Oferta: podinspektor ds. kadr i płac

Data publikacji: 2024-06-14
Nr ref.: CUW-SAZ.110.8.2024
Jednostka: Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu
Stanowisko: podinspektor ds. kadr i płac
Informacje dodatkowe: miejsce pracy: Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu, ul. Niepodległości 27 w Poznaniu; 2 - etaty

Zakres podstawowych czynności

  1. Wprowadzanie danych dotyczących nowych oraz zatrudnionych pracowników: - analiza niezbędnej dokumentacji i jej uzupełnianie.
  2. Kompletowanie i opisywanie dokumentów w aktach osobowych pracowników.
  3. Sporządzanie umów o pracę i dokumentów związanych z zatrudnieniem, aneksów do umów o pracę, itp.
  4. Comiesięczne wprowadzanie harmonogramów pracy i analiza rozliczenia czasu pracy w programie informatycznym.
  5. Prowadzenie ewidencji nieobecności pracowników (urlopy, zwolnienia, itp.).
  6. Sporządzanie świadectw pracy i innych dokumentów związanych z rozwiązaniem umowy o pracę.
  7. Przygotowywanie skierowań na okresowe i kontrolne badania lekarskie.
  8. Prowadzenie spraw związanych z dyscypliną pracy.
  9. Przechowywanie i zabezpieczanie akt osobowych.
  10. Prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z wymogami Kodeksu Pracy i przepisami wykonawczymi.
  11. Przygotowywanie materiałów w sprawach dotyczących: dodatku stażowego, nagród jubileuszowych, odpraw rentowych i emerytalnych, nagród i kar, umów w sprawie dokształcania,ekwiwalentów za urlopy.
  12. Sporządzanie zaświadczeń dotyczących zatrudnienia i wysokości zarobków.
  13. Sporządzanie list płac (umowy o pracę, zlecenia, umowy o dzieło).
  14. Wprowadzanie funduszu płac do elektronicznego systemu obiegu dokumentów.
  15. Obliczanie zasiłków chorobowych i opiekuńczych, itp.
  16. Dokonywanie potrąceń na listach płac zgodnie z otrzymanymi dokumentami (PKZP, PZU, pożyczki ZFŚS, alimentacyjne, komornicze itp.).
  17. Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS, zgłoszeń z tytułu ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, w programie "Płatnik".
  18. Sporządzanie deklaracji podatkowych PIT-4, PIT-11.
  19. Prowadzenie sprawozdawczości GUS w zakresie spraw pracowniczych oraz funduszu płac.
  20. Przyjmowanie od pracowników stosownych oświadczeń i zaświadczeń mających wpływ na wysokość wynagrodzeń i świadczeń.
  21. Bieżące przygotowywanie i wprowadzanie dokumentów do systemu informatycznego.
  22. Przygotowywanie przelewów i czeków elektronicznych.
  23. Przygotowywanie sprawozdań dotyczących funduszu płac, regulacji wynagrodzeń itp.
  24. Obsługa programu e-PFRON i prowadzenie całości spraw związanych z ewidencją i zatrudnieniem pracowników niepełnosprawnych.

Wymagania obowiązkowe

  1. Wykształcenie minimum średnie.
  2. Minimum 1 rok stażu pracy w kadrach lub płacach.
  3. Znajomość zagadnień kadrowych/płacowych.
  4. Posiadanie obywatelstwa polskiego lub znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
  5. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  6. Niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.

Wymagania dodatkowe

  1. Znajomość i zrozumienie zasad Polskiego Ładu.
  2. Znajomość wprowadzanych i projektowanych zmian w Kodeksie Pracy.
  3. Umiejętność obsługi programów z pakietu Microsoft Office (głównie excel).
  4. Znajomość obsługi programów kadrowo płacowych: Płatnik, Progman.
  5. Mile widziane doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych z obszaru pomocy społecznej.

Wymagane dokumenty

  1. CV z opisem przebiegu zatrudnienia.
  2. List motywacyjny.
  3. Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych.
  4. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem (znajomość języka polskiego dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego).
  5. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
  6. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  7. Oświadczenie o znajomości zagadnień kadrowo-płacowych.
  8. Oświadczenie o znajomości obsługi programów Microsoft Office (głównie excel).
  9. Oświadczenie o znajmości przepisów Kodeksu pracy.

Inne informacje:

Prosimy o składanie ofert z dopiskiem: "Podinspektor ds. kadr i płac" w Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu - Nr ref. CUW-SAZ.110.8.2024

  • Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony (2-a etaty)
  • Wymiar czasu pracy: pełen etat
  • Termin zatrudnienia - do uzgodnienia.

Stanowisko nie jest przystosowane dla potrzeb osób z niepełnosprawnością.

  • Dokumenty aplikacyjne w wersji papierowej należy składać wyłącznie w zamkniętej kopercie, opisanej z podaniem nr referencyjnego naboru, którego dotyczy podanie.
  • Dokumenty aplikacyjne podlegają sprawdzeniu / weryfikacji pod względem formalnym, wyłącznie przez Komisję Rekrutacyjną, po upływie terminu wskazanego w ogłoszeniu.
  • Oferty można także składać elektronicznie na adres  cuw@m.poznan.pl 
  • Rozpatrywane będą tylko oferty kompletne, tj. zawierające wszystkie dokumenty wskazane w sekcji "Wymagane dokumenty".

Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnością w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób z niepełnosprawnością w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie był niższy niż 6%.

Składanie ofert

Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać pod adresem: Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu, al. Niepodległości 27, 61-714 Poznań w terminie do 2024-07-01.

Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Przetwarzanie danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informujemy że:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych, w tym w zakresie wizerunku (zwanych łącznie "danymi osobowymi") jest  Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu, reprezentowane przez Dyrektora Panią Monikę Suchorzewską.
  2. We wszystkich sprawach związanych z ochroną i przetwarzaniem danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować z IOD. Kontakt: iod8_mjo@um.poznan.pl. 
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w związku z przepisami Ustawy Kodeks Pracy, a także przepisami Ustawy o pracownikach samorządowych  (art. 6 ust.1 lit. c RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. b RODO), w celu realizacji procesu rekrutacji, w tym publikacji wyników rekrutacji w Biuletynie Informacji Publicznej. Jeżeli przekazał/a Pan/i szerszy zakres danych niż wymagany wskazanymi powyżej przepisami prawa, to przetwarzamy je nad podstawie wyrażonej przez Pana/Panią zgody (art. 6 ust. 1 lit. a lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO). Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać cofnięta w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dodatkowo Pani/Pana dane osobowe, mogą być przetwarzane w celach związanych z przyszłymi procesami rekrutacji, na podstawie odrębnie wyrażonej przez Panią/a zgody, która w dowolnym momencie może zostać cofnięta.
  4. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom współpracującym z Administratorem w organizacji zatrudnienia tj. dostawcom systemów informatycznych, podmiotom zapewniającym asystę i wsparcie techniczne dla systemów informatycznych, podmiotom zapewniającym obsługę prawną, administracyjną i księgową, firmom świadczącym usługi archiwizacji i niszczenia dokumentów oraz innym podmiotom uprawnionym do tego na mocy odrębnych przepisów prawa.
  5. Dane osobowe po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
  6. Osoby, których dane dotyczą mają prawo do: a)dostępu do treści danych osobowych b)żądania sprostowania danych osobowych, które są nieprawidłowe c)żądania usunięcia danych osobowych, gdy: dane nie są niezbędne do celów, dla których zostały  zebrane; dane przetwarzane są niezgodnie z prawem; po cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych;
    d)żądania ograniczenia przetwarzania, gdy: osoby te kwestionują prawidłowość danych osobowych; przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych osobowych; Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
    Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  7. Administrator nie przesyła danych osobowych do krajów spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG).
  8. Dane osobowe nie są wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym do profilowania.
  9. Podanie danych osobowych wynikających z wymienionych wyżej aktów prawnych jest niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Podanie  danych  innych niż wskazane w ogłoszeniu jako wymagane, nie ma wpływu na proces rekrutacji i nie jest niezbędne.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Jolanta Giżyńska
Data wytworzenia informacji: 2024-06-14 00:00
Opis zmian: Wprowadzenie ogłoszenia na wolne stanowisko pracy (Aktualizacja)
Opublikował(a): Jolanta Giżyńska
Data i godzina publikacji: 2024-06-14 14:06