Oferta: ds. rekrutacji i szkoleń

Data publikacji: 2007-06-26
Nr ref.: MOPR/ 28 /2007
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. rekrutacji i szkoleń

Data rozstrzygnięcia oferty

2008-02-27

Zakres podstawowych czynności

  • Dokonywanie selekcji ofert osób ubiegających się o pracę
  • Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do rekrutacji pracowników
  • Udział w prowadzonych rozmowach kwalifikacyjnych oraz informowanie kandydatów o wynikach przeprowadzonych rozmów kwalifikacyjnych
  • Przygotowanie zgłoszeń na szkolenia na podstawie przedstawionych ofert, przygotowywanie zleceń do Działu Ekonomicznego dotyczących opłat za zrealizowane szkolenia
  • Rozpoznawanie i analizowanie potrzeb szkoleniowych i współpraca w tym zakresie z komórkami organizacyjnymi Ośrodka
  • Koordynowanie realizacji szkoleń w ramach przygotowanego planu
  • Badanie efektywności szkoleń
  • Przygotowywanie i wdrażanie programów rozwoju zawodowego pracowników
  • Prowadzenie spraw związanych z zatrudnianiem praktykantów i prowadzenie dokumentacji w tym zakresie
  • Przygotowywanie danych do sprawozdań, informacji i analiz w zakresie wykonywanych zadań

Wymagania obowiązkowe

  • Wykształcanie wyższe na jednym z kierunków: psychologia o specjalności psychologia pracy, zarządzanie zasobami ludzkimi
  • 2-letnie doświadczenie zawodowe (1 rok doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku)
  • Umiejętność zastosowania i interpretacji przepisów z zakresu kodeksu prawa pracy
  • Umiejętność zastosowania wiedzy z zakresu rekrutacji i selekcji pracowników, organizacja szkoleń
  • Obsługa programów komputerowych: Word, Excel na poziomie dobrym
  • Komunikatywność
  • Wysoki poziom obsługi klienta
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Etyka zawodowa, wysokie poczucie odpowiedzialności
  • Otwartość na nowe rozwiązania

Wymagania dodatkowe

  • Podwyższanie kwalifikacji na studiach podyplomowych z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, zarządzania projektem
  • Specjalistyczne kursy z zakresu szkoleń w sprawach dot. zarządzania zasobami ludzkimi
  • Obsługa programów komputerowych: Word, Excel na poziomie zaawansowanym, Power Point, Access
  • Wiedza ogólna z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego

Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV)
  • List motywacyjny
  • Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
  • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
  • Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie

Informacja o wyniku naboru

informacja o wynikach naboru MOPR 28 2007.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: zakończenie rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2008-02-27 16:29