Oferta: główny specjalista zakres administracja i inwestycje

Data publikacji: 2024-09-06
Nr ref.: ZSB1.1200.4.2024 z dn. 06-09-02024
Jednostka: Zespół Szkół Budownictwa Nr 1 (XXI Liceum Ogólnokształcące im. gen. Władysława Andersa, Technikum Budowlane im. gen. Władysława Andersa, Szkoła Policealna nr 21, Szkoła Policealna nr 21 dla Dorosłych, Branżowa Szkoła I stopnia Rzemiosła Artystycznego im. gen. Władysława Andersa)
Stanowisko: główny specjalista zakres administracja i inwestycje

Data rozstrzygnięcia oferty

2024-10-01

Zakres podstawowych czynności

Bezpośrednim przełożonym głównego specjalisty ds. administracyjno-inwestycyjnych jest dyrektor placówki lub wyznaczona osoba.

Zakres obowiązków :

  1. Czas pracy 40 godz. tygodniowo od 7.00 - 15.00.
  2. Sprawowanie nadzoru nad wszystkimi remontami na terenie zespołu szkół oraz udział w ich odbiorze.
  3. Nadzór nad utrzymywaniem terenu, budynku i mienia w należytym stanie techniczno-eksploatacyjnym i w należytej czystości.
  4. Prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami księgi obiektu budowlanego.
  5. Udział w pracach komisji konkursowej i przetargowej.
  6. Udział w pracach komisji odbioru częściowego i końcowego inwestycji i prac remontowych.
  7. Odbiór i porządkowanie dokumentacji dotyczącej zakupów, dostaw, atestów, certyfikatów, instrukcji obsługi,  kart gwarancyjnych.
  8. Planowanie oraz zakup maszyn i sprzętu do utrzymywania budynków i infrastruktury (kosiarki, maszyny czyszczące, itp.).
  9. Realizacja zakupów wyposażenia szkoły zgodnie z decyzjami dyrektora
  10. Współpraca z inspektorami BHP, nadzoru budowlanego, kominiarskiego, ppoż, gazowego, firmami budowlanymi, elektrycznymi, monterskimi, instalacyjnymi oraz ubezpieczeniowymi - zlecanie niezbędnych przeglądów okresowych, nadzór                i dokumentacja.
  11. Przygotowanie i realizacja procedur wymaganych ustawą o zamówieniach publicznych w zakresie remontów i zakupów.
  12. Przeprowadzanie bieżących kontroli stanu technicznego budynków/pomieszczeń oraz zlecenie niezbędnych napraw i nadzór nad ich przebiegiem.
  13. Odbiór i porządkowanie dokumentacji dotyczącej inwestycji i prac remontowych, w tym zakupów i dostaw związanych z inwestycjami.
  14. Przygotowanie i obsługa niezbędnych danych w SIO i PABS.
  15. Prowadzenie spraw związanych z administrowaniem nieruchomościami na terenie szkoły oraz prowadzenie dokumentacji formalno-prawnej nieruchomości.
  16. Przygotowanie sprawozdań i raportów dotyczących własnego zakresu czynności.
  17. Wykonania innych zadań nieobjętych zakresem czynności, a zleconych przez dyrektora szkoły.
  18. Kontrola właściwego zabezpieczenia budynku i mienia przed kradzieżą, włamaniem, pożarem, zalaniem.
  19. Nadzór i opieka nad utrzymaniem infrastruktury informatycznej budynków Zespołu Szkół Budownictwa nr 1 w Poznaniu.

Wymagania obowiązkowe

1) posiada obywatelstwo polskie,

2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;

3) nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;

4) posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków obsługi finansowo-księgowej;

5) minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe;

6) znajomość obowiązujących przepisów prawa budowlanego;

Wymagania dodatkowe

1)     dobra organizacja pracy i umiejętność pracy pod presją czasu, w dynamicznie zmieniających się warunkach;

2)     umiejętność obsługi komputera;

3)     bardzo dobra znajomość programu Excel;

4)     orientacja zadaniowa i odpowiedzialność;

5)     otwartość na nowe wyzwania zawodowe i chęć uczenia się;

6)     cechy osobowości takie jak: komunikatywność, dyskrecja, konsekwencja w realizowaniu zadań, dokładność, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, terminowość, umiejętność korzystania z przepisów prawa.

Wymagane dokumenty

  1. CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej;
  2. Skan /kopia świadectwa ukończenia szkoły
  3. Oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych;
  4. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;

Inne informacje:

Budynek oraz miejsce pracy nie są przystosowane dla potrzeb osób z dysfunkcją
narządu ruchu.
Stanowisko związane z pracą przy komputerze, wymagające skupienia i
dokładności.
Praca wymaga bezpośredniego kontaktu z innymi osobami.
Przewiduje się wyjścia poza miejsce pracy.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone
klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla
potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z
Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Wymagane dokumenty aplikacyjne (tylko w formie papierowej) winny być przez
kandydata własnoręcznie podpisane i złożone w terminie
do dnia 16.09.2024r.  do godz. 12.00 pod adresem:

Zespół Szkół Budownictwa Nr1, ul. Rybaki 17, 61-883 Poznań
w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
"Nabór na wolne stanowisko "Główny specjalista zakres zadań - administracja i inwestycje"
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i
miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 61 8542753
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji
Urzędu Miasta Poznania oraz na tablicy informacyjnej w Zespole Szkół
Budownictwa Nr 1 w Poznaniu, ul. Rybaki 17.
Składanie ofert
Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać pod adresem:
Zespół Szkół Budownictwa Nr 1 (XXI Liceum Ogólnokształcące im. gen.
Władysława Andersa, Technikum Budowlane im. gen. Władysława Andersa,
Szkoła Policealna nr 21, Szkoła Policealna nr 21 dla Dorosłych), Branżowa Szkoła I Stopnia Rzemiosła Artystycznego   im. gen. Władysława Andersa ul. Rybaki 17, 61-883 Poznań,
w terminie do 2024.09.16.
Zespół Szkół Budownictwa Nr 1 (XXI Liceum Ogólnokształcące im. gen.
Władysława Andersa, Technikum Budowlane im. gen. Władysława Andersa,
Szkoła Policealna nr 21, Szkoła Policealna nr 21 dla Dorosłych), Branżowa Szkoła I Stopnia Rzemiosła Artystycznego   im. gen. Władysława Andersa zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Informacja o wyniku naboru

Główny Specjalista.pdf format PDF

Przetwarzanie danych osobowych

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół
Budownictwa Nr 1 w Poznaniu, ul. Rybaki 17, 61 - 883 Poznań.
2. Dane osobowe: imię i nazwisko, dane kontaktowe, miejscowość zamieszkania,
wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i przebieg dotychczasowego zatrudnienia
będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego wynikającego
odpowiednio z art.22 § 1 Kodeksu pracy oraz art. 14 i 15 ust. 2 ustawy z dn.
21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, którym jest
przeprowadzenie procesu rekrutacji.
3.Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a
ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r o pracownikach samorządowych
(pierwszeństwo w zatrudnieniu) powinien dodatkowo przekazać informację o
niepełnosprawności (nie dotyczy rekrutacji na kierownicze stanowiska
urzędnicze).
4. Przekazanie innych danych tj. w zakresie nieokreślonym przepisami prawa,
zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
5. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać cofnięta w
dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania,
którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
6. Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować
poprzez e-mail: iod6_oswiata@um.poznan.pl
(mailto:iod6_oswiata@um.poznan.pl).
7. Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:

a) dostępu do swoich danych osobowych

b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe

c) żądania usunięcia danych,
d)żądania ograniczenia przetwarzania,
e)wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony
Danych Osobowych.8. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art.
22 § 1 Kodeksu pracy i art. 14 i 15 ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o
pracownikach samorządowych jest obowiązkowe, a w zakresie pozostałych
danych dobrowolne. Podanie informacji o niepełnosprawności jest
nieobowiązkowe, ale konieczne, aby skorzystać z uprawnienia, o którym mowa
w art. 13a ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r o pracownikach
samorządowych (pierwszeństwo w zatrudnieniu).
8. Dane osobowe wybranego kandydata w zakresie: imię, nazwisko i
miejscowość zamieszkania będą umieszczone na tablicy informacyjnej w
jednostce, w której był przeprowadzony nabór, oraz opublikowane w Biuletynie
Informacji Publicznej przez okres co najmniej 3 miesięcy zgodnie z art. 15 ust. 2
ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
9. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na
zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
10. Odbiorcami danych są podmioty upoważnione do odbioru danych
osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z Administratorem
umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną Administratora.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Andrzej Hyżak
Data wytworzenia informacji: 2024-10-01 00:00
Opis zmian: Zamieszczenie informacji o wyniku naboru na stanowisko (Aktualizacja)
Opublikował(a): Andrzej Hyżak
Data i godzina publikacji: 2024-10-01 10:52