Oferta: ds. kadrowo- płacowych

Data publikacji: 2008-05-29
Nr ref.: MOPR/35/2008
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. kadrowo- płacowych
Informacje dodatkowe: Dział Organizacyjny, praca na etat

Data rozstrzygnięcia oferty

2008-06-24

Zakres podstawowych czynności

  • Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu,
  • prowadzenie spaw emerytalno rentowych pracowników MPR,
  • prowadzenie akt osobowych i ich zabezpieczanie,
  • przygotowywanie druków RP-7 dla pracowników MOPR,
  • prowadzenie bazy danych pracowników MOPR i jej aktualizacja,
  • przeprowadzanie kontroli dyscypliny pracy,
  • wystawianie legitymacji ubezpieczeniowych i służbowych,
  • ewidencjonowanie wydanych legitymacji,
  • dokonywanie wisów do legitymacji ubezpieczeniowych i służbowych,
  • załatwianie spraw związanych z zatrudnieniem, zwalnianiem awansowaniem pracowników"

*kompletowanie dokumentów niezbędnych do nawiązania stosunku pracy i zakładanie akt osobowych pracowników,

*przygotowywanie umów o pracę,

*przygotowywanie aneksów do umów o pracę,

*przygotowywanie świadectw pracy,

*wypełnianie niezbędnych innych dokumentów,

  • prowadzenie spraw ZUS pracowników MOPR oraz członków ich rodzin tj. zgłaszanie i wyrejestrowywanie w ZUS pracowników MOPR,
  • prowadzenie spraw związanych z grupowym ubezpieczeniem PZU tj. wypełnianie formularzy zgłoszeń na leczenie szpitalne, zabiegi operacyjne, NW, urodzenia i zgony,
  • obliczanie ekwiwalentu za odzież,
  • wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych wynikających z zadań realizowanych przez komórkę organizacyjną,
  • przestrzeganie zapisów zawartych w aktach wewnętrznych jednostki,
  • udział w szkoleniach w sytuacji zmiany przepisów,
  • czynności wynikające z przyjętych w MOPR procesów i podprocesów SZJ zgodnego z normą ISO 9001:2000.

Wymagania obowiązkowe

  • Wykształcenie średnie na jednym z kierunków: administracyjny, ekonomiczny, społeczny,
  • znajomość ustawy kodeks pracy i aktów wewnętrznych jednostki,
  • umiejętność zastosowania i interpretacji przepisów z zakresu ustawy kodeks pracy,
  • dobra umiejętność obsługi programów Word, Excel,
  • wiedza i umiejętność właściwego traktowania informacji służbowych,
  • znajomość strategii MP polityki jakości i celów wraz z obowiązującymi procedurami,
  • wysoki poziom umiejętności obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
  • umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu,
  • umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
  • bardzo dobra umiejętność pracy w zespole,
  • wysokie poczucie odpowiedzialności,
  • etyka zawodowa, zwłaszcza wysoki stopień kultury osobistej,
  • wysoki poziom zaangażowania,
  • komunikatywność,
  • otwartość na nowe rozwiązania.

Wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie wyższe zawodowe/ magisterskie,
  • podwyższanie kwalifikacji na jednym z kierunków: prawo, administracja, organizacja i zarządzanie o specjalności zarządzanie zasobami ludzkimi, ekonomia,
  • specjalistyczne kursy z prawa pracy,
  • doświadczenie w obsłudze kadrowej lub płacowej- 1 rok,
  • ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
  • gotowość do podnoszenia kwalifikacji.

Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV)
  • List motywacyjny
  • Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
  • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
  • Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie

Informacja o wyniku naboru

wyniki MOPR_35_2008.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: zakończenie rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2008-06-24 08:04