Oferta: ds. rekrutacji i szkoleń
Data publikacji: 2007-06-26
Nr ref.: MOPR/ 28 /2007
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: ds. rekrutacji i szkoleń
Data rozstrzygnięcia oferty
2008-02-27
Zakres podstawowych czynności
- Dokonywanie selekcji ofert osób ubiegających się o pracę
- Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do rekrutacji pracowników
- Udział w prowadzonych rozmowach kwalifikacyjnych oraz informowanie kandydatów o wynikach przeprowadzonych rozmów kwalifikacyjnych
- Przygotowanie zgłoszeń na szkolenia na podstawie przedstawionych ofert, przygotowywanie zleceń do Działu Ekonomicznego dotyczących opłat za zrealizowane szkolenia
- Rozpoznawanie i analizowanie potrzeb szkoleniowych i współpraca w tym zakresie z komórkami organizacyjnymi Ośrodka
- Koordynowanie realizacji szkoleń w ramach przygotowanego planu
- Badanie efektywności szkoleń
- Przygotowywanie i wdrażanie programów rozwoju zawodowego pracowników
- Prowadzenie spraw związanych z zatrudnianiem praktykantów i prowadzenie dokumentacji w tym zakresie
- Przygotowywanie danych do sprawozdań, informacji i analiz w zakresie wykonywanych zadań
Wymagania obowiązkowe
- Wykształcanie wyższe na jednym z kierunków: psychologia o specjalności psychologia pracy, zarządzanie zasobami ludzkimi
- 2-letnie doświadczenie zawodowe (1 rok doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku)
- Umiejętność zastosowania i interpretacji przepisów z zakresu kodeksu prawa pracy
- Umiejętność zastosowania wiedzy z zakresu rekrutacji i selekcji pracowników, organizacja szkoleń
- Obsługa programów komputerowych: Word, Excel na poziomie dobrym
- Komunikatywność
- Wysoki poziom obsługi klienta
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Umiejętność pracy w zespole
- Etyka zawodowa, wysokie poczucie odpowiedzialności
- Otwartość na nowe rozwiązania
Wymagania dodatkowe
- Podwyższanie kwalifikacji na studiach podyplomowych z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, zarządzania projektem
- Specjalistyczne kursy z zakresu szkoleń w sprawach dot. zarządzania zasobami ludzkimi
- Obsługa programów komputerowych: Word, Excel na poziomie zaawansowanym, Power Point, Access
- Wiedza ogólna z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV)
- List motywacyjny
- Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
- Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
Informacja o wyniku naboru
informacja o wynikach naboru MOPR 28 2007.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: zakończenie rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2008-02-27 16:29