Oferta: radca prawny

Data publikacji: 2013-07-26
Nr ref.: Nr. ref. BP/34/2013
Wydział: Biuro Prawne
Stanowisko: radca prawny

Data rozstrzygnięcia oferty

2013-09-11

Zakres podstawowych czynności

Obsługa prawna Prezydenta i Urzędu Miasta poprzez m. in.:

  • udzielanie porad prawnych i sporządzanie opinii prawnych
  • udział w negocjowaniu warunków umów i porozumień
  • uczestnictwo w posiedzeniach komisji Rady Miasta oraz sesjach Rady Miasta, udzielanie wyjaśnień radnym
  • uczestnictwo w rozprawach sądowych
  • nadzór prawny nad egzekucją orzeczeń sądowych

Nadzór nad przestrzeganiem prawa przez Urząd Miasta Poznania i miejskie jednostki organizacyjne poprzez informowanie o nowych uregulowaniach prawnych i nieprawidłowościach w ich stosowaniu.

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie - prawo
  • wpis na listę radców prawnych
  • bardzo dobra znajomość i umiejętność sprawnego stosowania aktualnych przepisów prawa
  • bardzo dobra umiejętność obsługi MS Word i Lex
  • umiejętność efektywnej organizacji pracy w warunkach stresu
  • bardzo dobra komunikatywność

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej
  • doświadczenie w zawodzie radcy prawnego
  • wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca z wykorzystaniem komputera, wymaga bezpośredniego komunikowania się z klientami wewnętrznymi i reprezentowania Urzędu na zewnątrz; dostęp do miejsca pracy nie jest dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_dok 6.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku rekrutacji BP/34/2013 (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Krzyś
Data i godzina publikacji: 2013-09-11 12:24