Oferta: ds. planowania i sprawozdań

Data publikacji: 2017-03-14
Nr ref.: MOPR/16/2017
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. planowania i sprawozdań
Informacje dodatkowe: SEKCJA PLANOWANIA I ANALIZ / UMOWA O PRACĘ / 1 ETAT

Data rozstrzygnięcia oferty

2017-04-10

Zakres podstawowych czynności

  •  Szacowanie potrzeb finansowych, opracowywanie planów finansowych w zakresie realizacji zadań MOPR,
    • Opracowanie ocen zasobów pomocy społecznej,
  •  Weryfikacja planów oraz sprawozdań dot. dofinansowania kosztów utrzymania i działalności warsztatów terapii zajęciowej,
  •  Konsultowanie narzędzi, uzgadniania sposobu sporządzania zestawień oraz pozyskiwanie danych do sprawozdań i analiz,
    • Sporządzanie sprawozdań merytoryczno - finansowych z realizacji,
    • Prezentacja i udostępnianie danych sprawozdawczych oraz wyników analiz.

Wymagania obowiązkowe

  • Wykształcenie średnie,
  • Biegła obsługa programów Excel. Word, Power Point,
  • Umiejętność analizy i oceny danych,
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej,
  • Umiejętność prowadzenia spotkań i prezentacji,
  •  Umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostania wymaganiom
    w zmieniającym się otoczeniu,

Wymagania dodatkowe

  •  Wykształcenie wyższe
  • 2 lata stażu pracy,
  •  Doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej, w tym w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej.
  •  Doświadczenie w zakresie prowadzenia analizy i oceny danych,

Wymagane dokumenty

  • · Życiorys (CV)
    • List motywacyjny
    • Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie dyplomów oraz suplementy do dyplomów)
    • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
  • Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
    •  Oświadczenie o posiadaniu polskiego obywatelstwa

Inne informacje:

Informacja o warunkach pracy:

  • praca administracyjno - biurowa na miejscu w siedzibie MOPR w Poznaniu,
  • budynek bez windy, nieprzystosowany dla osób z dysfunkcją narządu ruchu,
  • prace związane głównie z uciążliwościami występującymi przy obsłudze monitora.

Informacje dodatkowe:                                      

  •  Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.

Informacja o wyniku naboru

MOPR-16-2017.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Martyna Materna
Data i godzina publikacji: 2017-04-10 07:42