Oferta: ds. ewidencji czasu pracy i obsługi płacowej
Data publikacji: 2017-05-02
Nr ref.: MOPR/29/2017
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. ewidencji czasu pracy i obsługi płacowej
Informacje dodatkowe: DZIAŁ ORGANIZACYJNY / UMOWA O PRACĘ W ZASTĘPSTWIE / 1 ETAT
Data rozstrzygnięcia oferty
2017-05-31
Zakres podstawowych czynności
- Prowadzenie spraw kadrowych związanych z ewidencją urlopów pracowników, w tym przygotowanie planów urlopów,
- Prowadzenie ewidencji czasu pracy, w tym spraw związanych z absencją pracowników,
- Przygotowywanie wykazu pracowników uprawnionych do ekwiwalentu za odbierz i obliczanie jego wysokości,
- · Przygotowywanie danych do sprawozdań dotyczących ewidencji czasu pracy,
- Prowadzenie kontroli dyscypliny czasu pracy,
- Sporządzanie kart wynagrodzeń i list płac,
- Przygotowywanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu ZUS Rp-7,
- Obliczanie i sporządzanie list wypłat zasiłków: chorobowych, opiekuńczych i macierzyńskich,
- Obliczanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne,
- Obliczanie i odprowadzanie zaliczek na podatek dochodowy, składek ZUS i innych pochodnych od wynagrodzenia,
- Sporządzanie corocznych deklaracji podatkowych,
- Wystawiania zaświadczeń o wysokości wynagrodzenia i zatrudnieniu pracowników.
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie średnie na jednym z kierunków: administracyjny, ekonomiczny, ogólny, społeczny,
- Bardzo dobra znajomość Kodeksu pracy,
- Umiejętność zastosowania i interpretacji przepisów z zakresu Ustawy Kodeks pracy i pokrewnych,
- Dobra umiejętność obsługi programów Word, Excel, Płatnik,
- Wiedza i umiejętność właściwego traktowania informacji służbowych,
- Wysoki poziom umiejętności obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- · Umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostowania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu,
- Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
- Bardzo dobra umiejętność pracy w zespole,
- Wysoki poziom zaangażowania,
- Wysokie poczucie odpowiedzialności,
- Samodzielność i elastyczność w wykonywaniu zadań,
- Etyka zawodowa, komunikatywność, wysoki poziom kultury osobistej w obsłudze klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- Otwartość na nowe rozwiązania.
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie wyższe
- Podnoszenie kwalifikacji na jednym z kierunków: prawo, administracja, organizacja i zarządzanie o specjalności zarządzanie zasobami ludzkimi, ekonomia,
- Specjalistyczne kursy z prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,
- Kurs obsługi komputera,
- Ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
- Asertywność, empatia, gotowość do podnoszenia kwalifikacji.
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV)
- List motywacyjny
- Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie dyplomów oraz suplementy do dyplomów)
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Oświadczenie o posiadaniu polskiego obywatelstwa
Inne informacje:
Informacja o warunkach pracy:
- praca administracyjno - biurowa na miejscu w siedzibie MOPR w Poznaniu,
- budynek bez windy, nieprzystosowany dla osób z dysfunkcją narządu ruchu,
- prace związane głównie z uciążliwościami występującymi przy obsłudze monitora.
Informacje dodatkowe:
- Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o zakończeniu procesu rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Martyna Materna
Data i godzina publikacji: 2017-05-31 08:23