Oferta: kierownik sekcji świadczeń
Data publikacji: 2008-03-19
Nr ref.: MOPR/14/2008
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: kierownik sekcji świadczeń
Informacje dodatkowe: Filia Stare Miasto
Data rozstrzygnięcia oferty
2008-04-18
Zakres podstawowych czynności
- zapewnienie terminowego i zgodnego z prawem prowadzenia spraw realizowanych przez podległych pracowników,
- zatwierdzanie pod względem formalnym i rachunkowym list płatniczych, rachunków, list składek ubezpieczeniowych klientów,
- nadzorowanie prac związanych z tworzeniem ewidencji świadczeniobiorców,
- nadzorowanie prac związanych z wydawaniem decyzji administracyjnych i realizacją świadczeń,
- koordynowanie prac związanych z tworzeniem planów potrzeb w zakresie zadań realizowanych przez filię,
- przygotowanie danych do sprawozdań w części dotyczącej realizowanych zadań,
- zapewnienie sprawnego przepływu informacji wewnątrz Sekcji,
- bieżące współdziałanie i współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi MOPR oraz instytucjami zewnętrznymi w zakresie zadań realizowanych przez Sekcję,
- składanie za pośrednictwem kierownika filii i sprawującego nadzór zastępcy dyrektora - wniosków do dyrektora o przeszeregowanie, nagradzanie albo karanie podległych pracowników,
- dokonywanie ocen kwalifikacyjnych podległych pracowników oraz kontrola wykonania zaleceń z nich wynikających,
- nadzorowanie przygotowanych wykazów godzin zleconych na świadczenie usług opiekuńczych,
- czynności wynikające z przyjętych w MOPR procesów i podprocesów Sytemu Zarządzania Jakością zgodnego z ISO 9001:2000,
- udział w szkoleniach w przypadku zmiany przepisów,
- przestrzeganie zapisów zawartych w aktach wewnętrznych jednostki.
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe zawodowe na jednym z kierunków: ekonomia, prawo, administracja, organizacja i zarządzanie,
- staż pracy - 5 lat,
- doświadczenie w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej - 2 lata,
- bardzo dobra umiejętność planowania i organizowania pracy własnej i zespołu pracowników,
- umiejętność skutecznego motywowania pracowników,
- umiejętności związane z zarządzaniem zespołem pracowniczym,
- wiedza z zakresu ustawy o pomocy społecznej,
- umiejętność zastosowania i interpretacji przepisów z zakresu ustawy o pomocy społecznej i KPA,
- dobra umiejętność obsługi programów Word, Excel,
- umiejętność sprawnego wyszukiwania informacji w Internecie,
- wysoki poziom umiejętności społecznych..
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe magisterskie na jednym z kierunków: ekonomia, prawo, administracja, organizacja i zarządzanie,
- kurs budowania zespołu pracowników,
- doświadczenie w kierowaniu zespołami ludzkimi - 1 rok,
- doświadczenie w pracy administracyjno - biurowej,
- wiedza ogólna z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
- umiejętność prowadzenia spotkań i prezentacji,
- wysoki poziom umiejętności interpersonalnych
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV)
- List motywacyjny
- Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
- Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
Informacja o wyniku naboru
informacja o wynikach naboru MOPR 14 2008.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: zakończenie rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2008-04-18 10:34