Komunikat: KSr-V.6220.1.43.2024
Wydział/Jednostka ogłaszająca
Data obowiązywania
od 2025-06-26 do 2025-07-10
Treść
OBWIESZCZENIE
Dotyczy: wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia: Budowa Centralnego Zintegrowanego Szpitala Klinicznego w Poznaniu - centrum medycyny interwencyjnej (etap I CZSK) w zakresie Modułów 1, 2a, 2b i 3b (etap Ib CZSK) i 3a, 4a, 4b, 5a, 5b wraz z pawilonem wejściowym oraz inwestycji w zakresie modułów 6a, 6b, 7a, 7b, 8a, 8b, 9a, 9b - rozbudowa Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w zakresie modułów 6a, 6b, 7a, 7b, 8a, 8b, 9a, 9b (lokalizacja inwestycji: działki ewid. nr 3/8, 4/5, 5/4 oraz część działek ewid. nr 7, 3/3, ark. 14, obręb 0039 Łazarz).
Wnioskodawca: Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Poznaniu, ul. Przybyszewskiego 49, 60-355 Poznań reprezentowany przez Pana Adama Brzezińskiego, P.T.H. ATEST Sp. z o.o., ul. Orna 20A, 61-671 Poznań
Informujemy strony postępowania [1] [2] [3] o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia: Budowa Centralnego Zintegrowanego Szpitala Klinicznego w Poznaniu - centrum medycyny interwencyjnej (etap I CZSK) w zakresie Modułów 1, 2a, 2b i 3b (etap Ib CZSK) i 3a, 4a, 4b, 5a, 5b wraz z pawilonem wejściowym oraz inwestycji w zakresie modułów 6a, 6b, 7a, 7b, 8a, 8b, 9a, 9b - rozbudowa Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w zakresie modułów 6a, 6b, 7a, 7b, 8a, 8b, 9a, 9b (lokalizacja inwestycji: działki ewid. nr 3/8, 4/5, 5/4 oraz część działek ewid. nr 7, 3/3, ark. 14, obręb 0039 Łazarz), o możliwości zapoznania się i wypowiedzenia co do zebranych dowodów i materiałów przed wydaniem decyzji umarzającej postępowanie. Jednocześnie wyjaśniamy, że Wnioskodawca wycofał wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach stąd niniejsze postępowanie stało się bezprzedmiotowe.
Mają Państwo 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia na ww. czynności.
Informujemy, że z dokumentami mogą Państwo zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika, w siedzibie Urzędu Miasta Poznania - Wydział Klimatu i Środowiska, przy ul. Gronowej 22a, w godzinach urzędowania. W celu usprawnienia spotkania zachęcamy Państwa do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę (tel. 61-878-40-83), tak aby ustalić dogodny termin wizyty.
W przypadku gdy nie mają Państwo możliwości zapoznać się z dokumentacją osobiście, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (tel. 61-878-40-83, w godzinach 8:00 - 10:00, 13:30 - 15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: kamila_bogucka@um.poznan.pl, w celu ustalenia innej możliwości udostępnienia dokumentów.
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
[1] Na podstawie art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 572)
[2] Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 ze zm.)
[3] Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 572)
KSr-V.6220.1.43.2024
Komunikat w dziale:
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Kamila Bogucka
Data wytworzenia informacji: 2025-06-24 00:00
Opis zmian: nowy komunikat (Aktualizacja)
Opublikował(a): Michał Bernet
Data i godzina publikacji: 2025-06-26 14:47