Oferta: dyrektorka / dyrektor żłobka "królewna śnieżka" - poznański zespół żłobków
Data publikacji: 2025-10-13
Nr ref.: CUW-SAZ.4320.63.2025
Jednostka: Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu
Stanowisko: dyrektorka / dyrektor żłobka "królewna śnieżka" - poznański zespół żłobków
Informacje dodatkowe: Miejsce pracy: Poznański Zespół Żłobków - Żłobek "Królewna Śnieżka"
Zakres podstawowych czynności
- Kierowanie i zarządzanie działalnością żłobka, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz aktami wewnętrznymi Jednostki.
- Organizowanie optymalnych warunków i realizacja zadań statutowych Jednostki.
- Realizowanie zadań własnych gminy w zakresie opieki i edukacji dzieci w wieku do lat 3.
- Prowadzenie rekrutacji dzieci do żłobka.
- Realizacja działań promocyjnych.
- Zapewnienie dzieciom właściwej opieki i edukacji z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb każdego dziecka, zgodnie z obowiązującymi Standardami jakości opieki i edukacji dzieci.
- Dokonywanie wobec bezpośrednio podlegających pracowników wybranych czynności z zakresu prawa pracy oraz prowadzenie rekrutacji kadry.
- Planowanie i realizacja przedsięwzięć w ramach przyznanych w budżecie Jednostki środków finansowych po uzgodnieniu z dyrektorem Poznańskiego Zespołu Żłobków.
- Podejmowanie działań mających na celu rozwój żłobka oraz pozyskiwanie dodatkowych środków finansowych ze źródeł zewnętrznych.
- Zarządzanie mieniem pozostającym w dyspozycji żłobka.
- Nadzór nad przestrzeganiem warunków higieniczno-sanitarnych oraz bezpieczeństwa i higieny pracy.
- Budowanie pozytywnego wizerunku Jednostki i rozwijanie standardów jakości opieki i edukacji w żłobku.
- Działanie rozwojowe względem kadry opiekuńczo-edukacyjnej i obsługi.
- Współpraca z rodzicami dzieci uczęszczających do żłobka, z wykorzystaniem różnorodnych form.
- Rozwój usług świadczonych przez placówkę, informatyzacja, wdrażanie rozwiązań optymalizujących pracę, udział w procesach standaryzacyjnych w zakresie jakości świadczonych usług, pracy, BHP oraz dokumentacji.
- Zarządzanie infrastrukturą żłobka.
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie wyższe i co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy z dziećmi.
- Znajomość ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 oraz Rozporządzenia w sprawie wymagań lokalowych i sanitarnych, jakie musi spełniać lokal, w którym ma być prowadzony żłobek lub klub dziecięcy.
- Znajomość Standardów opieki sprawowanej nad dziećmi w wieku do lat 3 (Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z 13.12.2024 r.).
- Wiedza z zakresu finansów publicznych i kontroli zarządczej.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego lub znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
- Niefigurowanie w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym.
- Niefigurowanie w bazie danych Rejestru osób, w stosunku do których Państwowa Komisja do spraw przeciwdziałania wykorzystaniu seksualnemu małoletnich poniżej lat 15 wydała postanowienie o wpisie w Rejestrze.
- Posiadanie nieposzlakowanej opinii.
- Dawanie rękojmi należytego sprawowania opieki nad dziećmi.
- Brak pozbawienia władzy rodzicielskiej, jej zawieszenia lub ograniczenia (obecnie lub w przeszłości).
- Wypełnianie obowiązku alimentacyjnego, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego z sądu lub zatwierdzonego przez sąd.
- Brak zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o których mowa w art. 31 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 104).
Wymagania dodatkowe
- 2 - letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu zespołem lub,
- 2 - letnie doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej na stanowisku urzędniczym kierowniczym lub,
- 2 - letnie doświadczenie w pracy w placówce edukacyjnej.
Wymagane dokumenty
- CV z opisem przebiegu zatrudnienia.
- List motywacyjny.
- Pisemne opracowanie koncepcji funkcjonowania Żłobka Królewna Śnieżka w ramach Poznańskiego Zespołu Żłobków z uwzględnieniem ciągłego rozwoju jakości edukacji i opieki zgodnie ze Standardami opieki sprawowanej nad dziećmi w wieku do lat 3.
- Kopie dokumentów potwierdzających: wykształcenie (dyplom ukończenia szkoły) staż pracy (np. świadectwa pracy) posiadane kwalifikacje i umiejętności (uprawnienia, dyplomy, zaświadczenia itp.).
- Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem.
- Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o niefigurowaniu w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym.
- Oświadczenie o niefigurowaniu w bazie danych Rejestru osób, w stosunku do których Państwowa Komisja do spraw przeciwdziałania wykorzystaniu seksualnemu małoletnich poniżej lat 15 wydała postanowienie o wpisie w Rejestrze.
- Oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.
- Oświadczenie o dawaniu rękojmi należytego sprawowania opieki nad dziećmi.
- Oświadczenie o braku pozbawienia władzy rodzicielskiej, jej zawieszenia lub ograniczenia (obecnie lub w przeszłości).
- Oświadczenie o wypełnianiu obowiązku alimentacyjnego, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego z sądu lub zatwierdzonego przez sąd.
- Oświadczenie o braku zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o których mowa w art. 31 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 104).
Inne informacje:
Prosimy o składanie ofert z dopiskiem: "Dyrektorka/ Dyrektor Żłobka "Królewna Śnieżka" - Poznański Zespół Żłobków Nr ref. CUW- SAZ.4320.63.2025.
- Rodzaj umowy: Umowa o pracę
- Wymiar czasu pracy: 1 etat
- Data rozpoczęcia pracy: do uzgodnienia
Stanowisko nie jest przystosowane dla potrzeb osób z niepełnosprawnością.
- Dokumenty aplikacyjne w wersji papierowej należy składać wyłącznie w zamkniętej kopercie, opisanej z podaniem nr referencyjnego naboru, którego dotyczy podanie.
- Dokumenty aplikacyjne podlegają sprawdzeniu / weryfikacji pod względem formalnym, wyłącznie przez Komisję Rekrutacyjną, po upływie terminu wskazanego w ogłoszeniu.
- Oferty można także składać elektronicznie na adres cuw@m.poznan.pl
- Rozpatrywane będą tylko oferty kompletne, tj. zawierające wszystkie dokumenty wskazane w sekcji "Wymagane dokumenty".
Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnością w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób z niepełnosprawnością w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie był niższy niż 6%.
Składanie ofert
Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać pod adresem: Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu, al. Niepodległości 27, 61-714 Poznań w terminie do 2025-10-27.
Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Przetwarzanie danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informujemy że:
- Administratorem Państwa danych osobowych, w tym w zakresie wizerunku (zwanych łącznie "danymi osobowymi") jest Poznański Zespół Żłobków, reprezentowany przez Dyrektorkę Panią Sylwię Rogacką.
- We wszystkich sprawach związanych z ochroną i przetwarzaniem danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować z IOD.Kontakt: iod_mjo@um.poznan.pl
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w związku z przepisami Ustawy Kodeks Pracy, a także przepisami Ustawy o pracownikach samorządowych (art. 6 ust.1 lit. c RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. b RODO), w celu realizacji procesu rekrutacji, w tym publikacji wyników rekrutacji w Biuletynie Informacji Publicznej. Jeżeli przekazał/a Pan/i szerszy zakres danych niż wymagany wskazanymi powyżej przepisami prawa, to przetwarzamy je nad podstawie wyrażonej przez Pana/Panią zgody (art. 6 ust. 1 lit. a lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO). Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać cofnięta w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dodatkowo Pani/Pana dane osobowe, mogą być przetwarzane w celach związanych z przyszłymi procesami rekrutacji, na podstawie odrębnie wyrażonej przez Panią/a zgody, która w dowolnym momencie może zostać cofnięta.
- Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom współpracującym z Administratorem w organizacji zatrudnienia tj. dostawcom systemów informatycznych, podmiotom zapewniającym asystę i wsparcie techniczne dla systemów informatycznych, podmiotom zapewniającym obsługę prawną, administracyjną i księgową, firmom świadczącym usługi archiwizacji i niszczenia dokumentów oraz innym podmiotom uprawnionym do tego na mocy odrębnych przepisów prawa.
- Dane osobowe po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
- Osoby, których dane dotyczą mają prawo do: a)dostępu do treści danych osobowych b)żądania sprostowania danych osobowych, które są nieprawidłowe c)żądania usunięcia danych osobowych, gdy: dane nie sąniezbędne do celów, dla których zostały zebrane; dane przetwarzane są niezgodnie z prawem; po cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych; d)żądania ograniczenia przetwarzania, gdy: osoby te kwestionują prawidłowość danych osobowych; przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych osobowych; Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Administrator nie przesyła danych osobowych do krajów spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG).
- Dane osobowe nie są wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym do profilowania.
- Podanie danych osobowych wynikających z wymienionych wyżej aktów prawnych jest niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Podanie danych innych niż wskazane w ogłoszeniu jako wymagane, nie ma wpływu na proces rekrutacji i nie jest niezbędne.
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Jolanta Giżyńska
Data wytworzenia informacji: 2025-10-13 00:00
Opis zmian: Wprowadzenie ogłoszenia na wolne stanowisko pracy (Aktualizacja)
Opublikował(a): Jolanta Giżyńska
Data i godzina publikacji: 2025-10-13 14:09