Oferta: ds. realizacji świadczeń

Data publikacji: 2012-10-11
Nr ref.: MOPR/22/2012
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. realizacji świadczeń
Informacje dodatkowe: Filia Jeżyce, praca na etat

Data rozstrzygnięcia oferty

2012-11-15

Zakres podstawowych czynności

  • przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych dotyczących świadczeń dla klientów MOPR
  • prowadzenie rejestrów i ewidencji świadczeniobiorców oraz ewidencji spraw prowadzonych przez pracowników Sekcji
  • przygotowywanie dokumentacji dotyczącej zgłoszeń do zakładu Ubezpieczeń Społecznych klientów MOPR
  • przygotowywanie dokumentacji dotyczącej odprowadzanych składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne od przyznawanych świadczeń
  •  przygotowywanie danych do sprawozdań w części dotyczącej realizowanych przez Sekcję zadań
  • współpraca z komórkami organizacyjnymi MOPR w zakresie wykorzystania limitów finansowych filii
  • przygotowywanie dokumentacji związanej z realizacją świadczeń: list płatniczych, zleceń oraz skierowań
  • comiesięczne rozliczanie usług opiekuńczych
  • przygotowywanie zaświadczeń dla klientów zewnętrznych
  • udział w szkoleniach w sytuacji zmiany przepisów
  • stosowanie Instrukcji dotyczącej trybu postępowania w zakresie windykacji należności

Informacja o warunkach pracy:

  • Praca biurowa na miejscu z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych
  • Pomieszczenia pracy usytuowane na 2 kondygnacjach budynku biurowego bez windy
  • Pomieszczenia higieniczno - sanitarne nie zapewnia dostępności osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich

Informacje dodatkowe:

  • Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie średnie na jednym z kierunków: administracyjny, ekonomiczny, w zawodzie pracownika socjalnego
  • znajomość kpa i aktów wewnętrznych jednostki
  • umiejętność zastosowania przepisów z zakresu ustawy o pomocy społecznej i kpa
  • dobra umiejętność obsługi programów Word, Excel, TT-Pomoc,
  • wiedza i umiejętność właściwego traktowania informacji służbowych
  • znajomość polityki i celów jakościowych MOPR wraz z obowiązującymi procedurami
  • umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu
  • umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy
  • bardzo dobra umiejętność pracy w zespole
  • wysokie poczucie odpowiedzialności
  • etyka zawodowa
  • wysoki poziom kultury osobistej
  • wysoki poziom zaangażowania
  • komunikatywność
  • otwartość na nowe rozwiązania
  • sumienność, skrupulatność

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe zawodowe lub wyższe magisterskie
  • staż pracy min. 1 rok, w tym 6 miesięcy w jednostkach administracji publicznej-6 m-cy
  • podwyższanie kwalifikacji na jednym z kierunków: administracja, ekonomia
  • kurs obsługi komputera
  • ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego
  • umiejętność obsługi klienta
  • gotowość do podnoszenia kwalifikacji

Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV)
  • List motywacyjny
  • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
  • Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • Osoby posiadające aktualny dokument potwierdzający niepełnosprawność proszone są o złożenie jego kserokopii

Informacja o wyniku naboru

Załącznik_7 _Info o wynikach_ MOPR 22.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: zakończenie rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2012-11-15 14:58