Oferta: specjalista zakres: płace (0,25 etatu)
Data publikacji: 2024-09-06
Nr ref.: ZSB1.1200.2.2024 z dn. 06-09-02024
Jednostka: Zespół Szkół Budownictwa Nr 1 (XXI Liceum Ogólnokształcące im. gen. Władysława Andersa, Technikum Budowlane im. gen. Władysława Andersa, Szkoła Policealna nr 21, Szkoła Policealna nr 21 dla Dorosłych, Branżowa Szkoła I stopnia Rzemiosła Artystycznego im. gen. Władysława Andersa)
Stanowisko: specjalista zakres: płace (0,25 etatu)
Data rozstrzygnięcia oferty
2024-10-01
Zakres podstawowych czynności
Bezpośrednim przełożonym specjalisty ds. płac jest dyrektor placówki.
- naliczanie i sporządzanie list płac miesięcznych dla pracowników administracji i obsługi oraz nauczycieli;
- uzgadnianie co miesiąc zgodności wypłat z dokumentacją księgową;
- przyjmowanie druków L-4 i naliczanie wynagrodzenia za czas choroby, zasiłków;
- prowadzenie dokumentacji w zakresie sporządzania list płac;
- sporządzanie i kompletowanie dokumentacji do rent i emerytur;
- obliczanie i sporządzanie list nagród jubileuszowych;
- obliczanie i sporządzanie list nagród dla pracowników sfery budżetowej tzw. 13 tek;
- obliczanie i sporządzanie list płac odpraw emerytalnych oraz odpraw z tytułu zwolnienia z winy zakładu pracy;
- miesięczne naliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych PIT -4;
- rozliczanie roczne podatku PIT-11, PIT- 4R, oraz raportów RMUA;
- rozliczanie roczne i prowadzenie dokumentacji dla każdego pracownika;
- prowadzenie i rozliczanie deklaracji ZUS (pełna obsługa programu PŁATNIK);
- prowadzenie korespondencji w sprawach komorniczych i sądowych;
- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu;
- wyprowadzanie potrąceń z wynagrodzeń oraz innych. wg otrzymanych informacji od dyrektora;
- rozliczanie świadczeń socjalnych z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
- dokonywanie wypłat i potrąceń w tym elektronicznie;
- miesięczne i roczne rozliczanie i monitorowanie art. 30 Karty Nauczyciela;
-Bieżące zapoznawanie się z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie prowadzonych przez siebie zagadnień.
Wymagania obowiązkowe
1) posiada obywatelstwo polskie,
2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
3) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
4) nieposzlakowana opinia;
5) wykształcenie wyższe lub średnie o profilu: administracja, kadry lub ekonomii i finansów;
6) doświadczenie zawodowe w kadrach minimum 2-letni staż pracy w administracji publicznej lub 4-letni staż pracy zawodowej;
7) brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym.
Wymagania dodatkowe
- zdolność do samodzielnej pracy merytorycznej i analitycznego myślenia;
- znajomość przepisów prawa z zakresu: Karty Nauczyciela, Kodeksu Pracy, ubezpieczeń społecznych, umiejętność analizowania przepisów prawa;
- bardzo dobra znajomość pakietu biurowego Microsoft Office (w szczególności EXCEL);
- znajomość programów: PROGMAN, PABS, SIO
- wysoka kultura osobista, komunikatywność, rzetelność, gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji.
Wymagane dokumenty
- CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej;
- Skan /kopia świadectwa ukończenia szkoły
- Oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych;
- Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;
Inne informacje:
Budynek oraz miejsce pracy nie są przystosowane dla potrzeb osób z dysfunkcją
narządu ruchu.
Stanowisko związane z pracą przy komputerze, wymagające skupienia i
dokładności.
Praca wymaga bezpośredniego kontaktu z innymi osobami.
Przewiduje się wyjścia poza miejsce pracy.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone
klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla
potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z
Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Wymagane dokumenty aplikacyjne (tylko w formie papierowej) winny być przez
kandydata własnoręcznie podpisane i złożone w terminie
do dnia 16.09.2024r. do godz. 12.00 pod adresem:
Zespół Szkół Budownictwa Nr1, ul. Rybaki 17, 61-883 Poznań
w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
"Nabór na wolne stanowisko urzędnicze "specjalista zakres zadań: płace"
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i
miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 61 8542753
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji
Urzędu Miasta Poznania oraz na tablicy informacyjnej w Zespole Szkół
Budownictwa Nr 1 w Poznaniu, ul. Rybaki 17.
Składanie ofert
Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać pod adresem:
Zespół Szkół Budownictwa Nr 1 (XXI Liceum Ogólnokształcące im. gen.
Władysława Andersa, Technikum Budowlane im. gen. Władysława Andersa,
Szkoła Policealna nr 21, Szkoła Policealna nr 21 dla Dorosłych), Branżowa Szkoła I Stopnia Rzemiosła Artystycznego im. gen. Władysława Andersa ul. Rybaki 17, 61-883 Poznań,
w terminie do 2024.09.16.
Zespół Szkół Budownictwa Nr 1 (XXI Liceum Ogólnokształcące im. gen.
Władysława Andersa, Technikum Budowlane im. gen. Władysława Andersa,
Szkoła Policealna nr 21, Szkoła Policealna nr 21 dla Dorosłych), Branżowa Szkoła I Stopnia Rzemiosła Artystycznego im. gen. Władysława Andersa zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół
Budownictwa Nr 1 w Poznaniu, ul. Rybaki 17, 61 - 883 Poznań.
2. Dane osobowe: imię i nazwisko, dane kontaktowe, miejscowość zamieszkania,
wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i przebieg dotychczasowego zatrudnienia
będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego wynikającego
odpowiednio z art.22 § 1 Kodeksu pracy oraz art. 14 i 15 ust. 2 ustawy z dn.
21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, którym jest
przeprowadzenie procesu rekrutacji.
3.Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a
ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r o pracownikach samorządowych
(pierwszeństwo w zatrudnieniu) powinien dodatkowo przekazać informację o
niepełnosprawności (nie dotyczy rekrutacji na kierownicze stanowiska
urzędnicze).
4. Przekazanie innych danych tj. w zakresie nieokreślonym przepisami prawa,
zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
5. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać cofnięta w
dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania,
którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
6. Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować
poprzez e-mail: iod6_oswiata@um.poznan.pl
(mailto:iod6_oswiata@um.poznan.pl).
7. Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:
a) dostępu do swoich danych osobowych
b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe
c) żądania usunięcia danych,
d)żądania ograniczenia przetwarzania,
e)wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony
Danych Osobowych.8. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art.
22 § 1 Kodeksu pracy i art. 14 i 15 ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o
pracownikach samorządowych jest obowiązkowe, a w zakresie pozostałych
danych dobrowolne. Podanie informacji o niepełnosprawności jest
nieobowiązkowe, ale konieczne, aby skorzystać z uprawnienia, o którym mowa
w art. 13a ust. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r o pracownikach
samorządowych (pierwszeństwo w zatrudnieniu).
8. Dane osobowe wybranego kandydata w zakresie: imię, nazwisko i
miejscowość zamieszkania będą umieszczone na tablicy informacyjnej w
jednostce, w której był przeprowadzony nabór, oraz opublikowane w Biuletynie
Informacji Publicznej przez okres co najmniej 3 miesięcy zgodnie z art. 15 ust. 2
ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
9. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na
zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
10. Odbiorcami danych są podmioty upoważnione do odbioru danych
osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z Administratorem
umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną Administratora.
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Andrzej Hyżak
Data wytworzenia informacji: 2024-10-01 00:00
Opis zmian: Zamieszczenie informacji o wyniku naboru na stanowisko (Aktualizacja)
Opublikował(a): Andrzej Hyżak
Data i godzina publikacji: 2024-10-01 10:53