Nowe Biuro i Wydziały w Urzędzie Miasta Poznania

od 2021-09-02

Biuro Zamówień Publicznych, Wydział Podatków i Opłat oraz Wydział Obsługi Urzędu.

1 września 2021 r. w Urzędzie Miasta Poznania powstały: 

  • Biuro Zamówień Publicznych wydzielone z Wydziału Zamówień i Obsługi Urzędu realizuje zadania dotyczące przeprowadzania zamówień publicznych przez Urząd Miasta Poznania;
  • Wydział Podatków i Opłat wydzielony z Wydziału Finansowego, realizuje sprawy podtków i opłat lokalnych, m.in: podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego, od środków transportowych
  • Wydział Obsługi Urzędu prowadzi sprawy związane z zapewnieniem kompleksowej obsługi Urzędu, między innymi w zakresie: zaopatrzenia, telekomunikacji, transportu, usług kancelaryjnych, usług poligraficznych oraz technicznej obsługi sesji Rady Miasta Poznania.

Wydział Finansowy  zajmuje się dochodami i wydatkami Miasta i prowadzi rachunkowość Urzędu.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Kinga Kozłowska
Data wytworzenia informacji: 2021-09-02 00:00
Opis zmian: Dodanie informacji: Nowe biuro i wydziały w Urzędzie Miasta Poznania (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Kinga Kozłowska
Data i godzina publikacji: 2021-09-02 19:15