowi łącznie w ciągu 1 roku odbiór i wywóz 264 pojemników a 8 m³ i 168 pojemników a 1,1 m³.Wykonawca obowiązany będzie dostarczyć własne pojemniki na poszczególne Oddziały, w ilości i o pojemności wskazanych powyżej.Dodatkowo Zamawiający przewiduje możliwość, po wcześniejszym telefonicznym powiadomieniu przez kierownika Oddziału, interwencyjnego odbioru i transportu odpadów, w przypadku wcześniejszego zapełnienia kontenerów lub pojemników. Wymagana reakcja wykonawcy - nie później niż w ciągu 1 godziny, także w dni wolne od pracy.KOD CPV : 90000000-7Wykonawca obowiązany jest sporządzić i przedłożyć wraz z ofertą harmonogram odbioru i wywozu odpadów z poszczególnych Oddziałów ze wskazaniem dni tygodnia w jakich wykonywana będzie usługa, zgodnie z którym będzie wykonywał zamówienie.Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.

16/12/2008

Symbol: ZP.2.341-50/08 - przetarg nieograniczony na:

Roboty budowlane polegające na : budowie placu na łodzie wioślarskie i kajaki wraz z trybuną na wschodniej skarpie Toru Regatowego Malta w Poznaniu, zgodnie z ;

  • Dokumentacją projektową

  • Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót

  • Przedmiarami robót

KOD CPV : 45000000-7 - roboty budowlane, 45212000-6 roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych, 45300000-0 roboty w zakresie instalacji budowlanych, 45314300-4 instalacje infrastruktury okablowania, 45311100-1 roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej 453300000-9 hydraulika i roboty sanitarne.

Wymagana gwarancja na wykonane roboty budowlane - nie mniej niż 24 miesiące.

Wymagana gwarancja na "założenie terenów zielonych" - nie mniej niż 36 miesięcy.

15/12/2008

Symbol: ZP.7.341-49/08 - przetarg nieograniczony na:

Przebudowa części zachodniej trybuny, obiekt nr 303 na centrum prasowe Toru Regatowego Malta w Poznaniu.

KOD CPV:

45000000-7 Roboty budowlane,

45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne,

45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:

  • dokumentacja projektowa- zał. nr 1.1 - 1.7 do siwz;

  • specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 2.1 - 2.4 do siwz;

  • przedmiar robót - zał. nr 3.1 - 3.4 do siwz.

Wymagana gwarancja: nie mniej niż 24 miesiące.

12/12/2008

Symbol: GP.NZP/341-152/08 - przetarg nieograniczony na:

CPV -  34110000-1 (samochody osobowe), PA 03-3 (kupno na raty/leasing)

Pełnoobsługowy leasing dwóch nowych jednakowych samochodów osobowych wyprodukowanych w 2008 roku.

Planuje się, że łącznie roczny przebieg obu samochodów wyniesie 70.000 km

Wymagany okres gwarancji to 24 miesiące.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik numer 1 do siwz

20/11/2008

Symbol: ZP.5.341-44/08 - przetarg nieograniczony na:

Modernizacja systemu wentylacji i klimatyzacji na sali multimedialnej - obiekt nr 422 na terenie kompleksu Poznań Malta, Roboty instalacyjne w budynkach, Instalowanie urządzeń chłodzących, Roboty izolacyjne, Roboty instalacyjne elektryczne.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:

  • dokumentacja projektowa- zał. nr 1 do siwz;

  • specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 2 do siwz;

  • przedmiar robót - zał. nr 3 do siwz.

13/11/2008

Symbol: ZP.2.341-46/08 - przetarg nieograniczony na:

Dostawa podarunkowych talonów - bonów towarowych w formie papierowej dla pracowników POSiR, o wartości 85 000,00 zł.
Zamawiane bony należy dostarczyć w nominałach i ilościach :
10,00 zł - 1 000 sztuk,
20,00 zł - 1 000 sztuk,
25,00 zł - 200 sztuk,
50,00 zł - 1 000 sztuk.
Oferowane bony należy dostarczyć na adres Zamawiającego w Poznaniu ul. Chwiałkowskiego 34 na koszt wykonawcy wraz z wykazem punktów sprzedaży (sklepów), w których mogą być realizowane. Wskazane sklepy na terenie Poznania i okolic (do 50 km od Poznania), powinny oferować urozmaicony asortyment towarowy : artykuły spożywcze, zabawki, odzież, sprzęt RTV i AGD itp, itd.KOD CPV : 22865000-1 talony

12/11/2008

Symbol: ZP.7.341-45/08 - przetarg nieograniczony na:

Dostawa i montaż żaluzji aluminiowych fasadowych na budynku multimedialnym (obiekt 422) w Poznaniu, ul. Wiankowa 3.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do specyfikacji.

Żaluzje powinny być dostarczone Zamawiającemu transportem na koszt Wykonawcy.

Przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, nie używany i sprawny technicznie.

KOD CPV:

44115700-6 Rolety zewnętrzne

Wymagania gwarancja: 36 miesięcy

12/11/2008

Symbol: ZP.7.341-42/08 - przetarg nieograniczony na:

Adaptacja nieczynnej niecki basenu na skatepark oraz boisko do siatkówki plażowej w Ośrodku Przywodnym Rataje w Poznaniu.

KOD CPV:

45000000-7 Roboty budowlane,

45212140-9 Obiekty rekreacyjne.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:

  • Dokumentacja projektowa- zał. nr 1 i 1A do siwz;

  • Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 2 do siwz;

  • Przedmiar robót - zał. nr 3 i 3A do siwz.

Należy zwrócić szczególną uwagę, iż zarówno specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz dokumentacja projektowa zawiera również roboty nie objęte niniejszym postępowaniem. W tym postępowaniu należy odnieść ją tylko do robót wyszczególnionych w przedmiarze.

Wymagana gwarancja: nie mniej niż 24 miesiące

30/10/2008

Symbol: GP.NZP/341-129/08 - przetarg nieograniczony na:

Zewnętrzne roboty budowlane w obiekcie UMP przy ul. Mielżyńskiego 23 w Poznaniu.Zakres m.in.:- wymianę rynien i rur spustowych,- naprawy gzymsu.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załącznikach do siwz ,Þ Załącznik 1 - dokumentacja projektowaÞ Załącznik numer 2 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robótÞ Załącznik 3 - przedmiar robótZamawiający wymaga zaoferowania gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz użyte materiały nie krótszej niż 24 miesiące licząc od dnia odbioru końcowego prac remontowych.Wykonawca musi zachować czystość w sąsiedztwie miejsca remontu pod karą obciążenia Wykonawcy kosztami sprzątania.Wykonawca musi wykonywać przekłucia i inne prace hałaśliwe po godzinach pracy lub w dni wolne od pracy Urzędu. Miejsce prac remontowych musi zostać odpowiednio oznaczone.Zamawiający umożliwi Wykonawcy wjazd na teren samochodów na teren posesji jedynie na czas wyładunku i załadunku materiałów, nie zapewnia pomieszczeń socjalnych ani miejsc parkingowych.Wszystkie nazwy użyte w siwz i załącznikach do siwz należy traktować jako typu.Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów równoważnych o takich samych lub wyższych parametrach. W takim przypadku należy w druku oferta wskazać miejsca w których zastosowane będą artykuły równoważne wraz z wskazaniem ich parametrów.CPV - 45443000-4 (roboty elewacyjne)

24/10/2008

Symbol: GP.NZP/341-128,127/08 - przetarg nieograniczony na:

CPV- 71220000-6 (usługi projektowania architektonicznego)

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej:

Część I (GP.NZP/341-128/08)

Wykonanie dokumentacji projektowej na wykonanie naświetli w budynku Urzędu Miasta Poznania przy ul. Libelta 16/20 w zakresie:

- pełnobranżowego projektu budowlano  wykonawczego

- specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,

- kosztorysu inwestorskiego oraz ofertowego

Szczegółowy opis znajduje się w założeniach do projektowania załącznik nr 1 do siwz.

Część II (GP.NZP/341-134/08)

Wykonanie dokumentacji projektowej remontu holu głównego w budynku Urzędu Miasta Poznania przy ul. Libelta 16/20 w zakresie:

- pełnobranżowego projektu budowlano  wykonawczego

- specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,

- kosztorysu inwestorskiego oraz ofertowego

Szczegółowy opis znajduje się w założeniach do projektowania załącznik nr 2 do siwz.

W ramach niniejszego zamówienia wymagane jest, aby wykonawca odpowiadał za projekt do czasu zakończenia prac wykonywanych na jego podstawie i dokonywał poprawek i korekty wskazane przez Zamawiającego, a także kierownika budowy lub inspektora nadzoru nieodpłatnie w ramach rękojmi należytego wykonania umowy.

Wszystkie użyte w specyfikacji i załącznikach nazwy należy traktować jako typu.

21/10/2008

Symbol: GP.NZP/341-134/08 - przetarg nieograniczony na:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej (tj. projektu wykonawczego; specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; kosztorysu inwestorskiego) w zakresie systemu alarmu pożaru, oddymiania, oddzieleń przeciw pożarowych w budynku Urzędu Miasta Poznania  przy ul. Gronowej 22a,b:

Szczegółowy opis znajduje się w założeniach do projektowania załącznik nr 1 do siwz.

W ramach niniejszego zamówienia wymagane jest, aby wykonawca odpowiadał za projekt do czasu zakończenia prac wykonywanych na jego podstawie  i dokonywał poprawek  i korekty wskazane przez Zamawiającego, a także kierownika budowy lub inspektora nadzoru nieodpłatnie w ramach rękojmi należytego wykonania umowy.

Wszystkie użyte w specyfikacji i załącznikach nazwy należy traktować jako typu.

CPV- 71220000-6 (usługi projektowania architektonicznego)

20/10/2008

Symbol: 5/2008/pn - przetarg nieograniczony na:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru (SAP), systemu oddymiania klatki schodowej i oświetlenia awaryjnego w budynkach  Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu przy ul. Wronieckiej 14 (siedziba oddziału Biblioteki - Muzeum J.I.Kraszewskiego )
i ul. Wronieckiej 15 (siedziba filii bibliotecznych nr  11,39 i 61)
Budynki przy ul. Wronieckiej są indywidualnie wpisane do rejestru zabytków - ul. Wroniecka 14 pod nr A129 decyzją z dnia 29.03.1960r.i ul. Wroniecka 15 pod nr A130 decyzją z dnia 29.03.1960r.
Szczegółowy zakres zamówienia  określają załączniki do siwz :
-Nr 1 Dokumentacja techniczna dotycząca budynku ul. Wroniecka 14:
Część I- instalacja sygnalizacji pożaru (opis techniczny, zestawienie materiałów podstawowych,rysunki,certyfikaty zgodności),
Część II- Instalacja oświetlenia awaryjnego
Przedmiar robót
Specyfikacja techniczna dobrego wykonania i odbioru robót budowlanych
-Nr 2 Dokumentacja techniczna dotycząca budynku ul. Wroniecka 15:
Część I- instalacja sygnalizacji pożaru (opis techniczny, zestawienie materiałów podstawowych,rysunki,certyfikaty zgodności),
Część II- Instalacja oświetlenia awaryjnego
Przedmiar robót
Specyfikacja techniczna dobrego wykonania i odbioru robót budowlanych
-Nr 3 -Pozwolenie Nr 384/08 Miejskiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru.

06/10/2008

Symbol: GP.NZP/341-118/08 - przetarg nieograniczony na:

1. CPV - 42416130-5 (windy mechaniczne) Modernizacja dwóch dźwigów osobowych znajdujących się w budynku Urzędu Miasta Poznania przy placu Kolegiackim 17 w Poznaniu.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają;- dokumentacja projektowa - załącznik numer 1 do siwz- specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót - załączniki numer 2a, 2b, 2cWymagana gwarancja na zamontowane materiały i urządzenia - min 60 miesiąceWymagana gwarancja na wykonane prace - min 24 miesiąceW przypadku różnic w zapisach pomiędzy dokumentacja projektową a innymi materiałami zawierającymi opis przedmiotu zamówienia, pierwszeństwo mają zawsze zapisy dokumentacji projektowej.Zamówienie zgodnie z art. 6 ust. 1 prawa zamówień publicznych zakwalifikowano jako dostawę w rozumieniu prawa zamówień publicznych.

26/09/2008

Symbol: ZP.2.341-36/08 - przetarg nieograniczony na:

Budowa płyty stacjonarnego, sztucznego lodowiska o wymiarach w świetle bandy 30m x 60 m wraz z wyposażeniem i budynkiem usługowo-magazynowym.

KOD CPV : 45212211-5 - lodowiska, 45210000-2 roboty budowlane w zakresie budynków.
Wymagana gwarancja nie mniej niż 24 miesiące.

25/09/2008

Symbol: ZP.7.341-35/08 - przetarg nieograniczony na:

Przebudowa magistrali cieplnej DN 800 mm na wschodniej skarpie Toru Regatowego Malta.KOD CPV:45000000-7 Roboty budowlane,45231100-6 Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:

  • dokumentacja projektowa- zał. nr 1 a-f;

  • specyfikacja techniczna dobrego wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 2;

  • przedmiar robót - zał. nr 3.

Wymagana gwarancja:

  • na materiały preizolowane - nie mniej niż 120 m-cy,

  • na roboty związane z technologią preizolowaną - nie mniej niż 60 m-cy,

  • na pozostałe roboty - nie mniej niż 24 m-ce.

Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wszystkie atesty wraz z gwarancjami na wszystkie materiały zastosowane przy realizacji przedmiotu zamówienia.Wykonawca zobowiązany jest uzyskać zezwolenie od Zarządu Dróg Miejskich (ZDM) na zajęcie odcinka pasa drogowego oraz pozwolenie na zajęcie terenów należących do Zarządu Zieleni Miejskiej oraz ponieść wszelkie związane z tym koszty.

25/09/2008

Symbol: GP.NZP/341-116/08 - przetarg nieograniczony na:

Przedmiotem zamówienia jest obsługa konserwacyjno - serwisowa 9 zestawów drzwi automatycznych oraz 8 kurtyn powietrznych, znajdujących się w budynkach Urzędu Miasta Poznania oraz utrzymanie drzwi automatycznych i kurtyn powietrznych w stałym ruchu i sprawności.

Prace będące przedmiotem zamówienia wykonywane będą w budynkach Urzędu Miasta Poznania zlokalizowanych przy Placu Kolegiackim 17; ul. Gronowej 22 a i b; ul. Słowackiego 22; ul. Matejki 50; ul. Libelta 16/20.

Szczegółowy wykaz zamontowanych w tych budynkach urządzeń stanowi załącznik nr 1 do siwz.

Szczegółowy wykaz czynności serwisowych - konserwacyjnych wymaganych przez Zamawiającego podczas przeglądów drzwi automatycznych i kurtyn stanowi załącznik nr 2 do siwz.

Wykonawca zobowiązany jest wykonywać jeden przegląd w roku 2008 do dnia 31 grudnia 2008 oraz cztery przeglądy w roku 2009 (pierwszy do 31 marca, drugi do 30 czerwca, trzeci do 30 września, czwarty do 31 grudnia).

Wykonawca w ramach usługi utrzymania drzwi i kurtyn w stałej sprawności zobowiązany jest do reakcji w ciągu jednej godziny roboczej na każde zgłoszenie Zamawiającego.

Wszystkie nazwy użyte w siwz i załącznikach do siwz należy traktować jako typu.

CPV - 50800000-3 - (różne usługi w zakresie napraw i konserwacji)

24/09/2008

Symbol: G42.ZP/341-1/08 - przetarg nieograniczony na:

Remont pokrycia dachowego w budynku Gimnazjum nr 42 im. Henryka Sienkiewicza przy ul. św. Jerzego 6/10 w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa przedmiar robot, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot oraz projekt wykonawcz. CPV:

45.45.30.00-7; 45.26.00.00-7

17/09/2008

Symbol: GP.NZP/341-103/08 - przetarg nieograniczony na:

1. CPV - 45313100-5 (instalowanie wind)

Modernizacja dwóch dźwigów osobowych znajdujących się w budynku Urzędu Miasta Poznania przy placu Kolegiackim 17 w Poznaniu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają;

- dokumentacja projektowa - załącznik numer 1 do siwz

- specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót - załączniki numer 2a, 2b, 2c

Wymagana gwarancja na zamontowane materiały i urządzenia - min 60 miesiące

Wymagana gwarancja na wykonane prace - min 24 miesiące

W przypadku różnic w zapisach pomiędzy dokumentacja projektową a innymi materiałami zawierającymi opis przedmiotu zamówienia, pierwszeństwo mają zawsze zapisy dokumentacji projektowej.

17/09/2008

Symbol: GP.NZP/341-109/08 - przetarg nieograniczony na:

Przedmiotem zamówienia jest obsługa konserwacyjno - serwisowa 9 zestawów drzwi automatycznych oraz 8 kurtyn powietrznych, znajdujących się w budynkach Urzędu Miasta Poznania oraz utrzymanie drzwi automatycznych i kurtyn powietrznych w stałym ruchu i sprawności.

Prace będące przedmiotem zamówienia wykonywane będą w budynkach Urzędu Miasta Poznania zlokalizowanych przy Placu Kolegiackim 17; ul. Gronowej 22 a i b; ul. Słowackiego 22; ul. Matejki 50; ul. Libelta 16/20.

Szczegółowy wykaz zamontowanych w tych budynkach urządzeń stanowi załącznik nr 1 do siwz.

Szczegółowy wykaz czynności serwisowych - konserwacyjnych wymaganych przez Zamawiającego podczas przeglądów drzwi automatycznych i kurtyn stanowi załącznik nr 2 do siwz.

Wykonawca zobowiązany jest wykonywać jeden przegląd w roku 2008 do dnia 31 grudnia 2008 oraz cztery przeglądy w roku 2009 (pierwszy do 31 marca, drugi do 30 czerwca, trzeci do 30 września, czwarty do 31 grudnia).

Wykonawca w ramach usługi utrzymania drzwi i kurtyn w stałej sprawności zobowiązany jest do reakcji w ciągu jednej godziny roboczej na każde zgłoszenie Zamawiającego.

Wszystkie nazwy użyte w siwz i załącznikach do siwz należy traktować jako typu.

CPV - 50800000-3 - (różne usługi w zakresie napraw i konserwacji)

15/09/2008