Oferta: ds. obsługi finansowo - księgowej projektu

Data publikacji: 2008-04-15
Nr ref.: MOPR/23/2008
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. obsługi finansowo - księgowej projektu
Informacje dodatkowe: Dział Ekonomiczny

Data rozstrzygnięcia oferty

2008-08-06

Zakres podstawowych czynności

  • bieżące przygotowywanie i wprowadzanie dokumentów do systemu finansowo- księgowego,
  • sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym,
  • nadawanie na dokumentach księgowych klasyfikacji budżetowej,
  • dekretowanie dowodów księgowych,
  • uzgadnianie kont syntetycznych i analitycznych,
  • uzgadnianie kont analitycznych z kontrahentami i komórkami organizacyjnymi MOPR,
  • księgowanie i uzgadnianie zaangażowania,
  • prowadzenie spraw związanych z majątkiem finansowym programu:
  • Þ prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia,
  • Þ przygotowanie materiałów do przeprowadzenia inwentaryzacji w zakresie środków trwałych i wyposażenia,
  • Þ rozliczenie wyników przeprowadzonej inwentaryzacji,,
  • prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem majątku,
  • rozliczanie budżetu projektu,
  • analiza wykonania budżetu projektu,
  • udział w sporządzaniu harmonogramu płatności,
  • udział w sporządzaniu wniosku o płatność,
  • udział w sporządzaniu bilansu realizacji projektu,
  • sporządzanie sprawozdań budżetowych,
  • udział w szkoleniach w sytuacji zmiany przepisów,
  • wykonywanie innych czynności niezbędnych do prawidłowego rozliczania projektu
  • czynności wynikające z przyjętych w MOPR procesów i podprocesów Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z ISO 9001:2000.

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie średnie na jednym z kierunków: ogólny, ekonomiczny,
  • staż pracy - 2 lata,
  • umiejętność zastosowania i interpretacji przepisów z zakresu ustawy o rachunkowości,
  • dobra umiejętność obsługi programu Word, Excel,
  • umiejętność dobrej organizacji pracy,
  • podstawowa znajomość zagadnień związanych z projektami systemowymi i Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki,
  • wysoki poziom umiejętności społecznych.

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe zawodowe / magisterskie na kierunku: ekonomia,
  • doświadczenie w księgowości - 1 rok,
  • ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
  • podstawowy poziom znajomości języka angielskiego,
  • wysoki poziom umiejętności interpersonalnych

Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV)
  • List motywacyjny
  • Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
  • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
  • Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie

Informacja o wyniku naboru

wyniki_MOPR_23_2008.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: zakończenie rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2008-08-06 08:38