Oferta: ds. realizacji świadczeń
Data publikacji: 2007-11-23
Nr ref.: MOPR/ 47 /2007
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. realizacji świadczeń
Informacje dodatkowe: FILIA GRUNWALD, praca na zastępstwo
Data rozstrzygnięcia oferty
2007-12-31
Zakres podstawowych czynności
- przygotowanie projektów decyzji administracyjnych dotyczących świadczeń dla klientów MOPR,
- prowadzenie rejestrów i ewidencji świadczeniobiorców oraz ewidencji spraw prowadzonych przez pracowników Sekcji,
- przygotowanie dokumentacji dotyczącej zgłoszeń do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych klientów MOPR,
- przygotowanie dokumentacji dotyczącej odprowadzanych składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne od przyznawanych świadczeń,
- przygotowanie danych do sprawozdań w części dotyczącej realizowanych przez Sekcje zdań,
- współpraca z komórkami organizacyjnymi MOPR w celu limitów finansowych filii,
- przygotowanie dokumentacji związanej z realizacją świadczeń: list płatniczych, zleceń oraz skierowań,
- comiesięczne rozliczenie usług opiekuńczych,
- przygotowanie zaświadczeń dla klientów zewnętrznych,
- udział w szkoleniach w sytuacji zmiany przepisów,
- wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych wynikających z zadań realizowanych przez komórkę organizacyjną,
- przestrzeganie zapisów zawartych w aktach wewnętrznych jednostki,
- czynności wynikające z przyjętych w MOPR procesów o podprocesów SZJ zgodnego z normami ISO 9001:2000.
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie średnie na jednym z kierunków: administracyjny, ekonomiczny, w zawodzie pracownika socjalnego, praca socjalna,
- znajomość kpa i aktów wewnętrznych jednostki,
- umiejętność zastosowania przepisów z zakresu ustawy o pomocy społecznej i kpa,
- dobra umiejętność obsługi programów Word, Excel, TT-Pomoc, Dar Pomost,
- wiedza i umiejętność właściwego traktowania informacji służbowych,
- znajomość polityki i celów jakościowych mopr wraz z obowiązującymi procedurami,
- umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu,
- umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
- bardzo dobra umiejętność pracy w zespole,
- wysokie poczucie odpowiedzialności,
- etyka zawodowa zwłaszcza wysoki poziom kultury osobistej,
- wysoki poziom zaangażowania,
- komunikatywność,
- otwartość na nowe rozwiązania,
- sumienność, skrupulatność.
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe zawodowe/ wyższe magisterskie
- podwyższanie kwalifikacji na jednym z kierunków: administracja, ekonomia, praca socjalna,
- kurs obsługi komputera,
- staż pracy - 1 rok,
- pożądane 6-miesięczne doświadczenie w jednostkach administracji publicznej,
- ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
- umiejętność obsługi klienta,
- pożądana gotowość do podnoszenia kwalifikacji,
- pożądana podstawowa znajomość języka angielskiego.
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV)
- List motywacyjny
- Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
- Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
Informacja o wyniku naboru
informacja o wynikach naboru MOPR 47 2007.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: zakończenie rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2007-12-31 08:30