Oferta: konsultant prawnik
Data publikacji: 2007-09-10
Nr ref.: MOPR/36/2007
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: konsultant prawnik
Informacje dodatkowe: praca w Dziale Realizacji Świadczeń Rodzinnych, Alimentacyjnych i Dodatków Mieszkaniowych
Data rozstrzygnięcia oferty
2007-10-25
Zakres podstawowych czynności
- aprobata projektów decyzji administracyjnych w sprawie świadczeń rodzinnych, zaliczki alimentacyjnej i dodatków mieszkaniowych,
- prowadzenie konsultacji, porad prawnych w zakresie ustawy i świadczeniach rodzinnych, zaliczki alimentacyjnej, dodatków mieszkaniowych, kodeks postępowania administracyjnego,
- prowadzenie dokumentacji w zakresie konsultacji i udzielanych porad,
- bieżące współdziałanie i współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi MOPR oraz instytucjami zewnętrznymi w zakresie zadań realizowanych przez Dział
- udział w szkoleniach w sytuacji zmiany przepisów,
- obowiązek ciągłego doskonalenia umiejętności,
- wykonywanie innych czynności zlecanych przez przełożonych wynikających z zadań realizowanych przez komórkę organizacyjną,
- przestrzeganie zapisów zawartych w aktach wewnętrznych jednostki,
- czynności wynikające z przyjętych w MOPR procesów i podprocesów SZJ zgodnego z normą ISO 9001:2000
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe magisterskie na jednym z kierunków: administracja, prawo,
- 3-letni staż pracy,
- umiejętność prowadzenia negocjacji,
- umiejętność efektywnego działania w warunkach stresu,
- umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostowania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu,
- bardzo dobra wiedza z zakresu ustawy o świadczeniach rodzinnych, dodatkach mieszkaniowych, zaliczce alimentacyjnej, pomocy społecznej, KPA i aktów wewnętrznych jednostki w tym instrukcji kancelaryjnej,
- umiejętność zastosowania i interpretacji przepisów z zakresu ustawy o świadczeniach rodzinnych, dodatkach mieszkaniowych, zaliczki alimentacyjnej, KPA oraz prawa lokalowego,
- dobra umiejętność obsługi programów komputerowych: Word, Lex,
- wiedza i umiejętność właściwego traktowania informacji służbowych,
- znajomość strategii MP polityki jakości i celów oraz polityki i celów jakościowych MOPR wraz z obowiązującymi procedurami,
- umiejętność wykreowania zgodnej ze standardami instytucji atmosfery w zakresie obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- wysoki poziom zaangażowania,
- wysokie poczucie odpowiedzialności,
- samodzielność i elastyczność w wykonywaniu zadań,
- etyka zawodowa, zwłaszcza wysoki poziom kultury osobistej,
- komunikatywność,
- otwartość na nowe rozwiązania,
- innowacyjność, kreatywność
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- samodzielność w wykonywaniu pracy,sumienność i skrupulatność.
Wymagania dodatkowe
- kurs profesjonalnej obsługi klienta,
- kurs obsługi komputera,
- kurs mediacji,
- doświadczenie w pracy wymagającej stosowania przepisów prawa i ich interpretacji - 3 lata,
- doświadczenie w jednostkach administracji publicznej - 1 rok,
- wiedza ogólna z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
- umiejętność prowadzenia spotkań i prezentacji,
- asertywność,
- empatia,
- gotowość do podnoszenia kwalifikacji,
- umiejętność prowadzenia mediacji i negocjacji,
- podstawowa znajomość języka angielskiego.
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV)
- List motywacyjny
- Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
- Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
Informacja o wyniku naboru
informacja o wynikach naboru MOPR 36 2007.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: zakończenie rekrutacji
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2007-10-25 14:32