Oferta: ds. planowania i sprawozdań
Data publikacji: 2014-02-05
Nr ref.: MOPR/06/2014
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. planowania i sprawozdań
Informacje dodatkowe: SEKCJA PLANOWANIA I ANALIZ, PRACA NA ZASTĘPSTWO
Data rozstrzygnięcia oferty
2014-03-05
Zakres podstawowych czynności
- szacowanie potrzeb finansowych w zakresie realizacji zadań MOPR,
- opracowywanie planu finansowego jednostki,
- opracowywanie harmonogramu dochodów i wydatków,
- opracowywanie oceny zasobów pomocy społecznej,
- opracowywanie wieloletniej prognozy finansowej,
- konsultowanie budżetu zadaniowego w ujęciu klasyfikacji budżetowej,
- wnioskowanie na podstawie prowadzonych analiz o dokonanie korekt planu finansowego,
- wnioskowanie o przyznanie środków z dotacji celowych budżetu państwa na realizację zadań,
- comiesięczna analiza i rozliczanie wydatków w ujęciu klasyfikacji budżetowej w odniesieniu do przyznanego budżetu,
- konsultowanie narzędzi, uzgadnianie sposobu sporządzania zestawień oraz pozyskiwanie danych do sprawozdań i analiz,
- ocena zgodności pozyskiwania danych merytoryczno-finansowych ze stanem faktycznym,
- sporządzanie sprawozdań merytoryczno - finansowych z realizacji, w tym zakresie umorzeń wierzytelności oraz udzielonych ulg,
- wczytywanie danych sprawozdań do elektronicznego systemu CAS,
- prezentacja i udostępnianie danych sprawozdawczych oraz wyników analiz.
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe zawodowe,
- znajomość i umiejętność zastosowania oraz interpretacji przepisów wymaganych na stanowisku,
- bardzo dobra znajomość zasad przyznawania świadczeń realizowanych przez MOPR oraz źródeł ich finansowania,
- dobra znajomość zasad i metod przeprowadzania badań statystycznych,
- biegła umiejętność analizy i oceny danych,
- biegła obsługa programu Excel,
- dobra umiejętność obsługi programów Word, Power Point,
- umiejętność dobrej organizacji pracy własnej,
- umiejętność prowadzenia spotkań i prezentacji,
- umiejętność dostosowania zachowania do konkretnej sytuacji w celu sprostania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu,
- efektywna praca w warunkach stresu.,
- wysoki poziom zaangażowania, komunikatywność, wysoki poziom kultury osobistej w obsłudze klienta wewnętrznego i zewnętrznego, zdolność analitycznego myślenia, kreatywność.
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe magisterskie na jednym z kierunków: socjologia, politologia, ekonomia, praca socjalna, zdrowie publiczne lub pokrewne,
- 2 lata stażu pracy,
- doświadczenie w zakresie prowadzenia analizy i oceny danych,
- doświadczenie w jednostkach administracji publicznej, w tym w jednostkach organizacji pomocy społecznej
- ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
- asertywność, empatia, gotowość do podnoszenia kwalifikacji.
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV)
- List motywacyjny
- Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Inne informacje:
Informacja o warunkach pracy:
- praca administracyjno - biurowa na miejscu w siedzibie MOPR,
- budynek bez windy, nieprzystosowany dla osób z dysfunkcją ruchu,
- prace związane głównie z uciążliwościami występującymi przy obsłudze monitora. Informacje dodatkowe:
- informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wyniósł poniżej 6%, - pierwszeństwo w zatrudnianiu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowiska urzędniczych przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: zakończenie rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2014-03-05 10:27