Nowe Biuro i Wydziały w Urzędzie Miasta Poznania
od 2021-09-02
Biuro Zamówień Publicznych, Wydział Podatków i Opłat oraz Wydział Obsługi Urzędu.
1 września 2021 r. w Urzędzie Miasta Poznania powstały:
- Biuro Zamówień Publicznych wydzielone z Wydziału Zamówień i Obsługi Urzędu realizuje zadania dotyczące przeprowadzania zamówień publicznych przez Urząd Miasta Poznania;
- Wydział Podatków i Opłat wydzielony z Wydziału Finansowego, realizuje sprawy podtków i opłat lokalnych, m.in: podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego, od środków transportowych
- Wydział Obsługi Urzędu prowadzi sprawy związane z zapewnieniem kompleksowej obsługi Urzędu, między innymi w zakresie: zaopatrzenia, telekomunikacji, transportu, usług kancelaryjnych, usług poligraficznych oraz technicznej obsługi sesji Rady Miasta Poznania.
Wydział Finansowy zajmuje się dochodami i wydatkami Miasta i prowadzi rachunkowość Urzędu.
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Kinga Kozłowska
Data wytworzenia informacji: 2021-09-02 00:00
Opis zmian: Dodanie informacji: Nowe biuro i wydziały w Urzędzie Miasta Poznania (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Kinga Kozłowska
Data i godzina publikacji: 2021-09-02 19:15