Komunikat: KSr-V.6220.1.48.2025

Wydział/Jednostka ogłaszająca

Wydział Klimatu i Środowiska

Data obowiązywania

od 2025-11-04 do 2025-11-18

Treść

OBWIESZCZENIE

Dotyczy: wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną przy ul. Unii Lubelskiej 2 w Poznaniu, planowane do realizacji na działce o nr ewid. 13/2, ark. 15 obręb 06 Żegrze.

Wnioskodawcą jest podmiot: Agrobex Antoninek Sp. z o.o., ul. J. Kochanowskiego 7, 60-845 Poznań reprezentowany przez Pełnomocnika Pana Krzysztofa Pysznego

Zawiadamiamy strony postępowania o następujących kwestiach [1][2][3]:

  • o wydaniu postanowienia z dnia 3.11.2025 r. stwierdzającego nałożenie obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia polegającego na budowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną przy ul. Unii Lubelskiej 2 w Poznaniu, planowane do realizacji na działce o nr ewid. 13/2, ark. 15 obręb 06 Żegrze.
  • o stwierdzeniu konieczności sporządzenia raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko zgodnie z wymogami wskazanymi w art. 66 ustawy ooś,
  • o określeniu zakresu raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko obejmujący analizę całości elementów wskazanych w art 66 ustawy ooś oraz zagadnień wskazanych przez Wydział Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania. 

POUCZENIE

Od wydanego postanowienia służy stronom odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Poznaniu za pośrednictwem organu wydającego decyzję w terminie 7 dni od daty doręczenia. Doręczenie niniejszej decyzji uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Informujemy, że z dokumentami mogą Państwo zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika, w siedzibie Urzędu Miasta Poznania - Wydział Klimatu i Środowiska, przy ul. Gronowej 22a, w godzinach urzędowania. W celu usprawnienia spotkania zachęcamy Państwa do wcześniejszego kontaktu telefonicznego z osobą prowadzącą sprawę (tel. 61 878 4939), tak aby ustalić dogodny termin wizyty.

W przypadku gdy nie mają Państwo możliwości zapoznać się z dokumentacją osobiście, prosimy o kontakt telefoniczny z osobą prowadzącą sprawę (tel. 61 878 4939, w godzinach 7:30 - 9:00, 14:00 - 15:30) lub poprzez pocztę elektroniczną na adres: paulina_bruch@um.poznan.pl, w celu ustalenia innej możliwości udostępnienia dokumentów.

Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

[1] Na podstawie art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 572 ze zm.)

[2] Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 ze zm.)

[3] Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 572 ze zm.)

KSr-V.6220.1.48.2025

Komunikat w dziale:

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Paulina Bruch-Bąk
Data wytworzenia informacji: 2025-11-03 00:00
Opis zmian: nowy komunikat (Aktualizacja)
Opublikował(a): Michał Bernet
Data i godzina publikacji: 2025-11-04 08:07