Oferta: kierownik sekcji świadczeń

Data publikacji: 2008-03-19
Nr ref.: MOPR/14/2008
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: kierownik sekcji świadczeń
Informacje dodatkowe: Filia Stare Miasto

Data rozstrzygnięcia oferty

2008-04-18

Zakres podstawowych czynności

 

  • zapewnienie terminowego i zgodnego z prawem prowadzenia spraw realizowanych przez podległych pracowników,
  • zatwierdzanie pod względem formalnym i rachunkowym list płatniczych, rachunków, list składek ubezpieczeniowych klientów,
  • nadzorowanie prac związanych z tworzeniem ewidencji świadczeniobiorców,
  • nadzorowanie prac związanych z wydawaniem decyzji administracyjnych i realizacją świadczeń,
  • koordynowanie prac związanych z tworzeniem planów potrzeb w zakresie zadań realizowanych przez filię,
  • przygotowanie danych do sprawozdań w części dotyczącej realizowanych zadań,
  • zapewnienie sprawnego przepływu informacji wewnątrz Sekcji,
  • bieżące współdziałanie i współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi MOPR oraz instytucjami zewnętrznymi w zakresie zadań realizowanych przez Sekcję,
  • składanie za pośrednictwem kierownika filii i sprawującego nadzór zastępcy dyrektora - wniosków do dyrektora o przeszeregowanie, nagradzanie albo karanie podległych pracowników,
  • dokonywanie ocen kwalifikacyjnych podległych pracowników oraz kontrola wykonania zaleceń z nich wynikających,
  • nadzorowanie przygotowanych wykazów godzin zleconych na świadczenie usług opiekuńczych,
  • czynności wynikające z przyjętych w MOPR procesów i podprocesów Sytemu Zarządzania Jakością zgodnego z ISO 9001:2000,
  • udział w szkoleniach w przypadku zmiany przepisów,
  • przestrzeganie zapisów zawartych w aktach wewnętrznych jednostki.

Wymagania obowiązkowe

 

  • wykształcenie wyższe zawodowe na jednym z kierunków: ekonomia, prawo, administracja, organizacja i zarządzanie,
  • staż pracy - 5 lat,
  • doświadczenie w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej - 2 lata,
  • bardzo dobra umiejętność planowania i organizowania pracy własnej i zespołu pracowników,
  • umiejętność skutecznego motywowania pracowników,
  • umiejętności związane z zarządzaniem zespołem pracowniczym,
  • wiedza z zakresu ustawy o pomocy społecznej,
  • umiejętność zastosowania i interpretacji przepisów z zakresu ustawy o pomocy społecznej i KPA,
  • dobra umiejętność obsługi programów Word, Excel,
  • umiejętność sprawnego wyszukiwania informacji w Internecie,
  • wysoki poziom umiejętności społecznych..

Wymagania dodatkowe

 

  • wykształcenie wyższe magisterskie na jednym z kierunków: ekonomia, prawo, administracja, organizacja i zarządzanie,
  • kurs budowania zespołu pracowników,
  • doświadczenie w kierowaniu zespołami ludzkimi - 1 rok,
  • doświadczenie w pracy administracyjno - biurowej,
  • wiedza ogólna z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
  • umiejętność prowadzenia spotkań i prezentacji,
  • wysoki poziom umiejętności interpersonalnych

Wymagane dokumenty

 

  • Życiorys (CV)
  • List motywacyjny
  • Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
  • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
  • Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie

Informacja o wyniku naboru

informacja o wynikach naboru MOPR 14 2008.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: zakończenie rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2008-04-18 10:34