Oferta: ds. szkoleń
Data publikacji: 2008-06-13
Nr ref.: MOPR/42/2008
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. szkoleń
Informacje dodatkowe: Sekcja Rozwoju Pracowników, praca na etat
Data rozstrzygnięcia oferty
2008-08-06
Zakres podstawowych czynności
- Udział w tworzeniu strategii rozwoju, w tym szkoleń pracowników MOPR,
- przygotowanie i wdrażanie programów i planów rozwoju zawodowego pracowników MOPR,
- koordynowanie realizacji szkoleń w ramach przygotowanego planu,
- organizowanie różnych form doskonalenia zawodowego pracowników komórek organizacyjnych MOPR,
- rozpoznawanie wewnętrznych i zewnętrznych źródeł finansowania doskonalenia zawodowego pracowników MOPR,
- zarządzanie ofertami szkoleniowymi wpływającymi do MOPR,
- prowadzenie rozmów z kontrahentami, partnerami w realizacji szkoleń dla pracowników MOPR,
- rozpoznawanie i analizowanie potrzeb szkoleniowych pracowników MOPR,
- badanie kompetencji pracowników MOPR,
- prowadzenie ewaluacji szkoleń,
- prowadzenie dokumentacji związanej z doskonaleniem zawodowym pracowników MOPR,
- zlecanie do Działu Ekonomicznego opłat za zrealizowane szkolenia,
- przygotowanie zgłoszeń na szkolenia na podstawie przedstawionych ofert,
- udział w działaniach związanych z rekrutacją i adaptacją nowozatrudnionych pracowników,
- udział w tworzeniu i kształtowaniu systemu motywacji pracowników poprzez współrealizację działań z zakresu strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi,
- wykonywanie czynności wynikających z przyjętych w MOPR procesów i podprocesów Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z ISO 9001:2000,
- przygotowywanie danych do sprawozdań, informacji i analiz w zakresie wykonywanych zadań,
- wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych, wynikających z zadań realizowanych przez komórkę organizacyjną,
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcenie wyższe ,
- umiejętność zastosowania praktycznie wiedzy z zakresu organizacji szkoleń,
- znajomość rynku szkoleń w Poznaniu,
- umiejętność dostosowania szkleń do poszczególnych grup pracowniczych,
- dobra umiejętność obsługi programów Word, Excel,
- umiejętność analizy aktów prawnych oraz innych dokumentów (np. konkursowych) i zastosowania ich w praktycznym działaniu,
- umiejętność prowadzenia prezentacji,
- umiejętność tworzenia projektów i ich realizacji,
- dobra umiejętność pracy w zespole,
- wysoki poziom umiejętności obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- wysoki poziom umiejętności społecznych i komunikacyjnych,
- znajomość strategii MP polityki jakości i celów oraz polityki i celów jakościowych MOPR wraz z obowiązującymi procedurami
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie wyższe, podyplomowe lub uzupełnianie wykształcenia na kierunkach związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi , doradztwem zawodowym, personalnym,
- Wykształcenie wyższe, podyplomowe lub uzupełnianie wykształcenia na kierunkach praca socjalna, pedagogika, psychologia, politologia, nauki o rodzinie,
- Doświadczenie zawodowe 1 rok na podobnym stanowisku lub innym, związanym z planowaniem, prowadzeniem szkoleń (z uwzględnieniem praktyk, staży, wolontariatu itp.),
- Szkolenia z zakresu programowania, projektowania,
- Kurs zarządzania zasobami ludzkimi,
- Kurs negocjacji,
- Kurs planowania i prowadzenia szkoleń, autoprezentacji,
- Dobra znajomość języka angielskiego,
- Zaawansowany kurs obsługi komputera (Word, Excel. Power Point)
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV)
- List motywacyjny
- Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
- Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: zakończenie rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2008-08-06 08:40