Oferta: konsultant prawnik

Data publikacji: 2007-09-10
Nr ref.: MOPR/36/2007
Jednostka: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: konsultant prawnik
Informacje dodatkowe: praca w Dziale Realizacji Świadczeń Rodzinnych, Alimentacyjnych i Dodatków Mieszkaniowych

Data rozstrzygnięcia oferty

2007-10-25

Zakres podstawowych czynności

  • aprobata projektów decyzji administracyjnych w sprawie świadczeń rodzinnych, zaliczki alimentacyjnej i dodatków mieszkaniowych,
  • prowadzenie konsultacji, porad prawnych w zakresie ustawy i świadczeniach rodzinnych, zaliczki alimentacyjnej, dodatków mieszkaniowych, kodeks postępowania administracyjnego,
  • prowadzenie dokumentacji w zakresie konsultacji i udzielanych porad,
  • bieżące współdziałanie i współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi MOPR oraz instytucjami zewnętrznymi w zakresie zadań realizowanych przez Dział
  • udział w szkoleniach w sytuacji zmiany przepisów,
  • obowiązek ciągłego doskonalenia umiejętności,
  • wykonywanie innych czynności zlecanych przez przełożonych wynikających z zadań realizowanych przez komórkę organizacyjną,
  • przestrzeganie zapisów zawartych w aktach wewnętrznych jednostki,
  • czynności wynikające z przyjętych w MOPR procesów i podprocesów SZJ zgodnego z normą ISO 9001:2000

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie na jednym z kierunków: administracja, prawo,
  • 3-letni staż pracy,
  • umiejętność prowadzenia negocjacji,
  • umiejętność efektywnego działania w warunkach stresu,
  • umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostowania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu,
  • bardzo dobra wiedza z zakresu ustawy o świadczeniach rodzinnych, dodatkach mieszkaniowych, zaliczce alimentacyjnej, pomocy społecznej, KPA i aktów wewnętrznych jednostki w tym instrukcji kancelaryjnej,
  • umiejętność zastosowania i interpretacji przepisów z zakresu ustawy o świadczeniach rodzinnych, dodatkach mieszkaniowych, zaliczki alimentacyjnej, KPA oraz prawa lokalowego,
  • dobra umiejętność obsługi programów komputerowych: Word, Lex,
  • wiedza i umiejętność właściwego traktowania informacji służbowych,
  • znajomość strategii MP polityki jakości i celów oraz polityki i celów jakościowych MOPR wraz z obowiązującymi procedurami,
  • umiejętność wykreowania zgodnej ze standardami instytucji atmosfery w zakresie obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
  • wysoki poziom zaangażowania,
  • wysokie poczucie odpowiedzialności,
  • samodzielność i elastyczność w wykonywaniu zadań,
  • etyka zawodowa, zwłaszcza wysoki poziom kultury osobistej,
  • komunikatywność,
  • otwartość na nowe rozwiązania,
  • innowacyjność, kreatywność
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • samodzielność w wykonywaniu pracy,sumienność i skrupulatność.

Wymagania dodatkowe

  • kurs profesjonalnej obsługi klienta,
  • kurs obsługi komputera,
  • kurs mediacji,
  • doświadczenie w pracy wymagającej stosowania przepisów prawa i ich interpretacji - 3 lata,
  • doświadczenie w jednostkach administracji publicznej - 1 rok,
  • wiedza ogólna z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
  • umiejętność prowadzenia spotkań i prezentacji,
  • asertywność,
  • empatia,
  • gotowość do podnoszenia kwalifikacji,
  • umiejętność prowadzenia mediacji i negocjacji,
  • podstawowa znajomość języka angielskiego.

Wymagane dokumenty

  • Życiorys (CV)
  • List motywacyjny
  • Dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie)
  • Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie)
  • Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie

Informacja o wyniku naboru

informacja o wynikach naboru MOPR 36 2007.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: zakończenie rekrutacji
Opublikował(a): Maciej Stępień
Data i godzina publikacji: 2007-10-25 14:32