Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu (CUW)
Kierownik/Dyrektor
Dyrektor Monika Suchorzewska
al. Niepodległości 27, 61-714 Poznań
61 10 21 700
godziny urzędowania: 7:30-15:30
NIP do faktur: 2090001440
REGON: 369153456
cuw@m.poznan.pl
www.poznan.pl/cuw/
Adres ESP (skrytki ePUAP): /CUWPoznan/SkrytkaESP
Informacje o stanie zatrudnienia
Na dzień 30.06.2024 r. - Liczba pracowników zatrudnionych na umowę o pracę- 48 - w tym pełnozatrudnionych 48.
Kompetencje i zadania
CUW jest jednostką budżetową obsługującą, w rozumieniu art. 10b ustawy o samorządzie gminnym, n/w jednostki z terenu miasta Poznania, dla których organem prowadzącym jest Miasto Poznań. Centrum obsługuje:
- Centrum Inicjatyw Senioralnych;
- Centrum Wspierania Rodziny "Swoboda";
- Centrum Wspierania Rozwoju Dzieci i Młodzieży "Klub";
- Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza "Zakątek";
- Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza "Nasz Dom";
- Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza "Dom Filarecka";
- Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza "Dom Pamiątkowa";
- Dom Pomocy Społecznej przy ul. Konarskiego 11/13 w Poznaniu;
- Dom Pomocy Społecznej przy ul. Żołnierzy Wyklętych 26 w Poznaniu;
- Dom Pomocy Społecznej przy ul. Ugory 18/20 w Poznaniu;
- Dom Pomocy Społecznej im. bł. Edmunda Bojanowskiego w Poznaniu;
- Miejskie Centrum Interwencji Kryzysowej;
- Ośrodek dla Bezdomnych;
- Zespół Dziennych Domów Pomocy;
- Poznański Zespół Żłobków,
- Ogród Zoologiczny w Poznaniu.
Do zadań CUW zgodnie ze statutem należy obsługa administracyjna, finansowa i organizacyjna placówek:
a)w zakresie obsługi finansowej (m.in.):
- bieżący nadzór nad realizacją planów finansowych jednostek obsługiwanych
- sporządzanie sprawozdań finansowych przewidzianych prawem we współpracy z dyrektorami jednostek obsługiwanych
- prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostek obsługiwanych,przeprowadzanie inwentaryzacji aktywów i pasywów jednostek obsługiwanych oraz ustalanie wyniku finansowego,realizacja wypłat świadczeń w ramach ZFŚS,gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowej dokumentacji finansowej
b) w zakresie obsługi kadrowo-płacowej (m.in.):
- prowadzenie dokumentacji i akt osobowych
- sporządzanie i wypłacanie list wynagrodzeń
- dokonywanie rozliczeń z US, ZUS i innymi urzędami
c) w zakresie obsługi administracyjnej (m.in.):
- obsługa prawna,
- realizowanie zamówień publicznych
- koordynacja i doradztwo w zakresie robót budowlanych oraz remontów
- prowadzenie ewidencji składników majątkowych
- przeprowadzanie inwentaryzacji aktywów i pasywów
d) opracowywanie na potrzeby Prezydenta Miasta Poznania analiz i sprawozdań dotyczących działalności obsługiwanych jednostek;
e)realizacja innych zadań powierzonych CUW przez Miasto Poznań, wiążących się ze wspólną obsługą.
Informacja o stanie mienia
- Informacja o stanie mienia na dzień 31.12.2018 r. (PDF)
- Informacja o stanie mienia na dzień 31.12.2019 r. (PDF)
- Informacja o stanie mienia na dzień 31.12.2020 r. (PDF)
- Informacja o stanie mienia na dzień 31.12.2021 r. (PDF)
- Informacja o stanie mienia na dzień 31.12.2022 r. (PDF)
- Informacja o stanie mienia na dzień 31.12.2023 r. (PDF)
Regulamin
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Jolanta Giżyńska
Data wytworzenia informacji: 2024-10-11 00:00
Opis zmian: Wprowadzenie ogłoszenia na wolne stanowisko pracy (Aktualizacja)
Opublikował(a): Jolanta Giżyńska
Data i godzina publikacji: 2024-10-11 14:16