Zamówienia po terminie składania ofert

Zamówienie Termin składania ofert

Symbol: ZP.5.341-18/10 - przetarg nieograniczony na:

Dostawa gadżetów reklamowych dla potrzeb Oddziałów POSiR w 2010r., zgodnie z formularzem cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

21/07/2010

Symbol: G24.ZP/3410-1/10 - przetarg nieograniczony na:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:

  • "Remont węzła sanitarnego w budynku Gimnazjum nr 24",
  • "Wymiana okien w budynku szkoły"

4.1.2. Główny przedmiot zamówienia opisany jest następującym kodem ze Wspólnego Słownika Zamówień:

  • 45 400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
  • 45 310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
  • 45 300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
  • 45 400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
  • 45 5420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
  • 45 421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej
  • 45 421100-5 Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów
12/07/2010

Symbol: 164229 - 2010 - przetarg nieograniczony na:

Naprawa posadzki hali sportowej z malowaniem i robotami towarzyszącymi oraz wykonanie prac malarskich w auli w Liceum Ogólnokształcącym św. Marii Magdaleny przy ul. Garbary 24 w Poznaniu.

08/07/2010

Symbol: ZP.7.341-16/10 - przetarg nieograniczony na:

<!-- @page { size: 21cm 29.7cm; margin: 2cm } P { margin-bottom: 0.21cm } -->

Sprzątanie trybun i Centrum Prasowego przed Mistrzostwami Świata w sprincie kajakowym oraz sprzątanie w trakcie trwania mistrzostw na terenie Oddziału Malta, ul. Wiankowa 3
w Poznaniu.

01/07/2010

Symbol: ZP.5.341-14/10 - przetarg nieograniczony na:

Modernizacja elewacji domków campingowych wraz z zabezpieczeniem przeciwpożarowym oraz modernizacją i malowaniem dachów, Poznań, ul. Krańcowa 98- etap I.

KOD CPV:

45000000-7 Roboty budowlane,

45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych,

45320000-6 Roboty izolacyjne,

45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian,

45442100-8 Roboty malarskie.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:

  • dokumentacja projektowa- zał. nr 1 do siwz;
  • specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 2 do siwz;
  • przedmiar robót - zał. nr 3 do siwz.

Wymagana gwarancja: 60 miesięcy.

25/06/2010

Symbol: Zp.5.341-11/10 - przetarg nieograniczony na:

<!-- @page { size: 21cm 29.7cm; margin: 2cm } P { margin-bottom: 0.21cm } -->

Modernizacja układu pomiarowego w stacji transformatorowej, Oddział Malta, ul. Wiankowa 3, Poznań (61-131).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:

  • dokumentacja projektowa- zał. nr 1 do siwz;
  • specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 2 do siwz;
  • przedmiar robót - zał. nr 3 do siwz.

Wymagana gwarancja: 36 miesięcy

15/06/2010

Symbol: ZP.IX/3410-57/10 - przetarg nieograniczony na:

Wykonanie robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu terenu przy Przedszkolu Nr 46 przy ul. księżycowej w Poznaniu - etap II - place zabaw i altana śmietnikowa.

07/06/2010

Symbol: SP36.ZP/3410-2/10 - przetarg nieograniczony na:

Wymiana fragmentu pokrycia dachowego w Szkole Podstawowej nr 36 im. mjr Henryka Sucharskiego przy ul. Słowackiego 54/56 w Poznaniu - III etap

02/06/2010

Symbol: SP36.ZP/3410-1/10 - przetarg nieograniczony na:

Zagospodarowanie placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej nr 36 im. mjr Henryka Sucharskiego przy ul. Słowackiego 54/56 w Poznaniu w ramach programu "Radosna Szkoła"

02/06/2010

Symbol: ZP.2.341-09/10 - przetarg nieograniczony na:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej oraz świadczenie usługi przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej dla Oddziałów Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji z siedzibą w Poznaniu przy ul. Chwiałkowskiego 34

26/05/2010

Symbol: ZP.7.341-13/10 - przetarg nieograniczony na:

Dostawa artykułów elektrycznych
i elektrotechnicznych dla potrzeb Oddziałów POSiR w Poznaniu.

04/05/2010

Symbol: GP.NZP/341-13/10 - licytacja elektroniczna na:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa druków ogólnodostępnych szczegółowo opisanych w załączniku nr 1, 1a i 1b.

Dostawę druków Zamawiający określać będzie Wykonawcy każdorazowo drogą elektroniczną, a także w pisemnych zamówieniach składanych w drodze faksowej. Zmówienia będą realizowane w terminie nie dłuższym niż 7 dni od jego przekazania przez Zamawiającego.

Realizacja przedmiotu zamówienia następować będzie zgodnie z zamówieniami składanymi przez Zamawiającego w drodze elektronicznej: 5, 15 oraz 25 dnia każdego miesiąca, a w wyjątkowych sytuacjach częściej. W przypadku gdy 5, 15 oraz 25 przypada w sobotę, niedzielę lub święta, zamówienia mogą być składane w pierwszym dniu roboczym przypadającym po sobocie, niedzieli lub święcie.

Zamawiający określać będzie w zamówieniach ilość i rodzaj druków oraz wskaże miejsce tj. adres i numer pokoju, które będzie miejscem wydania druków. W załączniku nr 2 do ogłoszenia podano adresy do których Wykonawca będzie dostarczał druki.

W przypadku wystąpienia wad w dostarczonych drukach w okresie 12 miesięcy od ich odbioru, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany wadliwych druków na wolne od wad w terminie 7 dni od zgłoszenia reklamacji.

Koszt dostarczenia i rozładunku druków należy wliczyć do cen za druki.

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany łącznej ilości dostaw poszczególnych druków. Jednocześnie zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu zamówienia w co najmniej 60 %. Z tytułu nie zrealizowania całości dostaw, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie wobec Zamawiającego.

W terminie dwóch dni od zakończenia licytacji elektronicznej Wykonawca, który wygra licytację dostarczy zamawiającemu szczegółowy formularz cenowy, z zastrzeżeniem, że suma pozycji formularza będzie równa cenie oferowanej w licytacji. W przypadku gdy nie możliwe będzie dostosowanie kwoty z licytacji do formularza cenowego, Wykonawca może zaokrąglić zaoferowaną podczas licytacji cenę w dół.

23/04/2010

Symbol: ZP.VI/3410-34/10 - przetarg nieograniczony na:

Dostawa do siedziby Zamawiającego (MOPR ) materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek (tuszy i tonerów ) zgodnie z "wykazem asortymentowo ilościowym" stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. Materiały eksploatacyjne będą zamawiane sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy, na podstawie pisemnych zamówień składanych przez Zmawiającego w terminie trzech dni przed dostawą. Termin przydatności do instalacji tych materiałów nie może być krótszy niż 6 miesięcy od daty ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego.

Zaoferowane materiały eksploatacyjne winny być oryginalne, a w przypadku zaproponowania innych niż oryginalne wymagane jest przedstawienie zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym.

23/04/2010

Symbol: 2/2010/pn - przetarg nieograniczony na:

Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe i modernizacyjne w pomieszczeniach Filii bibliotecznych Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu - Filii nr 20 przy ul. Słowackiego 28 oraz Filii nr 55 na Os. Zwycięstwa bl.1 wejście F.
Planowane są prace, montażowo-budowlane  i wykończeniowe, remont instalacji elektrycznych i sanitarnych.
Na dokumentację projektową, opisującą szczegółowo zakres wykonywanych robót będących przedmiotem zamówienia  składają się załączniki do siwz:
-Nr 1 - Filia nr 20 - Przedmiar robót budowlanych,
-Nr 2 - Filia nr 20 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
-Nr 3 (a, b) - Filia nr 20 - Przedmiar robót i Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - część elektryczna,
-Nr 4 - Filia nr 55 - Przedmiar robót
-Nr 5 - Filia nr 55 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

15/04/2010

Symbol: ZP.V/3410-15/10 - przetarg nieograniczony na:

przygotowanie oraz realizację wizerunkowej kampanii promocyjnej Miasta Poznania poza granicami Polski, na podstawie założeń Strategii Promocji Marki Poznań oraz treści briefu reklamowego.

01/04/2010

Symbol: ZP.7.341-10/10 - przetarg nieograniczony na:

<!-- @page { size: 21cm 29.7cm; margin: 2cm } P { margin-bottom: 0.21cm } A:link { color: #000080; so-language: zxx; text-decoration: underline } A:visited { color: #800000; so-language: zxx; text-decoration: underline } -->

Dostawa artykułów elektrycznych i elektrotechnicznych dla potrzeb Oddziałów POSiR w Poznaniu, zgodnie z  Formularzem Cenowym:

  • Dyrekcja ul. Chwiałkowskiego 34, Poznań
  • Oddział Chwiałka ul. Chwiałkowskiego 34, Poznań
  • Oddział Malta ul. Wiankowa 3, Poznań
  • Oddział Arena ul. Wyspiańskiego 33, Poznań
  • Oddział MOS ul. Gdańska 1, Poznań
  • Oddział Stadion Miejski ul. Bułgarska 5/7 Poznań
  • Oddział Sport Hotel, ul. Chwiałkowskiego 34, Poznań
  • Camping Malta, ul. Krańcowa 98, Poznań
  • Ośrodek Przywodny Rataje Os. Piastowskie 106 A, Poznań

Zamawiający wymaga, aby dostawy zamawianych sukcesywnie materiałów odbywały się na wskazane powyżej adresy, transportem na koszt wykonawcy, w terminie nie dłuższym niż dnia następnego od telefonicznego (przez fax) przekazania zamówienia (również w soboty), na adres zamawiającego Oddziału.

Wszystkie zamawiane środki winny być dobrej jakości, w I gatunku, posiadać instrukcje stosowania oraz wymagane prawem dopuszczenie do stosowania wydane przez właściwe instytucje.

31/03/2010

Symbol: ZP.5.341-05/10 - przetarg nieograniczony na:

Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie usług cateringowych podczas imprez organizowanych przez Oddziały POSiR w Poznaniu w roku 2010. część I - usługi cateringowe na imprezy organizowane przez Oddział Malta, 61-131 Poznań, ul. Wiankowa 3, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do siwz, część II- usługi cateringowe na imprezy organizowane w Ośrodku Przywodnym Rataje , 61-164 Poznań, os. Piastowskie 106 A, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do siwz, część III - usługi cateringowe na imprezy organizowane w Młodzieżowym Ośrodku Sportowym, 61-123 Poznań, ul. Gdańska 1, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3 do siwz, część IV - obsługa cateringowa imprezy pn MARATON 2010, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4 do siwz. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy lub cztery części zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć produkty żywnościowe świeże, przyrządzone w dniu dostawy, na bazie świeżych produktów najwyższej jakości z zachowaniem zasad bezpieczeństwa określonych normami HACCP. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć potrawy samochodami - chłodniami spełniającymi wszelkie wymogi sanitarne dla zachowania higieny, bezpieczeństwa i świeżości potraw.Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.21.12.00-0, 55.32.00.00-9.

31/03/2010

Symbol: Zp.5.341-07/10 - przetarg nieograniczony na:

Pielęgnacja terenów zielonych polegająca na koszeniu trawy, odchwaszczaniu, podlewaniu i nawożeniu na terenie Oddziału Malta ul. Wiankowa 3 i Camping Hotelu Malta ul. Krańcowa 98 w Poznaniu. Szczegółowy zakres prac , który Wykonawca ma wykonać w każdym roku- zgodnie z przedmiarami robót stanowiącymi załącznik nr. 1 i 2 do siwz. Całość robót w danym roku, należy wykonać w siedmiu cyklach w każdym sezonie - od kwietnia do października. Wykonawca wykona prace objęte poszczególnymi cyklami w okresie nie dłuższym niż 10 dni. Wykonawca prowadzić będzie prace w oparciu o własne materiały i narzędzia.

Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6, 73.13.00.00-7.

29/03/2010

Symbol: ZP.7.341-08/10 - przetarg nieograniczony na:

<!-- @page { size: 21cm 29.7cm; margin: 2cm } P { margin-bottom: 0.21cm } -->

Dostawa artykułów elektrycznych i elektrotechnicznych dla potrzeb Oddziałów POSiR w Poznaniu, zgodnie z  Formularzem Cenowym:

  • Dyrekcja ul. Chwiałkowskiego 34, Poznań
  • Oddział Chwiałka ul. Chwiałkowskiego 34, Poznań
  • Oddział Malta ul. Wiankowa 3, Poznań
  • Oddział Arena ul. Wyspiańskiego 33, Poznań
  • Oddział MOS ul. Gdańska 1, Poznań
  • Oddział Stadion Miejski ul. Bułgarska 5/7 Poznań
  • Oddział Sport Hotel, ul. Chwiałkowskiego 34, Poznań
  • Camping Malta, ul. Krańcowa 98, Poznań
  • Ośrodek Przywodny Rataje Os. Piastowskie 106 A, Poznań

Zamawiający wymaga, aby dostawy zamawianych sukcesywnie materiałów odbywały się na wskazane powyżej adresy, transportem na koszt wykonawcy, w terminie nie dłuższym niż dnia następnego od telefonicznego (przez fax) przekazania zamówienia (również w soboty), na adres zamawiającego Oddziału.

Wszystkie zamawiane środki winny być dobrej jakości, w I gatunku, posiadać instrukcje stosowania oraz wymagane prawem dopuszczenie do stosowania wydane przez właściwe instytucje.

KODY CPV:

31531000-7 żarówki, 31211310-4 wyłączniki, 31211300-1 bezpieczniki, 31320000-5 kable energetyczne, 31500000-1 urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne.

03/03/2010

Symbol: ZP.7.341-06/10 - przetarg nieograniczony na:

Dostawa farb, artykułów malarskich i impregnatów dla potrzeb Oddziałów POSiR:

  1. Dyrekcja ul. Chwiałkowskiego 34, Poznań
  2. Oddział Chwiałka ul. Chwiałkowskiego 34, Poznań
  3. Oddział Malta ul. Wiankowa 3, Poznań
  4. Oddział Arena ul. Wyspiańskiego 33, Poznań
  5. Oddział MOS ul. Gdańska 1, Poznań
  6. Oddział Stadion Miejski ul. Bułgarska 5/7 Poznań
  7. Oddział Sport Hotel, ul. Chwiałkowskiego 34, Poznań
  8. Camping Malta, ul. Krańcowa 98, Poznań
  9. Ośrodek Przywodny Rataje Os. Piastowskie 106 A, Poznań

Zamawiający wymaga, aby dostawy zamawianych sukcesywnie materiałów odbywały się na wskazane powyżej adresy, transportem na koszt wykonawcy, w terminie
nie dłuższym niż dnia następnego od telefonicznego (przez fax) przekazania zamówienia (również w soboty), na adres zamawiającego Oddziału.

Wszystkie zamawiane środki winny być dobrej jakości, w I gatunku, posiadać instrukcje stosowania oraz wymagane prawem dopuszczenie do stosowania wydane przez właściwe instytucje (np. PZH).

17/02/2010