Oferta: dyrektorka / dyrektor żłobka "królewna śnieżka" - poznański zespół żłobków

Data publikacji: 2025-10-13
Nr ref.: CUW-SAZ.4320.63.2025
Jednostka: Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu
Stanowisko: dyrektorka / dyrektor żłobka "królewna śnieżka" - poznański zespół żłobków
Informacje dodatkowe: Miejsce pracy: Poznański Zespół Żłobków - Żłobek "Królewna Śnieżka"

Zakres podstawowych czynności

  1. Kierowanie i zarządzanie działalnością żłobka, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz aktami wewnętrznymi Jednostki.
  2. Organizowanie optymalnych warunków i realizacja zadań statutowych Jednostki.
  3. Realizowanie zadań własnych gminy w zakresie opieki i edukacji dzieci w wieku do lat 3.
  4. Prowadzenie rekrutacji dzieci do żłobka.
  5. Realizacja działań promocyjnych.
  6. Zapewnienie dzieciom właściwej opieki i edukacji z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb każdego dziecka, zgodnie z obowiązującymi Standardami jakości opieki i edukacji dzieci.
  7. Dokonywanie wobec bezpośrednio podlegających pracowników wybranych czynności z zakresu prawa pracy oraz prowadzenie rekrutacji kadry.
  8. Planowanie i realizacja przedsięwzięć w ramach przyznanych w budżecie Jednostki środków finansowych po uzgodnieniu z dyrektorem Poznańskiego Zespołu Żłobków.
  9. Podejmowanie działań mających na  celu rozwój żłobka oraz  pozyskiwanie dodatkowych środków finansowych ze źródeł zewnętrznych.
  10. Zarządzanie  mieniem pozostającym w dyspozycji żłobka.
  11. Nadzór nad przestrzeganiem warunków higieniczno-sanitarnych oraz bezpieczeństwa i higieny pracy.
  12. Budowanie pozytywnego wizerunku Jednostki i rozwijanie standardów jakości opieki i edukacji w żłobku.
  13. Działanie rozwojowe względem kadry opiekuńczo-edukacyjnej i obsługi.
  14. Współpraca z rodzicami dzieci uczęszczających do żłobka, z wykorzystaniem różnorodnych form.
  15. Rozwój usług świadczonych przez placówkę, informatyzacja, wdrażanie rozwiązań optymalizujących pracę, udział w procesach standaryzacyjnych w zakresie jakości świadczonych usług, pracy, BHP oraz dokumentacji.
  16. Zarządzanie infrastrukturą żłobka.

Wymagania obowiązkowe

  1. Wykształcenie wyższe i co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy z dziećmi.
  2. Znajomość ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 oraz Rozporządzenia w sprawie wymagań lokalowych i sanitarnych, jakie musi spełniać lokal, w którym ma być prowadzony żłobek lub klub dziecięcy.
  3. Znajomość Standardów opieki sprawowanej nad dziećmi w wieku do lat 3 (Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z 13.12.2024 r.).
  4. Wiedza z zakresu finansów publicznych i kontroli zarządczej.
  5. Posiadanie obywatelstwa polskiego lub znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
  6. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  7. Niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
  8. Niefigurowanie w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym.
  9. Niefigurowanie w bazie danych Rejestru osób, w stosunku do których Państwowa Komisja do spraw przeciwdziałania wykorzystaniu seksualnemu małoletnich poniżej lat 15 wydała postanowienie o wpisie w Rejestrze.
  10. Posiadanie nieposzlakowanej opinii.
  11. Dawanie rękojmi należytego sprawowania opieki nad dziećmi.
  12. Brak pozbawienia władzy rodzicielskiej, jej zawieszenia lub ograniczenia (obecnie lub w przeszłości).
  13. Wypełnianie obowiązku alimentacyjnego, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego z sądu lub zatwierdzonego przez sąd.
  14. Brak zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o których mowa w art. 31 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 104).

Wymagania dodatkowe

  • 2 - letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu zespołem lub,
  • 2 - letnie doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej na stanowisku urzędniczym kierowniczym lub,
  • 2 - letnie doświadczenie w pracy w placówce edukacyjnej.

Wymagane dokumenty

  1. CV z opisem przebiegu zatrudnienia.
  2. List motywacyjny.
  3. Pisemne opracowanie koncepcji funkcjonowania Żłobka Królewna Śnieżka w ramach Poznańskiego Zespołu Żłobków z uwzględnieniem ciągłego rozwoju jakości edukacji i opieki zgodnie ze Standardami opieki sprawowanej nad dziećmi w wieku do lat 3.
  4. Kopie dokumentów potwierdzających: wykształcenie (dyplom ukończenia szkoły) staż pracy (np. świadectwa pracy) posiadane kwalifikacje i umiejętności (uprawnienia, dyplomy, zaświadczenia itp.).
  5. Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych.
  6. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem.
  7. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  8. Oświadczenie o  niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  9. Oświadczenie o  niefigurowaniu w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym.
  10. Oświadczenie o  niefigurowaniu w bazie danych Rejestru osób, w stosunku do których Państwowa Komisja do spraw przeciwdziałania wykorzystaniu seksualnemu małoletnich poniżej lat 15 wydała postanowienie o wpisie w Rejestrze.
  11. Oświadczenie o  posiadaniu nieposzlakowanej opinii.
  12. Oświadczenie o  dawaniu rękojmi należytego sprawowania opieki nad dziećmi.
  13. Oświadczenie o  braku pozbawienia władzy rodzicielskiej, jej zawieszenia lub ograniczenia (obecnie lub w przeszłości).
  14. Oświadczenie o  wypełnianiu obowiązku alimentacyjnego, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego z sądu lub zatwierdzonego przez sąd.
  15. Oświadczenie o  braku zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o których mowa w art. 31 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 104).

Inne informacje:

Prosimy o składanie ofert z dopiskiem: "Dyrektorka/ Dyrektor Żłobka "Królewna Śnieżka" - Poznański Zespół Żłobków Nr ref. CUW- SAZ.4320.63.2025.

  • Rodzaj umowy: Umowa o pracę
  • Wymiar czasu pracy: 1 etat
  • Data rozpoczęcia pracy:  do uzgodnienia

Stanowisko nie jest przystosowane dla potrzeb osób z niepełnosprawnością.

  • Dokumenty aplikacyjne w wersji papierowej należy składać wyłącznie w zamkniętej kopercie, opisanej z podaniem nr referencyjnego naboru, którego dotyczy podanie.
  • Dokumenty aplikacyjne podlegają sprawdzeniu / weryfikacji pod względem formalnym, wyłącznie przez Komisję Rekrutacyjną, po upływie terminu wskazanego w ogłoszeniu.
  • Oferty można także składać elektronicznie na adres  cuw@m.poznan.pl 
  • Rozpatrywane będą tylko oferty kompletne, tj. zawierające wszystkie dokumenty wskazane w sekcji "Wymagane dokumenty".

Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnością w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób z niepełnosprawnością w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie był niższy niż 6%.

Składanie ofert

Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać pod adresem: Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu, al. Niepodległości 27, 61-714 Poznań w terminie do 2025-10-27.

Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Przetwarzanie danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informujemy że:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych, w tym w zakresie wizerunku (zwanych łącznie "danymi osobowymi") jest Poznański Zespół Żłobków, reprezentowany przez Dyrektorkę Panią Sylwię Rogacką.
  2. We wszystkich sprawach związanych z ochroną i przetwarzaniem danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować z IOD.Kontakt: iod_mjo@um.poznan.pl 
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w związku z przepisami Ustawy Kodeks Pracy, a także przepisami Ustawy o pracownikach samorządowych (art. 6 ust.1 lit. c RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. b RODO), w celu realizacji procesu rekrutacji, w tym publikacji wyników rekrutacji w Biuletynie Informacji Publicznej. Jeżeli przekazał/a Pan/i szerszy zakres danych niż wymagany wskazanymi powyżej przepisami prawa, to przetwarzamy je nad podstawie wyrażonej przez Pana/Panią zgody (art. 6 ust. 1 lit. a lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO). Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać cofnięta w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dodatkowo Pani/Pana dane osobowe, mogą być przetwarzane w celach związanych z przyszłymi procesami rekrutacji, na podstawie odrębnie wyrażonej przez Panią/a zgody, która w dowolnym momencie może zostać cofnięta.
  4. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom współpracującym z Administratorem w organizacji zatrudnienia tj. dostawcom systemów informatycznych, podmiotom zapewniającym asystę i wsparcie techniczne dla systemów informatycznych, podmiotom zapewniającym obsługę prawną, administracyjną i księgową, firmom świadczącym usługi archiwizacji i niszczenia dokumentów oraz innym podmiotom uprawnionym do tego na mocy odrębnych przepisów prawa.
  5. Dane osobowe po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
  6. Osoby, których dane dotyczą mają prawo do: a)dostępu do treści danych osobowych b)żądania sprostowania danych osobowych, które są nieprawidłowe c)żądania usunięcia danych osobowych, gdy: dane nie sąniezbędne do celów, dla których zostały zebrane; dane przetwarzane są niezgodnie z prawem; po cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych; d)żądania ograniczenia przetwarzania, gdy: osoby te kwestionują prawidłowość danych osobowych; przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych osobowych; Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  7. Administrator nie przesyła danych osobowych do krajów spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG).
  8. Dane osobowe nie są wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym do profilowania.
  9. Podanie danych osobowych wynikających z wymienionych wyżej aktów prawnych jest niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Podanie danych innych niż wskazane w ogłoszeniu jako wymagane, nie ma wpływu na proces rekrutacji i nie jest niezbędne.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Jolanta Giżyńska
Data wytworzenia informacji: 2025-10-13 00:00
Opis zmian: Wprowadzenie ogłoszenia na wolne stanowisko pracy (Aktualizacja)
Opublikował(a): Jolanta Giżyńska
Data i godzina publikacji: 2025-10-13 14:09