Zamówienia po terminie składania ofert

Zamówienie Termin składania ofert

Symbol: ZP.2.341-69/06 - przetarg nieograniczony na:

Wykonanie systemu ogrzewania systemu odwodnienia IV trybuny Stadionu Miejskiego w Poznaniu ul. Bułgarska 5/7 na IV zgodnie ze:

- Specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót (zał. Nr 1),

  • Dokumentacją projektową (zał. Nr 2),

  • Kosztorysem ofertowym (zał. Nr 3)

KOD CPV : 45315600-4 instalacje niskiego napięcia

Wymagana gwarancja na wykonane roboty : nie mniej niż 12 miesięcy.

31/01/2007

Symbol: ZP.2.341-05/07 - przetarg nieograniczony na:

Sukcesywne dostawy do Restauracji Rycerskiej w Poznaniu ul. Krańcowa 98 produktów spożywczych :

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych według formularzy cenowych
Część I - Formularz cenowy nr 1 - owoce i warzywa świeże, (kod CPV 15330000-3) (zał. nr 1)
Część II - Formularz cenowy nr 2 - różne produkty spożywcze przetworzone i mrożone, w tym ryby (kod Cpv 15200000-0, 15331170-9, 15331400-1) (zał. nr 2)
Część III - Formularz cenowy nr 3 - produkty zwierzęce , mięso i produkty mięsne (kod CPV 15110000-2), (zaŁ. nr 3)
Część IV - Formularz cenowy nr 4 - przyprawy, dania instant, produkty suche (kod CPV - 15800000-6) (zał. Nr 4)
Część V- Formularz cenowy nr 5 - produkty mleczarskie , (kod CPV 15500000-3) (zał. nr 5)

Oferowane artykuły spożywcze winy być świeże, dobrej jakości i w I gatunku. Powinny posiadać datę przydatności do spożycia i dopuszczenie do obrotu wydane przez uprawnione podmioty. Zamawianie towaru odbywać się będzie sukcesywnie w ciągu całego okresu trwania umowy, telefonicznie i za pomocą faksu. Zamawiane towary należy dostarczać na koszt własny wykonawcy w uzgodnionym terminie (tego samego dnia lub w dniu następnym), również w soboty do magazynu Restauracji Rycerskiej przy ul. Krańcowej 98 w Poznaniu.

30/01/2007

Symbol: ZP.2.341/01/07 - przetarg nieograniczony na:

Przedmiotem zamówienia jest bieżąca konserwacja, kontrola poprawności działania i usuwanie awarii w Oddziałach POSiR :
1.węzła cieplnego CO i CWU, maszynowni 1 i 2, wentylatorowni oraz systemu monitoringu w Hali Widowiskowo-Sportowej ARENA w Poznaniu ul. Wyspiańskiego 33, zgodnie z wytycznymi oraz z książką przedmiarów (załącznik 1 a),
2.układów automatycznej regulacji, aparatury rozliczeniowej i urządzeń w węźle cieplnym co i cwu w Oddziale Chwiałka ul. Chwiałkowskiego 34 w Poznaniu, zgodnie z wytycznymi oraz z książką przedmiarów (załącznik nr 1 b),
3.układów automatycznej regulacji , aparatury rozliczeniowej i urządzeń w węźle cieplnym Stadionu Miejskiego (IV trybuna) w Poznaniu ul. Bułgarska 5/7 , zgodnie z wytycznymi oraz kosztorysem nakładczym (załącznik 1 c),
4.układów automatycznej regulacji, aparatury rozliczeniowej i urządzeń w węźle cieplnym obiektu 302 - wieża- Oddział Malta, w Poznaniu ul. Wiankowa 3, zgodnie z wytycznymi oraz z książką przedmiarów (załącznik nr 1 d),
5.układów automatycznej regulacji, aparatury rozliczeniowej i urządzeń w węźle cieplnym obiektu 408 - hangar- Oddział Malta, zgodnie z wytycznymi oraz z książka przedmiarów (załącznik nr 1 e),
6.układów automatycznej regulacji , aparatury rozliczeniowej i urządzeń w węźle cieplnym Ośrodka Przywodnego Rataje os. Piastowskie 106 a, zgodnie z wytycznymi oraz z książką przedmiarów (załącznik 1 f)
Kod CPV 50800000-3 - różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
Celem zapoznania się z zakresem zamówienia i urządzeniami posiadanym przez zamawiającego oraz właściwej oceny zakresu tego zamówienia wskazana jest wizyta w wyżej wymienionych obiektach.
W każdym w w/w obiektów należy co najmniej raz w miesiącu składać wizytę kontrolną. Koszty materiałów pomocniczych (drobnych) niezbędnych do realizacji bieżących prac konserwacyjnych (uszczelek, śrub. nakrętek, bezpieczników, itp.) ponosi wykonawca w ramach napraw o wartości do 20% kwoty ustalonego miesięcznego, ryczałtowego wynagrodzenia.
Wykonawca winien posiadać magazyn podstawowych części zamiennych oraz gwarantować całodobowy serwis urządzeń.

26/01/2007

Symbol: ZP.2.341-4/07 - przetarg nieograniczony na:

Dostawa artykułów elektrycznych i elektrotechnicznych dla potrzeb Oddziałów POSiR w Poznaniu

Kod CPV :

28815822-6 żarówki, świetlówki, 31211300-1 bezpieczniki, 31211310-4 wyłączniki, 31320000-5 kable energetyczne, 31500000-1 urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne.

22/01/2007

Symbol: GP.NZP/341-147/06 - przetarg nieograniczony na:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług pocztowych nie zastrzeżonych dla PPUP Poczta Polska ustawą z dnia 12 czerwca 2003 r. Prawo Pocztowe (Dz. U. Nr 130, poz. 1188 z póź. zm.), realizowanych na rzecz Urzędu Miasta Poznania i POZSERWIS-u Gospodarstwa Pomocniczego Urzędu Miasta Poznania, mających siedziby zlokalizowane w Poznaniu przy:

- Placu Kolegiackim 17,

- ul. Matejki 50

- ul. Słowackiego 22

- Libelta 16/20

- Wierzbięcice 45

- Gronowej 20-22a

- os. Bohaterów II Wojny Światowej 36

Przedmiot umowy obejmuje w szczególności:

1. Przyjmowanie do przemieszczenia i doręczenia przesyłek krajowych i zagranicznych o wadze powyżej 50 g:

a) zwykłych (nierejestrowanych) ekonomicznych i priorytetowych,

b) poleconych (rejestrowanych) ekonomicznych i priorytetowych,

c) wartościowych (rejestrowanych) krajowych i zagranicznych, tj. przesyłek z podaną przez Zamawiającego wartością

2. Przyjmowanie do przemieszczenia i doręczenia paczek krajowych i zagranicznych.

3. Świadczenie usługi "pobranie" tj. usługi polegającej na odebraniu od Zamawiającego przesyłki krajowej (rejestrowanej) i doręczenie jej adresatowi pod warunkiem uiszczenia przez niego odpowiedniej kwoty, zadeklarowanej przez Zamawiającego. Kwotę tę Wykonawca przekazuje na wskazane przez Zamawiającego konto.

4. Świadczenie usługi "potwierdzenie odbioru" dla przesyłek wymienionych w punkcie 1 b, c oraz w punkcie 2 i 3.

5. Świadczenie usługi "druki bezadresowe", tj. usługi polegającej na odebraniu od Zamawiającego druków bezadresowych (nierejestrowanych) i doręczenie ich w obrocie krajowym adresatowi.

6. Świadczenie ekspresowych usług kurierskich polegających na przyjmowaniu do przemieszczenia i doręczenia przesyłek w terminie ściśle określonym przez Zamawiającego. Usługa polega na odebraniu przesyłki każdorazowo po jej zgłoszeniu i dostarczeniu adresatowi w jak najkrótszym czasie. Jest to doręczenie tzw."od drzwi do drzwi".

Zamawiający wymaga, aby wszystkie przesyłki odbierane były przez upoważnionych pracowników Wykonawcy w siedzibach Zamawiającego, w godzinach przez niego wskazanych.

Świadczenie wszystkich usług kurierskich musi być realizowane zgodnie z obowiązującymi
w tym zakresie przepisami prawnymi.

Zamawiający wymaga, aby przesyłki nadawane były na podstawie książki nadawczej lub elektronicznego wydruku, sporządzonego w 2 egzemplarzach. Jeden egzemplarz pozostaje u Wykonawcy, drugi natomiast u Zamawiającego. Zamawiający wymaga każdorazowego potwierdzenia nadania przesyłek przez wykonawcę na jednym egzemplarzu książki nadawczej lub wydruku elektronicznego.

Doręczenie przesyłek zwróconych do Zamawiającego następować będzie niezwłocznie po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia adresatowi.

Doręczenie do siedzib Zamawiającego pokwitowanych przez adresata zwrotnych potwierdzeń odbioru następować będzie niezwłocznie po dokonaniu doręczenia.

Zamawiający przewiduje w okresie trwania umowy nie więcej niż:

-13 700 usług o charakterze powszechnym, w tym 380 usług "przesyłka pobraniowa", przesyłka wartościowa,

-100 usług "druki bezadresowe",

- 30 usług kurierskich ekspresowych.

Przedmiot zamówienia dotyczy wykonywania usług pocztowych nie zastrzeżonych Ustawą z dnia 1 czerwca 2003 r. Prawo Pocztowe (Dz. U. nr 130, poz. 1188) dla PPUP Poczta Polska.

CPV 64120000-3 (Usługi kurierskie)

29/12/2006

Symbol: DD.ZP/341-4/06 - przetarg nieograniczony na:

sukcesywną dostawę wyrobów mleczarskich określonych w grupie 155 Wspólnego Słownika Zamówień dla Domu Dziecka Nr 1 przy ul. Swoboda 59 w Poznaniu - 2 pakiety

CPV: 15.50.00.00-3 Produkty mleczarskie

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia.

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia wyboru oferty najkorzystniejszej za pomocą aukcji elektronicznej.

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

28/12/2006

Symbol: GP.NZP/341-110/06 - przetarg nieograniczony na:

CPV - 64210000-1

Świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych świadczonych przez stacjonarną publiczną sieć telefoniczną, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 16.07.2004r. Prawo telekomunikacyjne.

Przejęcie ruchu wychodzącego ma się odbyć poprzez podłączenie pięciu traktów 2Mb
(ISDN 30B+D) oraz przejęciu całego zakresu numeracji DDI zarezerwowanej dla Urzędu Miasta Poznania. Koszty przejęcie ruchu pokrywa operator, który wygra postępowanie.
Przejęcie ruchu wychodzącego winno się odbyć w terminie nie dłuższym niż 14 dni
od zawarcia umowy.

W ramach zamówienia planuje się wykonanie łącznie około 100.000 połączeń miesięcznie trwających łącznie około 3.200 godzin, w tym m.in.:

Þ 65.000 połączeń lokalnych miesięcznie o łącznym czasie trwania 2.400 godzin

Þ 5000 połączeń międzymiastowych miesięcznie o łącznym czasie trwania 170 godzin

Þ 22.000 połączeń do sieci komórkowych miesięcznie o łącznym czasie trwania 600 godzin

(oznacza to, że w czasie trwania umowy planuje się nie więcej niż 3.600.000 połączeń
o przewidywanym czasie trwania nie dłuższym niż 115.200 godzin

W trakcie realizacji zamówienia konieczne zaoferowanie indywidualnego opiekuna zajmującego się bieżącą obsługą zamawiającego oraz bieżącego dostępu do elektronicznych bilingów w trybie on-line.

Konieczny dostępny przez 24 godziny na dobę serwis, który będzie usuwał wszelkie awarie w terminie nie dłuższym niż 4 godziny od momentu zgłoszenia.

-- page break --

Konieczna dzierżawą łączy 2 MB G.703 oraz Frame Relay:

- Relacja pl. Kolegiacki 17 - os. Bohaterów II Wojny Światowej 35/36 - 2MB CIR 1980 Kbit/s 2 sztuki wraz z routerami

- Relacja pl. Kolegiacki 17 - os. Bohaterów II Wojny Światowej 35/36 - 2MB G.703 -1 sztuka

- Relacja pl. Kolegiacki 17 - ul. Mielżyńskiego 23- 2MB G.703 - 1 sztuka

- Relacja ul. Gronowa 22a, 1024 Kbit/s - BZWBK Leasing, pl. Andersa 5 - 512 Kbit/s CIR co najmniej 64 Kbit/s - 1 sztuka

- Relacja ul. Gronowa 22a, 1024 Kbit/s - POL-CAR, ul. Gorzysława 9 - 512 Kbit/s CIR co najmniej 64 Kbit/s - 1 sztuka

- Relacja ul. Gronowa 22a, 1024 Kbit/s - Auto-Centrum, ul. Wojciechowskiego 7 - 512 Kbit/s CIR co najmniej 64 Kbit/s - 1 sztuka

18/12/2006

Symbol: ZP. 5.341-66/06 - przetarg nieograniczony na:

Remont i modernizacja zaplecza sanitarnego na terenie Ośrodka Wypoczynkowego w Strzesynku

07/12/2006

Symbol: Zp.2.341-57/06 - przetarg nieograniczony na:

Wykonanie systemu ogrzewania systemu odwodnienia IV trybuny Stadionu Miejskiego w Poznaniu ul. Bułgarska 5/7.
KOD CPV : 45315600-4

05/12/2006

Symbol: ZP.V/3410 - 221/06 - przetarg nieograniczony na:

dostawę do siedziby Urzędu Miasta Poznania sprzętu komputerowego w ramach projektu realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (80%) ora krajowych środków publicznych (20%),
w następujących częściach:
część 1 dostawa 1 sztuki drukarki laserowej.
część 2 dostawa 1 sztuki komputera przenośnego ;

05/12/2006

Symbol: Zp.2.341-56/06 - przetarg nieograniczony na:

Zabezpieczenie powierzchni betonowej żywicami wraz z korektą spadków oraz odwodnieniem na IV trybunie Stadionu Miejskiego w Poznaniu, ul. Bułgarska 5/7
KOD CPV : 45232451-8

04/12/2006

Symbol: ZP.2.341-67/06 - przetarg nieograniczony na:

Dostawa pneumatycznej bandy ochronnej i zainstalowanie na stadionie żużlowym w Poznaniu ul. Warmińska 1.
KOD CPV : 25248230-2, 36931000-3,

30/11/2006

Symbol: ZPV/3410-192/06 - przetarg nieograniczony na:

dostawę do siedziby Urzędu Miasta Poznania sprzętu komputerowego w następujących częściach:
1. część - dostawa komputera biurowego - 1 szt.
2. część - dostawa drukarki laserowej - 1 szt.
3. część - dostawa drukarki laserowej kolorowej - 1 szt.
4. część - dostawa drukarki termo - transferowej - 1 szt.
5. część - dostawa skanera A3 1 szt.

27/11/2006

Symbol: 5/2006/pn - przetarg nieograniczony na:

Opis przedmiotu zamówienia
Kod główny 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
1. Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo- adaptacyjne w pomieszczeniach budynku ODK "Dąbrówka" w Poznaniu, Os. Bolesława Chrobrego 8a należącym do Poznańskiej Spółdzielni Mieszkaniowej. Adaptowane pomieszczenia przeznaczone będą na bibliotekę dla dzieci i młodzieży w ramach funkcjonującej w budynku Filii nr 14 Biblioteki Raczyńskich. Pomieszczenia są zlokalizowane jedną kondygnację poniżej obecnie funkcjonującej filii bibliotecznej - łączna powierzchnia remontowanych pomieszczeń - 120,7 m2.
W części obiektu objętej zakresem prac remontowo-adaptacyjnych planowany jest nowy układ podziału pomieszczeń.
Planowane są prace rozbiórkowe, montażowo-budowlane i wykończeniowe, remont instalacji elektrycznych i sanitarnych.
2. Szczegółowy zakres zamówienia określają załączniki do siwz :
- Nr 1 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
- Nr 2 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - instalacje sanitarne,
- Nr3 -- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - instalacje elektryczne wewnętrzne ,
- Nr 4 - Przedmiar robót - roboty budowlane,
- Nr 5 - Przedmiar robót - instalacje sanitarne,
- Nr 6 - Przedmiar robót - instalacje elektryczne
- Nr 7 - Dokumentacja techniczna-projekt adaptacji pomieszczeń na cele biblioteczne,
- Nr 8 - Dokumentacja techniczna - projekt instalacji elektrycznych,
- Nr 9 - Dokumentacja techniczna - instalacje sanitarne

24/11/2006

Symbol: ZP.2.341-52/06 - przetarg nieograniczony na:

Wykonanie placów przy IV trybunie Stadionu Miejskiego w Poznaniu ul. Bułgarska 5/7
KOD CPV : 45212212-5 - roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

24/11/2006

Symbol: ZP.2.341-49/06 - przetarg nieograniczony na:

Roboty budowlane związane z systemem monitoringu Bezpieczny Stadion wraz z ogrodzeniem przy drugiej trybunie Stadionu Miejskiego w Poznaniu, ul. Bułgarska 5/7.

20/11/2006

Symbol: PSCH.ZP/341-2/06 - przetarg nieograniczony na:

renowację powierzchni ściany portalu wschodniego budynku ,,A" (budynek południowy), budynku szkoły Poznańskiej Szkoły Chóralnej ul. Cegielskiego nr 1 w Poznaniu

CPV: 45.45.30.00-7: roboty remontowe i renowacyjne

Szczegółowy zakres prac określa przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia wyboru oferty najkorzystniejszej za pomocą aukcji elektronicznej.

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

15/11/2006

Symbol: ZP.23.341-53/06 - przetarg nieograniczony na:

dostawa bonów podarunkowych w formie papierowej dla pracowników POSiR
KOD CPV : 22865000-1 - talony

08/11/2006

Symbol: GP.NZP/341-102/06 - przetarg nieograniczony na:

Remont w budynku Urzędu Miasta Poznania przy ul. Libelta 16/20 w Poznaniu

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowi:

- projekt wykonawczy poczekalni WSO- załącznik numer 1 do siwz

- projekt wykonawczy remontu pomieszczeń po PIP- załącznik numer 2 do siwz

- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót poczekalni WSO - załącznik numer 3 do siwz

- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót remontu pomieszczeń po PIP - załącznik numer 4 do siwz

Na wykonane roboty oraz zaoferowane materiały należy zaoferować gwarancję nie krótszą niż 36 miesięcy.

CPV 45110000-1, 45451146-9, 45421141-4, 45432100-5, 45421000-4, 45421110-8, 45442100-8,

08/11/2006

Symbol: ZP.2.341-48/06 - przetarg nieograniczony na:

przedmiotem zamówienia są usługi polegające na sprzątaniu domków Camping Hotel Malta w O.Malta w Poznaniu.
COD CPV : 7471000-9

06/11/2006