Oferta: kierownik działu wsparcia specjalistycznego
Data publikacji: 2024-06-19
Nr ref.: MOPR/36/2024
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: kierownik działu wsparcia specjalistycznego
Informacje dodatkowe: UMOWA O PRACĘ 1 ETAT
Zakres podstawowych czynności
- organizowanie i nadzór nad pracą działu w celu zapewnienia terminowej i zgodnej z prawem realizacji zadań
- organizowanie i nadzorowanie prac związanych z przygotowywaniem sprawozdań z realizowanych przez dział zadań;
- koordynowanie realizacji lub nadzór nad koordynowaniem realizacji projektów/ programów realizowanych w MOPR
- inicjowanie i podejmowanie działań służących wzmacnianiu potencjału społeczności lokalnej poprzez zwiększanie uczestnictwa jednostek i grup w rozwiązywanie własnych problemów;
- bieżące współdziałanie i współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi MOPR oraz podmiotami zewnętrznymi w zakresie zadań realizowanych przez DWS;
- ustalanie zadań i dokonywanie podziału pomiędzy stanowiska pracy, w sposób gwarantujący ich równomierne obciążenie;
- nadzór nad sprawami administracyjno-gospodarczych związanymi z funkcjonowaniem działu;
- zapewnienie sprawnego przepływu informacji wewnątrz kierowanej komórki;
- organizowanie i nadzorowanie oraz współudział w pracach związanych z tworzeniem planów potrzeb w zakresie realizowanych usług;
- prowadzenie analiz i rozliczeń budżetowych wydatków, przygotowywanie i składanie wniosków o dokonanie zmian w planie finansowym oraz współpraca w tym zakresie z innymi komórkami organizacyjnymi;
- zarządzanie rozwojem i motywacją podległych pracowników
- nadzór nad aktualizacją przyjętych w MOPR procesów i podprocesów Systemu Zarządzania
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe magisterskie na jednym z kierunków: pedagogika, politologia, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie, praca socjalna, polityka społeczna, prawo lub kierunków związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi.
- co najmniej 5-letni staż pracy;
- co najmniej 1 rok doświadczenia w kierowaniu zespołami ludzkimi
- wiedza z zakresu pracy socjalnej , poradnictwa specjalistycznego, asystentury rodziny, przeciwdziałania przemocy domowej, zatrudnienia socjalnego;
- wiedza z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, zmianą i ryzykiem, projektem i budżetem;
- wiedza z zakresu obowiązujących przepisów prawa dotyczących wsparcia rodziny i pieczy zastępczej, pomocy społecznej , przeciwdziałania przemocy domowej
- bardzo dobra umiejętność planowania i organizowania pracy własnej i zespołu pracowników;
- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej i zespołu pracowników;
- umiejętność podejmowania i wdrażania decyzji
- gotowość do podejmowania wyzwań i pracy w zmiennych/dynamicznych warunkach;
- umiejętność analizy i konstruowania wniosków i rekomendacji;
- umiejętność zarządzania kryzysem i konfliktem;
- umiejętność delegowania zadań;
- etyczna postawa.
Wymagania dodatkowe
- co najmniej 2-letnie doświadczenie w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej;
- co najmniej 2-letnie doświadczenie pracy na stanowiskach urzędniczych w administracji publicznej;
- ukończone studia podyplomowe w zakresie merytorycznie związanym z zadaniami Zespołu;
- ukończone studia podyplomowe w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi;
- kurs budowania zespołów
- wiedza ogólna z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego;
- wiedza o metodach zarządzania pozwalających na podniesienie sprawności funkcjonowania MOPR;
- umiejętność prowadzenia spotkań i prezentacji.
Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV)
- List motywacyjny
- Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Inne informacje:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- rozbudowany system wynagradzania (wynagrodzenie zasadnicze, dodatek stażowy, premie uznaniowe, nagrody, dodatki, dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz świadczenia socjalne)
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- oferujemy przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił powyżej 6%.
Składanie ofert
Prosimy o składanie ofert drogą elektroniczną w terminie do 2024-07-03.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Przetwarzanie danych osobowych
Administrator danych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Poznaniu, z siedzibą w Poznaniu przy ul. Cześnikowskiej 18, 60-330 Poznań.
Inspektor ochrony danych
W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem ochrony danych:
1) listownie na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Poznaniu, ul. Cześnikowska 18, 60-330 Poznań;
2) poprzez e-mail:mopr@mopr.poznan.pl.
Cele, podstawy prawne i okres przechowywania danych
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celach rekrutacyjnych na stanowisko, na które kandydat złożył ofertę, przez okres niezbędny do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego i wyłonienia kandydata. Dane przetwarzane są na podstawie przepisów Kodeksu pracy (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO), a w pozostałym zakresie na podstawie zgody kandydata wyrażonej poprzez wyraźne działanie potwierdzające, polegające na umieszczeniu tych danych w zgłoszeniu aplikacyjnym przekazanym Administratorowi (art. 6 ust. 1 lit. a) w zw. z art. 4 pkt 11 RODO), do momentu zakończenia procesu rekrutacyjnego, a następnie przez okres 3 miesięcy w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami;
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże stanowi warunek udziału w rekrutacji. Konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości rozpatrzenia wniosku.
Odbiorcy danych
1. Dane osobowe kandydatów nie są udostępniane innym administratorom.
2. Dane osobowe kandydatów mogą być ujawniane podmiotom, które na zlecenie i naszym imieniu świadczą usługi, np. informatyczne, rekruterskie.
Prawa osób, których dotyczą dane osobowe
Każda osoba, której dane są przetwarzane ma prawo do:
1) dostępu do swoich danych osobowych (art. 15 RODO),
2) otrzymania kopii danych (art. 15 ust. 3 RODO),
3) do sprostowania danych, które są nieprawidłowe lub niekompletne (art. 16 RODO),
4) do usunięcia danych, jeżeli administrator nie ma już podstawy prawnej do ich przetwarzania lub dane nie są już niezbędne do celów przetwarzania (art. 17 RODO),
5) do ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO),
6) do przenoszenia danych do innego administratora, jeżeli dane są przetwarzane na podstawie zgody lub umowy zawartej z tą osobą i są przetwarzane w sposób zautomatyzowany (art. 20 RODO),
7) do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych. Zgodę można cofnąć w każdym momencie i bez podania przyczyny, jednakże przetwarzanie dokonane przed cofnięciem zgody, pozostaje zgodne z prawem (art. 7 ust. 3 RODO).
Aby skorzystać z wymienionych praw, osoba powinna skontaktować się z administratorem i poinformować go, z którego prawa i w jakim zakresie chce skorzystać. Możliwość skorzystania z ww. praw będzie każdorazowo oceniana pod kątem obowiązujących przepisów.
Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszaw
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: sylwia mielniczek
Data wytworzenia informacji: 2024-06-24 00:00
Opis zmian: wprowadzenie zmian (Aktualizacja)
Opublikował(a): Sylwia Mielniczek
Data i godzina publikacji: 2024-06-24 11:14