Oferta: kierownik sekcji ds. rozwoju pracowników
Data publikacji: 2011-04-28
Nr ref.: MOPR/17/2011
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: kierownik sekcji ds. rozwoju pracowników
Informacje dodatkowe: Sekcja ds. Rozwoju Pracowników, praca na etat
Data rozstrzygnięcia oferty
2014-04-29
Zakres podstawowych czynności
- nadzór nad procesami związanymi z rekrutacją pracowników, m.in. nadzór nad sporządzaniem niezbędnej dokumentacji, udziałem pracownika ds. rozwoju i rekrutacji lub osobisty udział w rozmowach kwalifikacyjnych.
- udział w przygotowaniu i wdrażaniu procedur dotyczących adaptacji nowozatrudnionych pracowników.
- nadzorowanie czynności związanych z rozpoznawaniem i analizowaniem potrzeb szkoleniowych, współpraca w tym zakresie z komórkami organizacyjnymi ośrodka,
- nadzorowanie prac związanych z przygotowywaniem i wdrażaniem programów rozwoju zawodowego pracowników MOPR, w tym nad procesem superwizji.
- nadzorowanie czynności związanych z okresową oceną pracowników, utrzymywaniem aktualnych kart stanowisk pracy.
- nadzorowanie i udział w czynnościach związanych z przygotowywaniem danych do sprawozdań, informacji i analiz w zakresie wykonywanych przez sekcję zadań.
- tworzenie i kształtowanie spójnego systemu motywacji pracowników MOPR poprzez realizację działań
z zakresu strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi. - zapewnienie jednolitej i wyczerpującej informacji o sposobie i terminach załatwiania spraw.
- zapewnienie sprawnego przepływu informacji wewnątrz sekcji.
- bieżące współdziałanie i współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi MOPR i instytucjami zewnętrznymi w zakresie zadań realizowanych przez sekcję,
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe magisterskie na jednym z kierunków: psychologia (o specjalności psychologia pracy i organizacji, zarządzanie zasobami ludzkimi lub innej specjalności), zarządzanie o specjalności zarządzanie zasobami ludzkimi lub inne wyższe magisterskie i podyplomowe z niżej podanymi specjalnościami lub kierunkami: organizacja pomocy społecznej i pracy socjalnej, zarządzanie zasobami ludzkimi;
- co najmniej 5-letni staż pracy;
- co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym wiedzy z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi;
- bardzo dobra umiejętność planowania i organizowania pracy własnej i zespołu pracowników;
- umiejętność skutecznego motywowania pracowników;
- umiejętność sprawowania kontroli nad pracą zespołu;
- umiejętność prowadzenia negocjacji;
- umiejętność działania w warunkach zmian;
- dobra umiejętność obsługi programów Word, Excel;
- wysoki poziom umiejętności społecznych;
- wysoki poziom zaangażowania;
- wysokie poczucie odpowiedzialności;
- samodzielność i elastyczność w wykonywaniu zadań.
Wymagania dodatkowe
- ukończone studia podyplomowe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, zarządzania projektem, doradztwa personalnego;
- kurs negocjacji i mediacji;
- kurs budowania zespołu pracowników;
- kurs z obsługi komputera Word, Excel, Power Point;
- doświadczenie w kierowaniu zespołami ludzkimi - 1 rok;
- doświadczenie zawodowe w zakresie wartościowania stanowisk pracy;
- doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania kompetencjami;
- doświadczenie w pracy przy projektach unijnych.
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV)
- List motywacyjny
- Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: za (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2014-04-29 15:01