Oferta: instruktor ds. kulturalno-oświatowych i terapii muzycznej - zespół dziennych domów pomocy w poznaniu, filia nr 2 "klub ogrody"
Data publikacji: 2024-12-16
Nr ref.: CUW-SAZ.4320.85.2024
Jednostka: Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu
Stanowisko: instruktor ds. kulturalno-oświatowych i terapii muzycznej - zespół dziennych domów pomocy w poznaniu, filia nr 2 "klub ogrody"
Informacje dodatkowe: Miejsce pracy: ZDDP - Filia nr 2 "Klub Ogrody", ul. Nowy Świat 7/11 w Poznaniu
Data rozstrzygnięcia oferty
2025-01-03
Zakres podstawowych czynności
- Prowadzenie zajęć muzycznych z podopiecznymi Filii Nr 2 "Klub Ogrody", a w szczególności:
- przygotowywanie i prowadzenie chóru i solistów,
- prowadzenie zajęć warsztatowo-muzycznych,
- organizowanie występów zespołu,
- występy chóru Filii nr 2 dla podopiecznych i środowiska lokalnego,
- prowadzenie zajęć wspólnego śpiewania. - Rozpoznawanie i zaspokajanie potrzeb kulturalnych uczestników oraz pomoc w organizacji czasu wolnego, w tym prowadzenie pogadanek i prelekcji, prezentacje multimedialne.
- Prowadzenie zajęć aktywizująco-usprawniających poprzez m.in. ćwiczenia pamięci, gry, zabawy, zajęcia komputerowe itp.
- Prowadzenie ćwiczeń rozwijających umiejętność pracy w grupie, dbanie o rozwój indywidualnych zainteresowań uczestników.
- Organizowanie zajęć kulturalnych i edukacyjnych, w tym udział w zajęciach i imprezach zewnętrznych, organizowanie wyjść (kino, teatr, muzeum, itp.) i wycieczek.
- Opracowywanie okresowych planów pracy wspólnie z pozostałym personelem i prowadzenie sprawozdawczości z ich wykonania.
- Współpraca z instytucjami kultury, oświaty oraz innymi placówkami w zakresie organizowania imprez towarzyskich.
- Organizowanie spotkań tematycznych, spotkań ze znanymi ludźmi, zespołami, itp.
- Prowadzenie rozmów indywidualnych - rozmowy wspierające.
- Organizowanie zajęć kulturalnych i edukacyjnych.
- Aktualizowanie strony internetowej i prowadzenie kroniki.
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie średnie o profilu ogólnym lub zawodowym umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku.
- Znajomość systemu Windows oraz pakietu Office.
- Bardzo doba umiejętność organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego lub znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie wyższe na kierunku: muzyka, kulturoznawstwo, pedagogika, nauki społeczne, humanistyczne itp.
- Szkolenia i kursy zawodowe.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku.
Wymagane dokumenty
- CV z opisem przebiegu zatrudnienia.
- List motywacyjny.
- Kserokopie/skany dokumentów potwierdzających wykształcenie.
- Oświadczenie o znajomości pakietu Office oraz systemu Windows.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
- Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Wybrani kandydaci na rozmowę kwalifikacyjną będą zobowiązani dostarczyć świadectwa pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie, kwalifikacje.
Inne informacje:
Prosimy o składanie ofert z dopiskiem: "Instruktor ds. kulturalno-oświatowych i terapii muzycznej" w ZDDP Filia nr 2 "Klub Ogrody" w Poznaniu - Nr ref. CUW-SAZ.4320.85.2024
- Wymiar czasu pracy: 3/4 etatu
- Data rozpoczęcia zatrudnienia: STYCZEŃ 2025 r.
- Praca wymagająca bezpośrednich kontaktów z podopiecznymi.
Stanowisko nie jest przystosowane dla potrzeb osób z niepełnosprawnością.
- Dokumenty aplikacyjne w wersji papierowej należy składać wyłącznie w zamkniętej kopercie, opisanej z podaniem nr referencyjnego naboru, którego dotyczy podanie.
- Dokumenty aplikacyjne podlegają sprawdzeniu / weryfikacji pod względem formalnym, wyłącznie przez Komisję Rekrutacyjną, po upływie terminu wskazanego w ogłoszeniu.
- Oferty można także składać elektronicznie na adres cuw@m.poznan.pl
Rozpatrywane będą tylko oferty kompletne, tj. zawierające wszystkie dokumenty wskazane w sekcji "Wymagane dokumenty".
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informujemy że:
- Administratorem Państwa danych osobowych, w tym w zakresie wizerunku (zwanych łącznie "danymi osobowymi") jest Zespół Dziennych Domów Pomocy, reprezentowane przez Dyrektorkę Panią Marię Paradowską.
- We wszystkich sprawach związanych z ochroną i przetwarzaniem danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować z IOD.Kontakt: iod8_mjo@um.poznan.pl
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w związku z przepisami Ustawy Kodeks Pracy, a także przepisami Ustawy o pracownikach samorządowych (art. 6 ust.1 lit. c RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. b RODO), w celu realizacji procesu rekrutacji, w tym publikacji wyników rekrutacji w Biuletynie Informacji Publicznej. Jeżeli przekazał/a Pan/i szerszy zakres danych niż wymagany wskazanymi powyżej przepisami prawa, to przetwarzamy je nad podstawie wyrażonej przez Pana/Panią zgody (art. 6 ust. 1 lit. a lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO). Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać cofnięta w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dodatkowo Pani/Pana dane osobowe, mogą być przetwarzane w celach związanych z przyszłymi procesami rekrutacji, na podstawie odrębnie wyrażonej przez Panią/a zgody, która w dowolnym momencie może zostać cofnięta.
- Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom współpracującym z Administratorem w organizacji zatrudnienia tj. dostawcom systemów informatycznych, podmiotom zapewniającym asystę i wsparcie techniczne dla systemów informatycznych, podmiotom zapewniającym obsługę prawną, administracyjną i księgową, firmom świadczącym usługi archiwizacji i niszczenia dokumentów oraz innym podmiotom uprawnionym do tego na mocy odrębnych przepisów prawa.
- Dane osobowe po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
- Osoby, których dane dotyczą mają prawo do: a)dostępu do treści danych osobowych b)żądania sprostowania danych osobowych, które są nieprawidłowe c)żądania usunięcia danych osobowych, gdy: dane nie sąniezbędne do celów, dla których zostały zebrane; dane przetwarzane są niezgodnie z prawem; po cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych; d)żądania ograniczenia przetwarzania, gdy: osoby te kwestionują prawidłowość danych osobowych; przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych osobowych; Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Administrator nie przesyła danych osobowych do krajów spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG).
- Dane osobowe nie są wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym do profilowania.
- Podanie danych osobowych wynikających z wymienionych wyżej aktów prawnych jest niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Podanie danych innych niż wskazane w ogłoszeniu jako wymagane, nie ma wpływu na proces rekrutacji i nie jest niezbędne.
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Jolanta Giżyńska
Data wytworzenia informacji: 2025-01-03 00:00
Opis zmian: wprowadzenie informacji o wynikach (Aktualizacja)
Opublikował(a): Jolanta Giżyńska
Data i godzina publikacji: 2025-01-03 14:02