Komunikat: Ogłoszenie o udzielonym zamówieniu
Wydział/Jednostka ogłaszająca
Poznańskie Centrum Dziedzictwa
Data obowiązywania
od 2021-10-05 do 2026-10-05
Treść
Data zamieszczenia ogłoszenia o udzielonym zamówieniu na swojej stronie BIP:
05.10.2021
Oznaczenie sprawy PCD.1152/38/2021
OGŁOSZENIE O UDZIELONYM ZAMÓWIENIU
.
- Nazwa oraz adres zamawiającego:
Poznańskie Centrum Dziedzictwa
ul. Gdańska 2
61-123 Poznań
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Realizacja przedsięwzięcia z zakresu edukacji kulturalnej w postaci oprowadzenia po budynku Collegium Martineum jako wydarzenie towarzyszące otwarciu Centrum Szyfrów Enigma w dniach 24 - 25 września 2021 r., na które składają się łącznie 3 spacery.
- Nazwa (firma) albo imię i nazwisko podmiotu z którym zamawiający zawarł umowę o wykonanie zamówienia, albo informację o nieudzieleniu tego zamówienia:
Maciej Michalski
Podstawa prawna ogłoszenia: art. 37d ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (tekst jednolity Dz. U. z 2018 roku poz. 1983).
Komunikat w dziale:
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Maksym Kempiński
Data wytworzenia informacji: 2021-10-05 00:00
Opis zmian: Publikacja ogłoszenia (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Katarzyna Mleczek
Data i godzina publikacji: 2021-10-05 09:44