Oferta: ds. obsługi klienta pomocy społecznej
Data publikacji: 2017-03-14
Nr ref.: MOPR/17/2017
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. obsługi klienta pomocy społecznej
Informacje dodatkowe: DZIAŁ METODYCZNY / UMOWA O PRACĘ W ZASTĘPSTWIE / ETAT
Data rozstrzygnięcia oferty
2017-04-04
Zakres podstawowych czynności
- Udzielanie informacji o przysługujących uprawnieniach oraz procedurze przyznawania pomocy społecznej przez MOPR,
- Analiza dokumentacji zebranej do sporządzania pism odpowiadających na skargi i wnioski klientów MOPR, sporządzanie projektów pism w tych sprawach i ich ewidencjonowanie,
- Przyjmowania podań, skarg i wniosków składanych w siedzibie centralnej MOPR w zakresie zadań pomocy społecznej,
- Analiza dokumentacji zebranej do sporządzenia wniosków do Sądu o skierowanie do Domu Pomocy Społecznej i leczenie psychiatryczne bez zgody osób korzystających ze wsparcia MOPR, sporządzanie projektów pism w tych sprawach i ich ewidencjonowanie,
- Prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem kandydatów na opiekunów prawnych osób ubezwłasnowolnionych,
- Tworzenie i monitorowanie procedur realizowanych w ramach powierzonych zadań,
- Prowadzenie analiz w zakresie wykonywanych zadań,
- Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych wynikających z zadań realizowanych przez komórkę organizacyjną,
- Udział w szkoleniach w sytuacji zmiany przepisów,
- Przestrzeganie zapisów zawartych w aktach wewnętrznych jednostki,
Wymagania obowiązkowe
- Uprawnienia do wykonywania zawodu pracownika socjalnego
- 1 rok stażu pracy,
- Dobra znajomość obsługi programów Word, Excel,
- Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
- Bardzo dobra umiejętność pracy w zespole,
- Wysoki poziom zaangażowania,
- Wysokie poczucie odpowiedzialności,
- Samodzielność i elastyczność w wykonywaniu zadań,
- Etyka zawodowa,
- Komunikatywność / rzeczowa komunikacja - również w sytuacjach trudnych
- Wysoki poziom kultury osobistej w obsłudze klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- Otwartość na nowe rozwiązania,
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie wyższe na jednym z kierunków: praca socjalna, socjologia, politologia, pedagogika, prawo, administracja,
- 3 lata stażu pracy,
- 1 doświadczenia zawodowego w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej,
- Ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
- Gotowość do podnoszenia kwalifikacji,
- Asertywność, empatia,
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV)
- List motywacyjny
- Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie dyplomów oraz suplementy do dyplomów)
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
- Dokument potwierdzający wymagany staż pracy (kserokopia świadectwa pracy)
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Oświadczenie o posiadaniu polskiego obywatelstwa
Inne informacje:
Informacja o warunkach pracy:
- praca administracyjno - biurowa na miejscu w siedzibie MOPR,
- kontakt z klientem zewnętrznym
- budynek bez windy, nieprzystosowanych dla osób z dysfunkcją narządu ruchu.
Informacje dodatkowe:
- Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Martyna Materna
Data i godzina publikacji: 2017-04-04 08:24