Oferta: ds. realizacji świadczeń
Data publikacji: 2012-10-11
Nr ref.: MOPR/22/2012
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. realizacji świadczeń
Informacje dodatkowe: Filia Jeżyce, praca na etat
Data rozstrzygnięcia oferty
2012-11-15
Zakres podstawowych czynności
- przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych dotyczących świadczeń dla klientów MOPR
- prowadzenie rejestrów i ewidencji świadczeniobiorców oraz ewidencji spraw prowadzonych przez pracowników Sekcji
- przygotowywanie dokumentacji dotyczącej zgłoszeń do zakładu Ubezpieczeń Społecznych klientów MOPR
- przygotowywanie dokumentacji dotyczącej odprowadzanych składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne od przyznawanych świadczeń
- przygotowywanie danych do sprawozdań w części dotyczącej realizowanych przez Sekcję zadań
- współpraca z komórkami organizacyjnymi MOPR w zakresie wykorzystania limitów finansowych filii
- przygotowywanie dokumentacji związanej z realizacją świadczeń: list płatniczych, zleceń oraz skierowań
- comiesięczne rozliczanie usług opiekuńczych
- przygotowywanie zaświadczeń dla klientów zewnętrznych
- udział w szkoleniach w sytuacji zmiany przepisów
- stosowanie Instrukcji dotyczącej trybu postępowania w zakresie windykacji należności
Informacja o warunkach pracy:
- Praca biurowa na miejscu z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych
- Pomieszczenia pracy usytuowane na 2 kondygnacjach budynku biurowego bez windy
- Pomieszczenia higieniczno - sanitarne nie zapewnia dostępności osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich
Informacje dodatkowe:
- Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie średnie na jednym z kierunków: administracyjny, ekonomiczny, w zawodzie pracownika socjalnego
- znajomość kpa i aktów wewnętrznych jednostki
- umiejętność zastosowania przepisów z zakresu ustawy o pomocy społecznej i kpa
- dobra umiejętność obsługi programów Word, Excel, TT-Pomoc,
- wiedza i umiejętność właściwego traktowania informacji służbowych
- znajomość polityki i celów jakościowych MOPR wraz z obowiązującymi procedurami
- umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu
- umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy
- bardzo dobra umiejętność pracy w zespole
- wysokie poczucie odpowiedzialności
- etyka zawodowa
- wysoki poziom kultury osobistej
- wysoki poziom zaangażowania
- komunikatywność
- otwartość na nowe rozwiązania
- sumienność, skrupulatność
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe zawodowe lub wyższe magisterskie
- staż pracy min. 1 rok, w tym 6 miesięcy w jednostkach administracji publicznej-6 m-cy
- podwyższanie kwalifikacji na jednym z kierunków: administracja, ekonomia
- kurs obsługi komputera
- ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego
- umiejętność obsługi klienta
- gotowość do podnoszenia kwalifikacji
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV)
- List motywacyjny
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Osoby posiadające aktualny dokument potwierdzający niepełnosprawność proszone są o złożenie jego kserokopii
Informacja o wyniku naboru
Załącznik_7 _Info o wynikach_ MOPR 22.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: zakończenie rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2012-11-15 14:58