Zamówienia po terminie składania ofert

Zamówienie Termin składania ofert

Symbol: GP.NZP/341-161/07 - przetarg nieograniczony na:

CPV - 64110000-0 (usługi pocztowe)

CPV - 64120000-3 (usługi kurierskie)

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług pocztowych, nie zastrzeżonych dla operatora publicznego, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek krajowych i zagranicznych.

Usługi realizowane będą na rzecz Urzędu Miasta Poznania i POZSERWIS-u Gospodarstwa Pomocniczego Urzędu Miasta Poznania.

Wykonawca zobowiązany jest do odbioru przesyłek, z następujących budynków UMP
w Poznaniu:

a) pl. Kolegiacki 17,

b) ul. Matejki 50,

c) ul. Słowackiego 22,

d) ul. Libelta 16/20,

e) ul. Wierzbięcice 45,

f) ul. Gronowa 20.

Odbiór wszystkich przesyłek odbywać się będzie codziennie, na koszt Wykonawcy,
w następujących godzinach:

poniedziałek i czwartek 16:30 - 17:00,

wtorek, środa i piątek 15:00 - 15:30.

Przedmiot umowy obejmuje w szczególności:

1) Przyjmowanie do przemieszczania i doręczania przesyłek krajowych i zagranicznych o wadze powyżej 50 gram.

2) Przyjmowanie do przemieszczania i doręczania paczek krajowych i zagranicznych:

3) Przyjmowanie do przemieszczania i doręczania przesyłek kurierskich krajowych i zagranicznych:

4) Świadczenie usługi "pobranie"

5) Świadczenie usługi "przesyłka wartościowa"

6) Zwrot przesyłek rejestrowanych niezwłocznie do Zamawiającego, po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy.

7) Świadczenie usług dodatkowych dotyczących przesyłek określonych w punkcie 1, 2, 3, 4
i 5 w zakresie - poświadczenia odbioru przesyłki przez adresata oraz poświadczenia odbioru przesyłki pilnej (priorytetowej).

Ilości oraz szczegółowy opis dla punktów 1,2,3,4,5 6 podano w załączniku nr 1 do siwz
dla Urzędu Miasta Poznania i 2 do siwz dla Pozserwis-u

Zamówienie należy realizować na podstawie umowy, której wzór stanowi załącznik nr 2
do siwz.

Przedmiot zamówienia dotyczy wykonywania usług pocztowych nie zastrzeżonych Ustawą
z dnia 12 czerwca 2003 r. Prawo Pocztowe (Dz. U. nr 130, poz. 1188) dla PPUP Poczta Polska.

27/12/2007

Symbol: ZP.7.341-54/07 - przetarg nieograniczony na:

Modernizacja sali sportowej w Poznaniu przy ul. Chwiałkowskiego 34 - ETAP II.

Zakres prac obejmuje:

  1. roboty budowlane,

  2. instalacje elektryczne i słaboprądowe,

  3. instalacje sanitarne,

  4. dostarczenie wyposażenia sali.

KOD CPV:

45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne

20/12/2007

Symbol: GP.NZP/341-141/07 - przetarg nieograniczony na:

CPV- 22822000-8 (formularze urzędowe);

22900000-9 (różne druki)

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie druków ogólnodostępnych (akcydensowych) zgodnie z wykazem podanym w załączniku nr 1 do siwz.

Szczegółowy opis oraz wykaz graficzny druków Zamawiający przedstawił w załączniku nr 2 do siwz.

Zamawiający wymaga, aby zamówienia były realizowane w terminie max 5 dni roboczych, licząc od dnia następnego po dniu otrzymania zamówienia od Zamawiającego.

Zamawianie i dostawy druków odbywać się będą zgodnie z systemem i zasadami opisanymi w projekcie umowy stanowiącym załącznik numer 4 do siwz.

19/12/2007

Symbol: GP.NZP/341-129/07 - przetarg nieograniczony na:

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług pocztowych, nie zastrzeżonych dla operatora publicznego, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek krajowych i zagranicznych.

Usługi realizowane będą na rzecz Urzędu Miasta Poznania i POZSERWIS-u Gospodarstwa Pomocniczego Urzędu Miasta Poznania.

Wykonawca zobowiązany jest do odbioru przesyłek, z następujących budynków UMP
w Poznaniu:

a) pl. Kolegiacki 17,

b) ul. Matejki 50,

c) ul. Słowackiego 22,

d) ul. Libelta 16/20,

e) ul. Wierzbięcice 45,

f) ul. Gronowa 20.

Odbiór wszystkich przesyłek odbywać się będzie codziennie, na koszt Wykonawcy,
w następujących godzinach:

poniedziałek i czwartek 16:30 - 17:00,

wtorek, środa i piątek 15:00 - 15:30.

Przedmiot umowy obejmuje w szczególności:

1) Przyjmowanie do przemieszczania i doręczania przesyłek krajowych i zagranicznych o wadze powyżej 50 gram.

2) Przyjmowanie do przemieszczania i doręczania paczek krajowych i zagranicznych:

3) Przyjmowanie do przemieszczania i doręczania przesyłek kurierskich krajowych i zagranicznych:

4) Świadczenie usługi "pobranie"

5) Świadczenie usługi "przesyłka wartościowa"

6) Zwrot przesyłek rejestrowanych niezwłocznie do Zamawiającego, po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy.

7) Świadczenie usług dodatkowych dotyczących przesyłek określonych w punkcie 1, 2, 3, 4
i 5 w zakresie - poświadczenia odbioru przesyłki przez adresata oraz poświadczenia odbioru przesyłki pilnej (priorytetowej).

Ilości oraz szczegółowy opis dla punktów 1,2,3,4,5 6 podano w załączniku nr 1 do siwz
dla Urzędu Miasta Poznania i 2 do siwz dla Pozserwis-u

Zamówienie należy realizować na podstawie umowy, której wzór stanowi załącznik nr 2
do siwz.

Przedmiot zamówienia dotyczy wykonywania usług pocztowych nie zastrzeżonych Ustawą
z dnia 12 czerwca 2003 r. Prawo Pocztowe (Dz. U. nr 130, poz. 1188) dla PPUP Poczta Polska.

15/12/2007

Symbol: GP.NZP/341-145/07 - przetarg nieograniczony na:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu:

a) mycie okien wraz z żaluzjami poziomymi, parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi, drzwi wysokich (ponad 2,5 m) oraz innych płaszczyzn przeszklonych, zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 1 do siwz. Całkowita powierzchnia okien, żaluzji, parapetów, drzwi i innych płaszczyzn przeszklonych z uwzględnieniem częstotliwości mycia w całym okresie trwania umowy wynosi 50532,16 m2.

b) pranie żaluzji pionowych (wertikali) wg wskazań zamawiającego. Całkowita powierzchnia żaluzji pionowych (obustronna) przeznaczonych do prania z uwzględnieniem częstotliwości wykonania usług w całym okresie trwania umowy wyniesie maksymalnie 5000m2.

c) Jeden raz w roku, w miesiącu lipcu 2008 r. mycie fasady budynku przy ul. Gronowej 22a - Wydział Komunikacji i Ochrony Środowiska - 1248 m2.

Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z harmonogramem, stanowiącym załącznik
nr 1 do siwz, w godzinach pracy Urzędu Miasta Poznania, tj.: poniedziałek i czwartek od godz. 9:00 do godziny 17:00 oraz we wtorek, środę i piątek od godz. 7:30 do godz. 15:30.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany harmonogramu mycia okien, w wyniku której, dopuszczalna jest zmiana powierzchni przypadającej na dany miesiąc w wysokości nie większej niż 2000m2. Zamawiający wymaga od pracowników świadczących usługi będące przedmiotem zamówienia schludnego ubrania roboczego, wyposażenia w logo lub identyfikatory firmy oraz zachowania odpowiadającego powadze urzędu.

CPV: 74 722000-6 (usługi czyszczenia okien)

93 100000-9 (usługi prania i czyszczenia na sucho)

11/12/2007

Symbol: ZP.5.341-55/07 - przetarg nieograniczony na:

Dostawa sprzętu do wyposażenia siłowni w Ośrodku Przywodnym Rataje, oś. Piastowskie 106 a,

61-164 Poznań.

Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr.1 do specyfikacji.

10/12/2007

Symbol: ZP.2.341-53/07 - przetarg nieograniczony na:

Roboty budowlane polegające na dobudowie III poziomu widowni na II trybunie Stadionu Miejskiego w Poznaniu ul. Bułgarska 5/7, zgodnie z :
Dokumentacją projektową - zał. Nr 1,
Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - zał. Nr 2,
Przedmiarem robót - zał. Nr 3.

Wymagana gwarancja na wykonane roboty nie mniej niż 24 miesiące.

07/12/2007

Symbol: ZP.7.341-52/07 - przetarg nieograniczony na:

Wykonanie oświetlenia boiska piłkarskiego w Młodzieżowym Ośrodku Sportowym
w Poznaniu przy ul. Gdańskiej 1.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:

  • dokumentacja projektowa- zał. nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia;

  • specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 2 do siwz;

  • przedmiar robót - zał. nr 3 do siwz.

07/12/2007

Symbol: GP.NZP/341-118/07 - przetarg nieograniczony na:

CPV-64212000-5 Usługi telefonii komórkowej wraz z dostawą nowych telefonów komórkowych oraz akcesoriów GSM

I. Usługa telefonii komórkowej dotyczyć będzie

A) sukcesywnego przejmowania aktualnie wykorzystywanych u zamawiającego numerów telefonów komórkowych w łącznej ilości 350, z zapewnieniem ich pełnej funkcjonalności od dnia przeniesienia.

Harmonogram czasowy dotyczący przejmowanych numerów stanowi załącznik numer 1 do siwz.Koszty przejęcia numeracji od obecnego operatora pokrywa Zamawiający.

B) Dostawa kart SIM wraz z aparatami określonymi w załączniku numer 3 do siwz jako "Telefon 1" - zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem zamawiającego w łącznej ilości 50.

Szczegółowy wykaz zrealizowanych w okresie 2.01.2007 - 1.03.2007 połączeń oraz średniomiesięczne planowane ilości stanowi załącznik numer 2 do siwz.

Zamawiający wymaga aby świadczone przez wybranego w postępowaniu wykonawcę usługi połączeń odbywały się również w ramach tzw."Biznes Grupy". Wszystkie połączenia ramach "Biznes Grupy" winny odbywać się bezpłatnie. Biznes Grupa obejmuje wszystkie numery zamawiającego, które znajdą się w trakcie trwania umowy w sieci wybranego wykonawcy (przejęte i nowe )

W ramach abonamentu wykonawca zapewni:

a) jedną stawkę za jedną minutę połączenia dla wszystkich połączeń krajowych (zarówno stacjonarnych i komórkowych) realizowanych w ramach podpunktu "A" i "B" do wszystkich operatorów,

b) jedną stawkę za jedną sztukę sms, mms realizowanych w ramach podpunktu "A" i "B" do wszystkich operatorów,

c) bezpłatną aktywację:

- nowych kart SIM,

- usług MMS (włączenie usługi do kart głosowych),

- GPRS

- WAP,

- ustalenia limitu

d) bezpłatne usługi:

- naliczania sekundowego 1s/1s połączeń głosowych krajowych,

- informowania sms-em o przekroczeniu 90% limitu ustalonego dla danego numeru,

- blokowania połączeń po przekroczeniu limitu ustalonego dla danego numeru,

- włączenia/wyłączenia roamingu,

- aktywacji/dezaktywacji poczty głosowej.

Niedopuszczalny jest warunek wykonawcy określający minimalny obrót na karcie SIM w jakimkolwiek okresie rozliczeniowym.W przypadku zaoferowania w ramach abonamentu pakietu bezpłatnych minut winny być one wymieniane na sms, mms w stosunku co najmniej 1:4. Wymagane jest aby niewykorzystana cześć pakietu przechodziła na następny okres rozliczeniowy.

II. Dostawa nowych telefonów komórkowych oraz akcesoriów GSM

1) dostawa 250 sztuk kompletów składających się z: telefonu komórkowego, ładowarki, kabla umożliwiającego przesył danych do komputera z systemem XP i nowszym (połączenie z komputera przez gniazdo USB);

a) 200 sztuk kompletów o parametrach nie gorszych niż opisane w załączniku 3 do siwz jako "Telefon 1"

b) 30 sztuk kompletów o parametrach nie gorszych niż opisane w załączniku 3 do siwz jako "Telefon 2"

c) 20 sztuk o parametrach nie gorszych niż opisane w załączniku 3 do siwz jako "Telefon 3"
2) dostawa 30 sztuk modemów do laptopów z kartami SIM w systemie GPRS, EDGE, UMTS a także HSDPA

3) dostawa 10 bramek do połączeń w grupie biznesowej bez zabezpieczenia SIM-LOCK

Ze względu na ograniczoną pojemność pola dalsza część opisu przedmiotu zamówienia znajduje się w ogłoszeniu.

03/12/2007

Symbol: GP.NZP/341-119/07 - przetarg nieograniczony na:

CPV - 90121320-0 Wywóz odpadów komunalnych stałych z 253 miejskich jednostek organizacyjnych.Szczegółowy wykaz jednostek z adresami stanowią załączniki numer 1a, 1b,1c,1d,1e,1f,1g, 1h do siwz.

W ramach usługi należy:

1.
a) wyposażyć jednostki w pojemniki (kontenery) przeznaczone do gromadzenia odpadów komunalnych zmieszanych zgodnie z załącznikiem numer 1 (w zależności od części jest to załącznik numer 1a,1b,1c,1d,1e,1f,1g, 1h do siwz),

b) wyposażyć wszystkie jednostki wykazane odpowiednio w załącznikach 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g, 1h w pojemniki (a w przypadku jednostek w których ze względów technicznych występują trudności w lokalizacji stałego pojemnika w worki) przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów (makulatura, plastik, szkło białe, szkło kolorowe, baterie, bioodpady),

- Wielkość oraz ilość zaproponowanych dla poszczególnych jednostek pojemników (worków) na selektywną zbiórkę odpadów pozostaje w gestii wykonawcy, z zastrzeżeniem że muszą być one dostosowane do możliwości techniczno-lokalizacyjnych poszczególnych jednostek.

- Opróżnianie pojemników (worków) na selektywną zbiórkę odpadów winno odbywać się
z częstotliwością zapewniającą niedopuszczenie do ich przepełnienia.

Wykonawca może w trakcie trwania umowy zaproponować zmianę ilościowo-rodzajową pojemników (worków) do selektywnej zbiórki odpadów pod warunkiem że będzie to zgodne
z obowiązującymi przepisami a kierownik danej jednostki wyrazi na to pisemną zgodę.

Wybrany wykonawca jest zobowiązany do monitorowania stanu zapełniania pojemników (worków) na selektywną zbiórkę odpadów podczas odbierania odpadów zmieszanych.
2. systematycznie odbierać i wywozić odpady:

a) zmieszane zgodnie z ustaloną w załącznikach numer 2a,2b,2c,2d,2e,2f,2g,2h częstotliwością w dni powszednie w godzinach pracy jednostek ,

b) systematycznie odbierać i wywozić odpady zbierane selektywnie niedopuszczając do ich przepełnienia (odbiór w dni powszednie w godzinach pracy jednostek ),

3. wymieniać pojemniki uszkodzone lub zniszczone w wyniku bieżącej eksploatacji,

4. utrzymywać wszystkie pojemniki (kontenery) w odpowiednim stanie sanitarnym i technicznym oraz utrzymywać porządek w miejscu ich ustawienia

5. usuwać odpady zalęgające poza pojemnikami w przypadku ich przepełnienia,

6. oczyszczać miejsce zaśmiecone przez wykonawcę podczas załadunku,

7. każdorazowy odbiór odpadów potwierdzić pisemnie w obsługiwanej jednostce

9. rozliczyć usługi z podziałem na poszczególne jednostki

Niniejsze postępowanie nie obejmuje odbioru odpadów wielkogabarytowych.

Świadczenie usług przez wybranego wykonawcę musi odbywać się w całym czasie trwania umowy zgodnie z obowiązującymi w danej chwili przepisami prawa.

Ilekroć w siwz jest mowa o pojemnikach - rozumie się przez to pojemniki oraz kontenery.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na:

- część 1 obejmującą 34 jednostki wykazane na załączniku numer 1a,

- część 2 obejmującą 31 jednostek wykazanych na załączniku numer 1b,

- część 3 obejmującą 48 jednostek wykazane na załączniku numer 1c,

- część 4 obejmującą 21 jednostki wykazanych na załączniku numer 1d,

- część 5 obejmującą 32 jednostki wykazanych na załączniku numer 1e,

- część 6 obejmującą 31 jednostek wykazanych na załączniku numer 1f,

- część 7 obejmującą 30 jednostek wykazanych na załączniku numer 1g,

- część 8 obejmującą 26 jednostek wykazanych na załączniku numer 1h,

21/11/2007

Symbol: ZP.5.341-36/07 - przetarg nieograniczony na:

Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony obiektów POSiR w latach 2008-2011.

  1. Budynku Dyrekcji w Poznaniu, ul. Chwiałowskiego 34 wraz z terenem przyległym,

  2. Oddziału Malta w Poznaniu, ul. Wiankowa 3,

  3. Hotelu- Campingu Malta w Poznaniu, ul. Krańcowa 98 wraz z terenem przyległym,

  4. Oddziału MOS w Poznaniu, ul. Gdańska 1,

  5. Ośrodka Przywodnego Rataje w Poznaniu, Oś. Piastowskie 104,

  6. Lodowiska w Poznaniu (sezonowo - 5 miesięcy),

  7. Basenów letnich w Poznaniu (sezonowo- 3 miesiące)

19/11/2007

Symbol: ZP.5.341-48/07 - przetarg nieograniczony na:

Dostawa sprzętu do wyposażenia siłowni w Ośrodku Przywodnym Rataje, oś. Piastowskie 106 a,

61-164 Poznań.

Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr.1 do specyfikacji.

Urządzenia powinny być dostarczone do Zamawiającego, transportem na koszt wykonawcy. Wykonawca powinien, po uzgodnieniu terminu z Zamawiającym, zorganizować prezentację pracy i wszystkich funkcji dostarczonego sprzętu połączoną z przeszkoleniem wskazanych przez Zamawiającego pracowników.

Wraz z urządzeniami Dostawca zobowiązany jest do dostarczenia instrukcji obsługi sprzętu

i informację o jego parametrach technicznych w języku polskim.

Sprzęt powinien być fabrycznie nowy, nie używany i sprawny technicznie.

Wymagana gwarancja na dostarczony sprzęt - cała gwarancja producenta.

Dostawca ma obowiązek zapewnić serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski dostępny w czasie max. 48 godzin od zgłoszenia usterek.

Kod CPV : 36400000-5 artykuły i sprzęt sportowy

16/11/2007

Symbol: ZP.7.341-45/07 - przetarg nieograniczony na:

Zaprojektowanie i wybudowanie linowego elektrycznego wyciągu nart wodnych wraz z niezbędnym zapleczem i infrastrukturą techniczną oraz dostawą sprzętu narciarskiego i ochronnego.

15/11/2007

Symbol: 4/2007/pn - przetarg nieograniczony na:

1.Przedmiotem zamówienia jest usługa prenumeraty dzienników i czasopism, szczegółowo określonych w liście tytułów do prenumeraty (załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Zamawiający za ważne uzna oferty, w których Wykonawca zaproponuje dostawę wszystkich tytułów wymienionych w załączniku nr 3. Oferty, w których załącznika nr 3 nie wypełniono we wszystkich pozycjach - zostaną odrzucone jako sprzeczne ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
Zamawiający składa zamówienie na prenumeratę wszystkich tytułów wymienionych w załączniku nr 3 w wersji podstawowej (bez dodatków w postaci np. płyt CD, DVD, książek itp. )
2.Wykonawca jest zobowiązany dostarczać zamówioną prasę do 42 placówek Zamawiającego, znajdujących się na terenie miasta Poznania. Wykaz placówek wraz z godzinami pracy i spisem tytułów dostarczanych do danej placówki stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3.Dopuszcza się różne możliwości dostarczania prasy do placówek Zamawiającego: do rąk pracownika - w godzinach pracy placówki; do najbliższego kiosku (sklepu); do specjalnej skrzynki (założonej i konserwowanej przez Wykonawcę). Wykonawca powinien określić w formularzu ofertowym swoje propozycje w tym zakresie, a ponadto sposób zabezpieczenia i dostarczania egzemplarzy, których z różnych przyczyn nie można było zostawić w umówionym miejscu.
4.Dostarczane tytuły winny być kompletne, a w razie braku poszczególnych numerów Wykonawca przeprowadzi postępowanie reklamacyjne u wydawcy i dostarczy brakujące egzemplarze.
5.Zamawiający zastrzega sobie w czasie trwania umowy prawo do możliwości korekty dostaw, tj.:
-możliwość zmiany przez Zamawiającego liczby zamawianych tytułów lub rezygnacji z niektórych tytułów
-korekty liczby prenumerowanych egzemplarzy

07/11/2007

Symbol: ZP.5.341-44/07 - przetarg nieograniczony na:

Modernizacja gabinetu prezydenta federacji w obiekcie 302 Toru Regatowego Malta.

Zakres prac obejmuje :

  • roboty rozbiórkowe,

  • roboty budowlane,

  • prace malarskie,

  • prace w zakresie instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i instalacji elektrycznej.

KOD CPV :45212200 - 8 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych.

07/11/2007

Symbol: ZP.7.341-43/07 - przetarg nieograniczony na:

Modernizacja sali sportowej w Poznaniu przy ul. Chwiałkowskiego 34

- ETAP I.

05/11/2007

Symbol: Uk.TT.340-1/2007 - przetarg nieograniczony na:

Modernizacja szaletu publicznego na Starym Rynku w Poznaniu.Zakres robót został określony w dokumentacji projektowej, technicznej i kosztorysowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 5 i 6).
(CPV: 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne)
- przetarg unieważniony w dniu 19.10.2007 r. na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163, ze zm.) ze względu na fakt, że w zamówieniu wymóg dostarczenia przez Wykonawców kopii polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, nie znalazł swojego odzwierciedlenia w warunkach udziału w postępowaniu, w formie wymogu posiadania przez Wykonawcę określonego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej.

02/11/2007

Symbol: ZP.2.341-47/07 - przetarg nieograniczony na:

"Dostawa bonów towarowych (podarunkowych) w formie "papierowej" o wartości 65 000,00 zł dla POSiR.

Zamawiane bony towarowe należy dostarczyć w nominałach i ilości : 10,00 zł - 700 sztuk, 20,00 zł -700 sztuk, 25,00 zł - 160sztuk, 50,00 zł - 800 sztuk.
Dostarczone bony towarowe winny być honorowane we wskazanych przez Wykonawcę punktach sprzedaży na terenie Poznania i okolic (do 50 km od Poznania), oferujących urozmaicony asortyment towarowy : spożywczy, odzieżowy, zabawki, sprzęt AGD i RTV, itp. i td.
Bony należy dostarczyć na koszt wykonawcy do siedziby POSiR w Poznaniu ul. Chwiałkowskiego 34.

30/10/2007

Symbol: 3/2007/pn - przetarg nieograniczony na:

Dostawa sprzetu komputerowego w tym monitorów, drukarek i innych urzadzeń peryferyjnych oraz oprogramowania systemowego

29/10/2007

Symbol: XIILO.ZP/341-1/07 - przetarg nieograniczony na:

zaprojektowanie i budowę lekkiej hali sportowej przy XII Liceum Ogólnokształcącym im. Marii Skłodowskiej - Curie ul. Gen. T. Kutrzeby 8 w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno - użytkowy.

CPV: 36.63.30.00-7;45.23.61.10-4; 45.21.22.25-9;45.21.22.00-8; 45.21.22.21-1; 74.23.20.00-4.

16/10/2007