Oferta: konsultant prawnik
Data publikacji: 2007-06-08
Nr ref.: MOPR/ 25 /2007
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: konsultant prawnik
Informacje dodatkowe: praca na zastępstwo, Dział Organizacyjny
Data rozstrzygnięcia oferty
2007-07-03
Zakres podstawowych czynności
- przygotowanie upoważnień i pełnomocnictw udzielonych przez Dyrektora MOPR
- prowadzenie rejestru upoważnień i pełnomocnictw udzielonych przez Dyrektora MOPR
- przygotowanie wniosków do Prezydenta Miasta o udzielenie pełnomocnictw i upoważnień dla Dyrektora MOPR
- prowadzenie rejestru pełnomocnictw i upoważnień udzielonych dyrektorowi i zastępcom dyrektora przez Prezydenta Miasta
- prowadzenie rejestru wydanych zaświadczeń w Dziale Organizacyjnym
- realizacja zadań wynikających z umów, porozumień zawartych między MOPR w Poznaniu a jednostkami administracji publicznej
- przygotowywanie projektów: zarządzeń wewnętrznych, regulaminów zakładowych, instrukcji, wzorów umów dotyczących zadań realizowanych przez Dział i innych aktów prawnych regulujących funkcjonowanie MOPR oraz prawa i obowiązki pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami
- przygotowywanie corocznych sprawozdań składanych RMP w części dotyczącej zadań realizowanych przez Dział
- sporządzanie corocznej analizy dotyczącej trybu ewidencjonowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków składanej Wydziałowi Organizacyjnemu UM Poznania
- przygotowywanie kwartalnych odpowiedzi na protokoły z narad Prezydenta z Zastępcami Prezydenta, Sekretarzem i Skarbnikiem składanych Wydziałowi Organizacyjnemu UMP
- dokonywanie czynności kontrolnych w zakresie kontroli organizacji i funkcjonowania komórek organizacyjnych MOPR, wykonywania zarządzeń dyrektora oraz w innym zakresie zleconym przez dyrektora
- prowadzenie rejestru zarządzeń Dyrektora
- przygotowanie pism dotyczących uprawnień użytkowników systemu informatycznego UM Poznani
- przygotowanie planów pracy Ośrodka i współdziałanie w tym zakresie z komórkami organizacyjnymi
- przygotowanie zgłoszeń i ich aktualizacji do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych
- przygotowanie odpowiedzi na zapytania dotyczące udzielanych świadczeń przez Ośrodek w tym współpraca z komórkami organizacyjnymi Ośrodka w celu zebrania informacji
- doskonalenie systemu zarządzania jakością zgodne z norma ISO 9001:2000 oraz współdziałanie w tym zakresie z pełnomocnikiem ds. SZJ Ośrodka
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcanie wyższe zawodowe na jednym z kierunków: administracja, politologia specjalizacja administracja samorządowa albo administracja europejska
- Umiejętność zastosowania i interpretacji przepisów z zakresu kodeksu pracy, oraz kodeksu postępowania administracyjnego
- Obsługa programów komputerowych: Word, Excel, LEX na poziomie dobrym
- Komunikatywność
- Wysoki poziom umiejętności obsługi klienta
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Umiejętność pracy w zespole
- Elastyczne reagowanie i dostosowywanie się do wymagań w zmieniającym się otoczeniu, otwartość na nowe rozwiązania
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie wyższe magisterskie na jednym z kierunków: administracja, prawo, zarządzanie zasobami ludzkimi, politologia
- Pożądany kurs archiwisty zakładowego
- Roczne doświadczenie zawodowe
- Doświadczenie w pracach w administracji publicznej lub w pracy administracyjno-biurowej (1 rok - w tym staże, praktyki)
- Wiedza ogólna z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego
- Wiedza z zakresu archiwizacji dokumentacji
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV)
- List motywacyjny
- Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
- Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
Informacja o wyniku naboru
informacja o zako?czeniu rekrutacji.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: dodanie informacji o wyniku naboru
Opublikował(a): Marcin Domżał
Data i godzina publikacji: 2007-07-03 13:27