Oferta: ds. obsługi kancelaryjnej
Data publikacji: 2007-04-12
Nr ref.: MOPR/ 13 /2007
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. obsługi kancelaryjnej
Informacje dodatkowe: Dział Świadczeń Rodzinnych, Alimentacyjnych i Dodatków Mieszkaniowych
Data rozstrzygnięcia oferty
2007-06-04
Zakres podstawowych czynności
- prowadzanie ewidencji przechowywania i obiegu akt podręcznych
- bieżące uporządkowywanie akt podręcznych
- prowadzenie rejestru korespondencji oraz obiegu dokumentów w Dziale
- prowadzenie spraw organizacyjnych na potrzeby Działu
- rozdzielanie korespondencji na podstawie dekretacji Kierownika Działu
- prowadzenie wewnętrznego ewidencji skarg i wniosków klientów Działu
- przygotowywanie i wysyłanie korespondencji
- udzielanie klientom informacji na temat świadczeń i procedury ich pozyskiwania w podstawowym zakresie
- prowadzenie na potrzeby wewnętrzne Działu spraw organizacyjno - kadrowych (obieg dokumentów dotyczących urlopów, zwolnień oraz godzinowych rozliczeń czasu pracy pracowników Działu, prowadzenie ewidencji wyjść w godzinach służbowych
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie średnie na jednym z kierunków: ekonomiczny, informatyczny
- Znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o świadczeniach rodzinnych, zaliczce alimentacyjnej i dodatkach mieszkaniowych
- Umiejętność obsługi programów komputerowych: Word, Excel, KSAT
- Wysoki poziom umiejętności obsługi klienta
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy
- Wysoki stopień umiejętności interpersonalnych: komunikatywność, umiejętność pracy zespole, umiejętność pracy pod presją czasu i w warunkach stresowych
- Etyka zawodowa, wysokie poczucie odpowiedzialności
- Wysoki poziom kultury osobistej
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie wyższe zawodowe na jednym z kierunków: ekonomia, informatyka
- Roczne doświadczenie zawodowe
- Doświadczenie w pracach na stanowiskach związanych z obsługą klienta - 1 rok
- Doświadczenie w jednostkach administracji publicznej - 6 miesięcy
- Kursy z zakresu: profesjonalna obsługa klienta, obsługa komputera
- Wiedza ogólna z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV)
- List motywacyjny
- Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
- Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
Informacja o wyniku naboru
Informacja o wynikach naboru MOPR 13 2007.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: dodanie informacji o wyniku naboru
Opublikował(a): Marcin Domżał
Data i godzina publikacji: 2007-06-04 11:31