Oferta: specjalista ds. zaopatrzenia i konserwacji - zespół dziennych domów pomocy w poznaniu
Data publikacji: 2024-10-10
Nr ref.: CUW-SAZ.4320.74.2024
Jednostka: Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu
Stanowisko: specjalista ds. zaopatrzenia i konserwacji - zespół dziennych domów pomocy w poznaniu
Informacje dodatkowe: Miejsce pracy: Zespół Dziennych Domów Pomocy ul. M. Konopnickiej 18 w Poznaniu
Data rozstrzygnięcia oferty
2024-10-28
Zakres podstawowych czynności
- Wykonywanie drobnych napraw oraz prac konserwacyjnych sprzętu będącego na wyposażeniu Filii Zespołu.
- Zaopatrzenie i zakupy wg zleceń dyrektora, kierowników Filii i specjalisty ds. organizacji dla Filii Zespołu.
- Sprawowanie nadzoru nad prawidłowym przechowywaniem oraz właściwe i oszczędne używanie powierzonego sprzętu i środków potrzebnych do utrzymania czystości.
- Dbanie o powierzony pojazd, utrzymywanie go w należytym porządku i w stałej gotowości technicznej, pilnowanie terminów przeglądów technicznych.
- Przestrzeganie przepisów dotyczących norm przebiegu zużycia paliwa oraz przepisów o ruchu drogowym.
- Właściwe i codzienne wypełnianie kart drogowych i przekazywanie ich osobie rozliczającej.
- Dostarczanie poczty do Urzędu Miasta, CUW i innych instytucji.
- Pomoc w organizowaniu imprez okolicznościowych (m.in. przygotowanie ogrodu, instalowanie nagłośnienia, ustawianie mebli ogrodowych).
- Dbanie o czystość i porządek następujących pomieszczeń: kotłowni i pomieszczeń gospodarczych, schodów zewnętrznych.
- Dbanie o czystość zewnętrzną ogrodu, zamiatanie terenu wokół posesji, regularne czyszczenie kratek ściekowych oraz zamiatanie chodników.
- Pomoc w myciu naczyń po posiłkach i ich wyparzanie.
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie średnie o profilu ogólnym lub zawodowym umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku.
- Prawo jazdy kat. B.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego lub znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie wyższe.
- Specjalistyczne kursy.
Wymagane dokumenty
- CV z opisem przebiegu zatrudnienia.
- List motywacyjny.
- Dokumenty potwierdzające wykształcenie, kwalifikacje (skany/kopie) oraz świadectwa pracy (skany / kopie) - oryginały do przedłożenia na rozmowie kwalifikacyjnej.
- Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem (znajomość języka polskiego dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego).
- Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
Inne informacje:
Prosimy o składanie ofert z dopiskiem: "Specjalista ds. zaopatrzenia i konserwacji" w Zespole Dziennych Domów Pomocy, ul. M. Konopnickiej 18 w Poznaniu -Nr ref. CUW-SAZ.4320.74.2024
- Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
- Wymiar czasu pracy: 1 etat
- Data rozpoczęcia zatrudnienia: LISTOPAD 2024 r.
- Praca wymagająca bezpośrednich kontaktów w ramach struktur Zespołu oraz wyjazdów poza miejsce pracy.
Stanowisko nie jest przystosowane dla potrzeb osób z niepełnosprawnością.
- Dokumenty aplikacyjne w wersji papierowej należy składać wyłącznie w zamkniętej kopercie, opisanej z podaniem nr referencyjnego naboru, którego dotyczy podanie.
- Dokumenty aplikacyjne podlegają sprawdzeniu / weryfikacji pod względem formalnym, wyłącznie przez Komisję Rekrutacyjną, po upływie terminu wskazanego w ogłoszeniu.
- Oferty można także składać elektronicznie na adres cuw@m.poznan.pl
- Rozpatrywane będą tylko oferty kompletne, tj. zawierające wszystkie dokumenty wskazane w sekcji "Wymagane dokumenty".
Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnością w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób z niepełnosprawnością w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie był niższy niż 6%.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informujemy że:
- Administratorem Państwa danych osobowych, w tym w zakresie wizerunku (zwanych łącznie "danymi osobowymi") jest Zespół Dziennych Domów Pomocy, reprezentowane przez Dyrektorkę Panią Marię Paradowską.
- We wszystkich sprawach związanych z ochroną i przetwarzaniem danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować z IOD.Kontakt: iod8_mjo@um.poznan.pl
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w związku z przepisami Ustawy Kodeks Pracy, a także przepisami Ustawy o pracownikach samorządowych (art. 6 ust.1 lit. c RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. b RODO), w celu realizacji procesu rekrutacji, w tym publikacji wyników rekrutacji w Biuletynie Informacji Publicznej. Jeżeli przekazał/a Pan/i szerszy zakres danych niż wymagany wskazanymi powyżej przepisami prawa, to przetwarzamy je nad podstawie wyrażonej przez Pana/Panią zgody (art. 6 ust. 1 lit. a lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO). Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać cofnięta w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dodatkowo Pani/Pana dane osobowe, mogą być przetwarzane w celach związanych z przyszłymi procesami rekrutacji, na podstawie odrębnie wyrażonej przez Panią/a zgody, która w dowolnym momencie może zostać cofnięta.
- Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom współpracującym z Administratorem w organizacji zatrudnienia tj. dostawcom systemów informatycznych, podmiotom zapewniającym asystę i wsparcie techniczne dla systemów informatycznych, podmiotom zapewniającym obsługę prawną, administracyjną i księgową, firmom świadczącym usługi archiwizacji i niszczenia dokumentów oraz innym podmiotom uprawnionym do tego na mocy odrębnych przepisów prawa.
- Dane osobowe po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
- Osoby, których dane dotyczą mają prawo do: a)dostępu do treści danych osobowych b)żądania sprostowania danych osobowych, które są nieprawidłowe c)żądania usunięcia danych osobowych, gdy: dane nie sąniezbędne do celów, dla których zostały zebrane; dane przetwarzane są niezgodnie z prawem; po cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych; d)żądania ograniczenia przetwarzania, gdy: osoby te kwestionują prawidłowość danych osobowych; przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych osobowych; Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Administrator nie przesyła danych osobowych do krajów spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG).
- Dane osobowe nie są wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym do profilowania.
- Podanie danych osobowych wynikających z wymienionych wyżej aktów prawnych jest niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Podanie danych innych niż wskazane w ogłoszeniu jako wymagane, nie ma wpływu na proces rekrutacji i nie jest niezbędne.
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Jolanta Giżyńska
Data wytworzenia informacji: 2024-10-28 00:00
Opis zmian: wprowadzenie informacji o wynikach (Aktualizacja)
Opublikował(a): Jolanta Giżyńska
Data i godzina publikacji: 2024-10-28 09:47