Oferta: kierownik zespołu merytorycznego
Data publikacji: 2007-09-10
Nr ref.: MOPR/37/2007
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: kierownik zespołu merytorycznego
Informacje dodatkowe: praca w Dziale Realizacji Świadczeń Rodzinnych, Alimentacyjnych i Dodatków Mieszkaniowych
Data rozstrzygnięcia oferty
2007-10-17
Zakres podstawowych czynności
- zapewnienie terminowego i zgodnego z prawem prowadzenia spraw realizowanych przez podległych pracowników,
- nadzorowanie prac związanych z wydawaniem decyzji administracyjnych i realizacja świadczeń,
- nadzorowanie prac związanych z tworzeniem ewidencji świadczeniobiorców,
- aprobata projektów decyzji administracyjnych z zakresu świadczeń rodzinnych, alimentacyjnych i dodatków mieszkaniowych,
- zapewnienie sprawnego przepływu informacji wewnątrz Zespołu dotyczących realizacji zadań oraz organizacji pracy,
- bieżące współdziałanie i współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi MOPR oraz instytucjami zewnętrznymi w zakresie zadań realizowanych przez Zespół,
- przygotowanie projektów odpowiedzi na skargi i wnioski dotyczące zadań realizowanych przez Zespół,
- przygotowywanie danych do sprawozdań w części dotyczącej realizowanych przez Zespół zadań,
- koordynowanie prac związanych z tworzeniem planów potrzeb w zakresie zadań realizowanych przez Dział,
- dokonywanie okresowych ocen bezpośrednio podległych pracowników,
- składanie za pośrednictwem kierownika Działu i sprawującego nadzór zastępcy Dyrektora - wniosku do dyrektora MOPR o przeszeregowanie, nagradzanie albo karanie podległych pracowników,
- nadzór nad stosowaniem Instrukcji kancelaryjnej,
- udział w szkoleniach w sytuacji zmiany przepisów,
- decydowanie o podziale pracy na podległych stanowiskach,
- obowiązek ciągłego doskonalenia umiejętności kierowniczych,
- podejmowanie niezbędnych działań dla redukcji oporu przed zmianami
- ciągłe podnoszenie poziomu usług,
- występowanie w sprawach pracowników Zespołu,
- wydawanie poleceń służbowych podległym pracownikom,
- koordynacja działań w zakresie prawidłowego i terminowego sporządzania sprawozdań i opracowań merytorycznych,
- wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych wynikających z zadań realizowanych przez komórkę organizacyjną,
- przestrzeganie zapisów zawartych w aktach wewnętrznych jednostki,
- czynności wynikające z przyjętych w MOPR procesów i podprocesów SZJ zgodnego z normą ISO 9001:2000
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe na jednym z kierunków: ekonomiczny, administracyjno - prawny, nauki społeczne,
- 5-letni staż pracy,
- doświadczenie w pracy wymagającej umiejętności analizowania, interpretowania i zastosowania przepisów prawa - 1 rok,
- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej i zespołu,
- umiejętność skutecznego motywowania pracowników,
- umiejętność sprawowania kontroli nad pracą zespołu
- umiejętność prowadzenia negocjacji,
- umiejętność efektywnego działania w warunkach stresu,
- umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu,
- wiedza z zakresu ustawy o świadczeniach rodzinnych, dodatkach mieszkaniowych, zaliczki alimentacyjnej, pomocy społecznej, KPA i aktów wewnętrznych jednostki,
- umiejętność zastosowania i interpretacji przepisów z zakresu ustawy o świadczeniach rodzinnych, dodatkach mieszkaniowych, zaliczki alimentacyjnej, KPA oraz prawa lokalowego,
- dobra umiejętność obsługi programów komputerowych: Word, KSAT, Excel,
- umiejętność wykreowania zgodnej ze standardami instytucji atmosfery w zakresie obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- znajomość strategii MP polityki jakości i celów oraz polityki i celów jakościowych MOPR wraz z obwiązującymi procedurami.
- wysoki poziom zaangażowania,
- wysokie poczucie odpowiedzialności,
- samodzielność i elastyczność w wykonywaniu zadań,
- etyka zawodowa, zwłaszcza wysoki poziom kultury osobistej,
- zdolności kierownicze,
- komunikatywność,
- otwartość na nowe rozwiązania,
- innowacyjność, kreatywność
- umiejętność pracy pod presją czasu.
Wymagania dodatkowe
- studia podyplomowe w zakresie organizacji i zarządzania,
- podwyższenie kwalifikacji na jednym z kierunków: ekonomia, administracja, prawo, nauki społeczne,
- kurs profesjonalnej obsługi klienta,
- kurs obsługi komputera,
- doświadczenie w kierowaniu zespołami ludzkimi - 6 - miesięcy,
- doświadczenie w jednostkach administracji publicznej - 1 rok,
- wiedza ogólna z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
- wiedza o metodach zarządzania pozwalających na podniesienie sprawności funkcjonowania MOPR,
- umiejętność prowadzenia spotkań i prezentacji,
- umiejętność wystąpień publicznych
- pożądana podstawowa znajomość języka angielskiego,
- asertywność,
- empatia,
- gotowość do podnoszenia kwalifikacji.
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV)
- List motywacyjny
- Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
- Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
Informacja o wyniku naboru
informacja o wynikach naboru MOPR 37 2007.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: zakończenie rekrutacji
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2007-10-17 18:38