Oferta: kierownik filii
Data publikacji: 2011-05-04
Nr ref.: MOPR/19/2011
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: kierownik filii
Informacje dodatkowe: praca na etat
Data rozstrzygnięcia oferty
2011-06-02
Zakres podstawowych czynności
- organizowanie pracy w celu zapewnienia terminowego i zgodnego z prawem prowadzenia postępowań administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu zadań realizowanych przez filię;
- wydawanie w indywidualnych sprawach decyzji administracyjnych w ramach posiadanego upoważnienia;
- organizowanie i nadzorowanie prac związanych z przygotowywaniem sprawozdań z realizowanych przez Filie zadań;
- organizowanie i nadzorowanie prac związanych z tworzeniem planów potrzeb w zakresie zadań realizowanych przez Filie;
- inicjowanie i podejmowanie działań służących wzmacnianiu potencjału społeczności lokalnej poprzez zwiększanie uczestnictwa jednostek i grup w rozwiązywanie własnych problemów;
- bieżące współdziałanie i współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi MOPR oraz instytucjami zewnętrznymi w zakresie zadań realizowanych przez Filię;
- ustalanie zadań i dokonywanie podziału pomiędzy stanowiska pracy, w sposób gwarantujący ich równomierne obciążenie;
- przygotowywanie odpowiedzi na skargi i wnioski dotyczącychzadań realizowanych w Filii;
- zatwierdzanie pod względem merytorycznym list płatniczych, rachunków i list składek ubezpieczeniowych;
- nadzór nad sprawami administracyjno-gospodarczych związanymi z funkcjonowaniem Filii;
- zapewnienie sprawnego przepływu informacji wewnątrz kierowanej komórki;
- nadzór nad aktualizacją przyjętych w MOPR procesów i podprocesów SZJ zgodnego z normą PN-EN ISO 9001:2009, w ramach realizowanych przez Filię zadań;
- monitorowanie wykorzystania wyznaczonych limitów finansowych i ilościowych dla filii;
- przygotowywanie propozycji do wieloletnich planów inwestycyjnych;
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe magisterskie na jednym z kierunków: pedagogika, politologia, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie, praca socjalna, polityka społeczna, prawo;
- co najmniej 5-letni staż pracy;
- co najmniej 2-letnie doświadczenie w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej;
- co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy wymagającej stosowania przepisów prawa i ich interpretacji;
- bardzo dobra umiejętność planowania i organizowania pracy własnej i zespołu pracowników;
- bardzo dobra umiejętność zastosowania i interpretacji przepisów z zakresu ustawy o pomocy społecznej i KPA;
- dobra umiejętność obsługi programów Word, Excel;
- umiejętność skutecznego motywowania pracowników;
- umiejętność sprawowania kontroli nad pracą zespołu;
- umiejętność prowadzenia negocjacji;
- umiejętność działania w warunkach zmian;
- wysoki poziom zaangażowania;
- samodzielność i elastyczność w wykonywaniu zadań;
- komunikatywność;
- otwartość na nowe rozwiązania;
- innowacyjność, kreatywność.
Wymagania dodatkowe
- ukończone studia podyplomowe z zakresu organizacji pomocy społecznej;
- kurs budowania zespołu pracowników;
- oświadczenie w kierowaniu zespołami ludzkim;
- wiedza ogólna z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego;
- wiedza o metodach zarządzania pozwalających na podniesienie sprawności funkcjonowania MOPR;
- umiejętność prowadzenia spotkań i prezentacji.
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV)
- List motywacyjny
- Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Informacja o wyniku naboru
Załącznik_7 _Info o wynikach_MOPR_19_11.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: zakończenie rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2011-06-02 07:30