Oferta: kierownik sekcji ds. rozwoju pracowników

Data publikacji: 2011-04-28
Nr ref.: MOPR/17/2011
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: kierownik sekcji ds. rozwoju pracowników
Informacje dodatkowe: Sekcja ds. Rozwoju Pracowników, praca na etat

Data rozstrzygnięcia oferty

2014-04-29

Zakres podstawowych czynności

  • nadzór nad procesami związanymi z rekrutacją pracowników, m.in. nadzór nad sporządzaniem niezbędnej dokumentacji, udziałem pracownika ds. rozwoju i rekrutacji  lub osobisty udział  w rozmowach kwalifikacyjnych.
  • udział w przygotowaniu  i  wdrażaniu  procedur dotyczących adaptacji nowozatrudnionych pracowników.
  • nadzorowanie czynności związanych z rozpoznawaniem i analizowaniem potrzeb szkoleniowych, współpraca w tym zakresie z komórkami organizacyjnymi ośrodka,
  • nadzorowanie prac związanych z   przygotowywaniem i wdrażaniem programów rozwoju zawodowego pracowników MOPR, w tym nad procesem superwizji.
  • nadzorowanie czynności związanych z okresową oceną pracowników, utrzymywaniem aktualnych kart stanowisk pracy.
  • nadzorowanie i udział w czynnościach związanych z przygotowywaniem danych do sprawozdań, informacji i analiz w zakresie wykonywanych przez sekcję zadań.
  • tworzenie i kształtowanie spójnego systemu motywacji pracowników MOPR poprzez realizację działań
    z zakresu strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi.
  • zapewnienie jednolitej i wyczerpującej informacji o sposobie i terminach załatwiania spraw.
  • zapewnienie sprawnego przepływu informacji wewnątrz sekcji.
  • bieżące współdziałanie i współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi MOPR i instytucjami zewnętrznymi w zakresie zadań realizowanych przez sekcję,

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie na jednym z kierunków: psychologia (o specjalności psychologia pracy i organizacji, zarządzanie zasobami ludzkimi lub innej specjalności), zarządzanie o specjalności  zarządzanie zasobami ludzkimi lub inne wyższe magisterskie i podyplomowe z niżej podanymi specjalnościami lub kierunkami: organizacja pomocy społecznej i pracy socjalnej, zarządzanie zasobami ludzkimi;
  • co najmniej 5-letni staż pracy;
  • co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym wiedzy z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi;
  • bardzo dobra umiejętność planowania i organizowania pracy własnej i zespołu pracowników;
  • umiejętność skutecznego motywowania pracowników;
  • umiejętność sprawowania kontroli nad pracą zespołu;
  • umiejętność prowadzenia negocjacji;
  • umiejętność działania w warunkach zmian;
  • dobra umiejętność obsługi programów Word, Excel;
  • wysoki poziom umiejętności społecznych;
  • wysoki poziom zaangażowania;
  • wysokie poczucie odpowiedzialności;
  • samodzielność i elastyczność w wykonywaniu zadań.

Wymagania dodatkowe

  • ukończone studia podyplomowe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, zarządzania projektem, doradztwa personalnego;
  • kurs negocjacji i mediacji;
  • kurs budowania zespołu pracowników;
  • kurs z obsługi komputera Word, Excel, Power Point;
  • doświadczenie w kierowaniu zespołami ludzkimi - 1 rok;
  • doświadczenie zawodowe w zakresie wartościowania stanowisk pracy;
  • doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania kompetencjami;
  • doświadczenie w pracy przy  projektach unijnych.

Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV)
  • List motywacyjny
  • Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
  • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
  • Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Informacja o wyniku naboru

MOPR-17-2011.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: za (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2014-04-29 15:01