Oferta: kierownik filii

Data publikacji: 2011-05-04
Nr ref.: MOPR/19/2011
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: kierownik filii
Informacje dodatkowe: praca na etat

Data rozstrzygnięcia oferty

2011-06-02

Zakres podstawowych czynności

  • organizowanie pracy  w celu zapewnienia terminowego i zgodnego z prawem prowadzenia postępowań administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu zadań realizowanych przez filię;
  • wydawanie w indywidualnych sprawach decyzji administracyjnych w ramach posiadanego upoważnienia;
  • organizowanie i nadzorowanie prac związanych z przygotowywaniem sprawozdań z realizowanych przez Filie zadań;
  • organizowanie i nadzorowanie prac związanych z tworzeniem planów potrzeb w zakresie zadań realizowanych przez Filie;
  • inicjowanie i podejmowanie działań służących wzmacnianiu potencjału społeczności lokalnej poprzez zwiększanie uczestnictwa jednostek i grup w rozwiązywanie własnych problemów;
  • bieżące współdziałanie i współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi MOPR oraz instytucjami zewnętrznymi w zakresie zadań realizowanych przez Filię;
  • ustalanie zadań i dokonywanie podziału pomiędzy stanowiska pracy, w sposób gwarantujący ich równomierne obciążenie;
  • przygotowywanie odpowiedzi na skargi i wnioski  dotyczącychzadań realizowanych w Filii;
  • zatwierdzanie pod względem merytorycznym list płatniczych, rachunków i list składek ubezpieczeniowych;
  • nadzór nad  sprawami administracyjno-gospodarczych związanymi  z funkcjonowaniem Filii;
  • zapewnienie sprawnego przepływu informacji wewnątrz kierowanej komórki;
  • nadzór nad aktualizacją przyjętych w MOPR procesów i podprocesów SZJ zgodnego z normą PN-EN ISO 9001:2009, w ramach realizowanych przez Filię zadań;
  • monitorowanie wykorzystania  wyznaczonych limitów  finansowych i ilościowych dla filii;
  • przygotowywanie propozycji do wieloletnich planów inwestycyjnych;

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie na jednym z kierunków: pedagogika, politologia, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie, praca socjalna, polityka społeczna, prawo;
  • co najmniej 5-letni staż pracy;
  • co najmniej 2-letnie doświadczenie w  jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej;
  • co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy wymagającej stosowania przepisów prawa i ich interpretacji;
  • bardzo dobra umiejętność planowania i organizowania pracy własnej i zespołu pracowników;
  • bardzo dobra umiejętność zastosowania i interpretacji przepisów z zakresu ustawy o pomocy społecznej i KPA;
  • dobra umiejętność obsługi programów Word, Excel;
  • umiejętność skutecznego motywowania pracowników;
  • umiejętność sprawowania kontroli nad pracą zespołu;
  • umiejętność prowadzenia negocjacji;
  • umiejętność działania w warunkach zmian;
  • wysoki poziom zaangażowania;
  • samodzielność i elastyczność w wykonywaniu zadań;
  • komunikatywność;
  • otwartość na nowe rozwiązania;
  • innowacyjność, kreatywność.

Wymagania dodatkowe

  • ukończone studia podyplomowe z zakresu organizacji pomocy społecznej;
  • kurs budowania zespołu pracowników;
  • oświadczenie w kierowaniu zespołami ludzkim;
  • wiedza ogólna z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego;
  • wiedza o metodach zarządzania pozwalających na podniesienie sprawności funkcjonowania MOPR;
  • umiejętność prowadzenia spotkań i prezentacji.

Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV)
  • List motywacyjny
  • Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
  • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
  • Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Informacja o wyniku naboru

Załącznik_7 _Info o wynikach_MOPR_19_11.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: zakończenie rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2011-06-02 07:30