Zamówienia po terminie składania ofert

Zamówienie Termin składania ofert

Symbol: ZP.5.341-25/08 - przetarg nieograniczony na:

Naprawa konstrukcji żelbetowej pod basenem w kompleksie"Chwiałka" w Poznaniu ul. Chwiałkowskiego 34.

KOD CPV:

45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne

Wymagana gwarancja: nie mniej niż 24 miesiące

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:

- dokumentacja projektowa- zał. Nr 1 do siwz,

- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. Nr 2 do siwz,

- przedmiar robót - zał. Nr 3 do siwz.

19/06/2008

Symbol: ZP.2.341-22/08 - przetarg nieograniczony na:

Roboty budowlane na Stadionie Miejskim w Poznaniu przy ul. Bułgarskiej 5/7, polegające na

1) wykonaniu tymczasowego oświetlenia,

2) rozbiórce 4 słupów oświetleniowych

3) rozbiórce trybun ziemnych (I i III)

zgodnie z :

Dokumentacją projektową

Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót

Przedmiarem robót

KOD CPV : 45110000-1 roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne, 45310000-3 roboty instalacyjne elektryczne, 45311100-1 roboty w zakresie okablowania elektrycznego.

Wymagana gwarancja na wykonane oświetlenie nie mniej niż 36 miesięcy.

18/06/2008

Symbol: GP.NZP/341-54/08 - przetarg nieograniczony na:

  CPV- 74222000-1 (usługi projektowania architektonicznego)

 Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie dokumentacji projektowej w zakresie:

  1. modernizacji dwóch dźwigów osobowych w budynku Urzędu Miasta Poznania przy Placu Kolegiackim 17 szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do siwz

  2. wykonania dźwigu towarowo - osobowego dla transportu dokumentów archiwalnych w budynku Urzędu Miasta Poznania przy ul. Słowackiego 22 szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 2 do siwz

W ramach niniejszego zamówienia wymagane jest aby wykonawca pełnił nadzór autorski na każde wezwania Zamawiającego jak również uczestniczył w odbiorze końcowym prac wykonanych na podstawie projektu.

Wszystkie użyte w specyfikacji i załącznikach nazwy należy traktować jako typu.

06/05/2008

Symbol: 1/2008/pn - przetarg nieograniczony na:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Biblioteki Raczyńskich fabrycznie nowego samochodu dostawczego typu  furgon (blaszak )  o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 tony, z rocznika  2007 lub 2008, objętego gwarancją nie krótszą niż dwa lata bez limitu kilometrów, posiadającego następujące dane techniczne, wygląd i wyposażenie :

1) silnik wysokoprężny o mocy nie mniejszej niż 120 KM ,

2) poduszki powietrzne dla kierowcy,

3) system ABS

4) przednie światła przeciwmgielne,

5) wspomaganie układu kierowniczego,

6) elektryczne sterowanie szyb drzwi przednich,

7) kabina z 3 miejscami,

8) klimatyzacja automatyczna lub ręczna

9) tzw. komputer pokładowy , sterowany przy kole kierownicy,

10) fabrycznie montowany radioodtwarzacz z CD z  głośnikami,

11) lakier metalizowany lub akrylowy w kolorze niebieskim lub granatowym,

12) tapicerka w ciemnym kolorze,

13) elektroniczny immobilizer,

14) centralny zamek sterowany pilotem,

15) alarm,

16) blokada skrzyni biegów,

17) system mocowań ładunku w przestrzeni ładunkowej

18) ładowność powyżej 1300kg

19) długość przedziału ładunkowego minimum 2,9 m ,

20) przedział ładunkowy oddzielony ścianą

21) drzwi boczne rozsuwane z prawej strony

22) drzwi tylne dwuskrzydłowe otwierane na boki,

23) wymiary zewnętrzne: wysokośc od 2,5 do  2,7m , szerokość nie przekraczająca 2,4m ,

24) komplet opon zimowych

25) nawigacja GPS z mapą Poznania, Polski i  Europy i uchwytem mocującym.

29/04/2008

Symbol: ZP.7.341-17/08 - przetarg nieograniczony na:

 

Wykonywanie usług geodezyjnych na potrzeby Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji w 2008r.

Usługi geodezyjne obejmują:

  • wykonanie map do celów projektowych,

  • wykonanie podziału działek,

  • wykonanie inwentaryzacji urządzeń podziemnych,

  • wytyczenie punktów pod projektowaną infrastrukturę.

Usługa obejmuje sukcesywne wykonywanie przedmiotu zamówienia, po wcześniejszym powiadomieniu przez Zamawiającego i przekazaniu przez niego szczegółowego zlecenia. Usługa obejmuje wykonywanie przedmiotu zamówienia dla obszaru zabudowanego w rejonie miasta Poznania.

Wykonawca dostarczy przedmiot umowy (w wersji papierowej i elektronicznej) do siedziby Zamawiającego. Wykonawca wykona usługę w terminie uzgodnionym z Zamawiającym (maksymalnie do 3 tygodni).

 

KOD CPV: 74274000-0 Usługi sporządzania map.

28/04/2008

Symbol: PCEUiP.ZP/341-1/08 - przetarg nieograniczony na:

Dostawa wyposażenia elementów wyposażenia trzech stanowisk dydaktycznych w pracowni mechatroniki, pneumatyki i elektropneumatyki dla Poznańskiego Centrum Edukacji Ustawicznej i Praktycznej przy ulicy Grunwaldzkiej 200 w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia

CPV: 36.15.31.10-2

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia wyboru oferty najkorzystniejszej za pomocą aukcji elektronicznej.

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

17/04/2008

Symbol: GP.NZP/341-41/08; GP.NZP/341-42/08; GP.NZP/341-47/08 - przetarg nieograniczony na:

 Dostawa mebli w tym

I.               Dostawa mebli biurowych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia  - załącznik nr 1A do siwz

CPV - 36121000-5 (meble biurowe); 36133310-8 (biurka i stoły); 36131400-2 (szafy); 36115000-0 (krzesła)

II.       Dostawa mebli typu KOMANDOR - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1B do siwz

            CPV - 36141500-6 (meble modułowe)

III.      Dostawa mebli - szafy - szczegółowy opis przedmiotu                  zamówienia - załącznik nr 1C do siwz

             CPV - 36131400-2 (szafy)

 

Ogólny opis dotyczący przedmiotu zamówienia

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zaoferował minimum 24 miesięczny okres gwarancji. 

Zamówienia będą realizowane na podstawie umowy, której projekt stanowią - załączniki numer 3A, 3B i 3C do siwz.

Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania artykułów równoważnych pod warunkiem, że artykuł równoważny będzie posiadać parametry wskazane przez Zamawiającego lub lepsze. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę artykułu równoważnego należy podać nazwę artykułu lub producenta - załącznik nr 4A do siwz (poz. nr 4, 5 i 11)

Wszelkie użyte w specyfikacji i załącznikach nazwy należy traktować jako typu.

14/04/2008

Symbol: GP.NZP/341-44/08 - przetarg nieograniczony na:

Leasing pełnoobsługowy trwający 36 miesięcy trzech samochodów osobowych.

Samochody musza być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2007r. 

Planowany roczny przebieg dla trzech pojazdów to około 110.000 kilometrów.

 

Zamawiający wymaga aby leasingowane pojazdy spełniały poniższe warunki

-typ limuzyna o rozstawie osi nie mniejszym niż 2700mm ,

-kolor nadwozia - jasny metalik

- wyposażony w silnik wysokoprężny o pojemności skokowej nie mniejszej niż 1900 cm3  i  mocy nie  mniejszej niż 140 kM

 

Wymagane jest aby leasingowany samochód posiadał co najmniej niżej wypunktowane wyposażenie :

- system hamowania bezpoślizgowego - ABS

- poduszki gazowe czołowe, boczne  i kurtynowe

- klimatyzację automatyczną

- podłokietnik na tylnej kanapie

- reflektory ksenonowe

- radio z odtwarzaczem CD

- kolor tapicerki - ciemny

Szczegółowe wymagani dotyczące współpracy reguluje projekt umowy stanowiący załącznik numer 1 do siwz.

Wymagane jest aby samochody będące przedmiotem leasingu objęte były co najmniej
2-letnim okresem gwarancji.

Wszelkie użyte w specyfikacji i załącznikach nazwy należy traktować jako typu.

CPV- 34110000-1 (samochody osobowe)

31/03/2008

Symbol: ZP.5.341-09/08 - przetarg nieograniczony na:

 

Przebudowa ogrodzenia od strony zachodniej trybun na Torze Regatowym Poznań Malta.

KOD CPV:

45340000-2 instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego.

 

Wymagana gwarancja: 24 miesiące

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:

  • dokumentacja projektowa- zał. Nr 1 do siwz,

  • specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. Nr 2 do siwz,

  • przedmiar robót - zał. Nr 3 do siwz.

 

 

28/03/2008

Symbol: ZP.2.341-11/08 - przetarg nieograniczony na:

Modernizacja pawilonu multimedialnego - obiekt 402 na Torze Regatowym Poznań Malta w Poznaniu ul. Wiankowa 3.

27/03/2008

Symbol: GP.NZP/341-36/08 - przetarg nieograniczony na:

CPV- 74222000-1 (usługi projektowania architektonicznego)

  Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie dokumentacji projektowej w zakresie:

  1. modernizacji dwóch dźwigów osobowych w budynku Urzędu Miasta Poznania przy Placu Kolegiackim 17 szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do siwz
  2. wykonania dźwigu towarowo - osobowego dla transportu dokumentów archiwalnych w budynku Urzędu Miasta Poznania przy ul. Słowackiego 22 szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 2 do siwz

W ramach niniejszego zamówienia wymagane jest aby wykonawca pełnił nadzór autorski na każde wezwania Zamawiającego jak również uczestniczył w odbiorze końcowym prac wykonanych na podstawie projektu.

Wszystkie użyte w specyfikacji i załącznikach nazwy należy traktować jako typu.

25/03/2008

Symbol: ZP.7.341-10/08 - przetarg nieograniczony na:

Dostawa gadżetów reklamowych dla potrzeb Oddziałów POSiR w 2008r.

W cenie oferowanych gadżetów należy uwzględnić druk logogramów na poszczególnych przedmiotach (wzory logogramów Zamawiający dostarczy w formie elektronicznej).

Zamawiane gadżety należy dostarczać sukcesywnie, transportem na koszt Wykonawcy w ilościach i terminach uzgodnionych z zamawiającym, do siedziby Dyrekcji POSiR przy ul. Chwiałkowskiego 34 w Poznaniu.

Do oferty należy dołączyć wzory proponowanych przedmiotów, zgodnie z Formularzem Cenowym - po 1 sztuce z każdej wymienionej pozycji.

KOD CPV: 22462000-6 Materiały reklamowe.

14/03/2008

Symbol: GP.NZP/341-22/08 - przetarg nieograniczony na:

 

roboty budowane w budynku Urzędu Miasta Poznania przy ul. Libelta 16/20

Roboty budowlane w budynku przy ul. Libelta 16/20 w Poznaniu.

W zakres robót wchodzą:

A. Roboty budowlane w zakresie przebudowy poczekalni Wydziału Spraw Obywatelskich

Szczegółowy zakres zawierają załączniki:

- numer 1a do siwz - dokumentacja projektowa

- numer 2a do siwz - projekt wykonawczy instalacji elektrycznej

- numer 3a do siwz - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót

Na wykonane prace i użyte materiały wymagana jest gwarancja nie krótsza niż 36 miesięcy.

B. Przebudowa sieci teleinformatycznej w pomieszczeniach Wydziału Spraw Obywatelskich

Szczegółowy zakres zawierają załączniki:

- numer 1b do siwz - opis

- numer 2b do siwz - szkic

Wybrany wykonawca jest zobowiązany do uzyskania certyfikatu producenta zainstalowanego okablowania na okres minimum 25 lat. Na materiały i zainstalowane urządzenia nie objęte gwarancją 25-letnią i certyfikatem wymagana jest gwarancja nie krótsza niż 36 miesięcy.

Wybrany wykonawca przejmie gwarancję istniejącego w budynku okablowania sieci teleinformatycznej (98 PEL), wykonanego 17.11.2003 w technologii firmy MOLEX, w kategorii 6. Warunki gwarancji przedstawia załącznik numer 3b do siwz.

C. Przebudowa systemu kolejkowego w pomieszczeniach Wydziału Spraw Obywatelskich

Szczegółowy zakres zawierają załączniki:

- numer 1 c do siwz -opis

- numer 2c do siwz - szkic

Na wykonane prace oraz zainstalowane urządzenia i oprogramowanie. wymagana jest gwarancja nie krótsza niż 24 miesiące

Na wykładzinę podłogową w korytarzu i pomieszczeniach tzw "akwarium" wymagana jest gwarancja nie krótsza niż 12 miesięcy.

Wszystkie nazwy użyte w siwz i załącznikach należy traktować jako typu. Wykonawca może w takich przypadkach zaoferować artykuł równoważny.

CPV - 45400000-1 - roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych

45314000-1 (instalowanie sprzętu telekomunikacyjnego)

32410000-0 (lokalna sieć komputerowa)

14/03/2008

Symbol: ZP.2.341-05/08 - przetarg nieograniczony na:

Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb POSiR, zgodnie z Zestawieniem sprzętu komputerowego - załącznik nr 1 a i formularzem cenowym - załącznik nr 1 b, siwz.

KOD CPV : 30213200-7 - laptopy, 30231000-7 - komputery i drukarki, 30241000-0 - oprogramowanie komputerowe.

Dostarczony sprzęt powinien być fabrycznie nowy, nie używany w pełni sprawny technicznie.

Wymagana gwarancja : minimum 12 miesięcy, w przypadku gdy gwarancja producenta udzielania jest na okres dłuższy niż 12 miesięcy, cały okres gwarancji udzielonej przez producenta.

Adres dostawy : siedziba POSiR w Poznaniu ul. Chwiałkowskiego 34

13/03/2008

Symbol: ZP.5.341.-06/08 - przetarg nieograniczony na:

Wykonanie windy zewnętrznej i wewnętrznej w budynku POSiR Oddział Malta,

61-131 Poznań, ul. Wiankowa 3.

Zakres prac obejmuje:

  1. roboty budowlane,

  2. dostawę i montaż wind.

Wykonawca zabowiązany jest również :

  • dostarczyć Zamawiającemu kompletną dokumentację powykonawczą,

  • dokonać rozruchu urządzeń i przygotować windy do odbioru przez Urząd Dozoru Technicznego,

  • złożyć wniosek do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego i uzyskać pozwolenie na użytkowanie wind,

  • przeszkolić personel w związku z użytkowaniem wind.

KOD CPV:

45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne

29221610-3 Windy

Wymagana gwarancja:

  • na wykonane roboty: nie mniej niż 24 miesiące,

  • na dostarczone windy : cała gwarancja producenta.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:

  1. dokumentacja projektowa- zał. Nr 1 do siwz,

  2. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. Nr 2 do siwz,

  3. przedmiar robót - zał. Nr 3 do siwz

Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.

29/02/2008

Symbol: ZP.7.341-02/08 - przetarg nieograniczony na:

Przedmiotem zamówienia jest bieżąca konserwacja, kontrola poprawności działania i usuwanie awarii w Oddziałach POSiR:

  1. węzła cieplnego CO i CWU, maszynowni 1 i 2, wentylatorowni oraz systemu monitoringu w Hali Widowiskowo-Sportowej ARENA w Poznaniu ul. Wyspiańskiego 33, zgodnie z wytycznymi oraz z przedmiarem robót (załącznik 1 a),

  2. układów automatycznej regulacji, aparatury rozliczeniowej i urządzeń w węźle cieplnym CO i CWU w Oddziale Chwiałka, ul. Chwiałkowskiego 34 w Poznaniu, zgodnie z wytycznymi oraz z przedmiarem robót (załącznik nr 1 b),

  3. układów automatycznej regulacji, aparatury rozliczeniowej i urządzeń w węźle cieplnym Stadionu Miejskiego (IV trybuna) w Poznaniu ul. Bułgarska 5/7, zgodnie
    z wytycznymi oraz przedmiarem robót (załącznik 1 c),

  1. układów automatycznej regulacji, aparatury rozliczeniowej i urządzeń w węźle cieplnym obiektu 302 - Wieża - Oddział Malta, w Poznaniu ul. Wiankowa 3, zgodnie z wytycznymi oraz przedmiarem robót (załącznik nr 1 d),

  2. układów automatycznej regulacji, aparatury rozliczeniowej i urządzeń w węźle cieplnym obiektu 408 - Hangar - Oddział Malta, ul. Wiankowa 3 w Poznaniu zgodnie z wytycznymi oraz przedmiarem robót (załącznik nr 1 e),

  3. układów automatycznej regulacji, aparatury rozliczeniowej i urządzeń w węźle cieplnym Ośrodka Przywodnego Rataje os. Piastowskie 106 a, zgodnie z wytycznymi oraz z przedmiarem robót (załącznik nr 1 f),

  4. węzła cieplnego CO i CWU, central wentylacyjnych klimatyzatorów i układów automatycznej regulacji, aparatury rozliczeniowej i urządzeń Stadionu Miejskiego (Zaplecze grup młodzieżowych) w Poznaniu, ul. Bułgarska 5/7, zgodnie z wytycznymi i przedmiarem robót (załącznik nr 1 g).

Wymagany czas reakcji po telefonicznym zgłoszeniu awarii: do 2 godzin.

Kod CPV 50800000-3 - różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

Celem zapoznania się z zakresem zamówienia i urządzeniami posiadanym przez zamawiającego oraz właściwej oceny zakresu tego zamówienia wskazana jest wizyta w wyżej wymienionych obiektach.

W każdym w w/w obiektów należy co najmniej raz w miesiącu składać wizytę kontrolną. Koszty materiałów pomocniczych (drobnych) niezbędnych do realizacji bieżących prac konserwacyjnych (uszczelek, śrub, nakrętek, bezpieczników, itp.) ponosi wykonawca w ramach napraw o wartości do 20% kwoty ustalonego miesięcznego, ryczałtowego wynagrodzenia.

Wykonawca winien posiadać magazyn podstawowych części zamiennych oraz gwarantować całodobowy serwis urządzeń.

18/02/2008

Symbol: ZP.III/3410-14/08 - przetarg nieograniczony na:

Opracowanie dokumentacji niezbędnej do złożenia Wniosku o dofinansowanie z Funduszu Spójności dla przedsięwzięcia "System gospodarki odpadami dla miasta Poznania".

W skład dokumentacji niezbędnej do złożenia Wniosku o dofinansowanie z Funduszu Spójności dla przedsięwzięcia "System gospodarki odpadami dla miasta Poznania" wchodzą:

a) Wniosek o wydanie decyzji środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia wraz z niezbędną dokumentacją,

b) Raporty oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi (ustawa Prawo Ochrony Środowiska - tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r. Nr 129, poz. 902) oraz zakresem raportu oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko określonym przez właściwy organ,

c) Wniosek o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z niezbędną dokumentacją,

d) Wniosek aplikacyjny o dofinansowanie przedsięwzięcia z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko wraz z niezbędną kompletną dokumentacją,

e) Opracowanie dokumentacji przetargowych (w tym programu funkcjonalno-użytkowego), umożliwiających przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami), ze szczególnym uwzględnieniem art. 29 ustawy,
na zaprojektowanie i wykonanie następujących instalacji:

- instalacja termicznego przekształcania odpadów,

- wytwórnia paliwa alternatywnego,

- sortownia odpadów zmieszanych,

- kompostownia.

UWAGA! POCZĄTEK WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki:

1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

2.1 dysponowanie osobami posiadającymi następujące wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie:

a) Specjalista ds. funduszy unijnych - wykształcenie wyższe, co najmniej 6 lat doświadczenia przy wdrażaniu projektów z zakresu ochrony środowiska finansowanych ze środków europejskich. Doświadczenie przy co najmniej 2 projektach związanych z przygotowaniem dokumentacji aplikacyjnej o środki UE, w tym co najmniej jednej dla instalacji zakładu termicznego przekształcania odpadów o wydajności 200.000 Mg/rok lub większej.

b) Specjalista ds. infrastruktury gospodarki odpadami - wykształcenie wyższe techniczne, co najmniej 6 lat doświadczenia zawodowego w sektorze gospodarki odpadami, w tym doświadczenie przy przygotowywaniu, wdrażaniu i eksploatacji zakładu termicznego przekształcania odpadów komunalnych o wydajności min. 200.000 Mg/rok.

UWAGA! CD WARUNKÓW W POLU WARUNKI UDZIAŁU

18/02/2008

Symbol: ZP.5.341-07/08 - przetarg nieograniczony na:

Sukcesywne dostawy do Restauracji Rycerskiej w Poznaniu ul. Krańcowa 98 produktów mięsnych i wędlin.

KOD CPV : 15100000-9 produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,

15/02/2008

Symbol: GP.NZP/341-20/08; GP.NZP/341-21/08 - przetarg nieograniczony na:

Dostawa artykułów biurowych w tym:

I. Artykuły biurowe różne - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1A do siwz

CPV- 30190000-7 (różny sprzęt i artykuły biurowe); 30190000-7 (różny sprzęt i artykuły biurowe); 30192130-1 (ołówki); 21232300-1 (koperty), 22850000-3 (skoroszyty i różne wyroby)

II. Artykuły biurowe - koperty z papieru makulaturowego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1B do siwz

CPV- 21200000-5 (wyroby z papieru lub tektury)

Ogólny opis przedmiotu zamówienia dotyczący I i II części postępowania.

Zaoferowane artykuły biurowe muszą być dobrej jakości tzn. muszą być niezawodne, trwałe, praktyczne i bezpieczne w użytkowaniu.

Zaoferowane artykuły, które nie ulegające bezpośredniemu zużyciu muszą być objęte co najmniej 12 miesięczną gwarancją.

Zamawiający wymaga, aby zamówienia były realizowane w terminie max 5 dni roboczych, od dnia przekazania zamówienia przez Zamawiającego.

Zamawianie i dostawy artykułów biurowych odbywać się będą zgodnie z systemem i zasadami opisanymi w projekcie umowy odpowiednim dla danej części postępowania.

Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania artykułów równoważnych pod warunkiem, że artykuł równoważny będzie posiadać parametry wskazane przez Zamawiającego lub lepsze. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę artykułu równoważnego należy podać nazwę artykułu lub producenta.

W celu sprawdzenia czy zaoferowane artykuły odpowiadają wymogom określonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty próbki. Artykuły, których próbek wymaga zamawiający zostały podane w załączniku nr 2 do siwz. Próbki zostaną zwrócone na wniosek wykonawcy po zbadaniu ofert. Sposób sprawdzenia dostarczonych próbek opisano w załączniku nr 2 do siwz.

Wszystkie nazwy podane przez Zamawiającego w siwz lub załącznikach należy traktować jako typu.

14/02/2008

Symbol: ZP.5.341-04/08 - przetarg nieograniczony na:

Sukcesywne dostawy do Restauracji Rycerskiej w Poznaniu ul. Krańcowa 98 produktów mięsnych i wędlin.

KOD CPV: 15100000-9 produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne.

Oferowane produkty mięsne i wędliny winy być świeże, dobrej jakości i w I gatunku. Powinny posiadać datę przydatności do spożycia i dopuszczenie do obrotu, wydane przez uprawnione podmioty. Zamawianie towaru odbywać się będzie sukcesywnie w ciągu całego okresu trwania umowy. Zamawiane towary należy dostarczać na koszt własny wykonawcy
w uzgodnionym terminie (tego samego dnia lub w dniu następnym), również w soboty do magazynu Restauracji Rycerskiej przy ul. Krańcowej 98 w Poznaniu.

06/02/2008