Zamówienia po terminie składania ofert

Zamówienie Termin składania ofert

Symbol: 2/2010/pn - przetarg nieograniczony na:

Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe i modernizacyjne w pomieszczeniach Filii bibliotecznych Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu - Filii nr 20 przy ul. Słowackiego 28 oraz Filii nr 55 na Os. Zwycięstwa bl.1 wejście F.
Planowane są prace, montażowo-budowlane  i wykończeniowe, remont instalacji elektrycznych i sanitarnych.
Na dokumentację projektową, opisującą szczegółowo zakres wykonywanych robót będących przedmiotem zamówienia  składają się załączniki do siwz:
-Nr 1 - Filia nr 20 - Przedmiar robót budowlanych,
-Nr 2 - Filia nr 20 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
-Nr 3 (a, b) - Filia nr 20 - Przedmiar robót i Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - część elektryczna,
-Nr 4 - Filia nr 55 - Przedmiar robót
-Nr 5 - Filia nr 55 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

15/04/2010

Symbol: ZP.V/3410-15/10 - przetarg nieograniczony na:

przygotowanie oraz realizację wizerunkowej kampanii promocyjnej Miasta Poznania poza granicami Polski, na podstawie założeń Strategii Promocji Marki Poznań oraz treści briefu reklamowego.

01/04/2010

Symbol: ZP.7.341-10/10 - przetarg nieograniczony na:

<!-- @page { size: 21cm 29.7cm; margin: 2cm } P { margin-bottom: 0.21cm } A:link { color: #000080; so-language: zxx; text-decoration: underline } A:visited { color: #800000; so-language: zxx; text-decoration: underline } -->

Dostawa artykułów elektrycznych i elektrotechnicznych dla potrzeb Oddziałów POSiR w Poznaniu, zgodnie z  Formularzem Cenowym:

  • Dyrekcja ul. Chwiałkowskiego 34, Poznań
  • Oddział Chwiałka ul. Chwiałkowskiego 34, Poznań
  • Oddział Malta ul. Wiankowa 3, Poznań
  • Oddział Arena ul. Wyspiańskiego 33, Poznań
  • Oddział MOS ul. Gdańska 1, Poznań
  • Oddział Stadion Miejski ul. Bułgarska 5/7 Poznań
  • Oddział Sport Hotel, ul. Chwiałkowskiego 34, Poznań
  • Camping Malta, ul. Krańcowa 98, Poznań
  • Ośrodek Przywodny Rataje Os. Piastowskie 106 A, Poznań

Zamawiający wymaga, aby dostawy zamawianych sukcesywnie materiałów odbywały się na wskazane powyżej adresy, transportem na koszt wykonawcy, w terminie nie dłuższym niż dnia następnego od telefonicznego (przez fax) przekazania zamówienia (również w soboty), na adres zamawiającego Oddziału.

Wszystkie zamawiane środki winny być dobrej jakości, w I gatunku, posiadać instrukcje stosowania oraz wymagane prawem dopuszczenie do stosowania wydane przez właściwe instytucje.

31/03/2010

Symbol: ZP.5.341-05/10 - przetarg nieograniczony na:

Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie usług cateringowych podczas imprez organizowanych przez Oddziały POSiR w Poznaniu w roku 2010. część I - usługi cateringowe na imprezy organizowane przez Oddział Malta, 61-131 Poznań, ul. Wiankowa 3, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do siwz, część II- usługi cateringowe na imprezy organizowane w Ośrodku Przywodnym Rataje , 61-164 Poznań, os. Piastowskie 106 A, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do siwz, część III - usługi cateringowe na imprezy organizowane w Młodzieżowym Ośrodku Sportowym, 61-123 Poznań, ul. Gdańska 1, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3 do siwz, część IV - obsługa cateringowa imprezy pn MARATON 2010, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4 do siwz. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy lub cztery części zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć produkty żywnościowe świeże, przyrządzone w dniu dostawy, na bazie świeżych produktów najwyższej jakości z zachowaniem zasad bezpieczeństwa określonych normami HACCP. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć potrawy samochodami - chłodniami spełniającymi wszelkie wymogi sanitarne dla zachowania higieny, bezpieczeństwa i świeżości potraw.Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.21.12.00-0, 55.32.00.00-9.

31/03/2010

Symbol: Zp.5.341-07/10 - przetarg nieograniczony na:

Pielęgnacja terenów zielonych polegająca na koszeniu trawy, odchwaszczaniu, podlewaniu i nawożeniu na terenie Oddziału Malta ul. Wiankowa 3 i Camping Hotelu Malta ul. Krańcowa 98 w Poznaniu. Szczegółowy zakres prac , który Wykonawca ma wykonać w każdym roku- zgodnie z przedmiarami robót stanowiącymi załącznik nr. 1 i 2 do siwz. Całość robót w danym roku, należy wykonać w siedmiu cyklach w każdym sezonie - od kwietnia do października. Wykonawca wykona prace objęte poszczególnymi cyklami w okresie nie dłuższym niż 10 dni. Wykonawca prowadzić będzie prace w oparciu o własne materiały i narzędzia.

Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6, 73.13.00.00-7.

29/03/2010

Symbol: ZP.7.341-08/10 - przetarg nieograniczony na:

<!-- @page { size: 21cm 29.7cm; margin: 2cm } P { margin-bottom: 0.21cm } -->

Dostawa artykułów elektrycznych i elektrotechnicznych dla potrzeb Oddziałów POSiR w Poznaniu, zgodnie z  Formularzem Cenowym:

  • Dyrekcja ul. Chwiałkowskiego 34, Poznań
  • Oddział Chwiałka ul. Chwiałkowskiego 34, Poznań
  • Oddział Malta ul. Wiankowa 3, Poznań
  • Oddział Arena ul. Wyspiańskiego 33, Poznań
  • Oddział MOS ul. Gdańska 1, Poznań
  • Oddział Stadion Miejski ul. Bułgarska 5/7 Poznań
  • Oddział Sport Hotel, ul. Chwiałkowskiego 34, Poznań
  • Camping Malta, ul. Krańcowa 98, Poznań
  • Ośrodek Przywodny Rataje Os. Piastowskie 106 A, Poznań

Zamawiający wymaga, aby dostawy zamawianych sukcesywnie materiałów odbywały się na wskazane powyżej adresy, transportem na koszt wykonawcy, w terminie nie dłuższym niż dnia następnego od telefonicznego (przez fax) przekazania zamówienia (również w soboty), na adres zamawiającego Oddziału.

Wszystkie zamawiane środki winny być dobrej jakości, w I gatunku, posiadać instrukcje stosowania oraz wymagane prawem dopuszczenie do stosowania wydane przez właściwe instytucje.

KODY CPV:

31531000-7 żarówki, 31211310-4 wyłączniki, 31211300-1 bezpieczniki, 31320000-5 kable energetyczne, 31500000-1 urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne.

03/03/2010

Symbol: ZP.7.341-06/10 - przetarg nieograniczony na:

Dostawa farb, artykułów malarskich i impregnatów dla potrzeb Oddziałów POSiR:

  1. Dyrekcja ul. Chwiałkowskiego 34, Poznań
  2. Oddział Chwiałka ul. Chwiałkowskiego 34, Poznań
  3. Oddział Malta ul. Wiankowa 3, Poznań
  4. Oddział Arena ul. Wyspiańskiego 33, Poznań
  5. Oddział MOS ul. Gdańska 1, Poznań
  6. Oddział Stadion Miejski ul. Bułgarska 5/7 Poznań
  7. Oddział Sport Hotel, ul. Chwiałkowskiego 34, Poznań
  8. Camping Malta, ul. Krańcowa 98, Poznań
  9. Ośrodek Przywodny Rataje Os. Piastowskie 106 A, Poznań

Zamawiający wymaga, aby dostawy zamawianych sukcesywnie materiałów odbywały się na wskazane powyżej adresy, transportem na koszt wykonawcy, w terminie
nie dłuższym niż dnia następnego od telefonicznego (przez fax) przekazania zamówienia (również w soboty), na adres zamawiającego Oddziału.

Wszystkie zamawiane środki winny być dobrej jakości, w I gatunku, posiadać instrukcje stosowania oraz wymagane prawem dopuszczenie do stosowania wydane przez właściwe instytucje (np. PZH).

17/02/2010

Symbol: Zp.5.341-1/10 - przetarg nieograniczony na:

Modernizacja obiektów zlokalizowanych na wodzie oraz linii brzegowej Toru Regatowego Malta, ul. Wiankowa 3, Poznań (61-131).

W związku z faktem, iż roboty budowlane prowadzone będą w warunkach szczególnych - z wody, przed sporządzeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej terenu budowy i uwzględnienie w cenie ofertowej wszystkich kosztów związanych z powyższymi utrudnieniami.

Modernizacji nie podlegają obiekty nr 211, 212, 210, 202/1, wykazane w dokumentacji projektowej, nie należy ich uwzględniać przy dokonywaniu wyceny realizacji niniejszego zamówienia.

KOD CPV:

45000000-7 Roboty budowlane,

45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych,

45450000-6 Roboty wykończeniowe, pozostał,

45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne,

45330000-9 Roboty instalacyjne wodno- kanalizacyjne i sanitarne.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:

  • dokumentacja projektowa- zał. nr 1a,1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g, 1h do siwz;
  • specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f, 2g, 2h do siwz;
  • przedmiar robót - zał. nr 3 do siwz.

Wymagana gwarancja: 24 miesiące

29/01/2010

Symbol: A.3410/1/10 - przetarg nieograniczony na:

Samochód typu mikrobus- fabrycznie nowy- rocznik 2010 do przewozu osób 16+1

25/01/2010

Symbol: Zp.5.341-78/09 - przetarg nieograniczony na:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów mięsnych i wędlin dla restauracji "RYCERSKA" znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98 w roku 2010, zgodnie z formularzem cenowym- załącznik nr 1 do siwz,

KOD CPV:

15130000-8 produkty mięsne

15110000-2 mięso

15131130-5 wędliny

Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.

Oferowane produkty winy być świeże, dobrej jakości i w I gatunku. Powinny posiadać datę przydatności do spożycia i dopuszczenie do obrotu, wydane przez uprawnione podmioty. Zamawianie towaru odbywać się będzie sukcesywnie w ciągu całego okresu trwania umowy. Zamawiane towary należy dostarczać na koszt własny wykonawcy w uzgodnionym terminie
(tego samego dnia lub w dniu następnym), również w soboty do magazynu Restauracji Rycerskiej przy ul. Krańcowej 98 w Poznaniu.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilości zamówionego towaru w ramach poszczególnych asortymentów w zależności od zapotrzebowania.

07/01/2010

Symbol: ZP.2.341-69/09 - przetarg nieograniczony na:

Wykonanie modernizacji układów startowych dwóch maszyn startowych dla startów sztafet kajakowych w Oddziale Malta, Tor Regatowy Malta w Poznaniu przy ul. Wiankowej 3KOD CPV  50530000-9 - usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn.

29/12/2009

Symbol: zp.5.341-76/09 - przetarg nieograniczony na:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych dla restauracji "RYCERSKA" znajdującej się na Campingu Malta w Poznaniu ul. Krańcowa 98 w
roku 2010:

  • I część: sukcesywne dostawy produktów mięsnych i wędlin, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr.1 do siwz,

KOD CPV:

15130000-8 produkty mięsne

15110000-2 mięso

15131130-5 wędliny

  • II część: sukcesywne dostawy warzyw i owoców, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr.2 do siwz,

KOD CPV:

15300000-1 owoce, warzywa i inne produkty

  • III część: sukcesywne dostawy mleka i przetworów mlecznych, zgodnie z załączonym formularzem cenowym- załącznik nr.3 do siwz.

KOD CPV:

15511000-3 mleko

15500000-3 przetwory mleczne

Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub na trzy części zamówienia.

Oferowane artykuły spożywcze winy być świeże, dobrej jakości i w I gatunku. Powinny posiadać datę przydatności do spożycia i dopuszczenie do obrotu, wydane przez uprawnione podmioty. Zamawianie towaru odbywać się będzie sukcesywnie w ciągu całego okresu trwania umowy. Zamawiane towary należy dostarczać na koszt własny wykonawcy w uzgodnionym terminie (tego samego dnia lub w dniu następnym), również w soboty do magazynu Restauracji Rycerskiej przy ul. Krańcowej 98 w Poznaniu.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilości zamówionego towaru w ramach poszczególnych asortymentów w zależności od zapotrzebowania.

22/12/2009

Symbol: GP.NZP/341-129/09 - przetarg nieograniczony na:

Sporządzenie dokumentacji projektowej - przebudowa zasilania.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu przebudowy zasilania z tytułu wzrostu mocy o 111 kW  do 210 kW z uwzględnieniem warunków przyłączenia ENEA Operator      RD-1/DZ/ZR/2009/1262/AC w budynku UMP przy ul. Libelta 16/20 w Poznaniu.   

Dokumentacja winna obejmować:

- projekt zgodnie z założeniami określonymi w załączniku nr 1 do siwz

- specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót,

- kosztorys inwestorski

- przedmiary robót

Szczegółowy opis znajduje się w założeniach do projektowania załącznik nr 1 do siwz.

W ramach niniejszego zamówienia wymagane jest, aby wykonawca odpowiadał za projekt do czasu zakończenia prac wykonywanych na jego podstawie i dokonywał poprawek i korekty wskazane przez Zamawiającego, a także kierownika budowy lub inspektora nadzoru nieodpłatnie w ramach gwarancji należytego wykonania umowy.

Wykonawca pełnić będzie również nadzór autorski nad wykonaniem prac objętych projektem.

Wszystkie użyte w specyfikacji i załącznikach nazwy należy traktować jako typu.

CPV-   71200000-0  Usługi architektoniczne i podobne

21/12/2009

Symbol: PDT 3/2009 - przetarg nieograniczony na:

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa (przesył, dystrybucja i sprzedaż) dostawa energii elektrycznej do zasilania obiektów Palmiarni Poznańskiej. Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucyjnej odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625, z późn. zm.) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy, a w szczególności Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. Nr 93, poz. 623).CPV : 09300000-2, 65310000-9Charakterystyka elektroenergetyczna obiektów:1. Palmiarnia Poznańska - zasilanie podstawowe    Szacunkowe zapotrzebowanie:  500 MWh/rok    grupa taryfowa: C22b    2. Palmiarnia Poznańska - zasilanie rezerwowe    Szacunkowe zapotrzebowanie:  200 kWh/rok    grupa taryfowa: C22b    3. Fontanna w Parku Wilsona    Szacunkowe zapotrzebowanie: 20 MWh/rok    grupa taryfowa: C22a  4. Palmiarnia Poznańska - Park Wilsona    Szacunkowe zapotrzebowanie: 9 MWh/rok    grupa taryfowa: C12a    5.  Palmiarnia Poznańska - Park Wilsona - oświetlenie.    Szacunkowe zapotrzebowanie: 40 MWh/rok    grupa taryfowa: C12a  

18/12/2009

Symbol: ZP.5.341-67/09 - przetarg nieograniczony na:

Dostawa podarunkowych talonów - bonów towarowych w formie papierowej dla pracowników POSiR, o wartości 85 000, 00 zł

Zamawiane bony należy dostarczyć w nominałach i ilościach:

  • 50 zł - 1000 sztuk
  • 20 zł - 1200 sztuk
  • 10 zł - 1100 sztuk

Należna wykonawcy prowizja za wykonanie przedmiotu zamówienia nie może przekraczać 1% wartości nominalnej dostarczonych bonów.

Oferowane bony należy dostarczyć na adres Zamawiającego w Poznaniu ul. Chwiałkowskiego 34, na koszt wykonawcy wraz z wykazem punktów sprzedaży (sklepów), w których mogą być realizowane. Wskazane sklepy na terenie Poznania i okolic (do 50 km od Poznania), powinny oferować urozmaicony asortyment towarowy: artykuły spożywcze, zabawki, odzież, sprzęt RTV i AGD itp.

Kod CPV: 30199750 - 2 talony

10/11/2009

Symbol: ZP.2.341-66/09 - przetarg nieograniczony na:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb POSiR.
KOD CPV : 30213200-7 - laptopy, 30231000-7 komputery i drukarki, 30241000-0 - oprogramowanie komputerowe.
Dostarczony sprzęt powinien być fabrycznie nowy, nie używany, w pełni sprawny technicznie.
Wraz ze sprzętem należy dostarczyć instrukcje obsługi, karty i opisy techniczne, karty
gwarancyjne w języku polskim.
Gwarancja wymagana ; wszystkie dostarczone elementy winny być objęte gwarancją
producenta, na warunkach jakie oferuje producent, za wyjątkiem serwerów, które powinny być
objęte co najmniej trzyletnią gwarancją i serwisem gwarancyjnym na miejscu montażu.
Wykonawca dostarczy sprzęt na adres siedziby Zamawiającego : ul. Chwiałkowskiego 34 w
Poznaniu, na koszt własny.

03/11/2009

Symbol: zp.7.341-63/09 - przetarg nieograniczony na:

Modernizacja wnętrz budynku starej restauracji wraz z salką szkoleniową w Poznaniu przy ulicy Krańcowej 98. KOD CPV:45000000-7 - roboty budowlane,45110000-1 - roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne45320000-6 - roboty izolacyjne45430000-0 - pokrywanie podłóg i ścian45420000-7 - roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie45310000-3 - roboty izolacyjne elektyryczne45311000-0 - roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych45317000-2 - inne instalacje elektryczne45330000-9 - roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne45332000-3 roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne45331100-7 - instalowanie centralnego ogrzewania45331000-6 - instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnychSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:

  • dokumentacja projektowa- zał. nr 1do siwz ;

  • specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 2 do siwz;

  • przedmiary robót - zał. nr 3 do siwz.

Wymagana gwarancja: nie mniej niż 24 miesiące

08/10/2009

Symbol: GP.NZP/341-69/09 - przetarg nieograniczony na:

Wykonanie robót naprawczych dachu i poddasza budynku Urzędu Miasta Poznania

przy ul. Słowackiego 22 w Poznaniu.

Szczegółowy zakres zawierają załączniki:

Numer 1 -  zdjęcia (sztuk 7)

Numer 1a - opis projektowanych prac rozbiórkowych komina

Numer 2 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót

Numer 3 - przedmiar robót

Na wykonane prace i użyte materiały wymagana jest gwarancja nie krótsza niż 36 miesięcy.

Wszystkie nazwy użyte w siwz i załącznikach należy traktować jako "'typu'.
Wykonawca może w takich przypadkach zaoferować artykuł równoważny,
czyli o parametrach nie gorszych. W takim przypadku należy do oferty dołączyć stosowaną informację wskazującą jakie artykuły równoważne zastosowano oraz dołączyć informacje
o ich parametrach. Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające.

CPV  

- 45261900-3 - naprawa i konserwacja dachów

- 45210000-2 -prace budowlane

29/09/2009

Symbol: ZP.5.341-59/09 - przetarg nieograniczony na:

Modernizacja budynku sanitarnego w Ośrodku Przywodnym Rataje, Poznań, os. Piastowskie 106 A- etap I KOD CPV:45000000-7 - roboty budowlane,45200000-9 - roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części,45210000-2 - roboty budowlane w zakresie budynków,45212000-6 - roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:

  • dokumentacja projektowa- zał. nr 1do siwz ;

  • specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 2 do siwz;

  • przedmiary robót - zał. nr 3 do siwz.

Wymagana gwarancja: nie mniej niż 24 miesiące

29/09/2009

Symbol: ZP.7.341-58/09 - przetarg nieograniczony na:

Dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku lodowiska odkrytego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się się w zał. nr 2 do SIWZ

15/09/2009