Oferta: ds. obsługi finansowo - księgowej projektu
Data publikacji: 2008-04-15
Nr ref.: MOPR/23/2008
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. obsługi finansowo - księgowej projektu
Informacje dodatkowe: Dział Ekonomiczny
Data rozstrzygnięcia oferty
2008-08-06
Zakres podstawowych czynności
- bieżące przygotowywanie i wprowadzanie dokumentów do systemu finansowo- księgowego,
- sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym,
- nadawanie na dokumentach księgowych klasyfikacji budżetowej,
- dekretowanie dowodów księgowych,
- uzgadnianie kont syntetycznych i analitycznych,
- uzgadnianie kont analitycznych z kontrahentami i komórkami organizacyjnymi MOPR,
- księgowanie i uzgadnianie zaangażowania,
- prowadzenie spraw związanych z majątkiem finansowym programu:
- Þ prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia,
- Þ przygotowanie materiałów do przeprowadzenia inwentaryzacji w zakresie środków trwałych i wyposażenia,
- Þ rozliczenie wyników przeprowadzonej inwentaryzacji,,
- prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem majątku,
- rozliczanie budżetu projektu,
- analiza wykonania budżetu projektu,
- udział w sporządzaniu harmonogramu płatności,
- udział w sporządzaniu wniosku o płatność,
- udział w sporządzaniu bilansu realizacji projektu,
- sporządzanie sprawozdań budżetowych,
- udział w szkoleniach w sytuacji zmiany przepisów,
- wykonywanie innych czynności niezbędnych do prawidłowego rozliczania projektu
- czynności wynikające z przyjętych w MOPR procesów i podprocesów Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z ISO 9001:2000.
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie średnie na jednym z kierunków: ogólny, ekonomiczny,
- staż pracy - 2 lata,
- umiejętność zastosowania i interpretacji przepisów z zakresu ustawy o rachunkowości,
- dobra umiejętność obsługi programu Word, Excel,
- umiejętność dobrej organizacji pracy,
- podstawowa znajomość zagadnień związanych z projektami systemowymi i Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki,
- wysoki poziom umiejętności społecznych.
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe zawodowe / magisterskie na kierunku: ekonomia,
- doświadczenie w księgowości - 1 rok,
- ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
- podstawowy poziom znajomości języka angielskiego,
- wysoki poziom umiejętności interpersonalnych
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV)
- List motywacyjny
- Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
- Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: zakończenie rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2008-08-06 08:38