Oferta: ds. obsługi kancelaryjnej

Data publikacji: 2007-04-12
Nr ref.: MOPR/ 13 /2007
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. obsługi kancelaryjnej
Informacje dodatkowe: Dział Świadczeń Rodzinnych, Alimentacyjnych i Dodatków Mieszkaniowych

Data rozstrzygnięcia oferty

2007-06-04

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzanie ewidencji przechowywania i obiegu akt podręcznych
  • bieżące uporządkowywanie akt podręcznych
  • prowadzenie rejestru korespondencji oraz obiegu dokumentów w Dziale
  • prowadzenie spraw organizacyjnych na potrzeby Działu
  • rozdzielanie korespondencji na podstawie dekretacji Kierownika Działu
  • prowadzenie wewnętrznego ewidencji skarg i wniosków klientów Działu
  • przygotowywanie i wysyłanie korespondencji
  • udzielanie klientom informacji na temat świadczeń i procedury ich pozyskiwania w podstawowym zakresie
  • prowadzenie na potrzeby wewnętrzne Działu spraw organizacyjno - kadrowych (obieg dokumentów dotyczących urlopów, zwolnień oraz godzinowych rozliczeń czasu pracy pracowników Działu, prowadzenie ewidencji wyjść w godzinach służbowych

Wymagania obowiązkowe

  • Wykształcenie średnie na jednym z kierunków: ekonomiczny, informatyczny
  • Znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o świadczeniach rodzinnych, zaliczce alimentacyjnej i dodatkach mieszkaniowych
  • Umiejętność obsługi programów komputerowych: Word, Excel, KSAT
  • Wysoki poziom umiejętności obsługi klienta
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy
  • Wysoki stopień umiejętności interpersonalnych: komunikatywność, umiejętność pracy zespole, umiejętność pracy pod presją czasu i w warunkach stresowych
  • Etyka zawodowa, wysokie poczucie odpowiedzialności
  • Wysoki poziom kultury osobistej

Wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie wyższe zawodowe na jednym z kierunków: ekonomia, informatyka
  • Roczne doświadczenie zawodowe
  • Doświadczenie w pracach na stanowiskach związanych z obsługą klienta - 1 rok
  • Doświadczenie w jednostkach administracji publicznej - 6 miesięcy
  • Kursy z zakresu: profesjonalna obsługa klienta, obsługa komputera
  • Wiedza ogólna z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego

Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV)
  • List motywacyjny
  • Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
  • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
  • Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie

Informacja o wyniku naboru

Informacja o wynikach naboru MOPR 13 2007.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: dodanie informacji o wyniku naboru
Opublikował(a): Marcin Domżał
Data i godzina publikacji: 2007-06-04 11:31