Oferta: stanowisko ds. organizacyjnych i obsługi sekretariatu
Data publikacji: 2025-08-26
Nr ref.: CUW-SAZ.110.25.2025
Jednostka: Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu
Stanowisko: stanowisko ds. organizacyjnych i obsługi sekretariatu
Informacje dodatkowe: Miejsce pracy: Sekretariat - Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu, al. Niepodległości 27 w Poznaniu
Data rozstrzygnięcia oferty
2025-09-26
Zakres podstawowych czynności
- Zapewnienie sprawnego funkcjonowania Sekretariatu.
 - Obsługa systemu obiegu dokumentów i koordynacja obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
 - Wsparcie organizacyjne i administracyjne Dyrektora i Zastępcy.
 - Prowadzenie kalendarza spotkań Dyrektora oraz Zastępcy a także kluczowej korespondencji.
 - Obsługa centrali telefonicznej.
 - Obsługa poczty elektronicznej jednostki.
 - Obsługa i udzielanie informacji klientom zewnętrznym i wewnętrznym.
 - Organizacja i obsługa spotkań, zebrań, narad organizowanych przez kierownictwo.
 - Prowadzenie książki kontroli, gromadzenie dokumentacji z kontroli przeprowadzanych w jednostce.
 
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie min. średnie.
 - Minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe.
 - Doświadczenie związane z obsługą sekretariatu lub recepcji min. 12 m-cy.
 - Umiejętność redagowania pism.
 - Bardzo dobra znajomość programu MS Office (w tym Word, Excel).
 - Posiadanie obywatelstwa polskiego lub znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
 - Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
 - Niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
 
Wymagania dodatkowe
- Mile widziane wykształcenie wyższe.
 - Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej.
 - Doświadczenie zawodowe w prowadzeniu archiwum zakładowego (gromadzenie, przechowywanie, ewidencjonowanie i brakowanie dokumentacji).
 - Doświadczenie zawodowe w pracy związanej z inwentaryzacją.
 - Doświadczenie w obsłudze elektronicznego systemu obiegu dokumentów.
 - Ukończone kursy z zakresu obsługi sekretariatu, organizacji pracy, prowadzenia biura, savoir vivre.
 - Ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny.
 
Wymagane dokumenty
- CV z opisanym przebiegiem zatrudnienia.
 - List motywacyjny.
 - Dokumenty potwierdzające wykształcenie oraz dodatkowe kwalifikacje (skan/kopia).
 - Dokumenty potwierdzające min. 3-letnie doświadczenie zawodowe (skan/kopia).
 - Dokumenty potwierdzające doświadczenie związane z obsługą sekretariatu lub recepcji min. 12 m-cy - w przypadku posiadania (skan/kopia).
 - Dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe w prowadzeniu archiwum zakładowego - w przypadku posiadania (skan/kopia).
 - Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych.
 - Oświadczenie o znajomości MS Office.
 - Oświadczenie o posiadaniu doświadczenia w obsłudze elektronicznego systemu obiegu dokumentów - w przypadku posiadania.
 - Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
 - Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
 - Oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
 
Inne informacje:
Prosimy o składanie ofert z dopiskiem; "Stanowisko ds. organizacyjnych i obsługi Sekretariatu" w Centrum Usług Wspólnych, al. Niepodległości 27 w Poznaniu - CUW- Nr ref. CUW-SAZ.110.25.2025.
- Miejsce pracy - Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu, al. Niepodległości 27, 61- 714 Poznań.
 - Umowa o pracę: 1/1 etat.
 - Data rozpoczęcia zatrudnienia: PAŹDZIERNIK 2025 r.
 
- Dokumenty aplikacyjne w wersji papierowej należy składać wyłącznie w zamkniętej kopercie, opisanej z podaniem nr referencyjnego naboru, którego dotyczy podanie.
 - Dokumenty aplikacyjne podlegają sprawdzeniu / weryfikacji pod względem formalnym, wyłącznie przez Komisję Rekrutacyjną, po upływie terminu wskazanego w ogłoszeniu.
 - Oferty można także składać elektronicznie na adres cuw@m.poznan.pl
 - Rozpatrywane będą tylko oferty kompletne, tj. zawierające wszystkie dokumenty wskazane w sekcji "Wymagane dokumenty".
 
Stanowisko nie jest przystosowane dla potrzeb osób z niepełnosprawnością.
Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnością w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób z niepełnosprawnością w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie był wyższy niż 6%.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informujemy że:
- Administratorem Państwa danych osobowych, w tym w zakresie wizerunku (zwanych łącznie "danymi osobowymi") jest CUW, reprezentowane przez Dyrektorkę Panią Monikę Suchorzewską.
 - We wszystkich sprawach związanych z ochroną i przetwarzaniem danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować z IOD. Kontakt: iod1_mjo@um.poznan.pl
 - Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w związku z przepisami Ustawy Kodeks Pracy, a także przepisami Ustawy o pracownikach samorządowych (art. 6 ust.1 lit. c RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. b RODO), w celu realizacji procesu rekrutacji, w tym publikacji wyników rekrutacji w Biuletynie Informacji Publicznej. Jeżeli przekazał/a Pan/i szerszy zakres danych niż wymagany wskazanymi powyżej przepisami prawa, to przetwarzamy je nad podstawie wyrażonej przez Pana/Panią zgody (art. 6 ust. 1 lit. a lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO). Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać cofnięta w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dodatkowo Pani/Pana dane osobowe, mogą być przetwarzane w celach związanych z przyszłymi procesami rekrutacji, na podstawie odrębnie wyrażonej przez Panią/a zgody, która w dowolnym momencie może zostać cofnięta.
 - Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom współpracującym z Administratorem w organizacji zatrudnienia tj. dostawcom systemów informatycznych, podmiotom zapewniającym asystę i wsparcie techniczne dla systemów informatycznych, podmiotom zapewniającym obsługę prawną, administracyjną i księgową, firmom świadczącym usługi archiwizacji i niszczenia dokumentów oraz innym podmiotom uprawnionym do tego na mocy odrębnych przepisów prawa.
 - Dane osobowe po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
 - Osoby, których dane dotyczą mają prawo do: a)dostępu do treści danych osobowych b)żądania sprostowania danych osobowych, które są nieprawidłowe c)żądania usunięcia danych osobowych, gdy: dane nie są niezbędne do celów, dla których zostały zebrane; dane przetwarzane są niezgodnie z prawem; po cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych;d)żądania ograniczenia przetwarzania, gdy: osoby te kwestionują prawidłowość danych osobowych; przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych osobowych; Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
 - Administrator nie przesyła danych osobowych do krajów spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG).
 - Dane osobowe nie są wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym do profilowania.
 - Podanie danych osobowych wynikających z wymienionych wyżej aktów prawnych jest niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Podanie danych innych niż wskazane w ogłoszeniu jako wymagane, nie ma wpływu na proces rekrutacji i nie jest niezbędne.
 
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Karina Suleja 
Data wytworzenia informacji: 2025-09-26 00:00
Opis zmian: Informacja o wynikach rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Karina Suleja
Data i godzina publikacji: 2025-09-26 13:48
Treść zawiera dane osobowe: TAK
Termin planowanej weryfikacji: 2025-10-27 00:00:00.0