Oferta: kierownik sekcji ds. kontroli i audytu

Data publikacji: 2015-05-08
Nr ref.: MOPR/18/2015
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: kierownik sekcji ds. kontroli i audytu
Informacje dodatkowe: UMOWA O PRACĘ

Data rozstrzygnięcia oferty

2015-06-02

Zakres podstawowych czynności

  • zapewnianie sprawnego przepływu informacji wewnątrz kierowanej komórki,
  • bieżące współdziałanie i współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi MOPR i instytucjami zewnętrznymi w zakresie zadań realizowanych przez Sekcję,
  • dokonywanie okresowych ocen pracowników oraz kontrola zaleceń z nich wynikających,
  • składanie wniosków do dyrektora o przeszeregowanie, nagradzanie i karanie podległych pracowników,
  • przestrzeganie zapisów zawartych w aktach wewnętrznych jednostki,
  • udział w szkoleniach w sytuacji zmian przepisów,
  • motywowanie pracowników poprzez maksymalne dostosowanie narzędzi pracy i stworzenie atmosfery sprzyjającej współpracy,
  • ustalanie zadań i dokonywanie podziału pomiędzy stanowiska pracy, w sposób gwarantujący ich równomierne obciążenie,
  • ciągłe monitorowanie oraz uaktualniania kart stanowisk pracy,
  • organizowanie pracy w celu zapewnienia terminowego i zgodnego z prawem prowadzenia czynności z zakresu zadań realizowanych przez Sekcję,
  • nadzorowanie przygotowań danych do sprawozdań z działalności Sekcji,
  • niezależne badanie systemów zarządzania i kontroli MOPR, w tym procedur kontroli zarządczej,
  • czynności doradcze, w tym. składanie wniosków, mające na celu usprawnianie funkcjonowania MOPR,
  • przygotowanie w porozumieniu z Dyrektorem MOPR rocznego planu audytu,
  • sporządzanie analizy obszarów ryzyka w MOPR, na potrzeby rocznego planu audytu,
  • w uzasadnionych przypadkach, prowadzenie audytów zapewniających oraz czynności doradczych poza planem audytu,
  • prowadzenie akt bieżących audytu,
  • prowadzenie akt stałych audytu,
  • przygotowanie programu zadania zapewniającego,
  • przygotowanie technik badania,
  • przeprowadzenia zadania zapewniającego - czynności audytowe,
  • sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych audytów,
  • przeprowadzenie czynności sprawdzających - audyt sprawdzający,
  • koordynacja działań kontrolnych w ramach zewnętrznych kontroli przeprowadzonych przez upoważnione Instytucje,
  • nadzór nad aktualizacją przyjętych w MOPR procesów i podprocesów Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z normą PN-EN ISO 9001:2009, w ramach realizowanych przez Sekcję zadań.

Wymagania obowiązkowe

  • wymagania określone w art. 286 Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r, o finansach publicznych,
  • 4 lata stażu pracy,
  • 2 lata doświadczenia w zakresie realizacji zadań związanych z audytem wewnętrznych i/lub kontrolą,
  • znajomość Ustawy o pomocy społecznej,
  • znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
  • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego,
  • znajomość Ustawy o finansach publicznych,
  • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
  • wiedza i umiejętność właściwego traktowania informacji służbowych,
  • bardzo dobra umiejętność planowania i organizowania pracy własnej i zespołu pracowników,
  • umiejętność skutecznego motywowania pracowników,
  • umiejętność sprawowania kontroli nad pracą zespołu,
  • umiejętność prowadzenia negocjacji,
  • umiejętność działania w warunkach zmian,
  • umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu,
  • wiedza z zakresu Standardów audytu wewnętrznego, Normy ISO PN-EN 9001:2009,
  • dobra umiejętność obsługi programów Word i Excel,
  • umiejętność wykreowania, zgodnej ze standardami instytucji, atmosfery w zakresie obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
  • umiejętność analitycznego myślenia, innowacyjność, kreatywność, umiejętności kierownicze, wysoki poziom zaangażowania, wysokie poczucie odpowiedzialności, samodzielność i elastyczność w wykonywaniu zadań, etyka zawodowa, komunikatywność, wysoki poziom kultury osobistej w obsłudze klienta wewnętrznego i zewnętrznego, otwartość na nowe rozwiązania.

Wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe: Audyt wewnętrzny i kontrola wewnętrzna,
  • kurs z zakresu komunikacji, negocjacji i asertywności,
  • kwalifikacje audytora wewnętrznego zgodne z normą ISO PN-EN 9001:2009,
  • 2 lata doświadczenia w zakresie realizacji zadań związanych z audytem wewnętrznym i/lub kontrolą (w tym 1 rok w sektorze finansów publicznych),
  • wiedza o metodach zarządzania pozwalających na podniesienie sprawności funkcjonowania MOPR w Poznaniu
  • umiejętności prowadzenia spotkań i prezentacji.

Wymagane dokumenty

  • życiorys (CV)
  • list motywacyjny
  • dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
  • dokument potwierdzający wymagany staż pracy (kserokopie)
  • inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Inne informacje:

Informacja o warunkach pracy:

  • budynek oraz miejsce pracy nie jest  przystosowane dla osób z dysfunkcją narządu ruchu,
  • praca administracyjno  - biurowa,
  • praca z wykorzystaniem urządzeń biurowych (komputer, skaner, fax)

Informacje dodatkowe:

  • informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił powyżej 6%.

Informacja o wyniku naboru

MOPR-18-2015.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Martyna Materna (Aktualizacja)
Opublikował(a): Martyna Materna
Data i godzina publikacji: 2015-06-02 12:55