Oferta: ds. dofinansowania zaopatrzenia w sprzęt rehabilitacyjny i dofinansowania likwidacji barier w komunikowaniu się

Data publikacji: 2007-04-20
Nr ref.: MOPR/ 15 /2007
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. dofinansowania zaopatrzenia w sprzęt rehabilitacyjny i dofinansowania likwidacji barier w komunikowaniu się
Informacje dodatkowe: Sekcja ds. Rehabilitacji Społecznej Osób Niepełnosprawnych

Data rozstrzygnięcia oferty

2007-06-05

Zakres podstawowych czynności

  • Przyjmowanie i weryfikacja wniosków osób niepełnosprawnych o dofinansowanie zaopatrzenia w sprzęt rehabilitacyjny i likwidacji barier w komunikowaniu się
  • Przyjmowanie i weryfikacja wniosków osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, osób prawnych, jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej o dofinansowanie zaopatrzenia w sprzęt rehabilitacyjny
  • Przygotowywanie projektów umów o dofinansowanie zaopatrzenia w sprzęt rehabilitacyjny dla osób niepełnosprawnych oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą , osób prawnych, jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej oraz likwidacji barier w komunikowaniu się osób niepełnosprawnych
  • Dokonywanie rozliczeń zawartych umów
  • Udzielanie informacji o uprawnieniach osób niepełnosprawnych
  • Przygotowywanie projektów pism o udzielaniu lub nieudzielaniu dofinansowania
  • Przygotowywanie projektów pism w przypadku negatywnego rozpatrzenia wniosków
  • Wykonywanie innych czynności zlecanych przez przełożonych. a wynikających z zadań realizowanych przez Sekcję

Wymagania obowiązkowe

  • Wykształcenie średnie na jednym z kierunków: ekonomiczny, administracyjny
  • Roczne doświadczenie zawodowe
  • Umiejętność zastosowania i interpretacji przepisów z zakresu ustawy o rehabilitacji społecznej osób niepełnosprawnych
  • Umiejętność obsługi programów komputerowych: Word, Excel
  • Umiejętność wyszukiwania informacji w Internecie
  • Wysoki stopień umiejętności interpersonalnych: komunikatywność, obsługa klienta, umiejętność pracy zespole, bardzo dobra organizacja pracy
  • Etyka zawodowa, wysoki poziom kultury osobistej
  • Zaangażowanie i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania

Wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie wyższe zawodowe, magisterskie na jednym z kierunków: ekonomia, prawo, administracja
  • Kursy z zakresu: profesjonalna obsługa klienta, podstawy rachunkowości, kurs języka migowego
  • Roczne doświadczenie zawodowe w pracy z osobami niepełnosprawnymi
  • Doświadczenie w jednostkach administracji publicznej - 6 miesięcy
  • Wiedza ogólna z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego

Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV)
  • List motywacyjny
  • Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
  • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
  • Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie

Informacja o wyniku naboru

Informacja o wynikach naboru MOPR 15 2007.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: dodanie informacji o wyniku naboru
Opublikował(a): Marcin Domżał
Data i godzina publikacji: 2007-06-05 15:14