Oferta: konsultant prawnik

Data publikacji: 2007-06-08
Nr ref.: MOPR/ 25 /2007
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: konsultant prawnik
Informacje dodatkowe: praca na zastępstwo, Dział Organizacyjny

Data rozstrzygnięcia oferty

2007-07-03

Zakres podstawowych czynności

    • przygotowanie upoważnień i pełnomocnictw udzielonych przez Dyrektora MOPR
    • prowadzenie rejestru upoważnień i pełnomocnictw udzielonych przez Dyrektora MOPR
    • przygotowanie wniosków do Prezydenta Miasta o udzielenie pełnomocnictw i upoważnień dla Dyrektora MOPR
    • prowadzenie rejestru pełnomocnictw i upoważnień udzielonych dyrektorowi i zastępcom dyrektora przez Prezydenta Miasta
    • prowadzenie rejestru wydanych zaświadczeń w Dziale Organizacyjnym
    • realizacja zadań wynikających z umów, porozumień zawartych między MOPR w Poznaniu a jednostkami administracji publicznej
    • przygotowywanie projektów: zarządzeń wewnętrznych, regulaminów zakładowych, instrukcji, wzorów umów dotyczących zadań realizowanych przez Dział i innych aktów prawnych regulujących funkcjonowanie MOPR oraz prawa i obowiązki pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami
    • przygotowywanie corocznych sprawozdań składanych RMP w części dotyczącej zadań realizowanych przez Dział
    • sporządzanie corocznej analizy dotyczącej trybu ewidencjonowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków składanej Wydziałowi Organizacyjnemu UM Poznania
    • przygotowywanie kwartalnych odpowiedzi na protokoły z narad Prezydenta z Zastępcami Prezydenta, Sekretarzem i Skarbnikiem składanych Wydziałowi Organizacyjnemu UMP
    • dokonywanie czynności kontrolnych w zakresie kontroli organizacji i funkcjonowania komórek organizacyjnych MOPR, wykonywania zarządzeń dyrektora oraz w innym zakresie zleconym przez dyrektora
    • prowadzenie rejestru zarządzeń Dyrektora
    • przygotowanie pism dotyczących uprawnień użytkowników systemu informatycznego UM Poznani
    • przygotowanie planów pracy Ośrodka i współdziałanie w tym zakresie z komórkami organizacyjnymi
    • przygotowanie zgłoszeń i ich aktualizacji do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych
    • przygotowanie odpowiedzi na zapytania dotyczące udzielanych świadczeń przez Ośrodek w tym współpraca z komórkami organizacyjnymi Ośrodka w celu zebrania informacji
    • doskonalenie systemu zarządzania jakością zgodne z norma ISO 9001:2000 oraz współdziałanie w tym zakresie z pełnomocnikiem ds. SZJ Ośrodka

Wymagania obowiązkowe

    • Wykształcanie wyższe zawodowe na jednym z kierunków: administracja, politologia specjalizacja administracja samorządowa albo administracja europejska
    • Umiejętność zastosowania i interpretacji przepisów z zakresu kodeksu pracy, oraz kodeksu postępowania administracyjnego
    • Obsługa programów komputerowych: Word, Excel, LEX na poziomie dobrym
    • Komunikatywność
    • Wysoki poziom umiejętności obsługi klienta
    • Bardzo dobra organizacja pracy
    • Umiejętność pracy w zespole
    • Elastyczne reagowanie i dostosowywanie się do wymagań w zmieniającym się otoczeniu, otwartość na nowe rozwiązania

Wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie wyższe magisterskie na jednym z kierunków: administracja, prawo, zarządzanie zasobami ludzkimi, politologia
  • Pożądany kurs archiwisty zakładowego
  • Roczne doświadczenie zawodowe
  • Doświadczenie w pracach w administracji publicznej lub w pracy administracyjno-biurowej (1 rok - w tym staże, praktyki)
  • Wiedza ogólna z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego
  • Wiedza z zakresu archiwizacji dokumentacji

Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV)
  • List motywacyjny
  • Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
  • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
  • Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie

Informacja o wyniku naboru

informacja o zako?czeniu rekrutacji.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: dodanie informacji o wyniku naboru
Opublikował(a): Marcin Domżał
Data i godzina publikacji: 2007-07-03 13:27