Oferta: kierownik sekcji ds. kontroli i audytu
Data publikacji: 2015-05-08
Nr ref.: MOPR/18/2015
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: kierownik sekcji ds. kontroli i audytu
Informacje dodatkowe: UMOWA O PRACĘ
Data rozstrzygnięcia oferty
2015-06-02
Zakres podstawowych czynności
- zapewnianie sprawnego przepływu informacji wewnątrz kierowanej komórki,
- bieżące współdziałanie i współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi MOPR i instytucjami zewnętrznymi w zakresie zadań realizowanych przez Sekcję,
- dokonywanie okresowych ocen pracowników oraz kontrola zaleceń z nich wynikających,
- składanie wniosków do dyrektora o przeszeregowanie, nagradzanie i karanie podległych pracowników,
- przestrzeganie zapisów zawartych w aktach wewnętrznych jednostki,
- udział w szkoleniach w sytuacji zmian przepisów,
- motywowanie pracowników poprzez maksymalne dostosowanie narzędzi pracy i stworzenie atmosfery sprzyjającej współpracy,
- ustalanie zadań i dokonywanie podziału pomiędzy stanowiska pracy, w sposób gwarantujący ich równomierne obciążenie,
- ciągłe monitorowanie oraz uaktualniania kart stanowisk pracy,
- organizowanie pracy w celu zapewnienia terminowego i zgodnego z prawem prowadzenia czynności z zakresu zadań realizowanych przez Sekcję,
- nadzorowanie przygotowań danych do sprawozdań z działalności Sekcji,
- niezależne badanie systemów zarządzania i kontroli MOPR, w tym procedur kontroli zarządczej,
- czynności doradcze, w tym. składanie wniosków, mające na celu usprawnianie funkcjonowania MOPR,
- przygotowanie w porozumieniu z Dyrektorem MOPR rocznego planu audytu,
- sporządzanie analizy obszarów ryzyka w MOPR, na potrzeby rocznego planu audytu,
- w uzasadnionych przypadkach, prowadzenie audytów zapewniających oraz czynności doradczych poza planem audytu,
- prowadzenie akt bieżących audytu,
- prowadzenie akt stałych audytu,
- przygotowanie programu zadania zapewniającego,
- przygotowanie technik badania,
- przeprowadzenia zadania zapewniającego - czynności audytowe,
- sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych audytów,
- przeprowadzenie czynności sprawdzających - audyt sprawdzający,
- koordynacja działań kontrolnych w ramach zewnętrznych kontroli przeprowadzonych przez upoważnione Instytucje,
- nadzór nad aktualizacją przyjętych w MOPR procesów i podprocesów Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z normą PN-EN ISO 9001:2009, w ramach realizowanych przez Sekcję zadań.
Wymagania obowiązkowe
- wymagania określone w art. 286 Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r, o finansach publicznych,
- 4 lata stażu pracy,
- 2 lata doświadczenia w zakresie realizacji zadań związanych z audytem wewnętrznych i/lub kontrolą,
- znajomość Ustawy o pomocy społecznej,
- znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość Ustawy o finansach publicznych,
- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
- wiedza i umiejętność właściwego traktowania informacji służbowych,
- bardzo dobra umiejętność planowania i organizowania pracy własnej i zespołu pracowników,
- umiejętność skutecznego motywowania pracowników,
- umiejętność sprawowania kontroli nad pracą zespołu,
- umiejętność prowadzenia negocjacji,
- umiejętność działania w warunkach zmian,
- umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu,
- wiedza z zakresu Standardów audytu wewnętrznego, Normy ISO PN-EN 9001:2009,
- dobra umiejętność obsługi programów Word i Excel,
- umiejętność wykreowania, zgodnej ze standardami instytucji, atmosfery w zakresie obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- umiejętność analitycznego myślenia, innowacyjność, kreatywność, umiejętności kierownicze, wysoki poziom zaangażowania, wysokie poczucie odpowiedzialności, samodzielność i elastyczność w wykonywaniu zadań, etyka zawodowa, komunikatywność, wysoki poziom kultury osobistej w obsłudze klienta wewnętrznego i zewnętrznego, otwartość na nowe rozwiązania.
Wymagania dodatkowe
- studia podyplomowe: Audyt wewnętrzny i kontrola wewnętrzna,
- kurs z zakresu komunikacji, negocjacji i asertywności,
- kwalifikacje audytora wewnętrznego zgodne z normą ISO PN-EN 9001:2009,
- 2 lata doświadczenia w zakresie realizacji zadań związanych z audytem wewnętrznym i/lub kontrolą (w tym 1 rok w sektorze finansów publicznych),
- wiedza o metodach zarządzania pozwalających na podniesienie sprawności funkcjonowania MOPR w Poznaniu
- umiejętności prowadzenia spotkań i prezentacji.
Wymagane dokumenty
- życiorys (CV)
- list motywacyjny
- dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
- dokument potwierdzający wymagany staż pracy (kserokopie)
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Inne informacje:
Informacja o warunkach pracy:
- budynek oraz miejsce pracy nie jest przystosowane dla osób z dysfunkcją narządu ruchu,
- praca administracyjno - biurowa,
- praca z wykorzystaniem urządzeń biurowych (komputer, skaner, fax)
Informacje dodatkowe:
- informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił powyżej 6%.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Martyna Materna (Aktualizacja)
Opublikował(a): Martyna Materna
Data i godzina publikacji: 2015-06-02 12:55