Komunikat: Ogłoszenie o udzielonym zamówieniu
Wydział/Jednostka ogłaszająca
Poznańskie Centrum Dziedzictwa
Data obowiązywania
od 2022-08-26 do 2032-08-26
Treść
Data zamieszczenia ogłoszenia o udzielonym zamówieniu na swojej stronie BIP:
26.08.2022 r.
Oznaczenie sprawy PCD.1152/61/2022
OGŁOSZENIE O UDZIELONYM ZAMÓWIENIU
.
- Nazwa oraz adres zamawiającego:
Poznańskie Centrum Dziedzictwa
ul. Gdańska 2, 61-123 Poznań
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie projektu i opracowanie plastyczne wystawy czasowej Jak robić szkołę?
- Nazwa (firma) albo imię i nazwisko podmiotu z którym zamawiający zawarł umowę o wykonanie zamówienia:
Twój dar Dariusz Zych, NIP 7822313823, REGON 388467390
Podstawa prawna ogłoszenia: art. 37d ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (tekst jednolity Dz. U. z 2018 roku poz. 1983).
Komunikat w dziale:
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Olga Tarczyńska-Polus
Data wytworzenia informacji: 2022-08-26 00:00
Opis zmian: Publikacja ogłoszenia (Wprowadzenie informacji)
Opublikował(a): Agnieszka Wudzińska
Data i godzina publikacji: 2022-08-26 12:02