Oferta: ds. realizacji świadczeń
Data publikacji: 2008-01-21
Nr ref.: MOPR/ 02 /2008
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. realizacji świadczeń
Informacje dodatkowe: FILIA JEŻYCE, praca na zastępstwo
Data rozstrzygnięcia oferty
2008-02-15
Zakres podstawowych czynności
- przygotowanie projektów decyzji administracyjnych dotyczących świadczeń dla klientów MOPR,
- prowadzenie rejestrów i ewidencji świadczeniobiorców oraz ewidencji spraw prowadzonych przez pracowników Sekcji,
- przygotowanie dokumentacji dotyczącej zgłoszeń do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych klientów MOPR,
- przygotowanie dokumentacji dotyczącej odprowadzanych składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne od przyznawanych świadczeń,
- przygotowanie danych do sprawozdań w części dotyczącej realizowanych przez Sekcje zdań,
- współpraca z komórkami organizacyjnymi MOPR w celu limitów finansowych filii,
- przygotowanie dokumentacji związanej z realizacją świadczeń: list płatniczych, zleceń oraz skierowań,
- comiesięczne rozliczenie usług opiekuńczych,
- przygotowanie zaświadczeń dla klientów zewnętrznych,
- udział w szkoleniach w sytuacji zmiany przepisów,
- wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych wynikających z zadań realizowanych przez komórkę organizacyjną,
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie średnie na jednym z kierunków: administracyjny, ekonomiczny, w zawodzie pracownika socjalnego,
- znajomość kpa i aktów wewnętrznych jednostki,
- umiejętność zastosowania przepisów z zakresu ustawy o pomocy społecznej i kpa,
- dobra umiejętność obsługi programów Word, Excel,
- umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
- bardzo dobra umiejętność pracy w zespole,
- wysoki poziom umiejętności interpersonalnych.
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe zawodowe/ magisterskie
- podwyższanie kwalifikacji na jednym z kierunków: administracja, ekonomia,
- kurs obsługi komputera,
- staż pracy - 1 rok,
- pożądane 6-miesięczne doświadczenie w jednostkach administracji publicznej,
- ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
- umiejętność obsługi klienta,
- pożądana podstawowa znajomość języka angielskiego.
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV)
- List motywacyjny
- Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
- Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
Informacja o wyniku naboru
informacja o wynikach naboru MOPR 02 2008.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: zakończenie rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2008-02-15 15:02