Oferta: ds. obsługi klienta pomocy społecznej

Data publikacji: 2017-03-14
Nr ref.: MOPR/17/2017
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. obsługi klienta pomocy społecznej
Informacje dodatkowe: DZIAŁ METODYCZNY / UMOWA O PRACĘ W ZASTĘPSTWIE / ETAT

Data rozstrzygnięcia oferty

2017-04-04

Zakres podstawowych czynności

  • Udzielanie informacji o przysługujących uprawnieniach oraz procedurze przyznawania pomocy społecznej przez MOPR,
  • Analiza dokumentacji zebranej do sporządzania pism odpowiadających na skargi i wnioski klientów MOPR, sporządzanie projektów pism w tych sprawach i ich ewidencjonowanie,
  • Przyjmowania podań, skarg i wniosków składanych w siedzibie centralnej MOPR w zakresie zadań pomocy społecznej,
  • Analiza dokumentacji zebranej do sporządzenia wniosków do Sądu o skierowanie do Domu Pomocy Społecznej i leczenie psychiatryczne bez zgody osób korzystających ze wsparcia MOPR, sporządzanie projektów pism w tych sprawach i ich ewidencjonowanie,
  • Prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem kandydatów na opiekunów prawnych osób ubezwłasnowolnionych,
  • Tworzenie i monitorowanie procedur realizowanych w ramach powierzonych zadań,
  • Prowadzenie analiz w zakresie wykonywanych zadań,
  • Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych wynikających z zadań realizowanych przez komórkę organizacyjną,
  •  Udział w szkoleniach w sytuacji zmiany przepisów,
  •  Przestrzeganie zapisów zawartych w aktach wewnętrznych jednostki,

Wymagania obowiązkowe

  •  Uprawnienia do wykonywania zawodu pracownika socjalnego
  • 1 rok stażu pracy,
  •  Dobra znajomość obsługi programów Word, Excel,
  • Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
  •  Bardzo dobra umiejętność pracy w zespole,
    • Wysoki poziom zaangażowania,
    • Wysokie poczucie odpowiedzialności,
  • Samodzielność i elastyczność w wykonywaniu zadań,
    • Etyka zawodowa,
    • Komunikatywność / rzeczowa komunikacja - również w sytuacjach trudnych
    • Wysoki poziom kultury osobistej w obsłudze klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
    • Otwartość na nowe rozwiązania,

Wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie wyższe na jednym z kierunków: praca socjalna, socjologia, politologia, pedagogika, prawo, administracja,
    • 3 lata stażu pracy,
    • 1 doświadczenia zawodowego w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej,
    • Ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
    • Gotowość do podnoszenia kwalifikacji,
    • Asertywność, empatia,

Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV)
  • List motywacyjny
  • Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie dyplomów oraz suplementy do dyplomów)
  • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
  • Dokument potwierdzający wymagany staż pracy (kserokopia świadectwa pracy)
  • Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
    • Oświadczenie o posiadaniu polskiego obywatelstwa

Inne informacje:

Informacja o warunkach pracy:

  • praca administracyjno  - biurowa na miejscu w siedzibie MOPR,
  • kontakt z klientem zewnętrznym
  • budynek bez windy, nieprzystosowanych dla osób z dysfunkcją narządu ruchu.

Informacje dodatkowe:

  • Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.

Informacja o wyniku naboru

Załącznik_7a_Informacja o wynikach naboru w przypadku nie wyłonienia kandydata na stanowisko pracy_27.07.10.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Martyna Materna
Data i godzina publikacji: 2017-04-04 08:24