Oferta: ds. opracowania i ewidencji umów
Data publikacji: 2012-01-10
Nr ref.: MOPR/01/2012
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. opracowania i ewidencji umów
Informacje dodatkowe: Dział Organizacyjny, praca na etat
Data rozstrzygnięcia oferty
2012-02-17
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie centralnego rejestru umów,
- obsługa w zakresie organizacyjnym zawieranych przez MOPR umów zlecenia, umów o dzieło, wolontariatu;
- prowadzenie od strony organizacyjnej spraw związanych z używaniem samochodów osobowych do celów służbowych przez pracowników MOPR, przygotowywanie umów;
- prowadzenie spraw dotyczących współpracy ze związkami zawodowymi działającymi w obrębie MOPR i prowadzenie dokumentacji w tym zakresie;
- prowadzenie dokumentacji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym ewidencji wniosków dotyczących świadczeń udzielanych z ZFŚS, przygotowywanie umów dotyczących świadczeń udzielanych z ZFŚŚ;
- prowadzenie spraw związanych z badaniami profilaktycznymi, delegacjami służbowymi pracowników, biletami sieciowymi i nagrodami jubileuszowymi;
- przygotowanie danych do sprawozdań, informacji i analiz w zakresie wykonywanych zadań.
Informacja o warunkach pracy:
? praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych; wymaga prowadzenia uzgodnień, pozyskiwania i wymiany informacji;
? praca i stanowisko pracy nieprzystosowane do osób niesprawnych ruchowo, biuro położone na pierwszym piętrze w budynku bez windy - potrzeba przemieszczania się po schodach.
Informacje dodatkowe:
? Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie średnie na jednym z kierunków: administracyjne, ekonomiczne;
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego i kodeksu pracy oraz umiejętność zastosowania i interpretacji przepisów z ich zakresu;
- dobra umiejętność obsługi programów Word, Excel, KSAT;
- wysoki poziom umiejętność obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego;
- umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu;
- umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole;
- wysokie poczucie odpowiedzialności i zaangażowania;
- etyka zawodowa zwłaszcza wysoki poziom kultury osobistej;
- komunikatywność;
- otwartość na nowe rozwiązania.
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe zawodowe lub magisterskie;
- podnoszenie kwalifikacji na jednym z kierunków: prawo, administracja, ekonomia, organizacja i zarządzanie o specjalności zarządzanie zasobami ludzkimi;
- kurs obsługi komputera;
- znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym;
- doświadczenie zawodowe min. 1 rok;
- doświadczenie w jednostkach administracji publicznej, w tym staże i praktyki 1 rok;
- doświadczenie w pracy o charakterze administracyjno - biurowym 1 rok;
- ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego.
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV)
- List motywacyjny
- Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Osoby posiadające aktualny dokument potwierdzający niepełnosprawność proszone są o złożenie jego kserokopii
Informacja o wyniku naboru
Informacja o wynikach naboru_MOPR.01.2012.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: zakończenie rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2012-02-17 13:11