Oferta: kierownik zespołu merytorycznego

Data publikacji: 2007-09-10
Nr ref.: MOPR/37/2007
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: kierownik zespołu merytorycznego
Informacje dodatkowe: praca w Dziale Realizacji Świadczeń Rodzinnych, Alimentacyjnych i Dodatków Mieszkaniowych

Data rozstrzygnięcia oferty

2007-10-17

Zakres podstawowych czynności

  • zapewnienie terminowego i zgodnego z prawem prowadzenia spraw realizowanych przez podległych pracowników,
  • nadzorowanie prac związanych z wydawaniem decyzji administracyjnych i realizacja świadczeń,
  • nadzorowanie prac związanych z tworzeniem ewidencji świadczeniobiorców,
  • aprobata projektów decyzji administracyjnych z zakresu świadczeń rodzinnych, alimentacyjnych i dodatków mieszkaniowych,
  • zapewnienie sprawnego przepływu informacji wewnątrz Zespołu dotyczących realizacji zadań oraz organizacji pracy,
  • bieżące współdziałanie i współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi MOPR oraz instytucjami zewnętrznymi w zakresie zadań realizowanych przez Zespół,
  • przygotowanie projektów odpowiedzi na skargi i wnioski dotyczące zadań realizowanych przez Zespół,
  • przygotowywanie danych do sprawozdań w części dotyczącej realizowanych przez Zespół zadań,
  • koordynowanie prac związanych z tworzeniem planów potrzeb w zakresie zadań realizowanych przez Dział,
  • dokonywanie okresowych ocen bezpośrednio podległych pracowników,
  • składanie za pośrednictwem kierownika Działu i sprawującego nadzór zastępcy Dyrektora - wniosku do dyrektora MOPR o przeszeregowanie, nagradzanie albo karanie podległych pracowników,
  • nadzór nad stosowaniem Instrukcji kancelaryjnej,
  • udział w szkoleniach w sytuacji zmiany przepisów,
  • decydowanie o podziale pracy na podległych stanowiskach,
  • obowiązek ciągłego doskonalenia umiejętności kierowniczych,
  • podejmowanie niezbędnych działań dla redukcji oporu przed zmianami
  • ciągłe podnoszenie poziomu usług,
  • występowanie w sprawach pracowników Zespołu,
  • wydawanie poleceń służbowych podległym pracownikom,
  • koordynacja działań w zakresie prawidłowego i terminowego sporządzania sprawozdań i opracowań merytorycznych,
  • wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych wynikających z zadań realizowanych przez komórkę organizacyjną,
  • przestrzeganie zapisów zawartych w aktach wewnętrznych jednostki,
  • czynności wynikające z przyjętych w MOPR procesów i podprocesów SZJ zgodnego z normą ISO 9001:2000

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe na jednym z kierunków: ekonomiczny, administracyjno - prawny, nauki społeczne,
  • 5-letni staż pracy,
  • doświadczenie w pracy wymagającej umiejętności analizowania, interpretowania i zastosowania przepisów prawa - 1 rok,
  • umiejętność planowania i organizowania pracy własnej i zespołu,
  • umiejętność skutecznego motywowania pracowników,
  • umiejętność sprawowania kontroli nad pracą zespołu
  • umiejętność prowadzenia negocjacji,
  • umiejętność efektywnego działania w warunkach stresu,
  • umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu,
  • wiedza z zakresu ustawy o świadczeniach rodzinnych, dodatkach mieszkaniowych, zaliczki alimentacyjnej, pomocy społecznej, KPA i aktów wewnętrznych jednostki,
  • umiejętność zastosowania i interpretacji przepisów z zakresu ustawy o świadczeniach rodzinnych, dodatkach mieszkaniowych, zaliczki alimentacyjnej, KPA oraz prawa lokalowego,
  • dobra umiejętność obsługi programów komputerowych: Word, KSAT, Excel,
  • umiejętność wykreowania zgodnej ze standardami instytucji atmosfery w zakresie obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
  • znajomość strategii MP polityki jakości i celów oraz polityki i celów jakościowych MOPR wraz z obwiązującymi procedurami.
  • wysoki poziom zaangażowania,
  • wysokie poczucie odpowiedzialności,
  • samodzielność i elastyczność w wykonywaniu zadań,
  • etyka zawodowa, zwłaszcza wysoki poziom kultury osobistej,
  • zdolności kierownicze,
  • komunikatywność,
  • otwartość na nowe rozwiązania,
  • innowacyjność, kreatywność
  • umiejętność pracy pod presją czasu.

Wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe w zakresie organizacji i zarządzania,
  • podwyższenie kwalifikacji na jednym z kierunków: ekonomia, administracja, prawo, nauki społeczne,
  • kurs profesjonalnej obsługi klienta,
  • kurs obsługi komputera,
  • doświadczenie w kierowaniu zespołami ludzkimi - 6 - miesięcy,
  • doświadczenie w jednostkach administracji publicznej - 1 rok,
  • wiedza ogólna z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
  • wiedza o metodach zarządzania pozwalających na podniesienie sprawności funkcjonowania MOPR,
  • umiejętność prowadzenia spotkań i prezentacji,
  • umiejętność wystąpień publicznych
  • pożądana podstawowa znajomość języka angielskiego,
  • asertywność,
  • empatia,
  • gotowość do podnoszenia kwalifikacji.

Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV)
  • List motywacyjny
  • Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
  • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
  • Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie

Informacja o wyniku naboru

informacja o wynikach naboru MOPR 37 2007.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: zakończenie rekrutacji
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2007-10-17 18:38