Oferta: referent ds. płac
Data publikacji: 2020-12-15
Nr ref.: ZSP8/1/2020/STU
Jednostka: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 8 (Przedszkole nr 190 , Szkoła Podstawowa nr 34 im. Wojska Polskiego )
Stanowisko: referent ds. płac
Informacje dodatkowe: pełen etat
Data rozstrzygnięcia oferty
2021-01-08
Zakres podstawowych czynności
- Zapoznanie się i wdrażanie przepisów zawartych w aktach prawnych i innych dokumentach normatywnych.
- Sporządzanie sprawozdań o wynagrodzeniach (dla GUS i jednostek organizacyjnych Urzędu Miejskiego).
- Obsługa SIO we fragmentach dotyczących zakresu wykonywanych obowiązków,
- W zakresie spraw emerytalnych i rentowych pracowników obsługiwanej jednostki przygotowanie materiałów o wysokości zarobków stanowiących podstawę naliczeń.
- Sporządzanie zaświadczeń o zarobkach pracowników obsługiwanej jednostki.
- Sporządzanie list wypłat wynagrodzeń wszystkich pracowników szkoły oraz przedstawienie listy do zatwierdzenie dyrektorowi.
- Wprowadzanie danych do przelewów elektronicznych wypłat wynagrodzeń.
- Obliczanie i przygotowywanie wypłat wszystkich zasiłków z ubezpieczenia społecznego oraz obliczanie i sporządzanie miesięcznych deklaracji dla ZUS.
- Bieżące prowadzenie kart wynagrodzeń wszystkich pracowników szkoły w programie komputerowym Progman.
- Naliczanie zaliczek na podatek dochodowy i sporządzanie miesięcznych deklaracji do Urzędów Skarbowych.
- Rozliczanie pobranych zaliczek na podatek dochodowy i dokonanie całorocznego obliczenia wysokości należnego podatku dochodowego oraz sporządzanie deklaracji PIT dla pracowników szkoły.
- Naliczanie skutków podwyżek w porozumieniu z dyrektorem szkoły i sporządzanie sprawozdań dla jednostek nadrzędnych.
- Prowadzenie miesięcznej ewidencji wypłat wynagrodzeń oraz uzgadnianie ich z księgowością.
- Dokonywanie i rozliczanie potrąceń z list płac oraz sporządzanie przelewów.
- Wykonywanie innych czynności związanych z działalnością Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 8 w Poznaniu, zleconych przez dyrektora szkoły i jego zastępców.
Wymagania obowiązkowe
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- wykształcenie wyższe lub średnie o profilu: administracja lub ekonomii i finansów;
- doświadczenie zawodowe w księgowości budżetowej;
- minimum 2-letni staż pracy w administracji publicznej lub 4-letni staż pracy zawodowej;
- brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym.
Wymagania dodatkowe
- umiejętność organizacji pracy własnej;
- zdolność do samodzielnej pracy merytorycznej i analitycznego myślenia;
- znajomość przepisów prawa z zakresu finansów publicznych, rachunkowości;
- umiejętność analizowania przepisów prawa;
- bardzo dobra znajomość pakietu biurowego Microsoft Office;
- znajomość programów finansowo-księgowych jednostek budżetowych;
- wysoka kultura osobista, komunikatywność.
- bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy, ustawy Karta Nauczyciela, ubezpieczeń społecznych, znajomość przepisów Zakładowego Funduszu Świadczeń socjalnych
- bardzo dobra znajomość programów: Płatnik, Progman Płace i MS Office (w szczególności Excel),
- doświadczenie w obsłudze kadrowej i płacowej,
- samodzielność, umiejętność organizacji własnej pracy, komunikatywność, rzetelność, gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji.
Wymagane dokumenty
- życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej odręcznie podpisany;
- list motywacyjny odręcznie podpisany;
- kopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
- kopia dokumentów potwierdzających posiadanie niezbędnych kwalifikacji i uprawnień zawodowych;
- kopia świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, w przypadku pozostawania w stosunku pracy;
- kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie;
- podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych;
- podpisana klauzula o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych;
- podpisane pisemne oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie stwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na w/w stanowisku urzędniczym.
Inne informacje:
- Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- miejsce pracy: Zespół Szkolno - Przedszkolny nr 8 w Poznaniuos. Bolesława Śmiałego 107, 60-682 Poznań
- miejsce pracy: Zespół Szkolno - Przedszkolny nr 8 w Poznaniu, os. Bolesława Śmiałego 107, 60-682 Poznań
- praca siedząca
- praca przy komputerze
- pokój Księgowość/Płace na parterze (budynek nie jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych, nie posiada windy oraz toalet dostosowanych dla osób niepełnosprawnych)
- praca samodzielna z przewagą wysiłku umysłowego wymagającego dobrego wzroku
- wymiar etatu: 1
Praca w pomieszczeniach biurowych od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-15.00. Praca o charakterze indywidualnym. Częsty kontakt z innymi pracownikami. Do wykonywania obowiązków konieczna jest praca przy komputerze i na dokumentach. Warunki pracy zgodne z przepisami bhp wg. Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. nr 148, poz. 973) oraz zgodne z zasadami ergonomii.
2. Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w portierni Zespołu w zamkniętych i opisanych kopertach z imieniem i nazwiskiem kandydata, numerem telefonu kontaktowego i dopiskiem:
"Konkurs na stanowisko urzędnicze - referent ds. płac
w Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 8 w Poznaniu"
lub przesłać pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@zsp8poznan.pl
Termin składania dokumentacji trwa od dnia ogłoszenia konkursu do dnia 28.12.2020 r. do godz. 12.00.
Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu.Złożone oferty będą badane pod względem spełnienia wymagań formalnych. Oferty, które nie będą spełniały wymagań formalnych lub wpłyną po wyżej określonym terminie - nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający formalne wymagania zostaną telefonicznie poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP: http://bip.poznan.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Zespołu.Wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 61 823 60 91
Dokumenty kandydatów, którzy nie uzyskają akceptacji komisji będą przechowywane w siedzibie Szkoły Podstawowej nr 34 w Poznaniu, przez okres 3 miesięcy od momentu upowszechnienia informacji o wynikach naboru, po tym terminie dokumenty zostaną zniszczone komisyjnie.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informujemy:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych Zespół Szkolno - Przedszkolny nr 8 z siedzibą w Poznaniu, os. Bolesława Śmiałego 107.
We wszystkich sprawach związanych z ochroną i przetwarzaniem danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych.Kontakt: iod6_oswiata@um.poznan.pl
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w związku z przepisami Ustawy Kodeks Pracy, a także przepisami Ustawy o pracownikach samorządowych (art. 6 ust.1 lit. c RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. b RODO), w celu realizacji procesu rekrutacji.Przekazanie przez Panią/Pana szerszego zakresu danych niż wymagane wskazanymi powyżej przepisami prawa zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych (art. 6 ust. 1 lit. a lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO). Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać cofnięta w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom współpracującym
z Administratorem w organizacji zatrudnienia tj. dostawcom systemów informatycznych, podmiotom zapewniającym asystę i wsparcie techniczne dla systemów informatycznych, podmiotom zapewniającym obsługę prawną, administracyjną i księgową, firmom świadczącym usługi archiwizacji i niszczenia dokumentów oraz innym podmiotom uprawnionym do tego na mocy odrębnych przepisów prawa.
Dane osobowe po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
Osoby, których dane dotyczą mają prawo do:
a) dostępu do treści danych osobowych;
b) żądania sprostowania danych osobowych, które są nieprawidłowe;
c) żądania usunięcia danych osobowych, gdy:
- dane nie są niezbędne do celów, dla których zostały zebrane
- dane przetwarzane są niezgodnie z prawem
- po cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych
d) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
- osoby te kwestionują prawidłowość danych osobowych
- przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych osobowych
- Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń
Przysługuje Państwu również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Administrator nie przesyła danych osobowych do krajów spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG).
Dane osobowe nie są wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym do profilowania.
Podanie danych osobowych wynikających z wymienionych wyżej aktów prawnych jest niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji, a w zakresie pozostałych danych ich podanie jest dobrowolne.
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Ewa Krawczyk
Data wytworzenia informacji: 2020-12-29 00:00
Opis zmian: dodanie dokumentu (Aktualizacja)
Opublikował(a): Aleksandra Hyżak
Data i godzina publikacji: 2021-01-08 09:09